|
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 207 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
jammen schreef: witzwet schreef: Zal ik eens een antwoord geven op al jullie vragen? MAAK JULLIE GEEN ZORGEN, komt in orde, hard aan het werken, verloopt wa stroever dan verwacht, neen er komt geen fusie, we wachten op antwoord van de Vlaamse overheid betreffende ons stadion. We hebben malchance gehad met X, Y en Z. De eerste keer dat men de waarheid vertelt op een supportersvergadering, dat moet nog uitgevonden worden. Ik denk dat die mannen die zaterdag naar die vergadering gaan wel bekwaam genoeg zijn om zich niet met een kluitje in het riet te laten wegsturen. ![]() |
| 06 Feb 2014, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Vergadering FDR:
ik denk dat nu de belangrijkste vragen zaterdag kunnen gesteld worden.... Er is immers de laatste weken genoeg gebeurd. Nog eentje mischien? Wat zijn de verwachtingen voor de nieuwe trainer? (wat wordt beschouwd als "bevredigend" trainersresultaat? - dit seizoeneinde ? - ingeval van optionele verlenging van zijn contract: ...volgend seizoen? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Feb 2014, 21:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
oops, foutje.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Feb 2014, 21:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Twee vragen waarmee best gestart wordt:
1) Fusieplannen, is daar iets van of zet(ten) onze voorzitter en/of Raad van Bestuur zich daar tegen af? 2) Het financiële plaatje: stand van zaken, liefst onverbloemd. Naargelang het antwoord op beide vragen kan de afvaardiging zich afvragen of het zinnig is langer te blijven zitten of niet. Trouwens, respect dat jullie dit initiatief nemen én een deel van jullie vrije tijd hieraan spenderen |
| 07 Feb 2014, 8:37 |
|
|
Ancien
Iendrachters, ik heb nog een vraagje.
Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 07 Feb 2014, 9:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Feb 2014, 9:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde jounalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() Heb me ook al afgevraagd hoe het komt dat je hier zonder te registreren alles kan lezen en je op (de meeste) andere fora niets kan zien vooraleer je geregistreerd bent, is dat hier niet mogelijk? _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Feb 2014, 9:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
De meeste vragen zijn hier reeds gesteld maar ik zou graag weten op welke posities de club gericht (en niet in de breedte) gaat versterken en of ze reeds met de nieuwe trainer daarover hebben gesproken.
Ik vermoed dat onze nieuwe trainer toch al naar de video's gekeken heeft en op basis daarvan toch een stevige analyse heeft kunnen maken. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Feb 2014, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() neem aan dat er dan 50 man in dat lokaal zit, op welke manier ga je dan de rest van de sups inlichten ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Feb 2014, 11:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Nem ....
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Feb 2014, 11:19 |
|
|
Ancien
zwetzat schreef: Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() neem aan dat er dan 50 man in dat lokaal zit, op welke manier ga je dan de rest van de sups inlichten ? ![]() Er zijn middelen genoeg om vrienden en kennissen in te lichten waarmee je naar de voetbal gaat of hang je liever de vuile was buiten misschien? Verder bemoei ik mij er niet mee, maar het is pijnlijk om al dit negatieve over den Iendracht te lezen en zeker voer voor diegene die er blijkbaar een orgasme van krijgen om ons de grond in te boren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Feb 2014, 11:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
er kan toch een pb gestuurd worden naar mensen die een verslag willen lezen ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 07 Feb 2014, 11:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
"Eendracht Dender"
zegt diene Raspoet in dat artikel, die heeft het leven goed opNiks te Denderen _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Feb 2014, 11:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() Hugo, Je kan beter een objectief verslag op het forum plaatsen. Anders doe je wat het bestuur nu al maanden doet,alles onder de grond stoppen. Overigens gaat de pers daar toch zijn mannetjes hebben. Als je overigens zelf niet transparant bent,gaan er sowieso apenverhalen de ronde doen waarin alles wordt aangedikt. Ik ben die struisvogelpolitiek bui. |
| 07 Feb 2014, 12:20 |
|
|
Vaste Waarde
lolo4ever schreef: Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() Hugo, Je kan beter een objectief verslag op het forum plaatsen. Anders doe je wat het bestuur nu al maanden doet,alles onder de grond stoppen. Overigens gaat de pers daar toch zijn mannetjes hebben. Als je overigens zelf niet transparant bent,gaan er sowieso apenverhalen de ronde doen waarin alles wordt aangedikt. Ik ben die struisvogelpolitiek bui. Daar ben ik het roerend mee eens lolo ! Het is erg om zeggen ,maar de enige correcte informatie die er de laatste maanden is verspreid kwam inderdaad ofwel van de pers - ofwel van de supps hier op het forum. Het bestuur hanteerde zijn eigen communicatiestrategie die erin bestond om : - Ofwel te zwijgen dat het pijn deed aan de oren - Totaal ongeloofwaardige transfers aan te kondigen met veel poeha ( Kompany - M'penza -) - Te minimaliseren dat we een transferverbod hebben ( ging om een misverstand dat tegen ten laatste eind januari zou opgelost zijn) - De financiële toestand te minimaliseren etc etc…. Wat zou je dus nog gaan geloven van die gasten ? M.a.w. - ik hoop dat ons supp team FDR er in een " face to face" EINDELIJK kan toe aanzetten om klaarheid te scheppen. Daar hebben alle supporters van den eendracht recht op vind ik ! ![]() |
| 07 Feb 2014, 12:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
lolo4ever schreef: Hugo schreef: Iendrachters, ik heb nog een vraagje. Is het wel verstandig om jullie gesprek met Frank of het nu goed of slecht nieuws is, hier op het forum te posten. Gezien het feit dat bepaalde journalisten en buitenstaanders hier al het negatieve van het forum plukken om ons in een slecht daglicht te stellen. Allez dat zegt mijn buikgevoel hoor, zou het niet aangewezen zijn om in de loop van volgende week ergens in een eendrachtlokaal een toelichting te geven zonder ratten. Het is prachtig en hartverwarmend om te zien hoe jong en oud begaan is met de toestand en toekomst van onze geliefde club, chapeau. ![]() Hugo, Je kan beter een objectief verslag op het forum plaatsen. Anders doe je wat het bestuur nu al maanden doet,alles onder de grond stoppen. Overigens gaat de pers daar toch zijn mannetjes hebben. Als je overigens zelf niet transparant bent,gaan er sowieso apenverhalen de ronde doen waarin alles wordt aangedikt. Ik ben die struisvogelpolitiek bui. En ik kan nu juist Hugo wel begrijpen en gelijk geven. Een rioolreporter, ik ga zijn naam niet noemen maar de ingewijden zullen wel weten over wie het gaat, zal niet nalaten om de, eventuele, negatieve berichtgeving breed uit te smeren in de pers. Dus ik stel voor om één persoon aan te duiden die een verslag maakt van de vergadering en die dan voor de geinteresserden via pb kan rondsturen. Via mond aan mond communicatie kunnen dan de niet-forummers op de hoogte gebracht worden. T' is maar een voorstel hé. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Feb 2014, 12:46 |
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 207 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |