|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 156 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Merci Arnold
hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit...
"EnGeeKam" |
| 29 Dec 2008, 15:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
the_red_ant69 schreef: hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit... "EnGeeKam" Ngweekamp |
| 29 Dec 2008, 16:08 |
|
|
forumlegende |
elfahem schreef: the_red_ant69 schreef: hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit... "EnGeeKam" Ngweekamp zonder de p dan toch ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Dec 2008, 16:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Bedankt Tim
Het nieuws dat Tim Aelbrecht naar SK Berlare trekt, wordt intussen bevestigd op de site van de vierdeklasser.
Tim, je blijft nen iendrachter man. Ik herinner mij nog steeds hoe knap je als jeugdspeler debuteerde in eerste klasse, zo kan ik me bijvoorbeeld een thuismatch tegen Genk nog perfect voor de geest halen waarin jij schitterde. Na uw periode bij Kortrijk, waar je toch ook basisspeler was, keerde je terug en hielp je ons met een tiental goals mee aan de titel in vierde. Nadien lukte het misschien niet altijd zo goed meer om hetzelfde niveau aan te houden maar inzet was er denk ik wel altijd. Succes bij Berlare Tim en kom af en toe nog eens langs op den iendracht eh ![]() |
| 02 Jan 2009, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
idd, tim verdient zeker ook zijn bedankje! tim, uw debuutjaar bij den eendracht, was ongeveer gelijktijdig met mijn debuut op den eendracht (in de tribune dan wel
)altijd u wel gevolgt via internet e.d. merci voor alles!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 02 Jan 2009, 21:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tim, bedankt voor alles wat je voor den Iendracht gedaan hebt. Je zal altijd nen iendrachter blijven. Kom af en toe nog eens langs.
|
| 02 Jan 2009, 21:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Smetje schreef: Tim, bedankt voor alles wat je voor den Iendracht gedaan hebt. Je zal altijd nen iendrachter blijven. Kom af en toe nog eens langs. ...mo drinkt ietske minder ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Jan 2009, 23:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
Bedankt Tim voor de mooie momenten die je ons liet beleven .
Ik vergeet nooit de uitwedstrijd op La Louvière, toen je meeging met de supportersbus van 't Ajuintje. Tim je bent voor altijd Nen Iendrachter . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Jan 2009, 0:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Bedankt Tim voor de mooie momenten die je ons liet beleven . Ik vergeet nooit de uitwedstrijd op La Louvière, toen je meeging met de supportersbus van 't Ajuintje. Tim je bent voor altijd Nen Iendrachter . Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! Van Cleemput is hier eigenlijk de enige geweest die nog eens een afscheid gekregen heeft die naam waardig... Akkoord, Troch en Verheyden ook, maar waren respectievelijk maar voor een beperkt publiek - Troch kreeg het op Wezet - Verheyden voor die overbodige match tegen Turnhout voor maar een fractie van het normale toeschouwersaantal. Ben ik de enige die hier zo over denkt? Trouwens: met deze twee gasten weg, blijven enkel nog Seminck en Podevijn (toen nog niet echt een certitude) over uit onze kampioenploeg van godbetert nog geen twee jaar terug... Akkoord dat het voetbal snel verandert, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat we met die kampioenenploeg bij elkaar te houden en ze op bepaalde posities wat te versterken, verder hadden gestaan dan waar we nu staan... |
| 03 Jan 2009, 4:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
DT schreef: Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! En ik dacht da gij nederlandstalig waart? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2009, 4:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Boris schreef: DT schreef: Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! En ik dacht da gij nederlandstalig waart? ![]() In 't Engels voor Arnold hé ![]() |
| 03 Jan 2009, 4:43 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jan schreef: Boris schreef: DT schreef: Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! En ik dacht da gij nederlandstalig waart? ![]() In 't Engels voor Arnold hé ![]() Die spreekt Frans, neen? _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2009, 4:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Boris schreef: Jan schreef: Boris schreef: DT schreef: Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! En ik dacht da gij nederlandstalig waart? ![]() In 't Engels voor Arnold hé ![]() Die spreekt Frans, neen? Idd, weet nie of hij Engels kan |
| 03 Jan 2009, 4:46 |
|
|
Jan schreef: Boris schreef: Jan schreef: Boris schreef: DT schreef: Thanks to both Arnold and Tim... Especially to Arnold, a nice bloke for whom the last months should have been very frustrating as he as well could see what "football players" (haha) were preferred over him... A disgrace and a complete lack of respect. Prove everybody wrong in the Netherlands and I hope they can sell you there for a lot of money in the near future! I hope that both these guys receive a respectful goodbye - that means: not a flower this Sunday for barely 500 people in a unnecessary game, but a big applause from the K-side before the home game against Wetteren... That is a tribute! En ik dacht da gij nederlandstalig waart? ![]() In 't Engels voor Arnold hé ![]() Die spreekt Frans, neen? Idd, weet nie of hij Engels kan Desalniettemin, knappe inspanning DT! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2009, 4:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bah ik meende me te herinneren dat hij bij zijn aankomst hier bij ons liever in het Engels werd aangesproken dan in het Frans... Misschien is dat ondertussen wel veranderd na twee jaar op de Moorselbaan te hebben gewoond
Al bij al: hij gaat naar Holland, dus hij leert maar beter Engels ipv Frans tenzij hij zich aan het Nederlands wil wagen... ![]() |
| 03 Jan 2009, 5:07 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 156 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |