|
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Licenties
jammen schreef: DavidSeal schreef: Ze werken op de Bond alfabetisch, MAAR daarvoor moet je wel kunnen lezen... ![]() VC Eendracht Aalst 2002; ![]() Klopt alleszins,laatste ploeg vas rcs visé.Dan beginnen ze de volgende vergadering met roc chaleroi. Aalst is de laatste ploeg uit derde. |
| 24 Apr 2010, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
30/04 komt ons dossier pas voor ??
|
| 24 Apr 2010, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Om de geruchten over de financiële moeilijkheden bij Eendracht Aalst (agv de gebeurtenissen op FCV Dender) de kop in te drukken en binnen onze open communicatiepolitiek wil het bestuur duidelijk stellen dat er zich geen expliciete moeilijkheden voordoen die niet
geweten zijn. De afbouw van de schulden gaat onverminderd voort op de ingeslagen weg. Er zijn geen achterstallige betalingen die niet vooraf werden afgesproken met de desbetreffende schuldeisers. Het vooruitzicht om tegen 2012 onze schuldenlast opgelost te hebben blijft onze doelstelling. Het spreekt voor zich dat Rome niet in één dag gebouwd werd. De licentiecommissie zal de licentie van onze club definitief behandelen op 30/4/2010. We hopen hiermee elke Eendracht Aalst supporter gerust te stellen om onze voorbereidingen op de eindronde (hopelijk) optimaal te kunnen finaliseren. Laat ons SAMEN bouwen aan een gezond Eendracht Aalst door ze SAMEN naar de eindronde te schreeuwen. Eendracht Aalst back to glory.” Bron: eendracht-aalst.be ![]() |
| 24 Apr 2010, 17:07 |
|
|
Freak
eendrachter'80 schreef: Om de geruchten over de financiële moeilijkheden bij Eendracht Aalst (agv de gebeurtenissen op FCV Dender) de kop in te drukken en binnen onze open communicatiepolitiek wil het bestuur duidelijk stellen dat er zich geen expliciete moeilijkheden voordoen die niet geweten zijn. De afbouw van de schulden gaat onverminderd voort op de ingeslagen weg. Er zijn geen achterstallige betalingen die niet vooraf werden afgesproken met de desbetreffende schuldeisers. Het vooruitzicht om tegen 2012 onze schuldenlast opgelost te hebben blijft onze doelstelling. Het spreekt voor zich dat Rome niet in één dag gebouwd werd. De licentiecommissie zal de licentie van onze club definitief behandelen op 30/4/2010. We hopen hiermee elke Eendracht Aalst supporter gerust te stellen om onze voorbereidingen op de eindronde (hopelijk) optimaal te kunnen finaliseren. Laat ons SAMEN bouwen aan een gezond Eendracht Aalst door ze SAMEN naar de eindronde te schreeuwen. Eendracht Aalst back to glory.” Bron: eendracht-aalst.be ![]() moet dat niet zijn: er zijn geen achterstallige schulden ipv betalingen?? ik denk dat die schuldeisers eerder graag een betaling zien dan een bijkomende schuld ![]() ik vind het wat een nutteloze post eerlijk gezegd. Ze zeggen dat alle schulden geweten zijn bij de desbetreffende leveranciers/schuldeisers. Ik weet dat het vroeger anders was, maar t zou er nog moeten aan mankeren, anders hebt ge wel nen teppen van nen boekhouder... |
| 24 Apr 2010, 19:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Mocht mijn lieve echtgenote iets slechts lezen over boekhouders dan vrees ik voor
![]() |
| 24 Apr 2010, 21:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Om de geruchten over de financiële moeilijkheden bij Eendracht Aalst (agv de gebeurtenissen op FCV Dender) de kop in te drukken en binnen onze open communicatiepolitiek wil het bestuur duidelijk stellen dat er zich geen expliciete moeilijkheden voordoen die niet geweten zijn. De afbouw van de schulden gaat onverminderd voort op de ingeslagen weg. Er zijn geen achterstallige betalingen die niet vooraf werden afgesproken met de desbetreffende schuldeisers. Het vooruitzicht om tegen 2012 onze schuldenlast opgelost te hebben blijft onze doelstelling. Het spreekt voor zich dat Rome niet in één dag gebouwd werd. De licentiecommissie zal de licentie van onze club definitief behandelen op 30/4/2010. We hopen hiermee elke Eendracht Aalst supporter gerust te stellen om onze voorbereidingen op de eindronde (hopelijk) optimaal te kunnen finaliseren. Laat ons SAMEN bouwen aan een gezond Eendracht Aalst door ze SAMEN naar de eindronde te schreeuwen. Eendracht Aalst back to glory.” Bron: eendracht-aalst.be ![]() moet dat niet zijn: er zijn geen achterstallige schulden ipv betalingen?? ik denk dat die schuldeisers eerder graag een betaling zien dan een bijkomende schuld ![]() ik vind het wat een nutteloze post eerlijk gezegd. Ze zeggen dat alle schulden geweten zijn bij de desbetreffende leveranciers/schuldeisers. Ik weet dat het vroeger anders was, maar t zou er nog moeten aan mankeren, anders hebt ge wel nen teppen van nen boekhouder... Er zijn helaas veen teppen van boekhouders. |
| 24 Apr 2010, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Om de geruchten over de financiële moeilijkheden bij Eendracht Aalst (agv de gebeurtenissen op FCV Dender) de kop in te drukken en binnen onze open communicatiepolitiek wil het bestuur duidelijk stellen dat er zich geen expliciete moeilijkheden voordoen die niet geweten zijn. De afbouw van de schulden gaat onverminderd voort op de ingeslagen weg. Er zijn geen achterstallige betalingen die niet vooraf werden afgesproken met de desbetreffende schuldeisers. Het vooruitzicht om tegen 2012 onze schuldenlast opgelost te hebben blijft onze doelstelling. Het spreekt voor zich dat Rome niet in één dag gebouwd werd. De licentiecommissie zal de licentie van onze club definitief behandelen op 30/4/2010. We hopen hiermee elke Eendracht Aalst supporter gerust te stellen om onze voorbereidingen op de eindronde (hopelijk) optimaal te kunnen finaliseren. Laat ons SAMEN bouwen aan een gezond Eendracht Aalst door ze SAMEN naar de eindronde te schreeuwen. Eendracht Aalst back to glory.” Bron: eendracht-aalst.be ![]() moet dat niet zijn: er zijn geen achterstallige schulden ipv betalingen?? ik denk dat die schuldeisers eerder graag een betaling zien dan een bijkomende schuld ![]() ik vind het wat een nutteloze post eerlijk gezegd. Ze zeggen dat alle schulden geweten zijn bij de desbetreffende leveranciers/schuldeisers. Ik weet dat het vroeger anders was, maar t zou er nog moeten aan mankeren, anders hebt ge wel nen teppen van nen boekhouder... de Heilige Geest heeft weer eens gesproken. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 24 Apr 2010, 21:47 |
|
|
Freak
nonkeltje schreef: El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Om de geruchten over de financiële moeilijkheden bij Eendracht Aalst (agv de gebeurtenissen op FCV Dender) de kop in te drukken en binnen onze open communicatiepolitiek wil het bestuur duidelijk stellen dat er zich geen expliciete moeilijkheden voordoen die niet geweten zijn. De afbouw van de schulden gaat onverminderd voort op de ingeslagen weg. Er zijn geen achterstallige betalingen die niet vooraf werden afgesproken met de desbetreffende schuldeisers. Het vooruitzicht om tegen 2012 onze schuldenlast opgelost te hebben blijft onze doelstelling. Het spreekt voor zich dat Rome niet in één dag gebouwd werd. De licentiecommissie zal de licentie van onze club definitief behandelen op 30/4/2010. We hopen hiermee elke Eendracht Aalst supporter gerust te stellen om onze voorbereidingen op de eindronde (hopelijk) optimaal te kunnen finaliseren. Laat ons SAMEN bouwen aan een gezond Eendracht Aalst door ze SAMEN naar de eindronde te schreeuwen. Eendracht Aalst back to glory.” Bron: eendracht-aalst.be ![]() moet dat niet zijn: er zijn geen achterstallige schulden ipv betalingen?? ik denk dat die schuldeisers eerder graag een betaling zien dan een bijkomende schuld ![]() ik vind het wat een nutteloze post eerlijk gezegd. Ze zeggen dat alle schulden geweten zijn bij de desbetreffende leveranciers/schuldeisers. Ik weet dat het vroeger anders was, maar t zou er nog moeten aan mankeren, anders hebt ge wel nen teppen van nen boekhouder... de Heilige Geest heeft weer eens gesproken. Heilige Geest, Sint-Zandberg, ik wil toch iedere verwijziging naar de kerk of andere christelijke overtuiging de kop indrukken, zeker in deze tijden. Allez, ik wil daar geen misbruik van maken... |
| 24 Apr 2010, 21:51 |
|
|
forumlegende
Vandaag beslissing over onze licentie ?
|
| 30 Apr 2010, 9:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Dani schreef: Vandaag beslissing over onze licentie ? of morgen... of overmorgen... of na de eindronde... ![]() |
| 30 Apr 2010, 11:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Normaal gezien wordt vandaag die beslissing genomen.
|
| 30 Apr 2010, 11:55 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
zijn ze bij den bond ook nog zinnens om beslissingen te nemen in de dossiers in tweede? weet er daar al iemand van?
toch ongelooflijk eigenlijk ... ze weten bij den bond ook precies nimeer hoeveel dagen er in een week zijn ... immers dender kreeg een week uitstel ... eerst was het 15/4 dan een week bij en nu is het ondertussen 15 dagen later ... nog niks het is precies of ze zijn met opzet chaos aant creeren dom dommer domst ...en dan KBVB |
| 30 Apr 2010, 14:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Advocaat noemde de bond vandaag een stelletje amateurs..... waarom blijft die zo vriendelijk?
Waarschijnlijk omdat hij nog in afhandeling is van zijn contract. ![]() |
| 30 Apr 2010, 15:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Michaël schreef: zijn ze bij den bond ook nog zinnens om beslissingen te nemen in de dossiers in tweede? weet er daar al iemand van? toch ongelooflijk eigenlijk ... ze weten bij den bond ook precies nimeer hoeveel dagen er in een week zijn ... immers dender kreeg een week uitstel ... eerst was het 15/4 dan een week bij en nu is het ondertussen 15 dagen later ... nog niks het is precies of ze zijn met opzet chaos aant creeren dom dommer domst ...en dan KBVB Normaal staat elke zitting aangekondigd in sportleven,maar alswe daar op verder gaan is er deze week geen vergadering.Maar normaal zou alles vandaag toch moeten beslist zijn of gaanze blijven uitstellen. |
| 30 Apr 2010, 16:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Michaël schreef: zijn ze bij den bond ook nog zinnens om beslissingen te nemen in de dossiers in tweede? weet er daar al iemand van? toch ongelooflijk eigenlijk ... ze weten bij den bond ook precies nimeer hoeveel dagen er in een week zijn ... immers dender kreeg een week uitstel ... eerst was het 15/4 dan een week bij en nu is het ondertussen 15 dagen later ... nog niks het is precies of ze zijn met opzet chaos aant creeren dom dommer domst ...en dan KBVB Normaal staat elke zitting aangekondigd in sportleven,maar alswe daar op verder gaan is er deze week geen vergadering.Maar normaal zou alles vandaag toch moeten beslist zijn of gaanze blijven uitstellen. ze zijn begonnen met een beetje vertraging, 't was 15.00u als ze het 1ste dossier ter hande hebben genomen, van ons nog geen nieuws. ![]() _________________ geer'n bè |
| 30 Apr 2010, 19:47 |
|
| Pagina 4 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 12 Volgende |