|
|
| Pagina 282 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 280 281 282 283 284 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Artikels
Hugo schreef: Hugo schreef: supersossis schreef: de bestuurs- en financiele kant van de problemen even buiten beschouwing gelaten... kom nu allemaal eens overeen zeg....wa manieren zen da na? als die 400 er zijn om achter de ploeg te staan (ge kunt die spelers van t jaar de zwarte piet niet toebedelen ook he , we weten allemaal waarom ) , dan liever dat dan er elke week 1000 extra bij komen staan die toch enkel zullen komen om overal het negatieve uit te zoeken en er eindeloos te blijven over zeveren..by the way , weet iemand vanaf wanneer ik mijn abo kan gaan afhalen eigenlijk? en das niet omdat ik het volmondig eens zou zijn met wat allemaal rond de club gebeurd he dak mij terug een abo heb aangevraagd ! ik supporter nog altijd voor de ploeg zelf en niet voor zijn bestuur...ook in de tijden dat alles vierkant blijkt te draaien , dat zouden er terug wel eens wat meer mogen (beginnen) doen naar mijn gedacht. ipv hier te blijven zeveren over steeds hetzelfde zouden we met zen allen beter eens terug in 1 blok achter onzen eendracht staan (dwz : naar de matchen komen zien en de ploeg dubbel zo hard aanmoedigen en eens laten zien wat ze (bestuur/stad) anders vakkundig naar de kloten aant helpen zijn zoals ze alle twee bezig zijn...) Ambitieuze derdeklasser woorden van FDR, Van Aken we willen zo vlug mogelijk terug enz... Apropos heb zelf een gesprek gehad met FDR en daar beloofde hij mij toch andere sportieve ambities dan volgend seizoen met wat geluk in de tweede amateurklasse te moeten spelen. Ik voel me als supporter misleid om het nog proper uit te drukken, je kan toch niet tegenspreken dat de club alsmaar bergaf gaat naar zijn sportieve einde toe. Ik zeg u dat ze hier nog heel braaf blijven op veel clubs hadden ze 't kot al afgebroken, maar lang zal het niet meer duren voor ook jijzelf en andere goedgelovigen zich zullen keren tegen deze gang van zaken, je supporters zo voor de gek houden, dat kan niet blijven duren. Allez, ik kom je wel eens tegen, misschien op den dender. ![]() Wel als iendrachter hé besteken. ![]() Alee jong tis toch duidelijk op Dender lopen er de laatste weken weken 1400 man minstens tegen een simpel 3e rangsploegske uit de walen enzo 1e training 200 man! ![]() |
| 05 Jul 2015, 23:29 |
|
|
Ancien
lolo2 schreef: Hugo schreef: Hugo schreef: Ambitieuze derdeklasser woorden van FDR, Van Aken we willen zo vlug mogelijk terug enz... Apropos heb zelf een gesprek gehad met FDR en daar beloofde hij mij toch andere sportieve ambities dan volgend seizoen met wat geluk in de tweede amateurklasse te moeten spelen. Ik voel me als supporter misleid om het nog proper uit te drukken, je kan toch niet tegenspreken dat de club alsmaar bergaf gaat naar zijn sportieve einde toe. Ik zeg u dat ze hier nog heel braaf blijven op veel clubs hadden ze 't kot al afgebroken, maar lang zal het niet meer duren voor ook jijzelf en andere goedgelovigen zich zullen keren tegen deze gang van zaken, je supporters zo voor de gek houden, dat kan niet blijven duren. Allez, ik kom je wel eens tegen, misschien op den dender. ![]() Wel als iendrachter hé besteken. ![]() Alee jong tis toch duidelijk op Dender lopen er de laatste weken weken 1400 man minstens tegen een simpel 3e rangsploegske uit de walen enzo 1e training 200 man! ![]() Nu ook niet overdrijven, niet zo lang geleden speelden ze voor 300 man, maar het is een feit dat dender zeker vanaf volgend seizoen volop kan profiteren van het falen van ons onbekwaam bestuur met de gekende sportieve gevolgen. Voor ons in het beste geval 2e amateurklasse en voor dender moet het lukken om bij de eerste drie te eindigen om daarna in de eerste amateurklasse te kunnen spelen. De zoveelste vernedering voor alle iendrachters. Enfin, het is niet onze schuld of die van de spelers, met dank aan een bende beterweters. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Jul 2015, 8:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Mannen ge kunt ook overeenkomen dat ge niet overeenkomt hé.
Daarom moeten we elkaar nog niet beginnen verwijten. Dat lost niks op en kost veel te veel moeite. |
| 06 Jul 2015, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: lolo2 schreef: Hugo schreef: Wel als iendrachter hé besteken. ![]() Alee jong tis toch duidelijk op Dender lopen er de laatste weken weken 1400 man minstens tegen een simpel 3e rangsploegske uit de walen enzo 1e training 200 man! ![]() Nu ook niet overdrijven, niet zo lang geleden speelden ze voor 300 man, maar het is een feit dat dender zeker vanaf volgend seizoen volop kan profiteren van het falen van ons onbekwaam bestuur met de gekende sportieve gevolgen. Voor ons in het beste geval 2e amateurklasse en voor dender moet het lukken om bij de eerste drie te eindigen om daarna in de eerste amateurklasse te kunnen spelen. De zoveelste vernedering voor alle iendrachters. Enfin, het is niet onze schuld of die van de spelers, met dank aan een bende beterweters. ![]() -------- Ik geef er de brui aan en maak me op voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, om al onze aalsterse politici het gelag te laten betalen met mijn stemgedrag. En ik zal er alles aan doen om anderen eveneens te overtuigen. "Oiljst" is vernederd tot het uiterste. Oiljst, "denderde stad" Er waren slechts 2 opties voor onze mooie club: Ofwel alles op alles te zetten op de competitiehervorming en meedraaien in eerste klasse B; Ofwel faillissement aanvragen en een stamnummer opkopen in derde of tweede klasse. Maar deze onveranderde toestand betekent thans het einde van Eendracht. Met dank aan het huidig stadsbestuur én het huidige clubbestuur. Beiden hebben hier evenveel schuld aan; en niemand moet de zwarte piet aan de ander toewijzen! BENDE ONVERSCHILLIGE ONBEKWAME KNOEIERS _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Jul 2015, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: lolo2 schreef: Hugo schreef: Wel als iendrachter hé besteken. ![]() Alee jong tis toch duidelijk op Dender lopen er de laatste weken weken 1400 man minstens tegen een simpel 3e rangsploegske uit de walen enzo 1e training 200 man! ![]() Nu ook niet overdrijven, niet zo lang geleden speelden ze voor 300 man, maar het is een feit dat dender zeker vanaf volgend seizoen volop kan profiteren van het falen van ons onbekwaam bestuur met de gekende sportieve gevolgen. Voor ons in het beste geval 2e amateurklasse en voor dender moet het lukken om bij de eerste drie te eindigen om daarna in de eerste amateurklasse te kunnen spelen. De zoveelste vernedering voor alle iendrachters. Enfin, het is niet onze schuld of die van de spelers, met dank aan een bende beterweters. ![]() -------- Ik geef er de brui aan en maak me op voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, om al onze aalsterse politici het gelag te laten betalen met mijn stemgedrag. En ik zal er alles aan doen om anderen eveneens te overtuigen. "Oiljst" is vernederd tot het uiterste. Oiljst, "denderde stad" Er waren slechts 2 opties voor onze mooie club: Ofwel alles op alles te zetten op de competitiehervorming en meedraaien in eerste klasse B; Ofwel faillissement aanvragen en een stamnummer opkopen in derde of tweede klasse. Maar deze onveranderde toestand betekent thans het einde van Eendracht. Met dank aan het huidig stadsbestuur én het huidige clubbestuur. Beiden hebben hier evenveel schuld aan; en niemand moet de zwarte piet aan de ander toewijzen! BENDE ONVERSCHILLIGE ONBEKWAME KNOEIERS _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Jul 2015, 11:48 |
|
|
Freak
een ander stamnummer opkopen betekent ook het einde van eendracht aalst.
|
| 06 Jul 2015, 15:37 |
|
|
waly 2 schreef: een ander stamnummer opkopen betekent ook het einde van eendracht aalst. Sentimenteel "nr 90" misschien wel. Maar er zijn voorbeelden genoeg dat de nieuwe opgerichte club, automatisch vereenzelvigd wordt met de oude club. As ze maar onder dezelfde clubkleuren spelen, en de naam (Eendracht) Aalst en de lokatie in dezelffde regio,... behouden blijft. Dan zou ik daar ik ook geen probleem mee hebben. Maar ook die piste is momenteel eindeloos ver....en "een natte droom" om ooit nog topvpoetbal te zien in Aalst. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 07 Jul 2015, 9:59 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Jongens toch, wij gaan wa meemaken van de jaar. De ene schaamte zal de andere opvolgen! ![]() Geef die jonge gasten toch eens wat krediet ipv ze meteen af te schilderen als amatuers. We moeten de tering naar de nering zetten als we er financieel niet volledig willen onderdoor gaan (als 't al niet zover is...), en dat doe je met putten uit uw jeugd en niet met dure inkomende transfers. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Jul 2015, 10:03 |
|
|
Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Jongens toch, wij gaan wa meemaken van de jaar. De ene schaamte zal de andere opvolgen! ![]() Geef die jonge gasten toch eens wat krediet ipv ze meteen af te schilderen als amatuers. We moeten de tering naar de nering zetten als we er financieel niet volledig willen onderdoor gaan (als 't al niet zover is...), en dat doe je met putten uit uw jeugd en niet met dure inkomende transfers. --- Die jonge gasten zullen zeker hun krediet krijgen, want het is gewoon van 'moetens'. En er rest ons niks anders dan af te wachten. Wat anders? Of daar plots een witte merel uitkomt; kan je alleen maar hopen, maar dan zal die rap hogere regionen kiezen, mischien zelfs al in het winter-tussenseizoen. De kans dat er 4 à 5 witte merels zouden tussen lopen, wat nodig is om de top te spelen in derde; die kans is realistisch gezien, zeer miniem. (laat staan een volledige ploeg...) Dit is geen afbraakpolitiek, maar maakt deel uit van de realistische prognoses van het komende seizoen. Maar je weet toch maar nooit.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 07 Jul 2015, 10:13 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Jongens toch, wij gaan wa meemaken van de jaar. De ene schaamte zal de andere opvolgen! ![]() Geef die jonge gasten toch eens wat krediet ipv ze meteen af te schilderen als amatuers. We moeten de tering naar de nering zetten als we er financieel niet volledig willen onderdoor gaan (als 't al niet zover is...), en dat doe je met putten uit uw jeugd en niet met dure inkomende transfers. --- Die jonge gasten zullen zeker hun krediet krijgen, want het is gewoon van 'moetens'. En er rest ons niks anders dan af te wachten. Wat anders? Of daar plots een witte merel uitkomt; kan je alleen maar hopen, maar dan zal die rap hogere regionen kiezen, mischien zelfs al in het winter-tussenseizoen. De kans dat er 4 à 5 witte merels zouden tussen lopen, wat nodig is om de top te spelen in derde; die kans is realistisch gezien, zeer miniem. (laat staan een volledige ploeg...) Dit is geen afbraakpolitiek, maar maakt deel uit van de realistische prognoses van het komende seizoen. Maar je weet toch maar nooit.... Yep, hoger dan de middenmoot moeten we waarschijnlijk niet op rekenen. Maar 'van de ene in de andere schaamte vallen' verwacht ik toch ook niet. Hopelijk leggen ze die jonge gasten lang genoeg onder contract, als er dan een witte merel tussenzit, dat ze er geld voor krijgen. Alé, tot vanavond alleszins! Nog nekeer een matchke meepikken en een paar pinten drinken met de maten. Daarbij nog isj goe weer. Meer moet da ni zijn ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Jul 2015, 10:25 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: Geef die jonge gasten toch eens wat krediet ipv ze meteen af te schilderen als amatuers. We moeten de tering naar de nering zetten als we er financieel niet volledig willen onderdoor gaan (als 't al niet zover is...), en dat doe je met putten uit uw jeugd en niet met dure inkomende transfers. --- Die jonge gasten zullen zeker hun krediet krijgen, want het is gewoon van 'moetens'. En er rest ons niks anders dan af te wachten. Wat anders? Of daar plots een witte merel uitkomt; kan je alleen maar hopen, maar dan zal die rap hogere regionen kiezen, mischien zelfs al in het winter-tussenseizoen. De kans dat er 4 à 5 witte merels zouden tussen lopen, wat nodig is om de top te spelen in derde; die kans is realistisch gezien, zeer miniem. (laat staan een volledige ploeg...) Dit is geen afbraakpolitiek, maar maakt deel uit van de realistische prognoses van het komende seizoen. Maar je weet toch maar nooit.... Yep, hoger dan de middenmoot moeten we waarschijnlijk niet op rekenen. Maar 'van de ene in de andere schaamte vallen' verwacht ik toch ook niet. Hopelijk leggen ze die jonge gasten lang genoeg onder contract, als er dan een witte merel tussenzit, dat ze er geld voor krijgen. Alé, tot vanavond alleszins! Nog nekeer een matchke meepikken en een paar pinten drinken met de maten. Daarbij nog isj goe weer. Meer moet da ni zijn ![]() Op 2 jaar tijd in het beste geval in 2de amateur (vierde) is dat soms geen schande, de toekomst is om zeep voor deze club daar al eens bij stilgestaan. Enfin, ieder zijn gedacht, ik pas voor dit amateurgedoe, geniet jij nu maar met volle teugen nu het nog kan. Er moet eerst bestuurlijk en sportief verandering komen voor ik ooit nog eens terug kom, gezien mijn leeftijd is het goed mogelijk dat ik het niet meer meemaak als deze slimzaden hier nog jaren de plak blijven zwaaien. Gelukkig zijn er nog toffe ploegen die me interesseren om te gaan kijken, maar ja ondanks alles blijft den iendracht altijd je ploeg nietwaar. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Jul 2015, 13:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
De afgelopen 2-3 jaar hadden ze moeten doen wat ze nu doen :
Uw kern niet te breed maken en aanvullen met een pak jongeren. Dan ga je ze af en toe nodig hebben maar is het niet van moeten. Dan kon je hopelijk aan schuldenafbouw doen. Nu moet het te drastisch (ze gaan echt veel moeten spelen) en dat gaat minder goed zijn voor die jongeren. |
| 07 Jul 2015, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -eendracht
morgen hopelijk een groot artikel in de kranten. |
| 07 Jul 2015, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vooral dieje van Van Aken is goed gevonden
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Jul 2015, 19:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
idd, een hele juiste en duidelijke boodschap, voor diegenen die er allicht blind en doof zullen voor blijven.
|
| 07 Jul 2015, 20:03 |
|
| Pagina 282 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 280 281 282 283 284 … 497 Volgende |