|
|
| Pagina 281 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Artikels
Abo verkoop loopt als een trein?
Ik heb deze morgen andere verhalen gehoord, dieptepunt uit de clubgeschiedenis wat de verkoop van abo's betreft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2015, 12:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig.
|
| 04 Jul 2015, 12:53 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig. Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... |
| 04 Jul 2015, 13:18 |
|
|
Ancien
mamananeto schreef: Davy schreef: tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig. Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... Je moet het maar doen, degraderen door hun eigen falen en daarna de vraag van de die-hard supporters om een sfeervak weigeren en als toppunt van arrogantie is het negeren van de algemene vraag om bestuursverandering. Ze beseffen niet goed waar ze aan begonnen zijn en zullen hiervoor mijn gedacht een zware prijs betalen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2015, 13:59 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Davy schreef: tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig. Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! |
| 04 Jul 2015, 15:02 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: mamananeto schreef: Davy schreef: tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig. Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! Ik had mijzelf al niet bij die 400 gerekend Jean, maar dat is niet erg want een blaas zoals gij telt toch voor minstens 10 he.. ![]() |
| 04 Jul 2015, 15:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jean schreef: mamananeto schreef: Davy schreef: tja wie gaat er hem nu nog gaan haasten om een abonnement te gaan halen. na een complete uitverkoop van de kern moet je t stellen wel met dezelfde clubleiding en dus dezelfde methodes als de jaren daarvoor. dat ze dan de mensen wijs maken dat de abo s de deur uitvliegen dat gelooft toch niemand. twordt stilaan zielig. Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! Denk nu echt wel dat gij de laatste moet zijn om een ander van eikel uit te maken dom kalf. |
| 04 Jul 2015, 15:27 |
|
|
forumlegende
chunga schreef: Jean schreef: mamananeto schreef: Ik peis dat er hier nog enkelen serieus van hun voetstuk gaan duiken de volgende weken. Als er voor een thuismatch nog 400 man gaat zijn zal het veel zijn mannekes... Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! Denk nu echt wel dat gij de laatste moet zijn om een ander van eikel uit te maken dom kalf.never mind... |
| 04 Jul 2015, 19:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten...
kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) |
| 04 Jul 2015, 21:24 |
|
|
forumlegende
supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Opletten met positivisme hier, voor sommigen ben je dan een dommerik. Ik ben het volledig met je eens en mijn abo is besteld. |
| 04 Jul 2015, 23:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) moet ge zo iemand dan nog serieus nemen? En jullie supporteren voor de ploeg en niet het bestuur? Leuk,maar dat bestuur is wel jullie ploeg aan het kapot maken. Maar kom,geen kritiek meer,we zetten onze roze bril op en alles gaat goed. ![]() |
| 05 Jul 2015, 8:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Opletten met positivisme hier, voor sommigen ben je dan een dommerik. Ik ben het volledig met je eens en mijn abo is besteld. Jean schreef: Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! Weer een eikel meer. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 05 Jul 2015, 9:22, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Jul 2015, 8:57 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Ambitieuze derdeklasser woorden van FDR, Van Aken we willen zo vlug mogelijk terug enz... Apropos heb zelf een gesprek gehad met FDR en daar beloofde hij mij toch andere sportieve ambities dan volgend seizoen met wat geluk in de tweede amateurklasse te moeten spelen. Ik voel me als supporter misleid om het nog proper uit te drukken, je kan toch niet tegenspreken dat de club alsmaar bergaf gaat naar zijn sportieve einde toe. Ik zeg u dat ze hier nog heel braaf blijven op veel clubs hadden ze 't kot al afgebroken, maar lang zal het niet meer duren voor ook jijzelf en andere goedgelovigen zich zullen keren tegen deze gang van zaken, je supporters zo voor de gek houden, dat kan niet blijven duren. Allez, ik kom je wel eens tegen, misschien op den dender. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Jul 2015, 9:00 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Jean schreef: supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Opletten met positivisme hier, voor sommigen ben je dan een dommerik. Ik ben het volledig met je eens en mijn abo is besteld. Jean schreef: Who cares, dan zijn er waarschijnlijk minder eikels zoals jij! Weer een eikel meer. ![]() |
| 05 Jul 2015, 9:49 |
|
|
Ancien
Hugo schreef: supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Ambitieuze derdeklasser woorden van FDR, Van Aken we willen zo vlug mogelijk terug enz... Apropos heb zelf een gesprek gehad met FDR en daar beloofde hij mij toch andere sportieve ambities dan volgend seizoen met wat geluk in de tweede amateurklasse te moeten spelen. Ik voel me als supporter misleid om het nog proper uit te drukken, je kan toch niet tegenspreken dat de club alsmaar bergaf gaat naar zijn sportieve einde toe. Ik zeg u dat ze hier nog heel braaf blijven op veel clubs hadden ze 't kot al afgebroken, maar lang zal het niet meer duren voor ook jijzelf en andere goedgelovigen zich zullen keren tegen deze gang van zaken, je supporters zo voor de gek houden, dat kan niet blijven duren. Allez, ik kom je wel eens tegen, misschien op den dender. ![]() Wel als iendrachter hé besteken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Jul 2015, 15:54 |
|
| Pagina 281 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 497 Volgende |