|
|
| Pagina 292 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Josken001 schreef: Ja se... Van rentergem zal hem nie moeten hebben zeker Ik verwacht ook niet dan "mijn bron" hierover zou liegen Van renterghem heeft onlangs gezegd da hij op zoek is naar leuke jonge aanvallers, en een ervaren achterhoede. zoals ik al zei ga ik regelmatig eens naar de beloften gaan kijken en dan zie ik dat aster de block en rivera erboven uitsteken, boven een balaj yombo en gbarssin. nu dat zijn niet de beste spelers maar toch het betekent. van renterghem vindt da jonge gasten gewoon eens wat geduld moeten hebben want ndefe heeft nu al meegespeeld maar het zou mij verbazen mocht hij volgend jaar meedoen. jonge spelers breng je geleidelijk aan, zeker defensieve spelers. daar is ervaring zeer belangrijk |
| 28 Apr 2012, 18:47 |
|
|
Freak
WetterenForever5479 schreef: Josken001 schreef: Ja se... Van rentergem zal hem nie moeten hebben zeker Ik verwacht ook niet dan "mijn bron" hierover zou liegen Van renterghem heeft onlangs gezegd da hij op zoek is naar leuke jonge aanvallers, en een ervaren achterhoede. zoals ik al zei ga ik regelmatig eens naar de beloften gaan kijken en dan zie ik dat aster de block en rivera erboven uitsteken, boven een balaj yombo en gbarssin. nu dat zijn niet de beste spelers maar toch het betekent. van renterghem vindt da jonge gasten gewoon eens wat geduld moeten hebben want ndefe heeft nu al meegespeeld maar het zou mij verbazen mocht hij volgend jaar meedoen. jonge spelers breng je geleidelijk aan, zeker defensieve spelers. daar is ervaring zeer belangrijk dat is ook zo een dooddoener. Ik zal er dan ook eentje posten: "wat goed is, komt snel" |
| 28 Apr 2012, 19:18 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: WetterenForever5479 schreef: Josken001 schreef: Ja se... Van rentergem zal hem nie moeten hebben zeker Ik verwacht ook niet dan "mijn bron" hierover zou liegen Van renterghem heeft onlangs gezegd da hij op zoek is naar leuke jonge aanvallers, en een ervaren achterhoede. zoals ik al zei ga ik regelmatig eens naar de beloften gaan kijken en dan zie ik dat aster de block en rivera erboven uitsteken, boven een balaj yombo en gbarssin. nu dat zijn niet de beste spelers maar toch het betekent. van renterghem vindt da jonge gasten gewoon eens wat geduld moeten hebben want ndefe heeft nu al meegespeeld maar het zou mij verbazen mocht hij volgend jaar meedoen. jonge spelers breng je geleidelijk aan, zeker defensieve spelers. daar is ervaring zeer belangrijk dat is ook zo een dooddoener. Ik zal er dan ook eentje posten: "wat goed is, komt snel" je zal wel zien, er loopt wel degelijk talent. het is niet omdat een speler op z'n 18de uw kritisch oog niet kan plezieren of nog geen volwaardig 2de klasse speler is, dat hij het nooit gaat worden. ook hebben sommige trainers een goede invloed op bepaalde spelers, terwijl ze anderen doen stagneren. |
| 28 Apr 2012, 19:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jonas Heymans (St. Wetteren) tekende vandaag bij SK Lierse.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Apr 2012, 19:50 |
|
|
Freak
WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: WetterenForever5479 schreef: Van renterghem heeft onlangs gezegd da hij op zoek is naar leuke jonge aanvallers, en een ervaren achterhoede. zoals ik al zei ga ik regelmatig eens naar de beloften gaan kijken en dan zie ik dat aster de block en rivera erboven uitsteken, boven een balaj yombo en gbarssin. nu dat zijn niet de beste spelers maar toch het betekent. van renterghem vindt da jonge gasten gewoon eens wat geduld moeten hebben want ndefe heeft nu al meegespeeld maar het zou mij verbazen mocht hij volgend jaar meedoen. jonge spelers breng je geleidelijk aan, zeker defensieve spelers. daar is ervaring zeer belangrijk dat is ook zo een dooddoener. Ik zal er dan ook eentje posten: "wat goed is, komt snel" je zal wel zien, er loopt wel degelijk talent. het is niet omdat een speler op z'n 18de uw kritisch oog niet kan plezieren of nog geen volwaardig 2de klasse speler is, dat hij het nooit gaat worden. ook hebben sommige trainers een goede invloed op bepaalde spelers, terwijl ze anderen doen stagneren. ik heb het zo niet voor de jeugdmentaliteit. Ik vind ze op de zandberg nogal heel vol van zichzelf. en mijn kritische oog? daar heb je gelijk in, maar de hype rond Ndefe vond ik er gewoon redelijk zwaar over. |
| 28 Apr 2012, 19:51 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: dat is ook zo een dooddoener. Ik zal er dan ook eentje posten: "wat goed is, komt snel" je zal wel zien, er loopt wel degelijk talent. het is niet omdat een speler op z'n 18de uw kritisch oog niet kan plezieren of nog geen volwaardig 2de klasse speler is, dat hij het nooit gaat worden. ook hebben sommige trainers een goede invloed op bepaalde spelers, terwijl ze anderen doen stagneren. ik heb het zo niet voor de jeugdmentaliteit. Ik vind ze op de zandberg nogal heel vol van zichzelf. en mijn kritische oog? daar heb je gelijk in, maar de hype rond Ndefe vond ik er gewoon redelijk zwaar over. Ik geef u dubbel gelijk, echt waar. ik vind ook dat ze nie te hoog van de toren moeten blazen, want de in deze ploeg staat geen enkel écht jeugdtalent (het laatste was podevijn, op eenzame hoogte). en ndefe is een talent, een toekomstige van damme en wie weet nog meer, maar op dit moment nog geen basisplaats waardig hoor. het is wel hoopgevend dat hij in die ene invalbeurt toch bevestigde dat het niveau niet onhaalbaar is voor hem. |
| 28 Apr 2012, 22:17 |
|
|
forumlegende |
WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: WetterenForever5479 schreef: je zal wel zien, er loopt wel degelijk talent. het is niet omdat een speler op z'n 18de uw kritisch oog niet kan plezieren of nog geen volwaardig 2de klasse speler is, dat hij het nooit gaat worden. ook hebben sommige trainers een goede invloed op bepaalde spelers, terwijl ze anderen doen stagneren. ik heb het zo niet voor de jeugdmentaliteit. Ik vind ze op de zandberg nogal heel vol van zichzelf. en mijn kritische oog? daar heb je gelijk in, maar de hype rond Ndefe vond ik er gewoon redelijk zwaar over. Ik geef u dubbel gelijk, echt waar. ik vind ook dat ze nie te hoog van de toren moeten blazen, want de in deze ploeg staat geen enkel écht jeugdtalent (het laatste was podevijn, op eenzame hoogte). en ndefe is een talent, een toekomstige van damme en wie weet nog meer, maar op dit moment nog geen basisplaats waardig hoor. het is wel hoopgevend dat hij in die ene invalbeurt toch bevestigde dat het niveau niet onhaalbaar is voor hem. en van damme is dus niet uit onze jeugd gekomen? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Apr 2012, 23:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: ik heb het zo niet voor de jeugdmentaliteit. Ik vind ze op de zandberg nogal heel vol van zichzelf. en mijn kritische oog? daar heb je gelijk in, maar de hype rond Ndefe vond ik er gewoon redelijk zwaar over. Ik geef u dubbel gelijk, echt waar. ik vind ook dat ze nie te hoog van de toren moeten blazen, want de in deze ploeg staat geen enkel écht jeugdtalent (het laatste was podevijn, op eenzame hoogte). en ndefe is een talent, een toekomstige van damme en wie weet nog meer, maar op dit moment nog geen basisplaats waardig hoor. het is wel hoopgevend dat hij in die ene invalbeurt toch bevestigde dat het niveau niet onhaalbaar is voor hem. en van damme is dus niet uit onze jeugd gekomen? ![]() Samen met Jens top !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Apr 2012, 23:27 |
|
|
Miniem
Van damme is toch hoofdzakelijk gevormd bij Lokeren?
|
| 29 Apr 2012, 1:56 |
|
|
Freak
Dries schreef: WetterenForever5479 schreef: El Corredor schreef: ik heb het zo niet voor de jeugdmentaliteit. Ik vind ze op de zandberg nogal heel vol van zichzelf. en mijn kritische oog? daar heb je gelijk in, maar de hype rond Ndefe vond ik er gewoon redelijk zwaar over. Ik geef u dubbel gelijk, echt waar. ik vind ook dat ze nie te hoog van de toren moeten blazen, want de in deze ploeg staat geen enkel écht jeugdtalent (het laatste was podevijn, op eenzame hoogte). en ndefe is een talent, een toekomstige van damme en wie weet nog meer, maar op dit moment nog geen basisplaats waardig hoor. het is wel hoopgevend dat hij in die ene invalbeurt toch bevestigde dat het niveau niet onhaalbaar is voor hem. en van damme is dus niet uit onze jeugd gekomen? ![]() is ondertussen een kleine vijf jaar geleden hé ![]() |
| 29 Apr 2012, 8:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
El Corredor schreef: Dries schreef: WetterenForever5479 schreef: Ik geef u dubbel gelijk, echt waar. ik vind ook dat ze nie te hoog van de toren moeten blazen, want de in deze ploeg staat geen enkel écht jeugdtalent (het laatste was podevijn, op eenzame hoogte). en ndefe is een talent, een toekomstige van damme en wie weet nog meer, maar op dit moment nog geen basisplaats waardig hoor. het is wel hoopgevend dat hij in die ene invalbeurt toch bevestigde dat het niveau niet onhaalbaar is voor hem. en van damme is dus niet uit onze jeugd gekomen? ![]() is ondertussen een kleine vijf jaar geleden hé ![]() tes oeijk noeijt ni goe hé ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Apr 2012, 8:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
WetterenForever5479 schreef: Van damme is toch hoofdzakelijk gevormd bij Lokeren? heeft bij Lokeren, net als De Schutter, 2 seizoenen ofzo gezeten. (ik denk Seminck ook). _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Apr 2012, 8:33 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ikke vandeweek met de gazet voor mijne neus en een goei zjat Café. Vervolgens de krantenkop zien: " Thompson naar OHL" is echt wel ni plezant. Goe verslikt en gedesjterd me de Café. Gelukkig ging het niet over Ode maar Kenny leesde dan later in de klein letterkes, gelukkig
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Apr 2012, 12:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ligt Yombo voor volgend seizoen eigenlijk nog onder contract? Daar is nog niet veel over gezegd, maar aangezien hij niet afgeroepen is bij de vertrekkers vermoed ik dat hij blijft?
|
| 29 Apr 2012, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jep, normaal speelt Yombo ook volgend jaar voor den iendracht
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Apr 2012, 20:00 |
|
| Pagina 292 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 345 Volgende |