|
|
| Pagina 31 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Blessures
artikel op aalst-tv
Laurent Depoitre blijft sukkelen met de blessure aan de buikspieren. In de schaduw van de goede resultaten wordt de spits van Eendarcht wat vergeten. Trainer Bart Van Renterghem bevestigde dat het met Laurent niet zo goed gaat. 'Hij is momenteel in behandeling bij kinisist Lieven Maesschalck. Feit is dat die er in gelooft hem terug op niveau te brengen, Laurent moet dan wel tien kilogram afvallen. Als het nog wat meezit recupereren we hem voor de laatste wedstrijden van het seizoen. Het valt dus te hopen dat de rijzige aanvaller nog terugkeert. Vooral in het begin van het seizoen had hij een belangrijk aandeel in de uitstekende resultaten van Eendracht Aalst. Depoitre speelde 14 wedstrijden dit seizoen, hij scoorde 8 keer. In de openingswedstrijd tegen Deinze was hij goed voor drie doelpunten. ikzelf denk dat hij dit jaar niet meer in actie zal komen en dan wordt het afwachten voor volgend jaar maar k zou toch ne goeien vervanger nemen |
| 15 Mar 2011, 1:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik zou dit seizoen geen risico's nemen en hem volledig fit krijgen tegen volgend jaar. Samen met Wouter is dat echt een fantastisch spitsenduo zoals er in tweede geen rondlopen (hoop ik
).Maar ik denk wel dat een aanpassing van zijn contract aan te raden is: meer prestatie gericht dan. Want stel je voor dat hij nog is een jaar out is, dan is dat financieel wel een zware dobber neem ik aan. |
| 15 Mar 2011, 1:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
bdw schreef: artikel op aalst-tv Laurent Depoitre blijft sukkelen met de blessure aan de buikspieren. In de schaduw van de goede resultaten wordt de spits van Eendarcht wat vergeten. Trainer Bart Van Renterghem bevestigde dat het met Laurent niet zo goed gaat. 'Hij is momenteel in behandeling bij kinisist Lieven Maesschalck. Feit is dat die er in gelooft hem terug op niveau te brengen, Laurent moet dan wel tien kilogram afvallen. Als het nog wat meezit recupereren we hem voor de laatste wedstrijden van het seizoen. Het valt dus te hopen dat de rijzige aanvaller nog terugkeert. Vooral in het begin van het seizoen had hij een belangrijk aandeel in de uitstekende resultaten van Eendracht Aalst. Depoitre speelde 14 wedstrijden dit seizoen, hij scoorde 8 keer. In de openingswedstrijd tegen Deinze was hij goed voor drie doelpunten. ikzelf denk dat hij dit jaar niet meer in actie zal komen en dan wordt het afwachten voor volgend jaar maar k zou toch ne goeien vervanger nemen Shit zeg, 10 kilo afvallen, das wel niet min voor nen toch reeds vrij afgetrainde sportman. Tis wel te hopen dat hij dan niet teveel aan kracht zal inboeten. |
| 15 Mar 2011, 1:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Dit is geen goed nieuws. Tien kilo jongens, daarvoor hebt ge echt wel ongelooflijk veel karakter nodig.
En no way dat dat lukt voor het einde van het seizoen. |
| 15 Mar 2011, 8:12 |
|
|
Freak
De Jean schreef: Dit is geen goed nieuws. Tien kilo jongens, daarvoor hebt ge echt wel ongelooflijk veel karakter nodig. En no way dat dat lukt voor het einde van het seizoen. als ze hem op een proteïnendieet zetten, kan je heel snel heel veel afvallen, zelfs bij sporters, bij voetballers weet ik niet hoe het zit... ![]() |
| 15 Mar 2011, 19:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: De Jean schreef: Dit is geen goed nieuws. Tien kilo jongens, daarvoor hebt ge echt wel ongelooflijk veel karakter nodig. En no way dat dat lukt voor het einde van het seizoen. als ze hem op een proteïnendieet zetten, kan je heel snel heel veel afvallen, zelfs bij sporters, bij voetballers weet ik niet hoe het zit... ![]() En zijn kracht zal ook snel afvallen denk ik,we zien hem dit seizoen niet meer in actie. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mar 2011, 19:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Voor iemand als Depoitre is 10 kg toch niet zó veel? Hij weegt wsl wel rond de 100 he... Ook zal er sowieso al een pak verdwijnen eens hij weer deftig kan sporten he...
Doe mij eens 10 kg afvallen en het zal al véél moeilijker gaan! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Mar 2011, 11:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Voor iemand als Depoitre is 10 kg toch niet zó veel? Hij weegt wsl wel rond de 100 he... Ook zal er sowieso al een pak verdwijnen eens hij weer deftig kan sporten he... Doe mij eens 10 kg afvallen en het zal al véél moeilijker gaan! Rond de 100 ? Gij peist zeker dat zijne naam Romelu Depoitre is . Hij is misschien stevig, maar zo zwaar zal die echt niet staan hoor. Geloof mij, 10 kg voor nen afgetrainde sportman (en zeker van dat Depoitre dat is) is echt wel redelijk veel. Zeker als ge dat moet doen zonder dan ook nog eens teveel aan kracht in te boeten. Ik denk trouwens niet dat Depoitre daar plots kilo's zal bijgekomen zijn door minder te kunnen trainen. Meer zelfs, normaalgezien zal die door wat spiermassa kwijt te zijn zelfs wel wat afgevallen zijn. |
| 16 Mar 2011, 11:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ale jong? Heb je die al eens van dichtbij bekeken? Da's op zijn minst gezegd een imposant figuur ze... Dat hij afgetraind is en geen couch potato is, is zeker, maar die 10 kg zal er toch wel bijgekomen zijn door een paar maanden niet te sporten?
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Mar 2011, 11:37 |
|
|
Vicky schreef: Ale jong? Heb je die al eens van dichtbij bekeken? Da's op zijn minst gezegd een imposant figuur ze... Dat hij afgetraind is en geen couch potato is, is zeker, maar die 10 kg zal er toch wel bijgekomen zijn door een paar maanden niet te sporten? Ik denk dat hij ongeveer 1m91 is, volgens mij zal die niet meer dan 90 kg wegen. Als ge ziet dat Lukaku ongeveer 95 kg weegt, en die is nog ietsje imposanter hé. En ik ben er quasi zeker van dat die geen 10 kg, en volgens mij zelfs gene kilo, bijgekomen is door niet te sporten (trouwens, ik denk niet dat Depoitre gedurende die maanden gewoon platgelegen heeft hoor). Ik zeg het, normaalgezien (als hij blijft op zijn voeding letten tijdens zijn blessure) zou die zelfs wat moeten afgevallen zijn door verlies van spiermassa (en spieren wegen trouwens meer dan vet). |
| 16 Mar 2011, 11:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Vicky schreef: Ale jong? Heb je die al eens van dichtbij bekeken? Da's op zijn minst gezegd een imposant figuur ze... Dat hij afgetraind is en geen couch potato is, is zeker, maar die 10 kg zal er toch wel bijgekomen zijn door een paar maanden niet te sporten? Ik denk dat hij ongeveer 1m91 is, volgens mij zal die niet meer dan 90 kg wegen. Als ge ziet dat Lukaku ongeveer 95 kg weegt, en die is nog ietsje imposanter hé. En ik ben er quasi zeker van dat die geen 10 kg, en volgens mij zelfs gene kilo, bijgekomen is door niet te sporten (trouwens, ik denk niet dat Depoitre gedurende die maanden gewoon platgelegen heeft hoor). Ik zeg het, normaalgezien (als hij blijft op zijn voeding letten tijdens zijn blessure) zou die zelfs wat moeten afgevallen zijn door verlies van spiermassa (en spieren wegen trouwens meer dan vet). Gisteren gelezen dat het niet echt goed komt (gaat) met de revalidatie van Depoitre, had nu zelfs last bij het lopen...hopelijk houd het bestuur rekening met een nog niet fitte Depoitre bij aanvang volgend seizoen. Want het blijft wel duren he, en terug een spits moeten halen, als competitie al bezig is. Stel dat iedereen blijft en er valt nog een aanvaller uit, heb je niets meer op de bank. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Apr 2011, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Ik zou in tweede klasse waar het tempo hoger ligt geen risico's meer nemen met Depoitre. Het is een goeie speler die ons veel punten bezorgd heeft maar in tweede klasse moet er echt iemand anders komen in de spits.
|
| 06 Apr 2011, 9:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: Ik zou in tweede klasse waar het tempo hoger ligt geen risico's meer nemen met Depoitre. Het is een goeie speler die ons veel punten bezorgd heeft maar in tweede klasse moet er echt iemand anders komen in de spits. Onmisbaar, zonder Laurent spelen we nooit kampioen (citaten na de diagnose) en nu moeten we al op zoek naar een nieuwe spits. 't Kan verkeren, zei Bredero Ik hoop voor lolo dat hij echt fit geraakt, want zelfs voor in 2de gaan we weinig beter spitsen vinden. ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Apr 2011, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
panoleon schreef: Zienaa schreef: Ik zou in tweede klasse waar het tempo hoger ligt geen risico's meer nemen met Depoitre. Het is een goeie speler die ons veel punten bezorgd heeft maar in tweede klasse moet er echt iemand anders komen in de spits. Onmisbaar, zonder Laurent spelen we nooit kampioen (citaten na de diagnose) en nu moeten we al op zoek naar een nieuwe spits. 't Kan verkeren, zei Bredero Ik hoop voor lolo dat hij echt fit geraakt, want zelfs voor in 2de gaan we weinig beter spitsen vinden. ![]() Effe bijsturen, van mij moet hij niet weg he, wou alleen maar zeggen dat hopelijk ze er niet van uit gaan dat hij fit zal ZIJN bij aanvang van volgend seizoen. En dat ze achteraf weer moeten beginnen zoeken. Als hij fit is moet hij spelen, das zeker. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Apr 2011, 9:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ge ziet in ieder geval wel dat ze geloven in Depoitre door hem zoveel tijd te geven.
Er waren tijden waarin ze indien nodig wel een volledig seizoen inspuitingen hadden gegeven totdat hij er op het einde vant jaar bij neer viel en het "fin de carrière" was. Dat hij nog steeds niet pijnloos kan lopen is in ieder geval wel zeer verontrustend. Langs de andere kant nemen ze nu dan toch eens experts (De Maesschalck) onder de arm.... nu kan je tenminste zeggen dat echt alles in het werk gesteld wordt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Apr 2011, 12:33 |
|
| Pagina 31 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 53 Volgende |