|
|
| Pagina 285 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 283 284 285 286 287 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef: Als ge eigenlijk eens alles op een rijtje zet,dan denk ik dat er een alternatief is,waar we al zolang opzoek naar zijn,den enen wil niet in derde in de modder staan om naar de voetbal te zien,niet voor de prijzen spelen is ook al iets,zolang we maar Eendracht Aalst zijn is er ook geen probleem voor 80% van de supps om naar Denderleeuw te gaan of naar Hamme of zelfs Mechelen. Valckenier wil een groot project,fdr heeft met iedereen ambras omdat ze niet naar meneer zijn pijpen willen dansen,(denk dat zijn pijp ook ver uit is) we zitten tot over ons oren in de poef. Dan zal ook die 80% er geen probleem mee hebben dat de kleuren wit en zwart blijven maar de broekjes mogen een blauw kleurtje hebben,ook achter Eendracht Aalst mag Denderend toegevoegd worden,ook geen probleem en fc dender is financieel gezond (volgens bepaalde mensen) dus iedereen tevreden,wat mij betreft mogen ze fusioneren hoe vlugger hoe liever en alles is opgelost,geen modder meer aan de schoenen en geen verwijten meer naar elkaar en we kunnen elke week met de trein naar Denderleeuw,dus we kunnen ons te pletter drinken. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk maar het F-woord beantwoord ik met een ander F-woord... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Feb 2015, 16:12 |
|
|
forumlegende
Ik hoop morgenvroeg wakker te worden met de melding op beide clubsites dat er een akkoord gevonden is...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Feb 2015, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Fillou schreef: Bakkie schreef: Als ge eigenlijk eens alles op een rijtje zet,dan denk ik dat er een alternatief is,waar we al zolang opzoek naar zijn,den enen wil niet in derde in de modder staan om naar de voetbal te zien,niet voor de prijzen spelen is ook al iets,zolang we maar Eendracht Aalst zijn is er ook geen probleem voor 80% van de supps om naar Denderleeuw te gaan of naar Hamme of zelfs Mechelen. Valckenier wil een groot project,fdr heeft met iedereen ambras omdat ze niet naar meneer zijn pijpen willen dansen,(denk dat zijn pijp ook ver uit is) we zitten tot over ons oren in de poef. Dan zal ook die 80% er geen probleem mee hebben dat de kleuren wit en zwart blijven maar de broekjes mogen een blauw kleurtje hebben,ook achter Eendracht Aalst mag Denderend toegevoegd worden,ook geen probleem en fc dender is financieel gezond (volgens bepaalde mensen) dus iedereen tevreden,wat mij betreft mogen ze fusioneren hoe vlugger hoe liever en alles is opgelost,geen modder meer aan de schoenen en geen verwijten meer naar elkaar en we kunnen elke week met de trein naar Denderleeuw,dus we kunnen ons te pletter drinken. Ik ben hier vorig jaar al eens flink verweten, vooral door mijn goeie vriend still standing, maar een dergelijke scenario lijkt mij op termijn de enige oplossing met een toekomst. Eendracht heeft een basis door haar geschiedenis en achterban. Die is op dit moment aan de (te) magere kant, maar door wat de jongste maanden en jaren allemaal gebeurt, is dat heel goed te begrijpen. Dender heeft de logistiek, de ruimte. Maar allebei zitten ze in de knoei. Logisch want ze hebben dezelfde ambities en daarvoor hebben ze dezelfde "economische ruimte" nodig. Dus zitten ze allebei in dezelfde vijver te vissen en daar zit nooit genoeg vis in om beider ambities in te vullen. Met andere woorden, laat ook daar de economische wetten spreken en zie dat je op een kleinschalige manier nooit met de grote jongens kan mee spelen. Ik denk dat er een basis en een hinterland is om in de Denderstreek een mooie club uit te bouwen die op termijn misschien zelfs kan wedijveren met clubs als Lokeren, maar zeker met Beveren, Westerlo, Oostende enzovoort. Maar daar heb je een goed project voor nodig. En dat kan er alleen zijn als je ruimer denkt dan het zwartwitte kader waarin we ons nu bevinden. Heel gevoelig en heel radicaal, ja. Maar volgens mij de enige realistische zienswijze. En als het even kan in een structuur met een ruime betrokkenheid en participatie door de fans. Schiet me gerust neer, maar een andere mogelijkheid zie ik niet in deze regio. Tenzij één van de twee helemaal kapot gaat. En hebben we dat dan liever? ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. ik ben zeker niet voor het fusie-idee en keur dat 4-kant af zeker ook omdat ik die 1+1=2 redenering in het voetbal niet volg tenzij dan voor het schuldengedeelte. maar ik zie mij daarover iemand niet verwijten, dat zou toch tamelijk onkenmerkend zijn. tzal een heel slechte dag van mij geweest zijn dan... desalniettemin in geval van het 'slechte dag' scenario: welgemeend sorry. en nu moving on aub... _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Feb 2015, 16:35 |
|
|
Freak
oilsjt es oilsjt en de rest kaan den boeim in.
|
| 25 Feb 2015, 16:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Fillou schreef: Bakkie schreef: Als ge eigenlijk eens alles op een rijtje zet,dan denk ik dat er een alternatief is,waar we al zolang opzoek naar zijn,den enen wil niet in derde in de modder staan om naar de voetbal te zien,niet voor de prijzen spelen is ook al iets,zolang we maar Eendracht Aalst zijn is er ook geen probleem voor 80% van de supps om naar Denderleeuw te gaan of naar Hamme of zelfs Mechelen. Valckenier wil een groot project,fdr heeft met iedereen ambras omdat ze niet naar meneer zijn pijpen willen dansen,(denk dat zijn pijp ook ver uit is) we zitten tot over ons oren in de poef. Dan zal ook die 80% er geen probleem mee hebben dat de kleuren wit en zwart blijven maar de broekjes mogen een blauw kleurtje hebben,ook achter Eendracht Aalst mag Denderend toegevoegd worden,ook geen probleem en fc dender is financieel gezond (volgens bepaalde mensen) dus iedereen tevreden,wat mij betreft mogen ze fusioneren hoe vlugger hoe liever en alles is opgelost,geen modder meer aan de schoenen en geen verwijten meer naar elkaar en we kunnen elke week met de trein naar Denderleeuw,dus we kunnen ons te pletter drinken. Ik ben hier vorig jaar al eens flink verweten, vooral door mijn goeie vriend still standing, maar een dergelijke scenario lijkt mij op termijn de enige oplossing met een toekomst. Eendracht heeft een basis door haar geschiedenis en achterban. Die is op dit moment aan de (te) magere kant, maar door wat de jongste maanden en jaren allemaal gebeurt, is dat heel goed te begrijpen. Dender heeft de logistiek, de ruimte. Maar allebei zitten ze in de knoei. Logisch want ze hebben dezelfde ambities en daarvoor hebben ze dezelfde "economische ruimte" nodig. Dus zitten ze allebei in dezelfde vijver te vissen en daar zit nooit genoeg vis in om beider ambities in te vullen. Met andere woorden, laat ook daar de economische wetten spreken en zie dat je op een kleinschalige manier nooit met de grote jongens kan mee spelen. Ik denk dat er een basis en een hinterland is om in de Denderstreek een mooie club uit te bouwen die op termijn misschien zelfs kan wedijveren met clubs als Lokeren, maar zeker met Beveren, Westerlo, Oostende enzovoort. Maar daar heb je een goed project voor nodig. En dat kan er alleen zijn als je ruimer denkt dan het zwartwitte kader waarin we ons nu bevinden. Heel gevoelig en heel radicaal, ja. Maar volgens mij de enige realistische zienswijze. En als het even kan in een structuur met een ruime betrokkenheid en participatie door de fans. Schiet me gerust neer, maar een andere mogelijkheid zie ik niet in deze regio. Tenzij één van de twee helemaal kapot gaat. En hebben we dat dan liever? Een paar kleine kanttekeningen wel: 1) Voetbal helemaal puur economisch bezien, mangelt altijd want zou nu willen zeggen dat Waregem met zijn nieuw stadion en de andere investeringen (jeugdcomplex, etc.) zelfmoord pleegt door dat in een regio te doen waar het gewrongen ligt tussen Gent, Brugge en Kortrijk... De realiteit laat echter zien, dat het daar wel kan. 2) Ten andere, als je die economische redenering helemaal doortrekt, moet de Denderstreek eigenlijk helemaal geen ambities meer koesteren want je zit tussen Anderlecht en Gent enerzijds en gans het Waasland zit ook "economisch" dicht met Beveren en Lokeren als clubs... Dus toch maar goed dat voetbal vaak toch nog een uitzondering is op de economische kaart - vaak ook de reden dat pur sang bedrijfsleiders die een club volledig als een bedrijf willen runnen, het vaak ook niet te lang uitzingen of zwaar op de korrel worden genomen. 3) In onze huidige situatie is het stadion van Dender een verademing, dus zeker op de korte termijn een absolute win voor de club EA... maar op de langere termijn bekeken gaat dat stadion nooit dezelfde economische return opleveren als een gloednieuw stadionproject, gewoon owv het feit dat het "gewoon" een voetbalstadion is en blijft... Er is daar ook geen plaats voor retail, dienstverlenende bedrijven, enz. Dus de aantrekkingskracht op potentiële (grotere, nieuwe) sponsors met een club uit de Denderstreek gehuisvest in Denderleeuw, durf ik toch te betwijfelen... Als je bovendien de voorbeelden ziet die je aanhaalt zoals Beveren, Lokeren of Oostende doen die qua accommodatie op dit moment ook al niet meer onder voor het stadion van Dender of zal het niet lang meer duren vooraleer ze Dender voorbijsteken (als je ziet wie er klaarzit om het Albertpark onder handen te nemen)... Ook in tweede klasse zit je - nu al - met mooiere stadions dan dat van Denderleeuw bijvoorbeeld, dus echt vooruitstrevend voor een toch wel vooruitstrevend project dat je naar voor schuift, is het daar aan het stinkkot ook niet echt. Dat grote Denderstreekproject zou ik dus toch ook nog wel eens goed uitgevlooid willen zien of dat in the end wel zo'n verbetering zou zijn voor de club Eendracht Aalst... Vandaar dat die nuance tussen tijdelijke verhuis of voorgoed zo'n belangrijk element blijft en ik ook snap dat de club nu die intentieverklaring met het stadsbestuur niet tekent. Want zeg nu zelf: wat is de waarde ervan voor de club, gewoon al naar de licentiecommissie toe? Twee keer niks en meer zelfs: indien je het als club zou tekenen misschien nog achteraf kweddelen ook dat ze u van de stad gaan verplichten om ergens te bouwen in het jaar 2085 ook al zie je het zelf niet zitten... |
| 25 Feb 2015, 17:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stel dat het niet slim komt tegen 1 Juni met Dender en het zal niet slim komen
wat is dan Fdr zijn alternatief ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Feb 2015, 17:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ga volledig mee in je redenering Fillou, enkel de conclusie die je maakt daar ben ik het niet eens.
En die conclusie zou meteen ook de sleutel tot de oplossing moeten worden. Ik twijfel zeer sterk dat 1 + 1 gelijk is aan 2 bij een fusie tussen voetbalclubs. Toch niet in de situatie waarin we ons nu bevinden. Alle 2 in de hel van 2de en 3de klasse en nergens uitzicht dat er sportief een promotie naar 1ste klasse mogelijk is op korte (zelfs middellange termijn). Het is dat laatste dat je nodig hebt in gelijk welk verhaal. En zoals je zelf al aanhaalt ge je daar enkel terug een toekomstperspectief kunnen aan bieden als je terug een visie hebt, een structuur, ja zelfs een eigenheid; Ik denk net dat dit 3 elementen zijn die we missen, eerder dan gelijk welke input van de club FC Dender waarvan we profijt kunnen halen. Dat is altijd mijn gedacht geweest en dat zal het ook altijd blijven. Wat niet weg neemt dat zij op dit moment over het enige stadion beschikken in de onmiddellijke omgeving dat onze zorg nummer 1 (hoewel ja ?) kan oplossen maar laat ons de discussie los daarvan voeren. Gelijk welk project er opgestart zal worden, definieer eerst eens de waarden die je wilt gaan nastreven en hoe je je als project zou gaan profileren. Eigenlijk gaat er er bij het voetbal in deze streek aan toe zoals Man City gisteren tegen Barcelona; willen maar niet kunnen, kunstmatig in leven gehouden en vooral geen visie. Met daar tegenover een vaste waarde van een concurrentie die alle knepen van het vak kent, uitgebalanceerd is, een organisatie en systeem dat loopt zoals een geoliede machine. Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Als je eigenlijk de administratiekost bekijkt (dit zou toch het begin van uw structuur moeten zijn) en je ziet die omhoog knallen gaan over de laatste 3 jaar dan vraag ik mij tot op vandaag nog steeds af waar we die veranderingen langs inkomstenzijde voelen ? Dat is een gemiste kans die nochtans goed bedoeld was een 3-tal jaar geleden, maar eigenlijk een blunder geweest is tot en met. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Feb 2015, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Het uitgangspunt om met iets nieuws te starten is natuurlijk wel het samenstellen van een goeie structuur en een visie. Het kan nooit de bedoeling zijn om (half)rotte eieren samen in een pan te gieten en te zien welke omelet er uit komt.
Natuurlijk is 1 + 1 niet gewoon twee. Maar als je al kan starten aan 1,5 en je kan van daar beginnen bouwen, heb je nog een kans. Volgens hebben 1 en 1 elk apart die vandaag niet. Ik vrees dat ze dat allebei heel stevig aan het demonstreren zijn. Er zijn duizend en één redenen om voorstellen in die richting meteen af te schieten. Is er wel een draagvlak? Gaat het zo veel beter zijn? Heeft dat stadion een toekomst? Nooit zonder zwart en wit. Nooit buiten Aalst. Allemaal goed hoor. Maar als het volgend jaar boeken toe is, is het helemaal gedaan. En ik vrees dat we daar niet zo ver af staan. Maar hey, ik verander even snel van club als van onderbroek he. So what .... |
| 25 Feb 2015, 18:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
pfffff... 1 + 1 is niet twee.... wat is den onderkant en wa is den bovenkant.... 't stad met hun intentieverklaring.... we vinden geen stadion om volgend seizoen in tweede te kunnen spelen.... burgerlijke fusie.... slag om slinger veranderen van onderbroek... enz.
wa is da hier allemaal zeg. Hoe kan onze geliefde club hier in godsnaam nog levend uitkomen ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Feb 2015, 18:35 |
|
|
toevallige voorbijganger
Ik denk niet dat we toegevingen van Dender moeten verwachten, omdat Ge moogt naar huis gaan van Urbanus nog vers bij die mannen in het geheugen zit.
|
| 25 Feb 2015, 18:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Geo 2 schreef: Ik denk niet dat we toegevingen van Dender moeten verwachten, omdat Ge moogt naar huis gaan van Urbanus nog vers bij die mannen in het geheugen zit. God ja, als je daar al niet tegen kunt - als ze daar nu zo een groot probleem van maken, moeten wij ook op onze achterste poten staan omdat zij in het seizoen dat ze in derde nagenoeg zeker waren van het kampioenschap, ons met een "pille" van 5-2 naar huis stuurden en wij uiteindelijk in de barrages terechtkwamen en sneuvelden tegen Peruwelz. Hadden niet dat Urbanus-plaatje in de CD-speler liggen toen, maar al de rest wat ze toen hebben uitgestoken, was ook niet bijster mooi... Onzen Urbanus kan je dus gerust als de pay-back voor het geval van enkele jaren voordien bestempelen... Bottomline: elk al eens zijn pleziertje gehad, staan quitte en move on... En voor wat de nabije toekomst betreft - in het beste geval - zij lachen met onze kop dat we op hun "heilige grond" moeten spelen, wat toch een affront moet zijn voor ons en wij terug lachen dat wij hun "heilige grond" bezetten in het hol van de (Dender)leeuw als grootst mogelijke vernedering voor hen... Is geen tijd voor emo hé: is de enige op korte termijn realiseerbare piste en er blijkt een stok achter de deur te staan, dan geen tijd voor sissies maar toeslaan... Ik peis dat iemand die de afgelopen jaren serieus wat euroloekes in de club heeft gestoken, dat ook zal denken. En laat er nu net nog enen zijn die dat heeft gedaan, in de accommodatie rond het Dender-stadion notabene... Laatst gewijzigd door DT op 25 Feb 2015, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Feb 2015, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Geo 2 schreef: Ik denk niet dat we toegevingen van Dender moeten verwachten, omdat Ge moogt naar huis gaan van Urbanus nog vers bij die mannen in het geheugen zit. God ja, als je daar al niet tegen kunt - als ze daar nu zo een groot probleem van maken, moeten wij ook op onze achterste poten staan omdat zij in het seizoen dat ze in derde nagenoeg zeker waren van het kampioenschap, ons met een "pille" van 5-2 naar huis stuurden en wij uiteindelijk in de barrages terechtkwamen en sneuvelden tegen Peruwelz. Hadden niet dat Urbanus-plaatje in de CD-speler liggen toen, maar al de rest wat ze toen hebben uitgestoken, was ook niet bijster mooi... Onzen Urbanus kan je dus gerust als de pay-back voor het geval van enkele jaren voordien bestempelen... 2 én hun pure lijkenpikkerij destijds toen we van 1ste nr 3de tuimelden. maar dat soort 'zelfkritiek' mag je van ginder niet verwachten: ze zijn 'groot' geworden op bloedzuigen (vraag maar aan Vijverman, Valckenier, nu hebben ze ne louchen Zwitser gevonden... ) en ze willen nu hun bloedzuigers in onze aders zetten. das zelfs niet eens een verwijt: je kan een parasitair organisme niet verwijten dat het aan bloedarmoede lijdt he... je moet er gewoon in een boog rond kunnen lopen en niet als een koe onder hunnen tak gaan staan staren. ![]() _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 25 Feb 2015, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Feb 2015, 19:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Welken ezel gaat dit schijten. Want velen denken dat met een verhuis alle problemen zijn opgelost,we hebben nog altijd geen nagel om aan ons kl.ten te krabben. Eigenlijk hebben we op dit moment helemaal niets. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Feb 2015, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Bram schreef: Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Welken ezel gaat dit schijten. Want velen denken dat met een verhuis alle problemen zijn opgelost,we hebben nog altijd geen nagel om aan ons kl.ten te krabben. Eigenlijk hebben we op dit moment helemaal niets. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2015, 19:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Bram schreef: Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Welken ezel gaat dit schijten. Want velen denken dat met een verhuis alle problemen zijn opgelost,we hebben nog altijd geen nagel om aan ons kl.ten te krabben. Eigenlijk hebben we op dit moment helemaal niets. Toch wel, we hebben de beste supporters van......de Denderstreek. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Feb 2015, 20:01 |
|
| Pagina 285 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 283 284 285 286 287 … 462 Volgende |