|
|
| Pagina 30 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
mamananeto schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: 2 nieuwe turkse sponsors erbij, eentje uit de transportsector (onzen T3), en eentje uit de bouw. boekhouders weten waarom ![]() ik dacht na De Roose dat het niet erger meer kon, en na PLJ dacht ik dat we alles gezien hadden. Maar wat zich deze week heeft afgespeeld binnen onze club, tart voor mij iedere verbeelding. Voor mij was het ontslag van PLJ in het BS de voorwaarde om terug te komen kijken. Maar eerlijk, met gans deze nest wil ik zelfs van heel ver niets meer te maken hebben. ![]() Het probleem is dat sponsors zoeken en aantrekken, en zeker met ons verleden, niet zo eenvoudig meer is dus wat moet je op de duur nog doen? Daar ben ik het totaal mee oneens. In tegendeel : indien hier ooit een bestuur aan zet zou zijn dat professionalisme uitstraalt dan blijf ik er van overtuigd dat er wel serieuze sponsors kunnen worden aangetrokken. EA is een merk - een merk dat ( veel) mensen charmeert en veel volk kan aantrekken dus die potentiële sponsors zijn er zeker. Maar inderdaad : met de bende amateurs/idioten of consoorten die hier nu binnengewaaid zijn gaat het echt niet lukken.... ![]() En toch blijf ik erbij dat ons verleden ons parten blijft spelen, faillissement, fantasten van voorzitters, verhalen over medewerkers die het niet nauw namen met de inkomsten! Zeg nu zelf als je een zaak hebt en den iendracht komt aan de deur, en zeker met alle huidige negatieve berichten in de media, ga jij nog sponsoren? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Nov 2023, 12:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: 2 nieuwe turkse sponsors erbij, eentje uit de transportsector (onzen T3), en eentje uit de bouw. boekhouders weten waarom ![]() ik dacht na De Roose dat het niet erger meer kon, en na PLJ dacht ik dat we alles gezien hadden. Maar wat zich deze week heeft afgespeeld binnen onze club, tart voor mij iedere verbeelding. Voor mij was het ontslag van PLJ in het BS de voorwaarde om terug te komen kijken. Maar eerlijk, met gans deze nest wil ik zelfs van heel ver niets meer te maken hebben. ![]() Het probleem is dat sponsors zoeken en aantrekken, en zeker met ons verleden, niet zo eenvoudig meer is dus wat moet je op de duur nog doen? Daar ben ik het totaal mee oneens. In tegendeel : indien hier ooit een bestuur aan zet zou zijn dat professionalisme uitstraalt dan blijf ik er van overtuigd dat er wel serieuze sponsors kunnen worden aangetrokken. EA is een merk - een merk dat ( veel) mensen charmeert en veel volk kan aantrekken dus die potentiële sponsors zijn er zeker. Maar inderdaad : met de bende amateurs/idioten of consoorten die hier nu binnengewaaid zijn gaat het echt niet lukken.... ![]() Hier hebben jullie beiden gelijk, vind ik. EA mag dan wel een merk zijn dat potentieel sponsors kan aantrekken, maar door ons onwaarschijnlijke verleden van gepruts en gesjoemel, zijn er toch heel veel zeer terughoudend. Terecht natuurlijk. Als er dan overnemers komen die het op de manier aanpakken zoals het nu bezig is, dan wordt het natuurlijk nog moeilijker. Ik kan mij niet voorstellen dat een plaatselijk Valckenier of Plastiek Hofstade zich momenteel wil engageren. Op die manier begrijp ik natuurlijk wel dat ze hopeloos aan het zoeken zijn naar partners zoals ze nu uit de bus komen. Kwestie van uzelf vast te rijden, is dit een sterk staaltje. Maar het is al héél lang bezig!! |
| 23 Nov 2023, 12:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Moses Chunga schreef: mamananeto schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Het probleem is dat sponsors zoeken en aantrekken, en zeker met ons verleden, niet zo eenvoudig meer is dus wat moet je op de duur nog doen? Daar ben ik het totaal mee oneens. In tegendeel : indien hier ooit een bestuur aan zet zou zijn dat professionalisme uitstraalt dan blijf ik er van overtuigd dat er wel serieuze sponsors kunnen worden aangetrokken. EA is een merk - een merk dat ( veel) mensen charmeert en veel volk kan aantrekken dus die potentiële sponsors zijn er zeker. Maar inderdaad : met de bende amateurs/idioten of consoorten die hier nu binnengewaaid zijn gaat het echt niet lukken.... ![]() Hier hebben jullie beiden gelijk, vind ik. EA mag dan wel een merk zijn dat potentieel sponsors kan aantrekken, maar door ons onwaarschijnlijke verleden van gepruts en gesjoemel, zijn er toch heel veel zeer terughoudend. Terecht natuurlijk. Als er dan overnemers komen die het op de manier aanpakken zoals het nu bezig is, dan wordt het natuurlijk nog moeilijker. Ik kan mij niet voorstellen dat een plaatselijk Valckenier of Plastiek Hofstade zich momenteel wil engageren. Op die manier begrijp ik natuurlijk wel dat ze hopeloos aan het zoeken zijn naar partners zoals ze nu uit de bus komen. Kwestie van uzelf vast te rijden, is dit een sterk staaltje. Maar het is al héél lang bezig!! Trouwe sponsor maar heeft zich nu ook volledig teruggetrokken. |
| 23 Nov 2023, 13:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: Moses Chunga schreef: mamananeto schreef: Daar ben ik het totaal mee oneens. In tegendeel : indien hier ooit een bestuur aan zet zou zijn dat professionalisme uitstraalt dan blijf ik er van overtuigd dat er wel serieuze sponsors kunnen worden aangetrokken. EA is een merk - een merk dat ( veel) mensen charmeert en veel volk kan aantrekken dus die potentiële sponsors zijn er zeker. Maar inderdaad : met de bende amateurs/idioten of consoorten die hier nu binnengewaaid zijn gaat het echt niet lukken.... ![]() Hier hebben jullie beiden gelijk, vind ik. EA mag dan wel een merk zijn dat potentieel sponsors kan aantrekken, maar door ons onwaarschijnlijke verleden van gepruts en gesjoemel, zijn er toch heel veel zeer terughoudend. Terecht natuurlijk. Als er dan overnemers komen die het op de manier aanpakken zoals het nu bezig is, dan wordt het natuurlijk nog moeilijker. Ik kan mij niet voorstellen dat een plaatselijk Valckenier of Plastiek Hofstade zich momenteel wil engageren. Op die manier begrijp ik natuurlijk wel dat ze hopeloos aan het zoeken zijn naar partners zoals ze nu uit de bus komen. Kwestie van uzelf vast te rijden, is dit een sterk staaltje. Maar het is al héél lang bezig!! Trouwe sponsor maar heeft zich nu ook volledig teruggetrokken. Ben eens benieuwd naar vanavond. |
| 23 Nov 2023, 14:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Wat is er of gebeurt er vanavond?
|
| 23 Nov 2023, 14:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Wat is er of gebeurt er vanavond? Sponseravond. |
| 23 Nov 2023, 15:52 |
|
|
forumlegende
champagne schreef: wevege schreef: Wat is er of gebeurt er vanavond? Sponseravond. in combinatie met een besnijdenis? of gewoon iets eten en drinken?_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Nov 2023, 15:57 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: champagne schreef: wevege schreef: Wat is er of gebeurt er vanavond? Sponseravond. in combinatie met een besnijdenis? of gewoon iets eten en drinken?Eten en drinken ze dan niets om te feesten na een besnijdenis ![]() |
| 23 Nov 2023, 16:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Weer goed nieuws
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231123_95952948_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Nov 2023, 19:45 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Weer goed nieuws https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231123_95952948Gewoon een simpel telefoontje van één van de turken van het bestuur naar één van de ouders van de ouderraad met de melding dat ze met onmiddellijke ingang moesten ophouden met hun activiteiten... Een vraag naar het waarom werd door het betreffende bestuurslid niet beantwoord Eerst de clubkas van de jeugd plunderen en nu de ouderraad die zich belangenloos inzet voor de jeugdspelers en zelfs tracht wat extra geld in 't laadje te brengen (snoepjesverkoop, ...) zonder 1 woordje uitleg op kant schuiven!!! Is dat het nieuwe programma/beleid van het buitenlandse bestuur? Ik ben redelijk wat matchen gaan kijken dit seizoen, maar 'k denk niet dat er nog veel zullen volgen, als 't zo doorgaat. En al zeker genen eurocent meer opdoen in de kantines want het geld dat binnenkomt wordt alvast niet gebruikt om de plaatselijke schuldeisers (Drank, kledij jeugd, hotel, ...) te betalen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 23 Nov 2023, 21:57 |
|
|
Vaste Waarde
Dinsdag was er over EA een punt op de Commissie Financiën.
Te bekijken hier vanaf minuut 19.25. De stad lijkt toch wel tips te geven en te helpen waar kan om op zijn minst een deftige jeugdwerking te vrijwaren. Sleutel ligt nu bij het bestuur zelf en ze krijgen de tijd om de zaken op te lossen. https://web-aalst.streamovations.be/nl/ ... Bd8phRbhfI |
| 24 Nov 2023, 8:58 |
|
|
forumlegende
Tja, mensen vragen om kritiek hebbenden af te dreigen...als men daar al mee begint is het einde echt wel zoek.
|
| 24 Nov 2023, 10:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iemand een idee wat de link is met die Kursat Sahin en loca fight club waar ze op instagram mee pronken?
|
| 06 Dec 2023, 17:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Josken11 schreef: Iemand een idee wat de link is met die Kursat Sahin en loca fight club waar ze op instagram mee pronken? Kursat Sahin is volgens mijn buur in Turkije een gewaardeerd acteur en filmregisseur die verder allerlei grote evenementen organiseert waaronder kickboksen. Bekend figuur in Turkije. |
| 06 Dec 2023, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: Josken11 schreef: Iemand een idee wat de link is met die Kursat Sahin en loca fight club waar ze op instagram mee pronken? Kursat Sahin is volgens mijn buur in Turkije een gewaardeerd acteur en filmregisseur die verder allerlei grote evenementen organiseert waaronder kickboksen. Bekend figuur in Turkije. Misschien is de Link Tulin die ook nog in dat wereldje heeft vertoeft |
| 06 Dec 2023, 18:53 |
|
| Pagina 30 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 57 Volgende |