|
|
| Pagina 31 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
inderdaad, hij is nog erg jong en komt van lagere reeksen, maar hij heeft het fantastisch gedaan. Die gast verdient geen kritiek, alleen tonnen respect. En was maar zeker dat hij de komende jaren nog serieus zal doorgroeien. Daar gaan we nog veel plezier aan hebben.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Apr 2006, 11:46 |
|
|
Freak
we hebben hier al zoveel jongere spelers gehad die bij ons een beetje te licht waren en bij een andere ploeg openbloeiden.(munyaneza,kestens, aelbrecht,enz)
|
| 26 Apr 2006, 14:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: we hebben hier al zoveel jongere spelers gehad die bij ons een beetje te licht waren en bij een andere ploeg openbloeiden.(munyaneza,kestens, aelbrecht,enz) Ik zou nu toch van Aelbrecht en Kestens niet bepaald zeggen dat ze hier te licht waren, beide hadden hier enkele seizoenen een basisplaats in eerste klasse en draaiden daar zeer goed mee. Meer zelfs, als je naar hun carrière kijkt, moet je zeggen dat deze spelers eigenlijk tot nogtoe hun beste periode bij ons hadden, want erna kregen ze nooit hun kans meer in eerste klasse. Bovendien waren ze toen toch bij een eerste klasser absolute publiekslievelingen. Zelfs Munyaneza vond ik hier niet echt te licht, het was natuurlijk nog niet de Henri die dit seizoen al 18 competitiegoals maakte voor Dender, maar hij was ook nog maar 19 jaar hé. |
| 26 Apr 2006, 14:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bartos schreef: waly 2 schreef: we hebben hier al zoveel jongere spelers gehad die bij ons een beetje te licht waren en bij een andere ploeg openbloeiden.(munyaneza,kestens, aelbrecht,enz) Ik zou nu toch van Aelbrecht en Kestens niet bepaald zeggen dat ze hier te licht waren, beide hadden hier enkele seizoenen een basisplaats in eerste klasse en draaiden daar zeer goed mee. Meer zelfs, als je naar hun carrière kijkt, moet je zeggen dat deze spelers eigenlijk tot nogtoe hun beste periode bij ons hadden, want erna kregen ze nooit hun kans meer in eerste klasse. Bovendien waren ze toen toch bij een eerste klasser absolute publiekslievelingen. Zelfs Munyaneza vond ik hier niet echt te licht, het was natuurlijk nog niet de Henri die dit seizoen al 18 competitiegoals maakte voor Dender, maar hij was ook nog maar 19 jaar hé. Akkoord, Kestens en Aelbrecht speelden hier in eerste klasse, maar je moet eerlijk zijn: ze speelden toen bij ons mee omdat er geen geld was voor anderen, niet meer of niet minder. Ik denk dan ook dat die genoemde spelers achteraf hun gepaste plaats in 't Belgisch voetbal gevonden hebben en dat ze toen in eerste wel op de toppen van hun tenen moesten lopen om het niveau aan te kunnen. Desalniettemin: jeugdproducten om fier op te zijn en zoals Aelbrecht nu speelt, ben ik zeer gelukkig dat die gast volgend seizoen opnieuw in Aalst op 't veld loopt. En Henri: tja, er zijn er hier op dit Forum die van de eerste dag gezegd hebben dat het een ongelofelijke stommiteit was om die gast zo geod als gratis te laten vertrekken naar Denderhoutem. Inderdaad, het was de Munyaneza van nu nog niet, maar dat die gast het kon, was toen wel al te zien, zenne. Hij trok ons in verschillende matchen (Ronse, Bruusels ...) op zijn eentje over de streep in dat eerste jaar in tweede. Dus toen te licht? Ik denk het niet, zenne, zeker niet in vergelijking met bepaalde spelers die toen wel mochten blijven ... |
| 26 Apr 2006, 16:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendracht02 schreef: En Henri: tja, er zijn er hier op dit Forum die van de eerste dag gezegd hebben dat het een ongelofelijke stommiteit was om die gast zo geod als gratis te laten vertrekken naar Denderhoutem. Inderdaad, het was de Munyaneza van nu nog niet, maar dat die gast het kon, was toen wel al te zien, zenne. Hij trok ons in verschillende matchen (Ronse, Bruusels ...) op zijn eentje over de streep in dat eerste jaar in tweede. Dus toen te licht? Ik denk het niet, zenne, zeker niet in vergelijking met bepaalde spelers die toen wel mochten blijven ... Inderdaad, ik was één van de mensen die het toen een enorme stommiteit vond om hem te laten gaan, tuurlijk speelde Henri niet elke match op hoog niveau, maar dat die gast iets kon, om dat te zien, moest je zelfs geeneens een grote voetbalkenner zijn hoor. Maar neen, liever lieten ze de getalenteerde Henri vertrekken om de zwaar geblesseerde Demba wel een nieuw contract te geven. |
| 26 Apr 2006, 16:40 |
|
|
Freak
goh ik wil het volgend jaar toch nog ne keer zien met Munyaneza. Kielo Lezi was ook met veel tam tam vertrokken en ging het bij lokeren ook allemaal doen, maar tis ook tweekeerniet! Dus afwachten maar... En Munyaneza was in den tijd goed om in te vallen, maar voor ganse matchen was hij veel te plat. Ik zeg wel toen, wat hij nu presteert is van hoger niveau. Achteraf is het altijd gemakkelijk om te zeggen, den dienen en den dienen mochten ze nie weg doen, maar Munyaneza was op da moment te licht!
|
| 26 Apr 2006, 16:43 |
|
|
filipeveraert schreef: maar Munyaneza was op da moment te licht! Daar ben ik het toch absoluut oneens mee hoor. Voor nieuwjaar vormde hij een fantastische voorlijn met Demba en dat voor een jongen van 19 jaar. Het is wel waar dat zijn terugronde veel minder was, maar dat was nadat hij terugkwam van de Africa Cup en traditioneel komt elke Afrikaan daar als een natte dweil van terug. |
| 26 Apr 2006, 16:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
filipeveraert schreef: Achteraf is het altijd gemakkelijk om te zeggen, den dienen en den dienen mochten ze nie weg doen, maar Munyaneza was op da moment te licht! Achteraf? Aangezien het oude bestuur ons vorige Forum van de kaart heeft geveegd, kan dat natuurlijk niet meer gecontroleerd worden, maar ik heb dat, samen met een aantal anderen, van bij het begin van zijn vertrek tot in den treure toe geschreven, dat ze die gast nooit hadden mogen wegdoen en dat ze zich door Vijverman (die, spijtig genoeg voor ons, wel een goeie voetbalist uit een slechte kent) daardoor lelijk in 't zak hadden laten zetten. Het was vooral Demba die toen de goals maakte, maar dat Munyaneza op voetbalvlak één van de beste was van de toenmalige spelerskern, dat kon je toen wel degelijk al zien als je een klein beetje verder keek dan de doelpuntenmaker alleen. Zoals in mijn eerdere post al geschreven: die gast heeft ons ook toen al een respectabel aantal punten opgeleverd, ook al verscheen hij niet altijd aan de aftrap. En ja, in eerste zal hij het nog moeten waarmaken, maar het is op zijn zachtst gezegd een klein beetje overdreven om nu al te gaan zeggen: "Wacht tot volgend jaar! 't Zal dan al een stuk minder zijn!" Ik zou er bijna durven op zeggen: ik hou mijn hart vast en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ge U volgende zondag om 16u45 niet geneigd voelt om die woorden in te trekken! Toe zeg, er zijn er die het in eerste al gemaakt hebben met schevere voeten dan die van Henri, dus ik zou toch nog even afwachten om hem van op voorhand een mislukking te voorspellen ... |
| 26 Apr 2006, 17:15 |
|
|
forumlegende
Nog even vermelden dat onze toptrainer Staelens Henri niet meer moest... onbegrijpelijk!
Al gebiedt de eerlijkheid wel te zeggen dat hij mss voor de top in 2de nationale iets te kort komt. Wat Aelbrecht betreft, die vind ik toch één van de jongeren die hier in eerste zeer sterke matchen heeft gespeeld + meermaals gescoord... Dus een zeer goede zaak! |
| 26 Apr 2006, 17:17 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
filipeveraert schreef: goh ik wil het volgend jaar toch nog ne keer zien met Munyaneza. Kielo Lezi was ook met veel tam tam vertrokken en ging het bij lokeren ook allemaal doen, maar tis ook tweekeerniet! Dus afwachten maar... En Munyaneza was in den tijd goed om in te vallen, maar voor ganse matchen was hij veel te plat. Ik zeg wel toen, wat hij nu presteert is van hoger niveau. Achteraf is het altijd gemakkelijk om te zeggen, den dienen en den dienen mochten ze nie weg doen, maar Munyaneza was op da moment te licht! Ik heb henri een volledige jaar zien spelen bij fcd en geloof mij, die gast kan iets meer dan een normale spits in 3de en zelfs 2de. Kielo was heel wat minder dit jaar, dat die nu bij lokeren op de bank zit verwonderd mij niets. Trouwens zoveel tamtam is daar niet van gemaakt, die is gewoon vertrokken omdat hij een contract had met vijverman en niet met de club. Voor zijn toekomst was hij beter nog een jaar gebleven (dat zei iedereen op fcd). Voor henri komt eerste misschien iets te vroeg, toch om een volledig seizoen mee te draaien. Ik denk dat hij zijn speelkansen wel zal krijgen op STVV, want daar is hij goed genoeg voor, alleen nog wat te wisselvallig om al een vaste waarde te zijn. Dit zal met ervaring wel komen. |
| 27 Apr 2006, 2:00 |
|
|
forumlegende
Het niveau van eerste moet nu ook niet overschat worden, ik denk dat Henri zeker zal meekunnen met STVV en zeker als de ploeg goed draait...
|
| 27 Apr 2006, 12:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Beste KVO supporters,
Met spijt en verdriet in het hart MOET ik afscheid nemen van jullie! Als je ergens 4 jaar hebt vertoefd en je wou er zeker minimum nog even lang vertoeven, maar door omstandigheden kan dit niet, moet je geloven dat het voor mij enorm moeilijk was om deze beslissing te moeten nemen. Ik wist pas een tweetal weken geleden zeker dat KVO niet verder in zee wou met mij. Ik voelde dit natuurlijk al veel eerder aan door het lang uitblijven van een gesprek en andere zaken die ik liever niet voor algemene publicatie geef... Ze hebben mij dus eigenlijk verplicht om andere oorden op te zoeken. Ik hoop nu dat net zoals 4 jaar geleden, mijn eerste indruk, ook nu weer correct is. Dat is dat ik bij een ambitieuze 3de klasser terecht kom die binnen de 2 jaar opnieuw wil promoveren en dat ze op een professionele basis werken met hun nieuwe bestuur. Het is er ook een stadion die gezelligheid en sfeer uitademt. Zeker tijdens de wedstrijden. Daar kunnen jullie en ik zelf trouwens nog redelijk recent over meespreken (in de positieve zin natuurlijk). Hopelijk kan ik er het plezier terugvinden die me dit jaar ontbrak en één van de verklaringen is voor mijn 'mager' seizoen. Ik hou eigenlijk alleen 'super' herinnneringen over aan Oostende. Uiteindelijk draait het mij daarom meer dan om de centen. Net daarom was het zeker niet voor die centen dat ik niet meer mocht blijven ... Dat er geen ploegspelers meer bestaan moet er alvast niemand vanuit Oostendse hoek nog zeggen, want ze laten een rasechte ploegspeler respectloos vertrekken. Het kan dus niet dat je een speler na 4 hardwerkende jaren de laatste weken bij de beloften (als enige vaste A-kernspeler dan nog wel) laat opdraven om hem in stilzwijgen af te voeren! Dit is mijn grootste ontgoocheling! In zo een match ben ik dan ook geblesseerd geraakt. Ik heb nog (karaktervol zoals ik ben) 10 minuten proberen verder spelen met mijn gebroken teen en zwaar vertstuikte voet in de hoop de laatste thuismatch te halen, maar het mocht niet baten. Daar werd mijn diepste wens, voor een afscheid in schoonheid (zowel voor jullie, mijn vrienden, mijn familie als voor mijzelf) bij de laatste thuismatch, de grond ingeboord! Ik kom jullie zondag zeker nog eens begroeten en ik moet jullie voor alle steun en positieve reacties hartelijk bedanken. Dit doet mij echt deugd en tegelijk sterkt dit mij in de gedachte dat, als KVO mij ooit terug zou willen als speler ik geen 2 keer zal moeten nadenken! Jullie waren en zijn nog altijd fantastisch en betekenen heel veel steun voor mij en voor KVO. Ik wil mij dan ook excuseren voor het zeer ontgoochelende seizoen in de thuiswedstrijden. Dit verdienden jullie zeker niet. Hopelijk volgend jaar voor zowel KVO als Eendracht Aalst een zeer positief seizoen. We gaan alleszins 5 augustus samen nog eens kunnen verbroederen in de oefenmatch te Aalst. Laat ons hopen dat het een mooie, goede, spannende en sportieve wedstrijd wordt en een voorbede wordt van het seizoen die zal volgen! Laat KVO nog veel de volle buit nemen, maar dan zonder Landuyt en Aalst natuurlijk ook, maar met Landuyt! Supporters, bedankt voor alles en tot binnenkort nog eens. De herinneringen zullen zeker blijven! Dank ook aan Omer en Robert die er altijd voor zorgden dat alles piekfijn in orde was op de Schorre en tijdens de wedstijden. Bedankt ook aan de kinesisten voor alle ondersteuning en moeite dat ze hebben gedaan in hun begeleiding naar de spelers toe. Ik hoop dat ik niemand bijzonders vergeten ben... Sportieve groeten, Jürgen Landuyt, jullie nr. 6 van 2002-2006 |
| 27 Apr 2006, 18:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
[quote="Bakkie"]Beste KVO supporters,
Dit doet mij echt deugd en tegelijk sterkt dit mij in de gedachte dat, als KVO mij ooit terug zou willen als speler ik geen 2 keer zal moeten nadenken! Diejen heeft ook precies veel goesting voor te komen :hmm: |
| 27 Apr 2006, 18:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
srry dubbelpost
|
| 27 Apr 2006, 18:31 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
nen echte clubspeler. as ge diene ier goe verwelkomd, go diene veel doen ver ons.
|
| 27 Apr 2006, 18:43 |
|
| Pagina 31 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 106 Volgende |