|
|
| Pagina 291 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 289 290 291 292 293 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
WetterenForever5479 schreef: Daarnet met ex-trainer Guy De Smet gesproken (buitengesmeten in november dachtik) en hij zegt dat zijn ploeg Dilbeek Kenzo Rivera heeft vastgelegd. da was toch een serieus talent dacht ik hoor. ook De Block staat op het punt van vertrekken want naar t schijnt krijgt hij geen contract bij aalst. Kenzo idd naar dilbeek sport ![]() |
| 25 Apr 2012, 23:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Said Abbou: "Momenteel heel wat interesse"
Waar ligt de toekomst van Said Abbou? De aanvaller, momenteel nog aan het werk bij SK Londerzeel, is aan het einde van het seizoen transfervrij en bekijkt alle opties. Onze redactie sprak met Said Abbou over zijn toekomst. "Ik hou nu vooral mijn conditie op peil. Ik wil volledig klaar zijn om volgend seizoen goed te starten. Waar dat is blijft momenteel nog een vraagteken. Ik wil natuurlijk zo hoog mogelijk mikken, maar speelminuten blijven natuurlijk het belangrijkste in voetbal. Ik heb heel wat aanbiedingen ondertussen van ploegen uit top derde klasse, maar ik wacht momenteel nog even af. Er was voordien ook al interesse van Roeselare en Tienen, maar we zien wel hoe het loopt", aldus de aanvaller. "Ik heb nog niet al te veel kansen gekregen, maar als personen zoals Stefaan Tanghe mij vorig seizoen zeer goed vonden, dan doet dat deugd. Ik mag dit opnemen als een mooi compliment en dat geeft vertrouwen voor de toekomst." Waar zou Abbou het liefst aan spelen toe komen? “Een terugkeer naar Antwerp met het nieuwe bestuur daar zou ik zeker niet vies van zijn. Zeker wetende dat ze nog steeds op zoek zijn naar aanvallende en scorende krachten. Ze weten dat ik het doel weet staan en met dat nieuwe bestuur zouden mijn kansen om te spelen veel hoger liggen dan in het tijdperk van Eddy Wauters. Ook Eendracht Aalst kan nog altijd en die interesse is vrij concreet naar volgend seizoen toe.” "Ik zoek vooral een ploeg waar spelers vertrouwen krijgen. Ik geef me altijd volledig en ben niet vies van mijn truitje nat te maken en te vechten voor een ploeg. Maar de trainers moeten ook jeugdspelers een kans durven geven. Elke spits heeft vertrouwen nodig en daar kan een goede coach bij helpen. Voor trainers als Bob Peeters heb ik groot respect. Hij durft met youngsters spelen en geeft ze veel vertrouwen. |
| 26 Apr 2012, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het blijft momenteel stillekens op de transfermarkt. Ook al moeten er nog heel wat bijkomende krachten worden aangevuld voor onze toekomstig ploeg voor volgend seizoen. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo gerust in om minstens een evenwaardige... eigenlijk betere ploeg te kunnen samenstellen.
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 27 Apr 2012, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het blijft momenteel stillekens op de transfermarkt. Ook al moeten er nog heel wat bijkomende krachten worden aangevuld voor onze toekomstig ploeg voor volgend seizoen. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo gerust in om minstens een evenwaardige... eigenlijk betere ploeg te kunnen samenstellen.
Nog geen nieuwe geruchten? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 27 Apr 2012, 10:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
pattaboem schreef: Het blijft momenteel stillekens op de transfermarkt. Ook al moeten er nog heel wat bijkomende krachten worden aangevuld voor onze toekomstig ploeg voor volgend seizoen. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo gerust in om minstens een evenwaardige... eigenlijk betere ploeg te kunnen samenstellen. Ik vind juist dat ze eens bij de pinken zijn vdjaar, zemmen al veel spelers binnengehaald nog voor 't seizoen gedaan is _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Apr 2012, 12:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Er moet ook nog geld zijn om versterking binnen te halen he... Wie denkt dat we nog 5 nieuwe spelers gaan halen mag blijven verder dromen denk ik.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Apr 2012, 14:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ze moeten toch nog minstens 2 echte versterkingen halen: een goeie spits die rond/naast Sam of Sammy kan spelen en een ervaren middenvelder (ene van 26-27 jaar die zich al bewezen heeft in tweede). En ik hoop dat ze die snel kunnen halen en dat we voor die cruciale posities niet moeten rekenen op testers.
Verder moet er zeker nog een (polyvalente) verdediger bij. Je hebt momenteel maar 1 rechtsback, die dan ook nog eens het enige alternatief is centraal vanachter (tenzij Aster nog een contract krijgt) |
| 27 Apr 2012, 14:43 |
|
|
Miniem
Smetje schreef: Ze moeten toch nog minstens 2 echte versterkingen halen: een goeie spits die rond/naast Sam of Sammy kan spelen en een ervaren middenvelder (ene van 26-27 jaar die zich al bewezen heeft in tweede). En ik hoop dat ze die snel kunnen halen en dat we voor die cruciale posities niet moeten rekenen op testers. Verder moet er zeker nog een (polyvalente) verdediger bij. ... (tenzij Aster nog een contract krijgt) Kwam Glouftsis niet? zou een domme aankoop zijn want met de munter en crispijn heb je al 2 kopbalsterke, krachtige spitsen . je hebt gelijk dat een type moreels echt wel nog nodig is . En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Rivera is al weg naar Dilbeek, de block op weg naar meldert.. Aster blijft maar er is interesse voor hem van lokeren en gent, zeggen de scouts van die ploegen. Als da zo voortgaat hebt ge geen deftige basis vanuit de jeugd e, alle toekomst gaat weg behalve ndefe. |
| 28 Apr 2012, 16:06 |
|
|
Freak
WetterenForever5479 schreef: Smetje schreef: Ze moeten toch nog minstens 2 echte versterkingen halen: een goeie spits die rond/naast Sam of Sammy kan spelen en een ervaren middenvelder (ene van 26-27 jaar die zich al bewezen heeft in tweede). En ik hoop dat ze die snel kunnen halen en dat we voor die cruciale posities niet moeten rekenen op testers. Verder moet er zeker nog een (polyvalente) verdediger bij. ... (tenzij Aster nog een contract krijgt) Kwam Glouftsis niet? zou een domme aankoop zijn want met de munter en crispijn heb je al 2 kopbalsterke, krachtige spitsen . je hebt gelijk dat een type moreels echt wel nog nodig is . En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Rivera is al weg naar Dilbeek, de block op weg naar meldert.. Aster blijft maar er is interesse voor hem van lokeren en gent, zeggen de scouts van die ploegen. Als da zo voortgaat hebt ge geen deftige basis vanuit de jeugd e, alle toekomst gaat weg behalve ndefe. de laatste jaren is er niets meer uit de jeugd gekomen dat op iets trekt, ndefe buiten beschouwing gelaten. En die moet alles nog bewijzen. ondanks alle prachtige labels is er geen doorstroming van jeugd naar A-kern. |
| 28 Apr 2012, 16:10 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: WetterenForever5479 schreef: Smetje schreef: Ze moeten toch nog minstens 2 echte versterkingen halen: een goeie spits die rond/naast Sam of Sammy kan spelen en een ervaren middenvelder (ene van 26-27 jaar die zich al bewezen heeft in tweede). En ik hoop dat ze die snel kunnen halen en dat we voor die cruciale posities niet moeten rekenen op testers. Verder moet er zeker nog een (polyvalente) verdediger bij. ... (tenzij Aster nog een contract krijgt) Kwam Glouftsis niet? zou een domme aankoop zijn want met de munter en crispijn heb je al 2 kopbalsterke, krachtige spitsen . je hebt gelijk dat een type moreels echt wel nog nodig is . En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Rivera is al weg naar Dilbeek, de block op weg naar meldert.. Aster blijft maar er is interesse voor hem van lokeren en gent, zeggen de scouts van die ploegen. Als da zo voortgaat hebt ge geen deftige basis vanuit de jeugd e, alle toekomst gaat weg behalve ndefe. de laatste jaren is er niets meer uit de jeugd gekomen dat op iets trekt, ndefe buiten beschouwing gelaten. En die moet alles nog bewijzen. ondanks alle prachtige labels is er geen doorstroming van jeugd naar A-kern. Dat klopt, maar als je voor kampioen speelt en voor het behoud (dat was dit jaar toch de allergrootste vrees) dan ga je niet snel jonge gasten een kans geven. nu was er een kans voor ndefe en hij heeft die gegrepen. voor aster is het nog wachten want van renterghem sleutelt alleen aan zijn verdediging als er blessures zijn. |
| 28 Apr 2012, 17:02 |
|
|
Scholier
WetterenForever5479 schreef: En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Klopt |
| 28 Apr 2012, 18:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Josken001 schreef: WetterenForever5479 schreef: En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Klopt Aster was toch een talent? |
| 28 Apr 2012, 18:15 |
|
|
Scholier
Tja, maar blijkbaar niet goed genoeg...
Het is "de bedoeling" dat hij snel terug met de beloften meetraint is mij verteld geweest |
| 28 Apr 2012, 18:17 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Josken001 schreef: WetterenForever5479 schreef: En aster, de block en rivera krijgen geen contract. Klopt dus Aster krijgt geen contract maar kan wel AA Gent en Lokeren dan is "niet goed genoeg" toch niet de reden van zijn vertrek? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Apr 2012, 18:18 |
|
|
Scholier
Ja se... Van rentergem zal hem nie moeten hebben zeker
Ik verwacht ook niet dan "mijn bron" hierover zou liegen |
| 28 Apr 2012, 18:19 |
|
| Pagina 291 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 289 290 291 292 293 … 345 Volgende |