|
|
| Pagina 295 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 293 294 295 296 297 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Stadion
Tom_1919 schreef: Hmm... Coerver Coaching Belgie: In het contract dat Dender met de vzw Terjoden-Welle heeft staat dat eerste elftal van "SK TERJODEN-WELLE"het recht heeft om de 2 weken het terrein A te gebruiken. Gaat de nieuwe FUSIEPLOEG 5 jaar onder de naam SK TERJODEN-WELLE spelen,gezien je maar om de 5 jaar van naam mag veranderen En er in contract expliciet die naam staat? dat zou pas een serieus enorm konijn zijn die uit de hoed wordt getoverd ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 05 Mar 2015, 14:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
zwetzat schreef: Tom_1919 schreef: Hmm... Coerver Coaching Belgie: In het contract dat Dender met de vzw Terjoden-Welle heeft staat dat eerste elftal van "SK TERJODEN-WELLE"het recht heeft om de 2 weken het terrein A te gebruiken. Gaat de nieuwe FUSIEPLOEG 5 jaar onder de naam SK TERJODEN-WELLE spelen,gezien je maar om de 5 jaar van naam mag veranderen En er in contract expliciet die naam staat? dat zou pas een serieus enorm konijn zijn die uit de hoed wordt getoverd ![]() Ik heb van dit "konijn" niet zo'n schrik . Dat contract zal zoiets wel degelijk vermelden. Maar Valckenier en EA zullen dat wel van in t begin wel hebben geweten; en hun juristen goed hebben bevraagd. Eventueel rechtsleer hebben geraadpleegd. Als er zo maar een gelijkaardig geval van fusie is geweest en aanvaard, zullen zij zich daarop zeker beroepen. Zelfs als de piste moet worden bewandeld dat de naam in SK TERJODEN-WELLE zou moeten worden aangenomen, maar wel mogelijk spelen onder onze huidige naam EA, Of niet. ou ik daar kunnen mee leven (voor 5 jaar). Als we daarmee EA kunnen redden en FC een hak kunnen zetten. Laat gewoon de juristen hun werk doen. Zij hebben er meer verstand van dan wij. Ik geloof erin dat het juridisch goed komt. In denderleeuw waren ze tijdens hun intervieuw, er zéér ongerust in. Hij sprak om "deze poging van EA "te parreren". We geven het volle vertrouwen aan onze advocaten!! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 05 Mar 2015, 15:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
pattaboem schreef: zwetzat schreef: Tom_1919 schreef: Hmm... Coerver Coaching Belgie: In het contract dat Dender met de vzw Terjoden-Welle heeft staat dat eerste elftal van "SK TERJODEN-WELLE"het recht heeft om de 2 weken het terrein A te gebruiken. Gaat de nieuwe FUSIEPLOEG 5 jaar onder de naam SK TERJODEN-WELLE spelen,gezien je maar om de 5 jaar van naam mag veranderen En er in contract expliciet die naam staat? dat zou pas een serieus enorm konijn zijn die uit de hoed wordt getoverd ![]() Ik heb van dit "konijn" niet zo'n schrik . Dat contract zal zoiets wel degelijk vermelden. Maar Valckenier en EA zullen dat wel van in t begin wel hebben geweten; en hun juristen goed hebben bevraagd. Eventueel rechtsleer hebben geraadpleegd. Als er zo maar een gelijkaardig geval van fusie is geweest en aanvaard, zullen zij zich daarop zeker beroepen. Zelfs als de piste moet worden bewandeld dat de naam in SK TERJODEN-WELLE zou moeten worden aangenomen, maar wel mogelijk spelen onder onze huidige naam EA, Of niet. ou ik daar kunnen mee leven (voor 5 jaar). Als we daarmee EA kunnen redden en FC een hak kunnen zetten. Laat gewoon de juristen hun werk doen. Zij hebben er meer verstand van dan wij. Ik geloof erin dat het juridisch goed komt. In denderleeuw waren ze tijdens hun intervieuw, er zéér ongerust in. Hij sprak om "deze poging van EA "te parreren". We geven het volle vertrouwen aan onze advocaten!! ik hoop maar dat dat niet AVDS en/of Mr Marc Cottyn zijn hé ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 05 Mar 2015, 19:30 |
|
|
Nationale Ploeg
zwetzat schreef: pattaboem schreef: zwetzat schreef: dat zou pas een serieus enorm konijn zijn die uit de hoed wordt getoverd ![]() Ik heb van dit "konijn" niet zo'n schrik . Dat contract zal zoiets wel degelijk vermelden. Maar Valckenier en EA zullen dat wel van in t begin wel hebben geweten; en hun juristen goed hebben bevraagd. Eventueel rechtsleer hebben geraadpleegd. Als er zo maar een gelijkaardig geval van fusie is geweest en aanvaard, zullen zij zich daarop zeker beroepen. Zelfs als de piste moet worden bewandeld dat de naam in SK TERJODEN-WELLE zou moeten worden aangenomen, maar wel mogelijk spelen onder onze huidige naam EA, Of niet. ou ik daar kunnen mee leven (voor 5 jaar). Als we daarmee EA kunnen redden en FC een hak kunnen zetten. Laat gewoon de juristen hun werk doen. Zij hebben er meer verstand van dan wij. Ik geloof erin dat het juridisch goed komt. In denderleeuw waren ze tijdens hun intervieuw, er zéér ongerust in. Hij sprak om "deze poging van EA "te parreren". We geven het volle vertrouwen aan onze advocaten!! ik hoop maar dat dat niet AVDS en/of Mr Marc Cottyn zijn hé ... ![]() geen van beiden. tis Dozje zelf ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 05 Mar 2015, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Op het ogenblik dat de fusie met EA werd ondertekent, zullen zeker de adocaten van EA, van VALCKENIER, en de curator al eens grondig overlegd hebben...
Dat zal niet onbezonnen gebeurd zijn... Deze zakenmensen en hun juristen zijn geen idioten en weten wel wat ze doen, en wat de alternatieven zijn. Heb enig vertrouwen, EA-supporters! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Mar 2015, 0:12 |
|
|
En dat ze niet in hun kaarten laten kijken door FC azerty, ... daarin hebben ze toch groot gelijk?
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Mar 2015, 0:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion ,
ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() |
| 06 Mar 2015, 9:10 |
|
|
forumlegende
eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Als we in't PC-stadion blijven hoop ik dat ons bestuur wil meewerken om terug sfeer te creëren in 't stadion. De beste oplossing hiertoe lijkt mij om de stoeltjes op blok A of E te verwijderen en hier de spionkop te laten plaatsnemen. Je hebt er goed zicht op het veld, je staat er in een blok bij elkaar en je hebt een stevig dak boven uw hoofd om de gezangen goed te laten weergalmen. Kortom, iedeaal om sfeer te creëren, en de mensen op de zittribune kunnen er mee van genieten. 't voordeel is ook dat je niet meer door de modder moet ploeteren Zolang ze ons maar niet opnieuw beneden van de zittribune zetten wat dat heeft al uitgewezen dat je daar ook geen sfeer kunt maken. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 06 Mar 2015, 9:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Er is natuurlijk enorme druk op de bond om de voorwaarden (tijdelijk) te versoepelen. Anders gaan ze volgend seizoen maar 5 ploegen in 2de klasse hebben Afwachten of dit allemaal wel klopt _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 06 Mar 2015, 9:40 |
|
|
Freak
Ondanks het stadionprobleem, gelooft Predrag Filipovic dat de licentie in orde komt voor Aalst, dat vertelt hij in een gesprek met Voetbalkrant.com. Er is de laatste tijd veel commotie geweest rond het probleem tussen Dender en Aalst.
predrag filipovic "Als je me nu vraagt of de licentie eerder wel of eerder niet in orde komt, dan denk ik eerder wel. Dender doet natuurlijk wel moeilijk en het stadion is het grootste probleem, maar ik denk dat het goed komt", zegt "Je bent nooit 100% zeker dat het zal lukken, het is dan ook een echte soep en Aalst en Dender zijn echte rivalen van elkaar, dat maakt het niet gemakkelijk. De spelers zelf weten niet meteen alles, maar ik hoor van mensen die er op de hoogte van zijn dat er een oplossing komt." "Het is vooral moeilijk om een locatie te vinden voor een nieuw stadion, het heeft geen zin meer om in ons oude stadion nog geld te steken. De enige tussenoplossing is een mogelijke verhuis naar Dender." "Zij zullen er natuurlijk alles aan doen om ons te vertragen of tegen te houden, maar op termijn zullen ze ook wel inzien dat het de enige manier is. De clubs zullen moeten samenwerken, juridisch is het alleszins mogelijk." Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z3TabGG36k |
| 06 Mar 2015, 9:45 |
|
|
Tiens, daar gaat de persstop al, zuigen ze dat uit hun duim zoals zo dikwijls bij HLN of heeft er weer ene gelekt ?
Afwachten op de goodwill van de KBVB vind ik persoonlijk een zware gok. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Mar 2015, 9:47 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Als we in't PC-stadion blijven hoop ik dat ons bestuur wil meewerken om terug sfeer te creëren in 't stadion. De beste oplossing hiertoe lijkt mij om de stoeltjes op blok A of E te verwijderen en hier de spionkop te laten plaatsnemen. Je hebt er goed zicht op het veld, je staat er in een blok bij elkaar en je hebt een stevig dak boven uw hoofd om de gezangen goed te laten weergalmen. Kortom, iedeaal om sfeer te creëren, en de mensen op de zittribune kunnen er mee van genieten. 't voordeel is ook dat je niet meer door de modder moet ploeteren Zolang ze ons maar niet opnieuw beneden van de zittribune zetten wat dat heeft al uitgewezen dat je daar ook geen sfeer kunt maken. dat gaat echt mogen van de licentiecommissie. en wat doe je met de mensen die er nu zitten? En de mensen van blok A kunnen er mee van genieten? Van wat? Bier over u krijgen en geen kloten zien, nee dank u. Die discussie is hier voor het seizoen al gevoerd, en toen mocht het niet. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mar 2015, 9:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen obezig in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Snor - arrogante zak 1-0_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Mar 2015, 9:57 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Er is natuurlijk enorme druk op de bond om de voorwaarden (tijdelijk) te versoepelen. Anders gaan ze volgend seizoen maar 5 ploegen in 2de klasse hebben Afwachten of dit allemaal wel klopt Afwachten inderdaad want indien het klopt dan is het over en uit voor ons vrees ik…... De bond gaat nooit toestaan dat we in dat aftandse gedrocht van ons in tweede klasse spelen... |
| 06 Mar 2015, 10:38 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Timoilsjt schreef: eendrachter'80 schreef: Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion , ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen, en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen. ![]() Als we in't PC-stadion blijven hoop ik dat ons bestuur wil meewerken om terug sfeer te creëren in 't stadion. De beste oplossing hiertoe lijkt mij om de stoeltjes op blok A of E te verwijderen en hier de spionkop te laten plaatsnemen. Je hebt er goed zicht op het veld, je staat er in een blok bij elkaar en je hebt een stevig dak boven uw hoofd om de gezangen goed te laten weergalmen. Kortom, iedeaal om sfeer te creëren, en de mensen op de zittribune kunnen er mee van genieten. 't voordeel is ook dat je niet meer door de modder moet ploeteren Zolang ze ons maar niet opnieuw beneden van de zittribune zetten wat dat heeft al uitgewezen dat je daar ook geen sfeer kunt maken. dat gaat echt mogen van de licentiecommissie. en wat doe je met de mensen die er nu zitten? En de mensen van blok A kunnen er mee van genieten? Van wat? Bier over u krijgen en geen kloten zien, nee dank u. Die discussie is hier voor het seizoen al gevoerd, en toen mocht het niet. ![]() Hey Elco, als er nu nog 50abonnees zitten in den blok links boven (als je op 't veld staat en kijkt richting zittribune) zal 't veel zijn. Blijkbaar is dit blok E. Deze mensen kunnen perfect in de identieke blok rechtsboven gaan zitten (blok A). Ik denk dat zo 'n verhuis veel minder dramatisch is, dan wat de supporters van Vak K hebben meegemaakt. Hierdoor is de volledige E leeg en kunnen deze mensen dus geen bier over hun krijgen. Dus die vrees is niet nodig. Of het mag van de licentiecommissie heb ik geen zicht op. Echter zie ik weinig problemen daar er geen menging van supportersgroepen optreedt. Integendeel, je zet beide spionkoppen nog verder uit elkaar. Of het qua stabiliteit kan is nog een andere vraag. Ik probeer gewoon ideeën te opperen om de sfeer te verbeteren, mochten we in het PC stadion kunnen blijven; Want de tent is een ramp, en ook achter de goal is het verre van ideaal te noemen, zowel qua zicht als mogelijkheden om sfeer te creëren (of 't moet er gans vol zitten, maar dat zie ik nog zo rap niet gebeuren). _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 06 Mar 2015, 14:51 |
|
| Pagina 295 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 293 294 295 296 297 … 462 Volgende |