|
|
| Pagina 282 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 280 281 282 283 284 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik vind het heel spijtig dat spelers zoals Gallucci, Depoitre, De Schutter, enz. ons verlaten.(ook Potjes die het al deed)
Maar dat is nu eenmaal het voetbalwereldje zeker? Ik supporter voor Eendracht Aalst en niet voor een welbepaalde speler. En mezelf kennende sta ik volgend seizoen terug de naam te scanderen van een nieuwe speler die een goaltje maakt. We zullen zo een spelers missen en ik zal deze in het geheugen prenten, maar ook nieuwe spelers kunnen zich laten gelden |
| 04 Apr 2012, 18:56 |
|
|
Freak
goh, ik ben het zo goed als met alles eens wat DT hierboven schreef, alleen voor "dat zagen om te zagen" heb ik een ietwat andere mening.
als je op je site zet dat er iemand zich FULLTIME gaat bezighouden met de fanshop, communicatie en dergelijke dan verwacht ik berichten met inhoud op je site , en geen gezever of toogpraat zoals Bartos het mooi zei .Galucci heeft een voorstel gekregen, een verminderd weliswaar. Awel ik juich dat toe dat ze ze zijn contract bijvoorbeeld niet verdubbeld hebben. Eendracht Aalst is Galucci niet. De club of communicatie had slimmer moeten zijn. Kan best zijn dat mensen zich daar niet moeten aan storen, maar dit was niet de eerste keer. voor de rest, indien je de licentie haalt is dat knap, maar een mirakel? We hebben de voorbije drie jaren ook een licentie gehaald en de toestand was dan iets beter , allez iets minder slecht. het is nu niet dat er in het verleden geen schulden waren of dat er nog geen negatief eigen vermogen was hé, ze hebben "gewoon" de dringendste schulden vereffend. Hetgeen dus NIET wil zeggen dat al uwen bazaar van de jaren daarvoor is opgekuist. Daar gaat het nu al jaren over, dat je er nooit in slaagt om met een propere lei te beginnen. Indien er nooit een mecenas opstaat die er pakweg 2 miljoen euro inpompt, ga je deze zever ieder jaar hebben. Ik geloof niet in een tweedeklasse club die bakken winst maakt. Daarvoor is er teveel vriendjespolitiek bij onze club. Ne merci aan iedereen die meewerkte aan onze licentie, maar om daar een hoera-gevoel aan vast te knopen, sorry dat is voor mij een paar Sint-Annabruggen te ver. Oplettendheid is geboden ![]() |
| 04 Apr 2012, 19:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
[quote="DT"][quote="Davy"]
Op den duur is het zagen om te zagen terwijl velen van jullie toch weten/wisten hoe de vork aan de steel zit??? Zagen om te zagen ? Tja, ik blijf het belachelijk vinden van zo ne post op de officiele site te zetten. Is trouwens al verwijderd, hou zou dat dan komen ? En dan nog he, als ik vind dat zoiets niet slim is dan zeg ik het ook, of anderen dat nu goed vinden of niet, kan mij geen fluit schelen. By the way, Franksken zou terug naar eerste willen ? een project van tenminste vijf jaar ? da hij eerst het nodige geld tracht te vinden, zodat we volgend seizoen in tweede kunnen spelen ipv in derde. _________________ Iendracht 4ever. Laatst gewijzigd door kreezie nonkeltje op 04 Apr 2012, 20:35, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Apr 2012, 20:24 |
|
|
forumlegende |
kreezie nonkeltje schreef: DT schreef: Davy schreef: Op den duur is het zagen om te zagen terwijl velen van jullie toch weten/wisten hoe de vork aan de steel zit??? Zagen om te zagen ? Tja, ik blijf het belachelijk vinden van zo ne post op de officiele site te zetten. Is trouwens al verwijderd, hou zou dat dan komen ? En dan nog he, als ik vind dat zoiets niet slim is dan zeg ik het ook, of anderen dat nu goed vinden of niet, kan mij geen fluit schelen. By the way, Franksken zou terug naar eerste willen ? een project van vijf jaar of zoiets ? da hij eerst het nodige geld tracht te vinden, zodat we volgende seizoen in tweede kunnen spelen ipv in derde. hij zei uiteraard wel "minstens vijf jaar", toch een nuance die moet gemaakt worden ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 04 Apr 2012, 20:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
OVER HET STADION: “Ons stadion is inderdaad verouderd, dat moge duidelijk zijn. We hebben het geluk dat er momenteel een goede verstandhouding is met de stad en dat zij willen bijspringen om de nodige aanpassingen uit te voeren. Vorig jaar waren er herstellingswerken aan de staantribune, maar die waren miniem, met het oog op andere plannen.” Wat bedoelt hij hiermee ?
|
| 04 Apr 2012, 20:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: Davy schreef: en dat damien gefrustreerd geraakt, naast allicht een groot aantal spelers dat nu eieren voor zijn geld kiest, heeft misschien ook te maken met de onkunde die hier al veel te lang heerst. als ge in staat zijt om dergelijke rommel op uwe site te laten publiceren, awel dan kan het haast niet anders dan dat er nog wel het één en het ander schort. . Mja, maar dat zijn twee verschillende dingen door elkaar hé. De frustraties van een speler zullen niet die zijn van een supportersschare die al veel te lang op hun honger is blijven zitten (en daarom zo uit zijn dak gaat over een dom bericht op een officiële site). Want de speler nu in kwestie heeft niet te klagen over zijn drie afgelopen jaren - twee jaar geleden eindronde gehaald, vorig jaar kampioen en nu ook flink wat premies - met enige achterstand heeft hij daarvoor ruim boter voor bij de vis gehad. En dat zijn kampioenenpremie ook plots verhoogd werd door een uitspraak van een vorig bestuurslid, dat is hij precies al vergeten. Daarom ook dat ik de heisa om dat ene bericht niet echt snap in de rest van de werking van de club momenteel: volgens wat ik lees, zitten we nog steeds in de running voor een licentie waar het begin december eigenlijk al een utopie was, is er al een serieuze achterstand financieel rechtgetrokken ten opzichte van eind vorig jaar en is het enige probleem dat de eindecontractspelers inderdaad veelal weggaan... Met alle respect, maar dan trek ik me niet aan dat er eens een berichtje op de site komt dat misschien niet erg slim is, maar om daar zo'n drama van te maken? Iedereen die naar de supportersvergaderingen is geweest, heeft kunnen horen wat de toestand was, hoe ze is geëvolueerd en wat er onder het korte vorige bewind NIET is gebeurd. De waarnemend voorzitter zat er bij, is aangesproken en heeft daarop niets gezegd om zich/zijn beleid te verdedigen. Dan trek ik daar 1 conclusie uit - indien het korte bewind werd verder gezet, moesten we niet meer zagen want er was niks meer om over te zagen. Het enige beschikbare alternatief doet wat nodig is om die licentie te proberen te halen, heeft ook gedaan wat moest om het label te halen voor de jeugd en poogt daarnaast met weinig financiële middelen een competitieve ploeg op de been te brengen. Voorlopig lijkt dat te lukken. Dan is 1 dom bericht op de site voor mij geen reden om op de achterste poten te gaan staan hoor... Ik denk dat iedereen wel weet dat er veel grotere katten te geselen zijn dan dat. Op den duur is het zagen om te zagen terwijl velen van jullie toch weten/wisten hoe de vork aan de steel zit??? En ja, het is misschien frustrerend dat iemand die dat post er ook voor wordt betaald ja, maar dan nog, zo lopen er hier bij mij op het werk ook rond zenne terwijl je daarvoor niet de hele werking in vraag moet stellen... Nogmaals... ik vraag mij gewoon af of het nu zo moeilijk is om eens gewoon eens goed na te denken voor men iets post op die website. het kan zeer goed zijn dat die licentie nu het dringends is. maar ik redeneer eventjes andersom en ik denk nu persoonlijk niet dat de energie die nodig is om tenminste deftig te communiceren op de site het verschil gaat maken in het behalen van de licentie. Op korte termijn moeten de dringendste putten gedicht worden, dat weet onderhand iedereen al. Maar door wat slimmer te posten kan men naar buiten toe niet alleen zeggen, maar vooral ook tonen dat er een frisse wind door de club waait? Mijns inziens zou dat met het oog op de langere termijn een heel goed signaal zijn... naar iedereen van dicht of van ver betrokken. Bon, voor mijn part blijven ze zich op deze manier verdedigen via hunne site, maar ik vind dat alles behalve professioneel, in tegendeel. Het is mij ook een raadsel waarom dat dat dan niet mag gezegd worden. als we de licentie halen, zal dat een huzarenstukje geweest zijn, en dan zullen ze daarvoor ongetwijfeld (en terecht) complimenten voor krijgen. maar nogmaals: als je als club de boodschap geeft om vooral van de communicatie naar buiten een werkpunt te maken, en ge levert dergelijke 'prestaties' af, dan moet je er zeker niet van verschieten dat op een artikel van dergelijk bedenkelijk allooi wordt gereageerd. |
| 04 Apr 2012, 20:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: elfahem schreef: Ik ben ook vaak niet te spreken over beslissingen die het bestuur neemt, maar het mag geen sport worden om elke beslissing af te kraken. Elke beslissing verdient een objectieve beoordeling! Volgens mij was er hier toch niemand die de beslissing afkraakte, maar was het de belachelijke en kinderachtige manier waarop ons bestuur reageerde die hier op de korrel genomen werd. En waarom mag het bestuur niet reageren op zulke uitspraken, als ze zelf vinden dat het niet klopt?? Dan is het even belachelijk dat Galucci zulke uitspraken doet. Eerst wordt het bestuur afgekraakt omdat Galucci beweert dat zijn voorstel belachelijk was. Dan reageert het bestuur en zegt dat het in hun ogen niet zo was. En nu is er kritiek dat ze dit zeggen... Gewoon een neutraal standpunt he. Het bestuur heeft het recht om binnen haar financiele mogelijkheden een voorstel te doen. Als Damien niet tevreden is met het voorstel, dan is het zijn volste recht om het te weigeren. Business as usual. Voor de rest bedank ik Damien voor zijn bijdrage aan onze successen in de voorbije twee jaar en wens ik hem al het beste toe in zijn verdere carriere _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 04 Apr 2012, 21:40 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
DT schreef: lolo4ever schreef: Aankopen lijken wel potentieel te hebben.Maar ik wil ze toch eerst zien samenspelen.Er moet een ploeg staan en geen 11 individuen.Bovendien als er nog een spits bijkomt vraag ik me af waarom Crispyn hier nog een jaar moet blijven.Je die jongen toch geen eeuwigdurend statuut van bankzitter geven. Vandaar dat ik ook blij ben dat er positioneel wordt gekeken en niet enkel naar de specifieke kwaliteiten van de spelers individueel. Trouwens - dat samenspel is altijd een vraagteken als je meer dan vier nieuwe spelers in een basiselftal moet droppen (dat zie je nu zelfs al als je de wei in moet zonder De Castro, Podevijn, Cousin en Moreels). Of het nu jonge beloftevolle spelers zijn of oude rakkers die hun strepen al hebben verdiend... Heel vaak zijn die jonge kerels nog te kneden in een bepaald systeem waar dat bij die ouderen toch al wat minder lukt... Uiteraard zal het op het veld moeten gebeuren, maar we hebben op dit moment toch nog geen kemels gezien in onze transfers a la Thompson waarbij er al heel veel vraagtekens hadden op het moment dat hij tekende. Seg een vraagske aan alle boekhouders,trainers,managers en schoolmeesters wat is er gebeurt met transfergeld van potjes dit samen met de garanties van FDR kunnen we onze licentie behalen toch zeker no probs. Ik denk dat we toch een echte aanvalsleider nodig hebben met garantie op succes (lees minstens 10 doelpunten) en voorlopig is Sam nog steeds onze enige spits die we hebben... Ik denk niet dat Weydisch en De Cuyper echt als centrumspitsen zijn gehaald, dus mag er toch iets bij zonder Crispyn daar meteen als bankzitter voor te gaan bestempelen? |
| 04 Apr 2012, 22:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: goh, ik ben het zo goed als met alles eens wat DT hierboven schreef, alleen voor "dat zagen om te zagen" heb ik een ietwat andere mening. als je op je site zet dat er iemand zich FULLTIME gaat bezighouden met de fanshop, communicatie en dergelijke dan verwacht ik berichten met inhoud op je site , en geen gezever of toogpraat zoals Bartos het mooi zei .Galucci heeft een voorstel gekregen, een verminderd weliswaar. Awel ik juich dat toe dat ze ze zijn contract bijvoorbeeld niet verdubbeld hebben. Eendracht Aalst is Galucci niet. De club of communicatie had slimmer moeten zijn. Kan best zijn dat mensen zich daar niet moeten aan storen, maar dit was niet de eerste keer. voor de rest, indien je de licentie haalt is dat knap, maar een mirakel? We hebben de voorbije drie jaren ook een licentie gehaald en de toestand was dan iets beter , allez iets minder slecht. het is nu niet dat er in het verleden geen schulden waren of dat er nog geen negatief eigen vermogen was hé, ze hebben "gewoon" de dringendste schulden vereffend. Hetgeen dus NIET wil zeggen dat al uwen bazaar van de jaren daarvoor is opgekuist. Daar gaat het nu al jaren over, dat je er nooit in slaagt om met een propere lei te beginnen. Indien er nooit een mecenas opstaat die er pakweg 2 miljoen euro inpompt, ga je deze zever ieder jaar hebben. Ik geloof niet in een tweedeklasse club die bakken winst maakt. Daarvoor is er teveel vriendjespolitiek bij onze club. Ne merci aan iedereen die meewerkte aan onze licentie, maar om daar een hoera-gevoel aan vast te knopen, sorry dat is voor mij een paar Sint-Annabruggen te ver. Oplettendheid is geboden ![]() Communicatie is inderdaad een werkpunt maar ik denk dat het onderhand wel is geweten wie de communicatie doet hé (en dat is niet dezelfde die de fanshop openhoudt dacht ik)... Het is wel dezelfde als die dat over Potjes schreef maar die zat al in het PC-stadion onder het vorige bewind ook dacht ik... Die "schrijver" zal mijn insziens ook wel geëvalueerd worden zeker na het seizoen? Vandaar dat ik niet te zwaar (meer) til aan die dommigheden op de site... Ik redeneer dat dat het minste van de zorgen is... Als FDR naar voor wil, zal hij dat ook wel zien zeker dat die domme berichten niet echt helpen? Wat de historie over de licentie betreft, je hebt gelijk dat den bucht uit het verleden er nog steeds is, maar dat was helaas niet de eerste bekommernis hé: het doel was om de hoogdringende EUR 300.000 binnen te halen en als ik me niet vergis, zag dat er allesbehalve goed uit begin december...Het is pas door die queeste naar dat bedrag dat het hele financiële plaatje naar boven is komen drijven. Bovendien moet er ook op worden gewezen dat de club zelfs nog niet aan de financiële discussies zou zijn geraakt en was het verhaal al over nog voor het begon toen de club verzaakte aan het opmaken van de standaard checklist. Daarom dus toch nog een mirakel wat mij betreft. Ik schrijf hier nergens dat het hoera-stemming moet zijn, maar helaas was de licentie voor volgend seizoen gewoon een broodnodige eerste stap om de rest nog maar beginnen aan te pakken, dat weet jij ook maar al te goed. Een die je moet halen of anders was/is het onherroepelijk over... En uw propere lei vrees ik dat dat een utopie zal blijven... Je geeft zelf al aan wat de enige mogelijkheid is en dat zie ik niet gebeuren... Uiteraard is oplettenheid nodig en geboden, maar iedereen weet evengoed wat het alternatief was... |
| 05 Apr 2012, 9:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Volgens nr10.be
EENDRACHT AALST: IN: Sam De Munter (KV Oostende) Tjendo De Cuyper (Club Brugge) Mike Smet (Beerschot AC) Niels Martin (Berchem) Marco Petrovic (SK Sint-Niklaas) Lauden Hugelier (Moeskroen) Thomas Weydisch (RC Mechelen) UIT: Ewen Verheyden (Woluwe-Zaventem) Bob Cousin (Ieper) GERUCHTEN IN: Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas) GERUCHTEN UIT: Laurent Depoitre (KV Oostende) Wouter Moreels (KV Oostende) Niels De Schutter (KV Oostende) _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2012, 17:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Die Glouftsis heeft er toch mooi 12 in het mandje gelegd. We gaan ze pas afschieten als ze hier niks bewijzen hé. Destijds werden er bij Moreels ook vragen gesteld hé. Zet naast die kerel iemand die de bal kan bijhouden en nen goeie pass versturen en hij zal wel renderen.
Als hij het natuurlijk op een eilandje met één spits gaat moeten rooien...in dat systeem heb ik nooit geloof gehecht. Mocht het gerucht kloppen!!??? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Apr 2012, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2011-2012
In HLN staat vandaag dat Iendracht interesse heeft in Tom Pietermaat, momenteel door KV Mechelen uitgeleend aan Rupel Boom.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Apr 2012, 18:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
@ eintracht frankfurt: voor mij gaan zowel Damien als de club hier 'in de fout'. Ik vind dat geen van beiden op die manier moet reageren. Damien moet in de krant zijn beklag niet gaan doen, maar de club moet daar ook niet op reageren. Waarom ik het me dan meer aantrek van de club dan van de speler? Heel simpel, omdat de speler (zoals al gezegd) een passant is die heel binnenkort weg is. Het maakt mijn zaak ook niet dat hij zich belachelijk wil maken. De club waarvoor ik supporter, die zich wil profileren als professioneel, die neem ik dat al wat kwalijker, want dat lijkt me de verkeerde weg...
Dat ze allemaal eens een voorbeeld nemen aan Verheyden: die vertrekt hier binnenkort voor de 2de keer en ik moet hem zijn eerste slechte woord over de club, spelers en entourage nog horen uitspreken... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 05 Apr 2012, 19:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Vicky schreef: @ eintracht frankfurt: voor mij gaan zowel Damien als de club hier 'in de fout'. Ik vind dat geen van beiden op die manier moet reageren. Damien moet in de krant zijn beklag niet gaan doen, maar de club moet daar ook niet op reageren. Waarom ik het me dan meer aantrek van de club dan van de speler? Heel simpel, omdat de speler (zoals al gezegd) een passant is die heel binnenkort weg is. Het maakt mijn zaak ook niet dat hij zich belachelijk wil maken. De club waarvoor ik supporter, die zich wil profileren als professioneel, die neem ik dat al wat kwalijker, want dat lijkt me de verkeerde weg... Dat ze allemaal eens een voorbeeld nemen aan Verheyden: die vertrekt hier binnenkort voor de 2de keer en ik moet hem zijn eerste slechte woord over de club, spelers en entourage nog horen uitspreken... da vind ik ook _________________ Iendracht 4ever. |
| 05 Apr 2012, 19:38 |
|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers 2011-2012
Gruunwit schreef: In HLN staat vandaag dat Iendracht interesse heeft in Tom Pietermaat, momenteel door KV Mechelen uitgeleend aan Rupel Boom. Dit wordt bevestigd door mensen van KRBFC. |
| 05 Apr 2012, 19:57 |
|
| Pagina 282 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 280 281 282 283 284 … 345 Volgende |