|
|
| Pagina 4 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
iendrachtlovers schreef: Bedankt Michel om dit weer even toe te lichten want de cowboyverhalen duiken hier weer op langs alle kanten, toch erg hé. ![]() Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. |
| 26 Okt 2011, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Iendrachter90 schreef: iendrachtlovers schreef: Bedankt Michel om dit weer even toe te lichten want de cowboyverhalen duiken hier weer op langs alle kanten, toch erg hé. ![]() Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! _________________
|
| 26 Okt 2011, 12:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
SERRE schreef: Iendrachter90 schreef: iendrachtlovers schreef: Bedankt Michel om dit weer even toe te lichten want de cowboyverhalen duiken hier weer op langs alle kanten, toch erg hé. ![]() Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! Awel, dat diezelfde trainers nu ook communiceren via sms naar ouders en spelers wat Michel hier gepost heeft. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Okt 2011, 12:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: SERRE schreef: Iendrachter90 schreef: Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! Awel, dat diezelfde trainers nu ook communiceren via sms naar ouders en spelers wat Michel hier gepost heeft. Idd,alles gaat door en daarmee uit! |
| 26 Okt 2011, 12:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: Iendrachter90 schreef: iendrachtlovers schreef: Bedankt Michel om dit weer even toe te lichten want de cowboyverhalen duiken hier weer op langs alle kanten, toch erg hé. ![]() Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! Gelieve te zeggen sommige trainers, ik ken twee mensen met spelers bij ons en die hebben niets ontvangen. Dus stop met u verdachtmakingen want ik word er misselijk van |
| 26 Okt 2011, 13:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Romario schreef: SERRE schreef: Iendrachter90 schreef: Cowboyverhalen kunt ge het niet echt noemen é,het is wel degelijk gecommuniceerd naar sommige spelers en ouders,waardoor die nu idd denken dat er niets meer doorgaat tot zondag,dus ik zou idd proberen om iedereen te verwittigen dat alles toch doorgaat. Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! Gelieve te zeggen sommige trainers, ik ken twee mensen met spelers bij ons en die hebben niets ontvangen. Dus stop met u verdachtmakingen want ik word er misselijk vanOok ik ken een trainer bij de jeugd en deze weet niets af van aflassing trainingen/wedstrijden en dus ook geenszins communicatie ondernomen heeft naar spelers/ouders toe. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 26 Okt 2011, 13:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
BVW schreef: Romario schreef: SERRE schreef: Dat is inderdaad gisteren door de trainers gecommuniceerd per sms naar de ouders en spelers! Gelieve te zeggen sommige trainers, ik ken twee mensen met spelers bij ons en die hebben niets ontvangen. Dus stop met u verdachtmakingen want ik word er misselijk vanOok ik ken een trainer bij de jeugd en deze weet niets af van aflassing trainingen/wedstrijden en dus ook geenszins communicatie ondernomen heeft naar spelers/ouders toe. Dus SERRE in a manne en zwoigen ! |
| 26 Okt 2011, 13:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Erik Van Langenhove blijft beloftentrainer op de Zandberg.
|
| 26 Okt 2011, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik walg van die kerels hier op het forum die er ALLES voor over hebben om onze club de destabiliseren.
"Ik heb dit gehoord, ik heb dat gehoord".... Shut the fuck up!! Jullie zijn geen supporters van 'n Iendracht!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Okt 2011, 14:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bedankt Schepper om ook mijn gevoel te verwoorden.
Er zitten er hier een paar bij die er een duivels groot genoegen in hebben om de boel nog wat meer op te stoken. Met welke verborgen agenda weet ik niet, maar ik moet er van ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 26 Okt 2011, 15:17 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
ik citeer een sms die ik vandaag kreeg van de opleider van mijn zoon om 12u24:
Gezien de recente ontwikkelingen op de zandberg worden alle trainingen en wedstrijden opgeschort tot nader bericht. groeten, Opleiders onderbouw mijn zoon zijn indoortraining van vandaag om 17u gaat niet door. Wat is het nu eigenlijk? |
| 26 Okt 2011, 15:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
sas schreef: ik citeer een sms die ik vandaag kreeg van de opleider van mijn zoon om 12u24: Gezien de recente ontwikkelingen op de zandberg worden alle trainingen en wedstrijden opgeschort tot nader bericht. groeten, Opleiders onderbouw mijn zoon zijn indoortraining van vandaag om 17u gaat niet door. Wat is het nu eigenlijk? Lees allen AUB wat er op de officiele site van den Iendracht staat, dat is het enige wat telt! Al het andere wat wordt gezegd, gemailed, sms'sen, horen zeggen: den boeim in zo gaan ze den iendracht ni klein krijgen ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Okt 2011, 16:11 |
|
|
Scholier
26-10-2011 -Info jeugd SC Eendracht Aalst
De laatste dagen werden er enkele herschikkingen doorgevoerd binnen onze jeugd. Drie jeugdcoördinatoren, Guy De Smet, Pascal Van der Mynsbrugge en Evert Walravens, werden vervangen door Luc Limpens en Freddy De Saedeleer met ervaring in eerste en tweede klasse. We willen als bestuur benadrukken dat we jeugdwerking zeker niet willen afbouwen, integendeel. We zullen er dit seizoen en de volgende seizoenen voor zorgen dat alle maatregelen worden genomen om een kwaliteitsvolle jeugdwerking te waarborgen. We zullen hierbij worden bijgestaan door een nieuw jeugdbestuur. Alle jeugdtrainers zijn en zullen de volgende maanden telkens op het einde van de maand correct worden betaald. De club zet zich verder in voor de verfraaiing van het gebouw en de terreinen op de Zandberg. Tevens blijven alle jeugdtrainers bij hun vertrouwde ploeg werken. Indien sommige jeugdtrainers zouden willen vertrekken, dan zullen ze worden vervangen door waardige opvolgers. De wedstrijden en de trainingen gaan, ook vandaag, gewoon door. Deze namiddag zullen spelers van de eerste ploeg de jeugdtrainingen zelfs mee begeleiden. Bron: eendracht-aalst.be |
| 26 Okt 2011, 16:23 |
|
|
Scholier
zwetwit schreef: 26-10-2011 -Info jeugd SC Eendracht Aalst De laatste dagen werden er enkele herschikkingen doorgevoerd binnen onze jeugd. Drie jeugdcoördinatoren, Guy De Smet, Pascal Van der Mynsbrugge en Evert Walravens, werden vervangen door Luc Limpens en Freddy De Saedeleer met ervaring in eerste en tweede klasse. We willen als bestuur benadrukken dat we jeugdwerking zeker niet willen afbouwen, integendeel. We zullen er dit seizoen en de volgende seizoenen voor zorgen dat alle maatregelen worden genomen om een kwaliteitsvolle jeugdwerking te waarborgen. We zullen hierbij worden bijgestaan door een nieuw jeugdbestuur. Alle jeugdtrainers zijn en zullen de volgende maanden telkens op het einde van de maand correct worden betaald. De club zet zich verder in voor de verfraaiing van het gebouw en de terreinen op de Zandberg. Tevens blijven alle jeugdtrainers bij hun vertrouwde ploeg werken. Indien sommige jeugdtrainers zouden willen vertrekken, dan zullen ze worden vervangen door waardige opvolgers. De wedstrijden en de trainingen gaan, ook vandaag, gewoon door. Deze namiddag zullen spelers van de eerste ploeg de jeugdtrainingen zelfs mee begeleiden. Bron: eendracht-aalst.be dit is naar mijn mening toch klare taal |
| 26 Okt 2011, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
sas schreef: ik citeer een sms die ik vandaag kreeg van de opleider van mijn zoon om 12u24: Gezien de recente ontwikkelingen op de zandberg worden alle trainingen en wedstrijden opgeschort tot nader bericht. groeten, Opleiders onderbouw mijn zoon zijn indoortraining van vandaag om 17u gaat niet door. Wat is het nu eigenlijk? Dat zegt dan veel over de afzender ( ) van dat bericht he. Mss ne misnoegden trainer die nog wa extra druk wil leggen door training af te gelasten?Voor mij telt de info op de off site. Zo simpel ist ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 26 Okt 2011, 16:48 |
|
| Pagina 4 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 27 Volgende |