Transfers volgend seizoen - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bartos schreef:
Weet er eigenlijk iemand of het nog altijd de bedoeling is te proberen Cerimagic hier nog een seizoen te houden?

Blijft normaal gezien,zijn overeen gekomen met zijn manager,nu moeten ze met AA gent nog overeen komen.

29 Apr 2013, 11:30
Ancien

willempie schreef:
Bartos schreef:
Weet er eigenlijk iemand of het nog altijd de bedoeling is te proberen Cerimagic hier nog een seizoen te houden?

Blijft normaal gezien,zijn overeen gekomen met zijn manager,nu moeten ze met AA gent nog overeen komen.

Ik hoop alleszins dat die blijft, hij moet enkel proberen om zijn rechtervoet af en toe eens te gebruiken. ;)

29 Apr 2013, 11:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
jammen schreef:
willempie schreef:
Bartos schreef:

Ik hoop alleszins dat die blijft, hij moet enkel proberen om zijn rechtervoet af en toe eens te gebruiken. ;)

Beter ene goeie voet dan twee slechte :D .

29 Apr 2013, 11:35
Nationale Ploeg

Bram schreef:
De Jean schreef:
Die Ngasseu is toch ook niet-EU? Als we zo'n minimumcontract voor een reservespeler kunnen betalen...

Of mis ik hier weer iets?

ook belgische nationaliteit

Dankuwel!

29 Apr 2013, 11:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Ik ben toch benieuwd naar wat ze sportief juist voor ogen hebben en of ze die gasten van Ronse enkel als versterkingen in de breedte zien. Blijkbaar opnieuw een kopbalsterke spits, dus zelfde type als Glouftsis en Van Eyk. En daar waar er vorig seizoen kritiek was omdat ze het gingen zoeken bij een degradatieploeg uit tweede, wat dan gezegd nu ze het gaan zoeken bij een degradatieploeg uit derde :D ?
Het is alleszins opnieuw iemand die wel heel weinig adelbrieven kan voorleggen en tot voor dit seizoen bij Ronse de voorbije seizoenen zelfs ergens in Luxemburg zat.
Vooral spijtig is dat volgens mij Shkodra en Ngasseu niet echt de types zijn die we nog nodig hebben, dus hopelijk worden die gewoon bekeken als bonus bovenop de posities waar we echt nog versterking zoeken.

De invloed van Luxemburg in onze ploeg wordt weer wat groter !!! :D :D :D

lijkt me dus juist wel over adelbrieven te beschikken om hier te slagen. :D

29 Apr 2013, 12:07
Nationale Ploeg

voilà, den Thomas zat weeral gereed:

http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/ee ... gory_id=17

alsje het zo leest, zijn we misschien wat te negatief ? afspraak volgend seizoen deze tijd voor de evaluatie :D

29 Apr 2013, 12:12
Ancien

Leeftijd: 46
chunga schreef:
DT schreef:
willempie schreef:
Denk dat daarmee de tranfers erop zitten
Had wel een paar andere namen verwacht

Dat denk ik nu persoonlijk wel niet... Voor wie er nu al bijgekomen is, hebben ze toch het budget niet moeten verhogen mag ik hopen en zie de huidige transfers dus vooral als vervangingen voor de vertrekkers.

Vanbelle voor Gunst, Ngasseu (indien effectief aangetrokken) voor De Munter, Janssens voor Vandewalle, Skhodra voor Pietermaat/Hugelier...

Ik hoop dat ge gelijk hebt DT maar vrees ervoor ze gaan toch niet hun kern uitbreiden naar 26 man denk ook dat we het hiermee zullen moeten doen.

Dat is een feit maar voorlopig is het aantal vertrekkers vooralsnog groter dan het aantal nieuwkomers. Zaten tot nu toe met 25 kernspelers (inclusief Jadot). Daarvan vertrekken volgende spelers al zeker: De Batselier, Gunst, Pietermaat, Hugelier, Delic en De Munter. In die kern staan ook Dooremont, Gigli en Jadot dus nog, alsook Cerimagic waarvan het voorlopig nog niet vaststaat of hij blijft. Plus en dat is toch geen onbelangrijke: Chris Janssens sprak in de persconferentie na Tubeke dat er twee spelers al hadden aangegeven dat ze zouden vertrekken, maar dat ze dat nieuws zelf kenbaar wilden maken... Ik ga er van uit dat die vertrekkers niet in het hoger vermelde lijstje staan en dat er dus echt wel nog het een en het ander staat te gebeuren...

29 Apr 2013, 13:00
Ancien

Leeftijd: 47
Ik denk dat Skhodra wel aangetrokken werd als potentiële titularis en niet in de breedte...enfin, we zullen wel zien tijdens de oefenwedstrijden. Die van Lierse er nog bij zeker en ik geloof dat het zal gedaan zijn. tenzij er zich, hoe noemt men dat in de bestuurskringen,...opportuniteiten voordoen.

29 Apr 2013, 13:10
Scholier

Leeftijd: 41
DT schreef:
chunga schreef:
DT schreef:

Dat denk ik nu persoonlijk wel niet... Voor wie er nu al bijgekomen is, hebben ze toch het budget niet moeten verhogen mag ik hopen en zie de huidige transfers dus vooral als vervangingen voor de vertrekkers.

Vanbelle voor Gunst, Ngasseu (indien effectief aangetrokken) voor De Munter, Janssens voor Vandewalle, Skhodra voor Pietermaat/Hugelier...

Ik hoop dat ge gelijk hebt DT maar vrees ervoor ze gaan toch niet hun kern uitbreiden naar 26 man denk ook dat we het hiermee zullen moeten doen.

Dat is een feit maar voorlopig is het aantal vertrekkers vooralsnog groter dan het aantal nieuwkomers. Zaten tot nu toe met 25 kernspelers (inclusief Jadot). Daarvan vertrekken volgende spelers al zeker: De Batselier, Gunst, Pietermaat, Hugelier, Delic en De Munter. In die kern staan ook Dooremont, Gigli en Jadot dus nog, alsook Cerimagic waarvan het voorlopig nog niet vaststaat of hij blijft. Plus en dat is toch geen onbelangrijke: Chris Janssens sprak in de persconferentie na Tubeke dat er twee spelers al hadden aangegeven dat ze zouden vertrekken, maar dat ze dat nieuws zelf kenbaar wilden maken... Ik ga er van uit dat die vertrekkers niet in het hoger vermelde lijstje staan en dat er dus echt wel nog het een en het ander staat te gebeuren...

Al vermeld in vorige berichten maar Alex zou wel degelijk 1 van die 2 zijn.

29 Apr 2013, 13:33
Ancien

Leeftijd: 55
Still standing ! schreef:

alsje het zo leest, zijn we misschien wat te negatief ? afspraak volgend seizoen deze tijd voor de evaluatie :D

Hopelijk scoort hij even vlot als onze laatste Kameroener!

29 Apr 2013, 14:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DavidSeal schreef:
Still standing ! schreef:

Hopelijk scoort hij even vlot als onze laatste Kameroener!

18 doelpunten bij een degradatie ploeg in derde,is toch niet slecht,ik ken ene die er maar 15 maakte en die speelde kampioen :D

29 Apr 2013, 17:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
4 nieuwkomers: Ngasseu, Janssens, Shkodra & Vanbelle
Vertrekkers: Gunst, Vandewalle, De Munter, Pietermaat, Hugelier, Jadot, De Batselier.
Volgens mij zullen ze voor elke vertrekker wel een vervanger aantrekken. Janssens sprak van een kern met 19 veldspelers en 3 keepers... Aangezien het ook niet zeker is of Petrovic, Di Gregorio en Glouftsis blijven zal er dus nog meer als enen bijkomen denk ik.

29 Apr 2013, 17:42
Reserve

Op nr 10 forum spreken ze dat Lode Vertonghen aanstuurd op een vertrek bij Sk Sint Niklaas hij wil naar Aalst

29 Apr 2013, 18:01
Ancien

Leeftijd: 55
willempie schreef:
Op nr 10 forum spreken ze dat Lode Vertonghen aanstuurt op een vertrek bij sk Sint niklaas hij wil naar Aalst

Wil zijn broer, niet meekomen? De Jan, dazzezeggen!

29 Apr 2013, 18:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Hopelijk halen we toch wel VERSTERKING voor de verdedeging want anders mag je je weer aan een zelfde seizoen verwachten, al is het afwachten of Lievens nu echt zal doorbreken.

29 Apr 2013, 18:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 515