|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
s@té schreef: Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ik heb het niet nodig om te blijven hangen na de match, ik kom naar de match kijken en dat is voor mij voldoende. Het stoort me mateloos dat jij steeds altijd commentaar moet geven op andermans mening, de mijne, die van suppo, die van Dani. Blijkbaar mensen die het wel met mij eens zijn. Heb daar dan ook respect voor, want jouw tomeloze arrogantie tov andermans mening werkt behoorlijk op de zenuwen. ![]() |
| 07 Mei 2007, 19:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
placietjen schreef: de pot verwijt de ketel ... ![]() Dat jullie allemaal vrienden zijn is algemeen geweten e, dat stoort me dan ook niet dat jullie het voor elkaar opnemen, dat is logisch. Maar waar ik verwijten zou gemaakt hebben moet je me toch eens aantonen. |
| 07 Mei 2007, 20:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
laten we misschien efkes nen time-out inbouwen???
ieder probeert met man en macht zijn overtuiging zo goe mogelijk te verdedigen, maar uiteindelijk heeft ieder zijn goeie bedoelingen he ergens zijn we als iendrachters toch allemaal vrienden , niewaar?
shit... ik voel me vrij evangelisch momenteel |
| 07 Mei 2007, 20:07 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Euhm, jullie zijn toch kampioen hé? Aan die reacties hier zou je dat niet zeggen. Waar is die samenhang die jullie het gehele seizoen typeerde?
| 07 Mei 2007, 20:12 |
|
|
Scholier
Waarom moet ik zoveel van Troch 'weten'?!
Stel vast: - topscoorder - meeste assists - man v/h seizoen bij EA Zou jij als manager van een profclub à la Beveren, KVM(zoals hier wordt gesuggereerd) of eender welke 'kleine' profclub niet geïnteresseerd zijn in zo'n speler? Langs de andere kant: Troch speelt voor een talrijk en enthousiast publiek en speelt er graag. Hij is er 26 en op het toppunt van zijn ontplooiing. Wat doe je? Bekijk zelf eens als een neutrale persoon en blaas de zaak gewoon niet op. Er mag dan geen afleiding(competitiematchen) meer zijn, panikeer niet! We kunnen trouwens -helaas- niet in zijn plaats beslissen! Wat'k wel niet snap is het feit dat men hem geen kwaliteiten voor 2de klasse toedicht?! Hoe kom je der toch maar bij?! Hij speelde 54 wedstrijden in 2de klasse(Deinze & Roeselare onder meer 1* eindronde) en 55 wedstrijden in 3de verdeeld over elk 2 seizoenen(snel efkes in Football Manager 2007 gespiekt). |
| 07 Mei 2007, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
s@té schreef: placietjen schreef: de pot verwijt de ketel ... ![]() Dat jullie allemaal vrienden zijn is algemeen geweten e, dat stoort me dan ook niet dat jullie het voor elkaar opnemen, dat is logisch. Maar waar ik verwijten zou gemaakt hebben moet je me toch eens aantonen. het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Dat vraag ik me ook af... Ah neen ik weet het:
bij supportersclub The Blackwans
Edit: da was op 2 posts erboven gequote |
|
|
Spees schreef: het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) Ik citeer: Kristof heeft nog veel te leren. Waar gun ik hem het krediet niet? Jongens toch, lees ook eens voor je commentaar geeft. |
| 07 Mei 2007, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
s@té schreef: Spees schreef: het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) Ik citeer: Kristof heeft nog veel te leren. Waar gun ik hem het krediet niet? Jongens toch, lees ook eens voor je commentaar geeft. |
| 07 Mei 2007, 20:25 |
|
|
Spees schreef: s@té schreef: Spees schreef: het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) Ik citeer: Kristof heeft nog veel te leren. Waar gun ik hem het krediet niet? Akkoord, daar heb je een punt. Maar dan zeg ik het er nu bij: die jongen heeft heel wat in zijn mars, MAAR in mijn ogen heeft hij nog veel te leren. End of discussion. Jongens toch, lees ook eens voor je commentaar geeft. |
| 07 Mei 2007, 20:31 |
|
|
Spees schreef: s@té schreef: Spees schreef: het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) Ik citeer: Kristof heeft nog veel te leren. Waar gun ik hem het krediet niet? Jongens toch, lees ook eens voor je commentaar geeft. Akkoord, daar heb je een punt. Maar dan zeg ik het er nu bij: die jongen heeft heel wat in zijn mars, MAAR in mijn ogen heeft hij nog veel te leren. End of discussion. |
| 07 Mei 2007, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
s@té schreef: Spees schreef: het is simpelweg niet opbouwend op te vatten wanneer ge 1 lijntje post, met de inhoud da ge nu gedaan hebt. Ok, Kristof heeft een foutje gemaakt gisteren. Kan gebeuren in een galamatch, na een lang seizoen. Verder verdient em krediet. 25 tegendoelpunten in 30 competitiematchen, ook al is t in een klasse lager, dan heeft een centrale verdediger daar zoiezo een redelijk groot aandeel in. (miljaar k ben effenaf vriendelijk gebleven) Ik citeer: Kristof heeft nog veel te leren. Waar gun ik hem het krediet niet? Jongens toch, lees ook eens voor je commentaar geeft. Kga efkes helpen met citeren s@té schreef: Ik denk wel dat iedereen nu gezien heeft dat Van Belle nog veel te leren heeft. En kmoe zeggen, blijkbaar is toch niet iedereen het daarmee eens. En dan nog.. de eerste post na afloop van de wedstrijd. Alsof er gisteren niks anders te beleven viel buiten de "misser" van Van Belle. Ooit de goal gezien van Kroatië tegen Engeland? Robinson, nationaal doelman, shot neffest den bal en bingo. Morja just... diejen heeft waarschijlijk ook nog veel te leren hé ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Mei 2007, 20:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Efkes iets rechtzetten
![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Mei 2007, 20:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jossen schreef: Waarom moet ik zoveel van Troch 'weten'?! Stel vast: - topscoorder - meeste assists - man v/h seizoen bij EA Zou jij als manager van een profclub à la Beveren, KVM(zoals hier wordt gesuggereerd) of eender welke 'kleine' profclub niet geïnteresseerd zijn in zo'n speler? Langs de andere kant: Troch speelt voor een talrijk en enthousiast publiek en speelt er graag. Hij is er 26 en op het toppunt van zijn ontplooiing. Wat doe je? Bekijk zelf eens als een neutrale persoon en blaas de zaak gewoon niet op. Er mag dan geen afleiding(competitiematchen) meer zijn, panikeer niet! We kunnen trouwens -helaas- niet in zijn plaats beslissen! Wat'k wel niet snap is het feit dat men hem geen kwaliteiten voor 2de klasse toedicht?! Hoe kom je der toch maar bij?! Hij speelde 54 wedstrijden in 2de klasse(Deinze & Roeselare onder meer 1* eindronde) en 55 wedstrijden in 3de verdeeld over elk 2 seizoenen(snel efkes in Football Manager 2007 gespiekt). Ik kan Troch begrijpen als hij naar Eerste klasse kan of naar KVM/Antwerp in tweede.. |
| 07 Mei 2007, 20:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Jeroen schreef: Ik kan Troch begrijpen als hij naar Eerste klasse kan of naar KVM/Antwerp in tweede.. Ik kan hem ook wel begrijpen, maar zou 't niet graag hebben. Nu wordt er hier ook al Antwerp bij genoemd. Een schoon voorbeeld van hoe snel geruchten ontstaan. Eén voordeel wat Antwerp betreft: om naar daar te gaan, moogt ge vooral geen Belg zijn, want dat willen ze bij RAFC niet. Over Antwerp hoeven we ons dan ook geen zorgen te maken, denk ik ... |
| 07 Mei 2007, 20:49 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |