|
|
| Pagina 286 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 284 285 286 287 288 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Transfers 2010-2011
En ervaren kracht op ons middenveld zou er nog bij mogen denk ik tussen ons jong geweld
|
| 14 Apr 2012, 11:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
ajoin76 schreef: En ervaren kracht op ons middenveld zou er nog bij mogen denk ik tussen ons jong geweld Vind ik ook |
| 14 Apr 2012, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Smetje schreef: ajoin76 schreef: En ervaren kracht op ons middenveld zou er nog bij mogen denk ik tussen ons jong geweld Vind ik ook Kan misschien nog nodig zijn..maar ze gingen met Marco ook zo enen met ervaring aantrekken eh, everyone knows the story! Ervaring in blunders |
| 14 Apr 2012, 14:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Gbarssin met zijn visie en fluwelen techniek moet dat toch aankunnen? ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Apr 2012, 11:08 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Mariner schreef: El Corredor schreef: her en der lees ik dat de club nog op zoek is naar een backrechts een een cv die ook cm kan spelen. misschien een stomme vraag, maar wie gaat volgend jaar op het middenveld de lijnen uitzetten? Van Damme? Gbarssin met zijn visie en fluwelen techniek moet dat toch aankunnen? ![]() Dit doet mij denken aan Alain Van Mieghem die had dezelfde kwaliteiten en we hoe dat is afgelopen _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 15 Apr 2012, 11:43 |
|
|
Miniem
Weet er iemand iets over jeugdspelers die eventueel worden vastgelegd? Want jeugdtalenten zonder contract is zoals grof wild, dat hebben wij genoeg meegemaakt bij ons..
|
| 16 Apr 2012, 22:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Volgens HLN wil BVR er zeker nog een 6-tal spelers bij zodat hij volgend seizoen kan werken met een kern van 23 spelers, de 3 doelmannen inclusief.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 17 Apr 2012, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Even vermelden dat Stavros Glouftsis tot op heden nog steeds niet getekend heeft voor ons..
HLN schreef vorige week dat hij had getekend, maar dit is nog niet het geval. |
| 17 Apr 2012, 18:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
gweninho schreef: Even vermelden dat Stavros Glouftsis tot op heden nog steeds niet getekend heeft voor ons.. HLN schreef vorige week dat hij had getekend, maar dit is nog niet het geval. Maar dat zou eerstdaags wel gebeuren. Kheb gehoord dat ze enkel nog nen 10 en nen back rechts willen halen, en dat daarmee het plaatje rond is. BVR zal er denkek maar 2 krijgen ipv 6... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Apr 2012, 19:33 |
|
|
hansken schreef: gweninho schreef: Even vermelden dat Stavros Glouftsis tot op heden nog steeds niet getekend heeft voor ons.. HLN schreef vorige week dat hij had getekend, maar dit is nog niet het geval. Maar dat zou eerstdaags wel gebeuren. Kheb gehoord dat ze enkel nog nen 10 en nen back rechts willen halen, en dat daarmee het plaatje rond is. BVR zal er denkek maar 2 krijgen ipv 6... Hopelijk gebeurt het eerstdaags. Over de andere posities heb ik alleen gelezen wat ook in de 'o zo betrouwbare kranten stond'. Maar zoals daarin vermeld wil BVR er 6 en dan denk ik hetzelfste als u, dat da niet aan de orde zal zijn. |
| 17 Apr 2012, 19:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
hansken schreef: gweninho schreef: Even vermelden dat Stavros Glouftsis tot op heden nog steeds niet getekend heeft voor ons.. HLN schreef vorige week dat hij had getekend, maar dit is nog niet het geval. Maar dat zou eerstdaags wel gebeuren. Kheb gehoord dat ze enkel nog nen 10 en nen back rechts willen halen, en dat daarmee het plaatje rond is. BVR zal er denkek maar 2 krijgen ipv 6... In dat geval wordt het echt wel hopen en bidden dat er niemand geschorst of geblesseerd zal zijn en dat het voor Filipovic op zijn 38 niet het seizoen teveel wordt, want een kern met een 17-tal veldspelers, waaronder jongeren als Balaj, Yombo, Thomas Van Renterghem, Ndefe (en met alle respect, maar minstens van een tweetal hiervan kan je zeggen dat ze van geen kanten voldoen voor tweede klasse), dat vind ik toch enorm krap. |
| 17 Apr 2012, 19:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
als er naast glouftsis (als dat dan rond geraakt) maar twee spelers gaan bijkomen, ook al zijn het 'de juiste profielen', dan zie ik het op sportief vlak heel somber in volgend jaar, want dan reken je eignelijk al per definitie op jongens die er nu ni staan en er ook volgend jaar nog niet zullen geraken. ik ben voorstander van enig optimisme maar het moet wel op iets gebaseerd zijn, en sorry maar spelers als een TVR, Balaj, Crispijn, Yombo en consoorten zijn geen tweedeklassemateriaal. misschien hard, maar wel mijn gedacht.
er wordt trouwens meer en meer het verwijt gemaakt, dat de 'gevestigde waarden' er met de klak naar smijten, maar besef heel goe dat alles wat zondag een beetje op voetbal leek wel van de voet kwam van een cousin, een depoitre en vooral een verheyden. we moeten die jonge gasten niet vooraf afbranden, volledig akkoord, maar voormelde 'jeugdige talenten' (op gigli na dan) hebben intussen wel al redelijk wat speelminuten gekregen, en ik stel vooral vast dat ze op elk niveau tekort schieten. ik mag er nu al niet aan denken als er iets volgend seizoen met vandenoortgate gebeurt. goed, de tering naar de nering, ik snap het wel... maar om volgend jaar ons in tweede te handhaven zal elke transfer echt nen voltreffer moeten blijken hoor... |
| 17 Apr 2012, 20:39 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Davy schreef: als er naast glouftsis (als dat dan rond geraakt) maar twee spelers gaan bijkomen, ook al zijn het 'de juiste profielen', dan zie ik het op sportief vlak heel somber in volgend jaar, want dan reken je eignelijk al per definitie op jongens die er nu ni staan en er ook volgend jaar nog niet zullen geraken. ik ben voorstander van enig optimisme maar het moet wel op iets gebaseerd zijn, en sorry maar spelers als een TVR, Balaj, Crispijn, Yombo en consoorten zijn geen tweedeklassemateriaal. misschien hard, maar wel mijn gedacht. er wordt trouwens meer en meer het verwijt gemaakt, dat de 'gevestigde waarden' er met de klak naar smijten, maar besef heel goe dat alles wat zondag een beetje op voetbal leek wel van de voet kwam van een cousin, een depoitre en vooral een verheyden. we moeten die jonge gasten niet vooraf afbranden, volledig akkoord, maar voormelde 'jeugdige talenten' (op gigli na dan) hebben intussen wel al redelijk wat speelminuten gekregen, en ik stel vooral vast dat ze op elk niveau tekort schieten. ik mag er nu al niet aan denken als er iets volgend seizoen met vandenoortgate gebeurt. goed, de tering naar de nering, ik snap het wel... maar om volgend jaar ons in tweede te handhaven zal elke transfer echt nen voltreffer moeten blijken hoor... don't worry...everything gonna be alright ![]() |
| 17 Apr 2012, 21:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: hansken schreef: gweninho schreef: Even vermelden dat Stavros Glouftsis tot op heden nog steeds niet getekend heeft voor ons.. HLN schreef vorige week dat hij had getekend, maar dit is nog niet het geval. Maar dat zou eerstdaags wel gebeuren. Kheb gehoord dat ze enkel nog nen 10 en nen back rechts willen halen, en dat daarmee het plaatje rond is. BVR zal er denkek maar 2 krijgen ipv 6... In dat geval wordt het echt wel hopen en bidden dat er niemand geschorst of geblesseerd zal zijn en dat het voor Filipovic op zijn 38 niet het seizoen teveel wordt, want een kern met een 17-tal veldspelers, waaronder jongeren als Balaj, Yombo, Thomas Van Renterghem, Ndefe (en met alle respect, maar minstens van een tweetal hiervan kan je zeggen dat ze van geen kanten voldoen voor tweede klasse), dat vind ik toch enorm krap. Akkoord maar liever twee echte versterkingen dan zes van die versterkingen in de breedte. En we moeten natuurlijk ook niet te zot gaan doen. |
| 18 Apr 2012, 6:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
lolo4ever schreef: Bartos schreef: hansken schreef: Maar dat zou eerstdaags wel gebeuren. Kheb gehoord dat ze enkel nog nen 10 en nen back rechts willen halen, en dat daarmee het plaatje rond is. BVR zal er denkek maar 2 krijgen ipv 6... In dat geval wordt het echt wel hopen en bidden dat er niemand geschorst of geblesseerd zal zijn en dat het voor Filipovic op zijn 38 niet het seizoen teveel wordt, want een kern met een 17-tal veldspelers, waaronder jongeren als Balaj, Yombo, Thomas Van Renterghem, Ndefe (en met alle respect, maar minstens van een tweetal hiervan kan je zeggen dat ze van geen kanten voldoen voor tweede klasse), dat vind ik toch enorm krap. Akkoord maar liever twee echte versterkingen dan zes van die versterkingen in de breedte. En we moeten natuurlijk ook niet te zot gaan doen. kunnen we Gbarssin niet van de hand doen, of gaat da ni? Als die speelt doen telkens mijn ogen zeer_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Apr 2012, 8:37 |
|
| Pagina 286 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 284 285 286 287 288 … 345 Volgende |