|
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Gekwetste spelers
nieven ajoin schreef: maximke schreef: Bij Van Dender zou de achterkruisband van de knie afgescheurd zijn. (+/- 6 weken) denk niet dat dat officieel is, vrijdag meer nieuws _________________ Broer van ja |
| 11 Aug 2008, 21:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jan schreef: nieven ajoin schreef: Lieven trainde vanavond voluit en pijnloos mee. Donderdag oefent hij mee tegen Jong Lede. Spijtig dat ik niet kan komen zien dan. Tis zo goed als in mijnen hof ![]() Ik zou wel gaan zien als ik wist dat het echt met de eerste ploeg is. Maar aangezien ze morgen op Bornem al spelen en die match nie vermeld werd bij het oefenprogramma op de officiele site, denk ik dat da vooral beloften zullen zijn zeker. Hopelijk volgt er nog meer nieuws hierover want Lede is nie ver en naar ons eerste elftal zou ik zeker gaan zien donderdagavond. |
| 11 Aug 2008, 21:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Ik zou wel gaan zien als ik wist dat het echt met de eerste ploeg is. Maar aangezien ze morgen op Bornem al spelen en die match nie vermeld werd bij het oefenprogramma op de officiele site, denk ik dat da vooral beloften zullen zijn zeker. Hopelijk volgt er nog meer nieuws hierover want Lede is nie ver en naar ons eerste elftal zou ik zeker gaan zien donderdagavond. Het zullen idd grotendeels reserven zijn |
| 11 Aug 2008, 21:10 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: Jan schreef: nieven ajoin schreef: Lieven trainde vanavond voluit en pijnloos mee. Donderdag oefent hij mee tegen Jong Lede. Spijtig dat ik niet kan komen zien dan. Tis zo goed als in mijnen hof ![]() Ik zou wel gaan zien als ik wist dat het echt met de eerste ploeg is. Maar aangezien ze morgen op Bornem al spelen en die match nie vermeld werd bij het oefenprogramma op de officiele site, denk ik dat da vooral beloften zullen zijn zeker. Hopelijk volgt er nog meer nieuws hierover want Lede is nie ver en naar ons eerste elftal zou ik zeker gaan zien donderdagavond. Ik denk dat het eerder 2x een mix zal zijn _________________ Broer van ja |
| 11 Aug 2008, 21:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, 2 keer een mix. Ik denk nie da er nog veel overschiet om te mixen...
Ik zou morgen alle fitte spelers laten opdraven en op Lede met de beloften spelen en vant weekend geen match en dus wachten tot volgende dinsdag op Ternat. |
| 11 Aug 2008, 21:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Cedric Boto ondergaat a.s. maandag een operatieve ingreep om enkele losse botfragmenten te verwijderen uit de enkel. Hij is 3 à 4 weken out. Nourdine Boussoufa - eveneens geblesseerd aan de enkel - dient niet geopereerd te worden. Aangepaste oefeningen moeten binnen een periode van 2 à 3 weken soelaas brengen. Stefaan Van Dender verwacht een definitieve diagnose zaterdag a.s..
Lieven De Veirman hervat deze avond in de wedstrijd op VC Jong Lede. Marijn Steurs, Niels De Schutter, Michael Seminck, Thomas Spotbeen en Roel Van Den Brande hervatten de komende dagen de groepstrainingen. |
| 14 Aug 2008, 0:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
belgianiron schreef: Cedric Boto ondergaat a.s. maandag een operatieve ingreep om enkele losse botfragmenten te verwijderen uit de enkel. Hij is 3 à 4 weken out. Nourdine Boussoufa - eveneens geblesseerd aan de enkel - dient niet geopereerd te worden. Aangepaste oefeningen moeten binnen een periode van 2 à 3 weken soelaas brengen. Stefaan Van Dender verwacht een definitieve diagnose zaterdag a.s.. Lieven De Veirman hervat deze avond in de wedstrijd op VC Jong Lede. Marijn Steurs, Niels De Schutter, Michael Seminck, Thomas Spotbeen en Roel Van Den Brande hervatten de komende dagen de groepstrainingen. Goed nieuws dus _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Aug 2008, 1:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iemand nieuws over dessaer?
|
| 26 Aug 2008, 13:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Iemand nieuws over dessaer? Heb gelezen dat zijn enkel verzwikt is, maar er stond geen termijn bij |
| 26 Aug 2008, 13:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Deef schreef: Iendrachter90 schreef: Iemand nieuws over dessaer? Heb gelezen dat zijn enkel verzwikt is, maar er stond geen termijn bij Dan zal hij der wss niet bij zijn tegen wetteren . |
| 26 Aug 2008, 13:43 |
|
|
forumlegende
Verzwikte enkel is normaal na een paar dagen genezen.
|
| 26 Aug 2008, 17:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
VC EA 2002 zal een tijdje geen beroep kunnen doen op doelman Lieven De Veirman. Hij liep een spierscheur op ter hoogte van de quadriceps met als gevolg een onbeschikbaarheid die geschat wordt op 6 tot 8 weken.
Bron: eendracht-aalst.be ![]() _________________
|
| 27 Aug 2008, 16:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
SERRE schreef: VC EA 2002 zal een tijdje geen beroep kunnen doen op doelman Lieven De Veirman. Hij liep een spierscheur op ter hoogte van de quadriceps met als gevolg een onbeschikbaarheid die geschat wordt op 6 tot 8 weken. Bron: eendracht-aalst.be ![]() Jupla, nog enen |
| 27 Aug 2008, 16:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Deef schreef: SERRE schreef: VC EA 2002 zal een tijdje geen beroep kunnen doen op doelman Lieven De Veirman. Hij liep een spierscheur op ter hoogte van de quadriceps met als gevolg een onbeschikbaarheid die geschat wordt op 6 tot 8 weken. Bron: eendracht-aalst.be ![]() Jupla, nog enen Kunnen we voor 31 augustus geen halve ploeg bijkopen ? Allez jong, dit is toch niet meer normaal zoveel gekwetsten. Zondag op wetteren ben ik van de partij. Laat ons het beste hopen, maar ik vrees er voor. ![]() |
| 27 Aug 2008, 16:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Wanneer stopt dit
Maar kom, niemand krijgt ons klein, we gaan ervoor ![]() _________________
|
| 27 Aug 2008, 17:57 |
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |