|
|
| Pagina 4 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: DE ROOSE KOMT TERUG
Hugo schreef: Verbechio schreef: Hugo schreef: Als ze met geld komen of extra sponsors dan is iedereen meer dan welkom voor mij persoonlijk, waar denkt ge nog in de huidige crisis mensen te vinden die geld willen investeren in een tweedeklasser. Chance dat FDR al veel vertrouwen opgebouwd heeft e ![]() Ga ne keer in eerste klasse rondkijken, wat voor charels er daar rondlopen, de goeien tijd van den Iendracht vergeten zeker, met onze vriend Goethals en Orlans aan het commando. In het voetbalmilieu draait het nu eenmaal om geld en op welke manier je aan geld geraakt zal geen mens interesseren als de club maar overleeft. Wie mag je hedendaags nog vertrouwen, ge meegt nog den dag van vandoag content zen dat a vraa op ne zeikeren dag ni ribbedebie is me aal a geldj. ![]() (Ik hem nog ien van 't goe ras.) ![]() dus bijvoorbeeld een geval zoals Berchem (malafide Georgiërs) enkele jaren geleden moet volgens jou kunnen? ![]() |
| 16 Nov 2011, 20:11 |
|
|
Freak
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
voor zover ik begrepen heb is het morgen enkel bestuursvergadering en nog geen algemene vergadering. dus echt nieuws kan er nog niet komen, of vergis ik mij?
|
| 16 Nov 2011, 20:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: voor zover ik begrepen heb is het morgen enkel bestuursvergadering en nog geen algemene vergadering. dus echt nieuws kan er nog niet komen, of vergis ik mij? Ghebt da goe begrepen (alé zo zou het nrml toch moeten zijn)Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Nov 2011, 1:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Nov 2011, 0:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tweezak schreef: HOU ALLEMAAL U GELD VAST ! DE ROOSE EN DEN NEST PAKKEN MORGEN TERUG OVER Ik moet dringend meespelen met Euromillions, want kijk eens wat ik tijdens de match tegen Wetteren in beeld bracht Er staan wel drie nesten op maar ja snap je het plaatje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Nov 2011, 0:51 |
|
|
Scholier
Ik ken "tweezak" niet, maar het klopt wel wat hij zegt... En het is veel meer dan een gerucht. Maar dan moeten er eerst weer enkele koppen rollen blijkbaar..
Veel mogelijkheden zijn er niet! Wie kan zomaar 300 000 euro voorleggen vandaag??? |
| 17 Nov 2011, 9:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Dinnen nest is hier nooit weggeweest ze, in mijn ogen ist hier altijd nen nest... enkel de De Roose komt mss terug.
| 17 Nov 2011, 9:23 |
|
|
Ancien
Fanatix schreef: Dinnen nest is hier nooit weggeweest ze, in mijn ogen ist hier altijd nen nest... enkel de De Roose komt mss terug. Wie er terugkomt of wie er in het bestuur zit dat zijn toch feitelijk onze zaken niet, hetzelfde met de gegevens over de boekhouding van de club. Noem mij eens een andere club waar ze hun boekhouding laten zien aan buitenstaanders, lijkt me toch niet zo verstandig. En als er een oud bestuurslid wil terugkomen met het nodige kapitaal dan zou ik zeker ni teveel negatieve commentaar hierover geven, je ziet aan onze actie hoe moeilijk het hedendaags is om aan een serieus bedrag te geraken. Laat die mensen op bestuursvlak hun werk doen en ik hoop van ganser harte dat wij onze actie tot een goed einde kunnen brengen. Allez, ik heb toch een beetje dat prestigegevoel, zoals Hansken telkens zo mooi kan zeggen, "Aal tesaumen"! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 17 Nov 2011, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Nov 2011, 10:29 |
|
|
Freak
Steunactie staat op 3335 euro, verruiming in bestuur op komstDe steunactie van de Eendracht Aalst supporters staat op ruim 3000 euro. Dat is een groot bedrag maar amper een tiende van wat de club snel op tafel moet leggen om een licentie te bekomen voor een extra seizoen tweede klasse. Ondertussen is er ook binnenbestuurskringen opnieuw beweging. Volgsn de site iendracht.be keert misschien wel bestuurslid Frank De Roose terug. De zaakvoerder was na De Dijcker één van de belangrijkste sponsors maar werd na de onenigheden in het bestuur ook aan de deur gezet. De Roose heeft alvast een reddingsplan op tafel gelegd. Door tegenstanders is hij de voorbije weken nogal negatief in het daglicht gezet. Bij de start van de competitie werd hij aan de kant gezet ook al had hij zicht op de financiële lekken binnen de club. Wordt dus vervolgd. Eendracht speelt nu zondag thuis tegen leider Eupen.aalst.tv.
Laatst gewijzigd door waly 2 op 17 Nov 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Nov 2011, 10:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: Steunactie staat op 3335 euro, verruiming in bestuur op komst. De steunactie van de Eendracht Aalst supporters staat op ruim 3000 euro. Dat is een groot bedrag maar amper een tiende van wat de club snel op tafel moet leggen om een licentie te bekomen voor een extra seizoen tweede klasse. ff rekenen ![]() 3000 * 10 = 30.000 300.000 / 3000 = 100 We zitten dus aan 1/100 dus 1%... vr de rest, afwachten, we kunnen voorlopig niet meer doen ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Nov 2011, 10:42 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: Volgsn de site iendracht.be keert misschien wel bestuurslid Frank De Roose terug.. ![]() |
| 17 Nov 2011, 10:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Fanatix schreef: Dinnen nest is hier nooit weggeweest ze, in mijn ogen ist hier altijd nen nest... enkel de De Roose komt mss terug. Wie er terugkomt of wie er in het bestuur zit dat zijn toch feitelijk onze zaken niet, hetzelfde met de gegevens over de boekhouding van de club. Noem mij eens een andere club waar ze hun boekhouding laten zien aan buitenstaanders, lijkt me toch niet zo verstandig. En als er een oud bestuurslid wil terugkomen met het nodige kapitaal dan zou ik zeker ni teveel negatieve commentaar hierover geven, je ziet aan onze actie hoe moeilijk het hedendaags is om aan een serieus bedrag te geraken. Laat die mensen op bestuursvlak hun werk doen en ik hoop van ganser harte dat wij onze actie tot een goed einde kunnen brengen. Allez, ik heb toch een beetje dat prestigegevoel, zoals Hansken telkens zo mooi kan zeggen, "Aal tesaumen"! ![]() Met alle respect, maar wat slaat gij hier allemaal uit uw botten zeg ? Dus wij hebben geen zaken met wie er in het bestuur zit (dus ook niet met het feit dat we bij wijze van spreken van bestuur veranderen gelijk een ander van onderbroek) of met de financiële toestand van de club? Als we er toch allemaal geen zaken mee hebben, wat is dan het nut van de reddingsactie ? Allemaal geld geven om het uiteindelijk toch weer ergens in iemand zijn zakken te zien belanden (algemeen gesproken, ik viseer er niemand mee)? Het nut was toch net dat in ruil voor het inzamelen van geld de supporters net wel meer zaken zouden hebben met wat er op bestuursniveau gebeurt? Of moeten we volgens u gewoon geld geven en zwijgen voor de rest? |
| 17 Nov 2011, 10:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: Met alle respect, maar wat slaat gij hier allemaal uit uw botten zeg ? Dus wij hebben geen zaken met wie er in het bestuur zit (dus ook niet met het feit dat we bij wijze van spreken van bestuur veranderen gelijk een ander van onderbroek) of met de financiële toestand van de club? Als we er toch allemaal geen zaken mee hebben, wat is dan het nut van de reddingsactie ? Allemaal geld geven om het uiteindelijk toch weer ergens in iemand zijn zakken te zien belanden (algemeen gesproken, ik viseer er niemand mee)? Het nut was toch net dat in ruil voor het inzamelen van geld de supporters net wel meer zaken zouden hebben met wat er op bestuursniveau gebeurt? Of moeten we volgens u gewoon geld geven en zwijgen voor de rest?Ben blij dat ik niet de enige ben die dat vindt. |
| 17 Nov 2011, 11:06 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Hugo schreef: Fanatix schreef: Dinnen nest is hier nooit weggeweest ze, in mijn ogen ist hier altijd nen nest... enkel de De Roose komt mss terug. Wie er terugkomt of wie er in het bestuur zit dat zijn toch feitelijk onze zaken niet, hetzelfde met de gegevens over de boekhouding van de club. Noem mij eens een andere club waar ze hun boekhouding laten zien aan buitenstaanders, lijkt me toch niet zo verstandig. En als er een oud bestuurslid wil terugkomen met het nodige kapitaal dan zou ik zeker ni teveel negatieve commentaar hierover geven, je ziet aan onze actie hoe moeilijk het hedendaags is om aan een serieus bedrag te geraken. Laat die mensen op bestuursvlak hun werk doen en ik hoop van ganser harte dat wij onze actie tot een goed einde kunnen brengen. Allez, ik heb toch een beetje dat prestigegevoel, zoals Hansken telkens zo mooi kan zeggen, "Aal tesaumen"! ![]() Met alle respect, maar wat slaat gij hier allemaal uit uw botten zeg ? Dus wij hebben geen zaken met wie er in het bestuur zit (dus ook niet met het feit dat we bij wijze van spreken van bestuur veranderen gelijk een ander van onderbroek) of met de financiële toestand van de club? Als we er toch allemaal geen zaken mee hebben, wat is dan het nut van de reddingsactie ? Allemaal geld geven om het uiteindelijk toch weer ergens in iemand zijn zakken te zien belanden (algemeen gesproken, ik viseer er niemand mee)? Het nut was toch net dat in ruil voor het inzamelen van geld de supporters net wel meer zaken zouden hebben met wat er op bestuursniveau gebeurt? Of moeten we volgens u gewoon geld geven en zwijgen voor de rest? Ze hebben supportersvergaderingen gehouden en wat was het resultaat, precies of ze in hun kaarten gaan laten kijken, met cijfers kan je goochelen nietwaar. Verder sta ik volledig achter de actie en zoals ik voor de zoveelste keer post het liefst met als resultaat een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur en dat is voor mij voldoende Bartos. Misschien kunnen ze desnoods op een groot scherm bij iedere thuiswedstrijd de stand van de boekhouding laten zien, voor mij niet gelaten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Nov 2011, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Ze hebben supportersvergaderingen gehouden en wat was het resultaat, precies of ze in hun kaarten gaan laten kijken, met cijfers kan je goochelen nietwaar. Verder sta ik volledig achter de actie en zoals ik voor de zoveelste keer post het liefst met als resultaat een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur en dat is voor mij voldoende Bartos. Misschien kunnen ze desnoods op een groot scherm bij iedere thuiswedstrijd de stand van de boekhouding laten zien, voor mij niet gelaten. ![]() Ik zeg niet dat ze op elke moment de stand van de boekhouding moeten laten zien hé, maar zeggen dat we geen zaken hebben met wie er in het bestuur komt of met de financiën is toch een groot verschil. Wat is het nut dan van een vertegenwoordiger van de supporters als we er toch allemaal geen zaken mee hebben? Ze hoeven voor mij echt niet alle cijferkes op elk moment beschikbaar te maken voor iedereen hoor, maar na de wantoestanden die er in het verleden gebeurd zijn, lijkt me dat een minimum aan controle door de supporters toch echt wel aangewezen is. |
| 17 Nov 2011, 11:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: Steunactie staat op 3335 euro, verruiming in bestuur op komstDe steunactie van de Eendracht Aalst supporters staat op ruim 3000 euro. Dat is een groot bedrag maar amper een tiende van wat de club snel op tafel moet leggen om een licentie te bekomen voor een extra seizoen tweede klasse. Ondertussen is er ook binnenbestuurskringen opnieuw beweging. Volgsn de site iendracht.be keert misschien wel bestuurslid Frank De Roose terug. De zaakvoerder was na De Dijcker één van de belangrijkste sponsors maar werd na de onenigheden in het bestuur ook aan de deur gezet. De Roose heeft alvast een reddingsplan op tafel gelegd. Door tegenstanders is hij de voorbije weken nogal negatief in het daglicht gezet. Bij de start van de competitie werd hij aan de kant gezet ook al had hij zicht op de financiële lekken binnen de club. Wordt dus vervolgd. Eendracht speelt nu zondag thuis tegen leider Eupen. Voilà, wa heb ik gezegd gisteren... Hopelijk zijn de klokkenluiders hier opnieuw zeer tevreden Ik peis echt dat wij de enigste club ter wereld zijn waar een klein deel van de supporters zelf de vuile was buitenhangt en daardoor de club nog wat sneller de dieperik injaagt... Merci gasten!!! |
| 17 Nov 2011, 12:09 |
|
| Pagina 4 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 40 Volgende |