|
|
| Pagina 30 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Fdr legt zijn lot in handen vd supporters en bestuur....
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Mei 2015, 6:43 |
|
|
Junior
Ik weet dat schelden niet helpt, maar ik denk da we toch eens onze burgemeester op zijn plichten mogen wijzen betreffende sport in Aalst. Is er Ier feitelijk een schepen van sport? Durft diene mens nog buitenkomen? Want geloof mij, in deze omst. Kan den okapi ook niet blijven meedraaien en binnen 10 jaar hebben ze niks meer in Aalst. Hopelijk kan een nieuw bestuur de plooien glad strijken met hun bestuur en kunnen we een eendrachtig front vormen bij de stad.
|
| 08 Mei 2015, 6:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Een juiste analyse! En een sprookjeswens. Maar het is een feit dat die holbewoners van het stadbestuur geen hart hebben voor het sportgebeuren , noch voor het aanzien van Aalst als de 2de grootste stad van de provincie, en bij de top-10 van de grootste centrumsteden van Belgie te behoren....
Wat hebben de Oiljsteneers misdaan? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 08 Mei 2015, 7:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
pattaboem schreef: Een juiste analyse! En een sprookjeswens. Maar het is een feit dat die holbewoners van het stadbestuur geen hart hebben voor het sportgebeuren , noch voor het aanzien van Aalst als de 2de grootste stad van de provincie, en bij de top-10 van de grootste centrumsteden van Belgie te behoren.... Wat hebben de Oiljsteneers misdaan? Hier geboren zijn .Ik zie het nog zo staan in de Humo, zo'n tien jaar geleden moet het geweest zijn. Herman Van Molle, toch ene van in de buurt, die verklaart: "op voetbalgebied zal het in Aalst nooit iets worden. Het zit in de genen van een Aalstenaar om kritisch te zijn, de spot te drijven en alles in het belachelijke te trekken. De clubbesturen die de laatste decennia aan de macht waren/zijn blinken uit in onkunde en machtsgeilheid." Dit in combinatie met een stadsbestuur die geen jota snapt van hoe een product (lees stad) te promoten of marketen maakt dat je scenario's zoals Okapi (tien jaar geleden) en den Iéndracht krijgt. |
| 08 Mei 2015, 7:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
FDR legt zijn lot dus in handen van bestuur en supporters, tja dan zal het rap bezegeld zijn zeker.
Hij zou beter een grote jongen zijn en zelf zijn conclussie trekken. Hij heeft op een paar jaar onze schuldenberg verdriedubbeld en hij is er nog altijd niet in geslaagd om een deftige structuur op poten te zetten in de club. Vooral dat laatste neem ik hem heel kwalijk want we hebben hierdoor toch wat boten gemist. Secretariaat draaide vierkant en sportief liet hij zich leiden door een verandabouwer die niet weet of er lucht of zand in een bal zit. We kunnen ook moeilijk stellen dat Frank een bruggenbouwer is want heeft nu bijna met iedereen ruzie en denk dat dit toch een belangrijke kwaliteit moet zijn van een huidige voorzitter van onze club gezien de delicate situatie in ons stadiondossier. Voor mij dus een doorstart in derde maar niet met Frank en als hij echt zo'n groot clubhart heeft (wat ik zeker niet in twijfel trek) dan zou hij eigenlijk tot dezelfde conclussie moeten komen |
| 08 Mei 2015, 8:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Nosferatu schreef: Ik weet dat schelden niet helpt, maar ik denk da we toch eens onze burgemeester op zijn plichten mogen wijzen betreffende sport in Aalst. Is er Ier feitelijk een schepen van sport? Durft diene mens nog buitenkomen? Want geloof mij, in deze omst. Kan den okapi ook niet blijven meedraaien en binnen 10 jaar hebben ze niks meer in Aalst. Hopelijk kan een nieuw bestuur de plooien glad strijken met hun bestuur en kunnen we een eendrachtig front vormen bij de stad. En in de krant lees je dan dat Ilse supporter blijft van den iendracht en An VD Steen zegt dat ze alles gedaan hebben om het stadion aan te passen!!!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Mei 2015, 8:41 |
|
|
Junior
Pathologische leugenaars.... meer kan ik er niet over zeggen.
|
| 08 Mei 2015, 8:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Tja, AnVDS , Dozje, ... onder confrators hé
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mei 2015, 8:52 |
|
|
Freak
okapilovers
|
| 08 Mei 2015, 8:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
zwetzat schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg. Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() zo denk ik er ook over en als dat niet lukt als laatste redmiddel fusie met FCVD, na 6 maand blijft er toch alleen de naam van EA hangen en zijn de 75 boerkes al lang gaan petanquen., maar dit laatste kan bijna niet meer, poef + poef = OCMW ![]() Met dat laatste redmiddel houdt ge waarschijnlijk zelf nog 75 boerkes over. Voor sommige mensen gaat dit over meer dan enkel in tweede of eerste klasse spelen. |
| 08 Mei 2015, 8:54 |
|
|
Freak
CeltiC1919 schreef: zwetzat schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg. Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() zo denk ik er ook over en als dat niet lukt als laatste redmiddel fusie met FCVD, na 6 maand blijft er toch alleen de naam van EA hangen en zijn de 75 boerkes al lang gaan petanquen., maar dit laatste kan bijna niet meer, poef + poef = OCMW ![]() 45 jaar van uw leven geef je niet zomaar op. Met dat laatste redmiddel houdt ge waarschijnlijk zelf nog 75 boerkes over. Voor sommige mensen gaat dit over meer dan enkel in tweede of eerste klasse spelen. |
| 08 Mei 2015, 8:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik denk dat velen hier niet beseffen dat we sowieso weg MOETEN uit het PC stadion op termijn. We zullen dus elders moeten gaan shotten, en liefst op een locatie met een stadion dat nationaal voetbalwaardig is, en/of waar er mogelijkheid is tot uitbreiding op termijn.
In ieder geval liever een faillissement en ergens opnieuw beginnen, kleuren en clubnaam zullen hetzelfde blijven. |
| 08 Mei 2015, 9:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht a
waly 2 schreef: CeltiC1919 schreef: zwetzat schreef: zo denk ik er ook over en als dat niet lukt als laatste redmiddel fusie met FCVD, na 6 maand blijft er toch alleen de naam van EA hangen en zijn de 75 boerkes al lang gaan petanquen., maar dit laatste kan bijna niet meer, poef + poef = OCMW ![]() 45 jaar van uw leven geef je niet zomaar op. Met dat laatste redmiddel houdt ge waarschijnlijk zelf nog 75 boerkes over. Voor sommige mensen gaat dit over meer dan enkel in tweede of eerste klasse spelen. Clubliefde! Maar als er dan toch een fusie moet komen dan liever eentje met Meldert, blijf je tenminste nog in het Aalsterse. Liever provenciaal voetbal bij bv Eendracht Aalst-Meldert, Met de juiste mensen in het bestuur kan je op (lange) termijn heropbouwen. (Met Dender kan je er natuurlijk nog Eendracht Aalst Denderend van maken, maar dat wijst dan weer iets teveel op de slogan van ons "fantastisch" stadsbestuur. ) |
| 08 Mei 2015, 9:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Zienaa schreef: Ik denk dat velen hier niet beseffen dat we sowieso weg MOETEN uit het PC stadion op termijn. We zullen dus elders moeten gaan shotten, en liefst op een locatie met een stadion dat nationaal voetbalwaardig is, en/of waar er mogelijkheid is tot uitbreiding op termijn. In ieder geval liever een faillissement en ergens opnieuw beginnen, kleuren en clubnaam zullen hetzelfde blijven. ach wat, zie bvb naar Meldert, een paar jaar terug zijn de 2 voetbalrivalen ook samengesmolten, ze gingen ook in een paar seizoenen naar derde, en kijk waar ze nu naar toe gaan volgend seizoen; 2de Prov. Weer een bestuurdersploeg die het eventjes gingen doen. Kiekes kennen ze verkoeijpen, mo voebaal ..._________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mei 2015, 9:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Mei 2015, 9:12 |
|
| Pagina 30 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 62 Volgende |