|
|
| Pagina 284 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 282 283 284 285 286 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
witteken schreef: glouftsis heeft getekend. op korte termijn zal er nog een middenvelder en rechtsback aangetrokken worden bron hln Moest ik van Crispyn zijn ik zou ook wel weten wat te doen.Met De Munter er bij hebben we 3 spitsen en die heb je ook wel nodig.Maar langs de andere kant is het niet eens zeker dat we een 4-4-2 spelen zodat de kans voor Crispyn groot is dat hij weer de elf en zelfs de bank niet haalt.Sammie heeft een prima mentaliteit maar uiteindelijk wil je toch ook eens een vaste stek in de basis na twee seizoenen geduld.. |
| 13 Apr 2012, 9:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden...
|
| 13 Apr 2012, 9:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
lolo4ever schreef: witteken schreef: glouftsis heeft getekend. op korte termijn zal er nog een middenvelder en rechtsback aangetrokken worden bron hln Moest ik van Crispyn zijn ik zou ook wel weten wat te doen.Met De Munter er bij hebben we 3 spitsen en die heb je ook wel nodig.Maar langs de andere kant is het niet eens zeker dat we een 4-4-2 spelen zodat de kans voor Crispyn groot is dat hij weer de elf en zelfs de bank niet haalt.Sammie heeft een prima mentaliteit maar uiteindelijk wil je toch ook eens een vaste stek in de basis na twee seizoenen geduld.. Aan de andere kant weet je toch dat een tweede klasser waarschijnlijk het seizoen zal aanvatten met meer dan 11 spelers in de kern hé. Crispijn zal maar moeten bewijzen dat hij zijn plaats waard is. Ik vind persoonlijk Crispijn een goeie spits voor in de box, maar ik vind nu wel dat hij nog niet voldoende bewezen heeft om zomaar blindelings op hem te rekenen als aanvalsleider voor in tweede klasse. Ok dat hij weinig speelgelegenheid gekregen heeft, maar zelfs als hij zijn kans krijgt, trapt hij er dan toch ook zoveel niet binnen. Trouwens, wie op dit niveau niet met concurrentie omkan, moet dan maar enkele reeksen lager gaan spelen. |
| 13 Apr 2012, 9:26 |
|
|
forumlegende
Glouftsis is een goede transfer : is iemand die een echte neus heeft voor goals.
|
| 13 Apr 2012, 9:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: lolo4ever schreef: witteken schreef: glouftsis heeft getekend. op korte termijn zal er nog een middenvelder en rechtsback aangetrokken worden bron hln Moest ik van Crispyn zijn ik zou ook wel weten wat te doen.Met De Munter er bij hebben we 3 spitsen en die heb je ook wel nodig.Maar langs de andere kant is het niet eens zeker dat we een 4-4-2 spelen zodat de kans voor Crispyn groot is dat hij weer de elf en zelfs de bank niet haalt.Sammie heeft een prima mentaliteit maar uiteindelijk wil je toch ook eens een vaste stek in de basis na twee seizoenen geduld.. Aan de andere kant weet je toch dat een tweede klasser waarschijnlijk het seizoen zal aanvatten met meer dan 11 spelers in de kern hé. Crispijn zal maar moeten bewijzen dat hij zijn plaats waard is. Ik vind persoonlijk Crispijn een goeie spits voor in de box, maar ik vind nu wel dat hij nog niet voldoende bewezen heeft om zomaar blindelings op hem te rekenen als aanvalsleider voor in tweede klasse. Ok dat hij weinig speelgelegenheid gekregen heeft, maar zelfs als hij zijn kans krijgt, trapt hij er dan toch ook zoveel niet binnen. Trouwens, wie op dit niveau niet met concurrentie omkan, moet dan maar enkele reeksen lager gaan spelen. Je redenering klopt.En voor mij zou Crispyn inderdaad het best renderen in een 4-3-3.Als er zo zal gespeeld worden vermoed ik dat Gloufsis de voorkeur zal krijgen.Wat ook logisch is gezien zijn staat van verdienste.Bovendien zal De Munter als nieuwkomer ook wel een streepje voorhebben.Zo gaat dat nu eenmaal. Het is voor Crispyn ook niet gemakkelijk.Hij krijgt nu wel zijn kans omdat er veel gekwetsen zijn maar dan kom je in een elftal dat zo een beetje in eindeseizoenstemming verkeerd wat het allemaal niet gemakkelijker maakt. Ik wil maar zeggen dat iedereen zijn geduld gelimiteerd is.Ik vind het prachtig dat we iemand als Crispyn achter de hand hebben maar ik veronderstel dat die jongen toch wel wat meer wil spelen en zijn geduld eens opgeraakt. |
| 13 Apr 2012, 10:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden... Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. |
| 13 Apr 2012, 10:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Jeroen schreef: Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden... Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. Klopt misschien allemaal wel maar dan moet je uw vergelijking durven doortrekken ook - wanneer was Wouter's laatste volledige match dit seizoen? Hoeveel matchen speelde Laurent vorig jaar en het jaar voordien? Het is makkelijk om inderdaad enkel naar Glouftsis en De Munter te verwijzen als vervangers voor een superduo als Moreels-Depoitre maar hoeveel keer heeft dat superduo effectief samen gespeeld de laatste jaren? Dat moet je toch ook durven stellen... Bovendien heb je ook nog Weydisch, Crispyn en De Cuyper achter de hand hé voor vooraan... Spelers die effectief vooraan kunnen spelen en niet enkel van moeten of geen alternatief zoals ten tijde Dessaer of Vandenbrande... |
| 13 Apr 2012, 10:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mja, Crispijn mag anders dit seizoen nog eens een goal maken ook, af het geduld zal volgend jaar ook rap op zijn anders. In deze omstandigheden (oké het is zeer moeilijk om tegenwoordig een bruikbare bal te krijgen) zou je toch al iets meer ontspannen moeten kunnen spelen. Eigenlijk vind ik Crispijn dit jaar verre van indrukwekkend.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Apr 2012, 11:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
lolo4ever schreef: Jeroen schreef: Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden... Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. En hoeveel doelpunten heeft depoitre dit jaar? Er mogen bij zijn 12 doelpunten nu nog 3 penaltys zitten, trekt ze er vanaf en hij heeft nog meer goalen dan depoitre dit jaar.Geweldig goeie speler laurant, maar kwa goals zit hij toch redelijk laag hoor, en dat is volgens mij nog altijd de bedoeling van een spits _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Apr 2012, 11:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik denk dat iedereen vooral zal moeten leren inzien dat Glouftsis een totaal ander type speler is dan Depoitre... Ik denk niet dat een Glouftsis zijn ballen komt veroveren op het middenveld, iets wat Depoitre wel doet. Omgekeerd zal Glouftsis daardoor dan mss wat frisser zijn voor de goal. Enfin, je mag ze gewoonweg niet 1 op 1 vergelijken, vind ik...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Apr 2012, 11:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gaskonijn schreef: lolo4ever schreef: Jeroen schreef: Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden... Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. En hoeveel doelpunten heeft depoitre dit jaar? Er mogen bij zijn 12 doelpunten nu nog 3 penaltys zitten, trekt ze er vanaf en hij heeft nog meer goalen dan depoitre dit jaar.Geweldig goeie speler laurant, maar kwa goals zit hij toch redelijk laag hoor, en dat is volgens mij nog altijd de bedoeling van een spits Depoitre laat wel zowat iedereen scoren door zijn werkkracht en de gaten die hij trekt.Moet je van Glouftsis niet verwachten. BTW Thompson scoorde ook meer dan Depoitre.... |
| 13 Apr 2012, 11:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
heel ander type voorlijn volgend jaar, en uiteraard zijn het allemaal vraagtekens, maar dat geldt voor de hele ploeg volgend jaar. er moet bespaard worden, en dan kan je niet verwachten dat je kleppers worden vervangen door spelers die gegarandeerd even grote kleppers zullen zijn.
ik staar me vooral niet blind op cijfers (aantal doelpunten)... daarin moet ik wel bijtreden en zeggen dat ge ne speler als depoitre niet alleen kunt afrekenen op zijn doelpunten, als ge ziet wat die daarbuiten nog allemaal opknapt van werkt, daar waar andere spelers van ons ploeg moesten passen... en die voorkeur voor Crispijn is op zeer weinig gebaseerd vind ik. ok weinig speelminuten maar zijn prestaties op het terrein (niet alleen dit jaar maar ook vorig jaar) vind ik toch ook echt aan de matige kant, en dat heeft toch ook niet altijd te maken met hoe de rest van de ploeg erbij loopt. Ik vind het momenteel een degelijke invaller, maar zeker niets meer dan dat hoor. we zullen wel zien wat het geeft he Glouftsis... ge kunt er voor of er tegen zijn, maar als ik die bezig zag tegen ons: awel dan toch liever glouftsis dan nog eens een quéré'ken een stolpa'ken of een balajken of een gbarssin'ke zenne, het type speler dat plots uit de grond komt gekropen en die tegelijk alle voetbalkwaliteiten worden toegedicht van hoogstens en allicht een heel ver familielid. |
| 13 Apr 2012, 12:44 |
|
|
forumlegende
DT schreef: lolo4ever schreef: Jeroen schreef: Glouftsis en De Munter als vervanging voor Wouter en Laurent? Ik hoop het beste maar dat zal toch serieus afwachten worden... Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. Klopt misschien allemaal wel maar dan moet je uw vergelijking durven doortrekken ook - wanneer was Wouter's laatste volledige match dit seizoen? Hoeveel matchen speelde Laurent vorig jaar en het jaar voordien? Het is makkelijk om inderdaad enkel naar Glouftsis en De Munter te verwijzen als vervangers voor een superduo als Moreels-Depoitre maar hoeveel keer heeft dat superduo effectief samen gespeeld de laatste jaren? Dat moet je toch ook durven stellen... Bovendien heb je ook nog Weydisch, Crispyn en De Cuyper achter de hand hé voor vooraan... Spelers die effectief vooraan kunnen spelen en niet enkel van moeten of geen alternatief zoals ten tijde Dessaer of Vandenbrande... Gezien de transferpolitiek en het recente aantrekken van een speler zoals Glouftsis zal de manier van spelen zeker veranderd moeten worden. Volgens mij ga je in een zuivere 4-4-2 moeten gaan spelen met dit spelerspotentieel. Maar een systeem spelen zoals dit jaar met een vervanger voor Laurent loopt faliekant af. Ik hoop dat de trainer dit ook inziet. |
| 13 Apr 2012, 12:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Gaskonijn schreef: lolo4ever schreef: Gloufsis kende inderdaad een uitzonderlijk jaar bij Boom maar nadien en voorheen was het toch niet echt sprankelend.Dit jaar 12 doelpunten waarvan 2 of 3 penaltys.Laurent vervangen wordt dan ook quasi onmogelijk. En De Munter zie ik ook niet direct een fitte Wouter in de vergeethoek spelen. En hoeveel doelpunten heeft depoitre dit jaar? Er mogen bij zijn 12 doelpunten nu nog 3 penaltys zitten, trekt ze er vanaf en hij heeft nog meer goalen dan depoitre dit jaar.Geweldig goeie speler laurant, maar kwa goals zit hij toch redelijk laag hoor, en dat is volgens mij nog altijd de bedoeling van een spits Depoitre laat wel zowat iedereen scoren door zijn werkkracht en de gaten die hij trekt.Moet je van Glouftsis niet verwachten. BTW Thompson scoorde ook meer dan Depoitre.... Laurent vervangen wordt enkel een probleem als we hetzelfde spel willen spelen als wat we al drie jaar doen, simpelweg omdat we daar de perfecte spelers (maar?) voor hebben/hadden. Jammer genoeg is het indirect resultaat dat als Depoitre niet draait, de hele ploeg op apegapen ligt zoals we in de terugronde al verschillende keren hebben mogen aanschouwen. En dan is het helaas echt rotslecht en mag je nog 3 dagen verderspelen, een match winnen zit er dan niet in... Als je met diepgang op de flank gaat spelen (wat enkel Potjes en Lord hadden bij ons de laatste jaren) wat met Weydisch en De Cuyper perfect mogelijk moet zijn, kan een Glouftsis zeker renderen. Het is zeker niet de spits die ik had gekozen, maar anderzijds moeten we durven stellen dat de super-Laurent ook al tijdje niet meer bij ons rondloopt... Hoogstens nog 1 keer per match loopt hij er twee verdedigers af, waar hij dat eerder slag om slinger deed... Is ook een reden waarom we amper nog uitgespeelde doelkansen bij elkaar voetballen de laatste weken (m.u.v. Lommel dan) Ik vind dat we dus alles een beetje objectief moeten bekijken ook - de verdiensten voor Lolo, Moreels, enz. zijn groot maar maak er aub niet die wereldtoppers van ook hé waartegen alle nieuwkomers op voorhand al te min zouden zijn... Laurent stond op Roeselare, Wetteren, Woluwe en thuis tegen Sint-Niklaas ook op het veld hé en het was ook niet beter dan de middelmaat. Eerlijk gezegd mag het volgend jaar voor mij best iets langer knokken zijn want eerlijk, sinds we zeker zijn van het behoud, is er geen bal meer aan... Als je dan EUR 15 moet neertellen op respectievelijk Wetteren en Woluwe voor dergelijk schouwspel te aanzien, zou het u toch ook serieus beginnen verdrieten... En zo ben je al dat krediet wat die gasten allemaal hebben opgebouwd tijdens hun verblijf hier ook nogal redelijk snel kwijt... Laatst gewijzigd door DT op 13 Apr 2012, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Apr 2012, 13:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Inderdaad, het zou in ieder geval uw afhankelijkheid van 1 speler ook serieus reduceren.
Een ander voordeel is toch ook dat het aanpassen van een hele ploeg in een "simpele" 4-4-2 ook veel vlotter zal gebeuren dan in het systeem welke we nu spelen. Uiteindelijk worden in België praktische alle opleidingen nog daarop geschoold hé. Qua herkenbaarheid van een systeem kan dat toch wat beterschap geven, als ge er sommigen sinds nieuwjaar bezig ziet, kan dat misschien geen kwaad. Of het aan tactisch inzicht of puur te kort komen ligt weet ik niet, maar het is wel een vaststelling. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Apr 2012, 13:04 |
|
| Pagina 284 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 282 283 284 285 286 … 345 Volgende |