versterkingen volgend seizoen - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
filipeveraert schreef:
ik heb dat nagevraagd via mail aan iemand van het bestuur. Ik moet zeggen da het nieuwe bestuur, steeds bereid is tot antwoord! Een hele verbetering...

Ik zou daar toch nog even mee opletten. Het lijkt inderdaad een goed bestuur, maar een beetje gezond wantrouwen ten opzichte van wat een voetbalbestuur zegt, is als supporter nooit niet slecht.

24 Apr 2006, 12:37
Iendracht02 schreef:
Als ze toch komen, dan zal de titeldruk volgend jaar in ieder geval immens zijn, want een dergelijk budget zullen we ons in vierde geen twee jaar op rij kunnen veroorloven, en zullen de tegenstanders ons overal wel staan op te wachten met het mes tussen de tanden ...

Tja, dan zult ge voor hebben wat wij nu een gans seizoen voorgehad hebben en zult ge beseffen dat het niet evident is om onder torenhoge verwachtingen en druk alsnog de titel binnen te rijven.

Met zo'n kern kunt ge trouwens maar best hopen om alsnog in 3de te blijven, anders zou het financieel wel es een bijzonder zwaar seizoen kunnen worden, zonder de minste garantie op sportief succes.

24 Apr 2006, 12:41
Reserve

Volledig mee akkoord

24 Apr 2006, 12:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
poipeplekker schreef:
Tja, dan zult ge voor hebben wat wij nu een gans seizoen voorgehad hebben en zult ge beseffen dat het niet evident is om onder torenhoge verwachtingen en druk alsnog de titel binnen te rijven.

Ik denk dat de supporters van den Iëndracht zo'n seizoen niet nodig hebben om te beseffen dat het niet evident is om onder prestatiedruk ook resultaten te halen. Daarvoor is de geschiedenis van deze club net "iets" te rijk gevuld, zijn we al net "iets" te vaak als favoriet aan een bepaalde reeks gestart en hebben de meesten onder ons ook al net "iets" te veel sportieve hoogtepunten meegemaakt.

24 Apr 2006, 14:16
Miniem

Veel succes volgend jaar bij je nieuwe ploeg.

Ik zal proberen zo vaak te komen als mogelijk.

En met Landuyt de volle buit en met Landuyt de volle buit!

Voor zij die hem niet goed kennen. Hij scoorde in derde klasse de 0-1 in de match Aalst-KVO drie jaar geleden. Die match was toen superbelangrijk, want Berchem raakte toen niet aan zijn licentie...

24 Apr 2006, 22:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
da matchke kenne veelen hier nog goed!  :fluit:  :engel:

24 Apr 2006, 23:01
Vaste Waarde

Iendracht02 schreef:
filipeveraert schreef:
ik heb dat nagevraagd via mail aan iemand van het bestuur. Ik moet zeggen da het nieuwe bestuur, steeds bereid is tot antwoord! Een hele verbetering...

Ik zou daar toch nog even mee opletten. Het lijkt inderdaad een goed bestuur, maar een beetje gezond wantrouwen ten opzichte van wat een voetbalbestuur zegt, is als supporter nooit niet slecht.

Dat vind ik ook. Bestuur bestaat momenteel uit 1 persoon die momenteel over kapitaal beschikt (Evenepoel is vertrokken). Als iemand me kan zeggen wie of wat Steven De Cock is/doet?

Natuurlijk krijgen ze hun kans, waarom niet maar zoals Iendracht02 zegt, een beetje gezond wantrouwen is nooit slecht. Goeie transfers tot nu, chapeau daarvoor maar stel me een vraag(je) ivm de financiën.

24 Apr 2006, 23:04

Ik wil hiermee niet zeggen dat sulmon een slechte speler is!!! integendeel zelfs, ik zie hem elke week spelen en hij is echt goed. Maar van den abeele heeft die ervaring die sulmon mist.

25 Apr 2006, 19:01
Freak

in verband met sponsors ,kijk eens naar de sponsors van de jeugd,zit daar geen geld misschien?

25 Apr 2006, 19:45
Freak

Leeftijd: 42
hansken schreef:
da matchke kenne veelen hier nog goed! :fluit: :engel:

en zeker ni ver die 0-1

25 Apr 2006, 20:10
Scholier

Aan Large:

Ik begrijp u , maar hoe kan Sulmon die ervaringopdoen? toch enkel door te spelen in het eerste elftal? Want met alle respect voor het reservevoetbal, maar het is niet dat ge het daar leert he? Dus laat hem er in staan, en je krijgt gegarandeerd een nog betere Kristof Sulmon te zien...

25 Apr 2006, 23:51
Junior

Starsky schreef:
Aan Large:

Ik begrijp u , maar hoe kan Sulmon die ervaringopdoen? toch enkel door te spelen in het eerste elftal? Want met alle respect voor het reservevoetbal, maar het is niet dat ge het daar leert he? Dus laat hem er in staan, en je krijgt gegarandeerd een nog betere Kristof Sulmon te zien...

de beste moet spelen. ge kunt geen punten verspelen omdat uwe keeper nog veel moet leren! aan sulmon om hem te bewijzen tijdens de voorbereiding

25 Apr 2006, 23:55
Scholier

Neen, aan VdAbeele om hem te bewijzen! Kristof Sulmon moet eerst voorkeur krijgen , want heeft zijn diensten en talent al bewezen! Vandenabeele moet maar beter doen dan Sulmon.

En msischien best dat we nu stoppen met daarover te lullen  :lachen: . Wij hebben toch niets te keizen, het is de trainersstaf dat dat moet doen. Laten we ons eerst maar concentreren op dit seizoen!!! En volgend jaar wijst alles zich wel uit!

26 Apr 2006, 0:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
maximke schreef:
de beste moet spelen. ge kunt geen punten verspelen omdat uwe keeper nog veel moet leren! aan sulmon om hem te bewijzen tijdens de voorbereiding

Bij mijn weten hebben we dit seizoen toch door Sulmon geen punten verspeeld en speelde hij zelfs een ronduit uitstekend seizoen, ik vind dan ook dat het aan de nieuwkomer, Vandenabeele, is om zich te bewijzen. Al zullen ze zich in de eerste plaats gewoon beide moeten bewijzen in de voorbereiding zeker, ik ga ervanuit dat beide in de oefenmatchen wel voldoende kansen zullen krijgen om zich te bewijzen.

26 Apr 2006, 8:09
Scholier

Ben ik mee eens, Bartos! Ik deel dezelfde mening.

26 Apr 2006, 11:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 106