|
|
| Pagina 31 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Mei 2015, 9:13 |
|
|
Junior
Volgens mij kan het wel waar we nu zitten indien er een deftige architect op komt te staan en indien de stad mee wil. Waarom bv het stadion niet 90 graden draaien ofzo... Of mag op de huidige parking geen voetbalstadion staan? Indien de stad mee wil moeten we geen nieuwe locatie hebben. Doe in het slechtste geval dan een grondige renovatie en zet de K terug zoals hij was, maar dan moderner. Middenstand blij, wij blij en 't stad ook blij want ze moeten geenen nieuwe grond zoeken.
Indien niet, dat ze dan bv het stadion + grond verkopen aan een eventuele vzw van supps he. Als ze echt van goede wil zijn, verkopen ze het voor ne symbolische euro, mits een aantal voorwaarden eraan gekoppeld. VZW mag enkel grond gebruiken voor voetbaldoeleinden, dus niet winstgevend gaan verkopen etc.... Tis mor een hersenspinsel he, mor na moeten we durven out of the box denken. Azoelank dawe mor in in die fussieh...... worden opgeslorpt ist ver mij goed. Eendracht 4ever. Uk in derde klasse..... |
| 08 Mei 2015, 9:13 |
|
|
Junior
dawe mor nie worden opgeslokt moet het zijn LOL...
|
| 08 Mei 2015, 9:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Feit is dat we, eens we de motivering van het BAS in handen hebben, als supporters zo snel mogelijk moeten handelen.
1. crowdfunding opstarten doe je best niet in de zomer wanneer vele mensen op reis zijn 2. er moeten zo snel mogelijk gesprekken komen met de stad, of je dat nu wil of niet, want ook in derde of vierde klasse moet je VOORUIT kijken. Ons stadionprobleem is dan misschien voor eventjes opgelost zijn (alhoewel), maar dat wil niet zeggen dat dat dossier in de schuif mag liggen stof te vergaren. Want stel je maar eens de ontgoocheling bij iedereen voor als we onverhoopt op sportief vlak een Beerschot-Wilrijkske zouden doen en dan niet naar tweede klasse zouden mogen omdat we geen deftig stadion hebben. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 08 Mei 2015, 9:24 |
|
|
Duivelke
Nosferatu schreef: Volgens mij kan het wel waar we nu zitten indien er een deftige architect op komt te staan en indien de stad mee wil. Waarom bv het stadion niet 90 graden draaien ofzo... Of mag op de huidige parking geen voetbalstadion staan? Indien de stad mee wil moeten we geen nieuwe locatie hebben. Doe in het slechtste geval dan een grondige renovatie en zet de K terug zoals hij was, maar dan moderner. Middenstand blij, wij blij en 't stad ook blij want ze moeten geenen nieuwe grond zoeken. Indien niet, dat ze dan bv het stadion + grond verkopen aan een eventuele vzw van supps he. Als ze echt van goede wil zijn, verkopen ze het voor ne symbolische euro, mits een aantal voorwaarden eraan gekoppeld. VZW mag enkel grond gebruiken voor voetbaldoeleinden, dus niet winstgevend gaan verkopen etc.... Tis mor een hersenspinsel he, mor na moeten we durven out of the box denken. Azoelank dawe mor in in die fussieh...... worden opgeslorpt ist ver mij goed. Eendracht 4ever. Uk in derde klasse..... Bouw nieuwe tribune = 2 miljoen euro minimaal. Ietwat comfort erbij = 4 miljoen euro. Volledige stadionrenovatie dus ongeveer 10 miljoen euro. Op een nieuw stuk grond (dat je aan landbouw- of industrieprijs koopt), kan je dat financieren door de verkaveling van het oude stadion omdat je die grond dan als bouwgrond verkoopt. Als je dat niet hebt, dan moet je het geld dus zelf ophoesten. Ken jij een investeerder die 10 miljoen teveel heeft? |
| 08 Mei 2015, 9:25 |
|
|
Junior
Dit kan je wel in fases doen, en denk je echt dat stad aalst het geld van de opbrengst van de gronden aan ons zal geven? Zeker niet nu en volgens mij ook later niet. Ik zou ook liever een nieuw stadion hebben, maar dat zal er nooit komen in deze omstandigheden ( lees 3e klasse of lager)
|
| 08 Mei 2015, 9:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
anathema76 schreef: Feit is dat we, eens we de motivering van het BAS in handen hebben, als supporters zo snel mogelijk moeten handelen. 1. crowdfunding opstarten doe je best niet in de zomer wanneer vele mensen op reis zijn 2. er moeten zo snel mogelijk gesprekken komen met de stad, of je dat nu wil of niet, want ook in derde of vierde klasse moet je VOORUIT kijken. Ons stadionprobleem is dan misschien voor eventjes opgelost zijn (alhoewel), maar dat wil niet zeggen dat dat dossier in de schuif mag liggen stof te vergaren. Want stel je maar eens de ontgoocheling bij iedereen voor als we onverhoopt op sportief vlak een Beerschot-Wilrijkske zouden doen en dan niet naar tweede klasse zouden mogen omdat we geen deftig stadion hebben. Akkoord maar wel eerst stappen voor je kan lopen hé... FDR wordt hier scheef bekeken owv zijn grootspraak maar sommige aankondigingen die al gelanceerd zijn na de beslissing van het BAS gisteren kunnen ook wel tellen... Akkoord dat je vooruit moet kijken, maar het zal eerst zaak zijn om te kijken wat je vandaag kan doen, en dan morgen... Alle initiatieven ook ten spijt, het is geen koekenverkoop van de Chiro hé waar we het hier over hebben... Een kleine rekensom leert dat er naast het jaarbudget van ongeveer 2 mio EUR elke keer nog minstens EUR 350 K moest bijgepast worden... Iendracht Vert Leiven bracht net geen EUR 20k op (de gemaakte kosten niet meegerekend)... Dus vooral heel nuchter denken nu ipv de ene grootspraak ter vervangen door andere... Eerst en vooral al afwachten wat de RvB vandaag gaat doen, dan wat de AV zegt en dan de motivatie van het BAS afwachten... Meer kan je niet doen... En daarna zullen uw eerste gesprekspartners die van de Zandberg moeten zijn: om te zien wie er van de jeugd nog wil blijven... Da's uw basis als je ergens praktisch en constructief wil beginnen naar volgend jaar toe... Laatst gewijzigd door DT op 08 Mei 2015, 9:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Mei 2015, 9:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
FDR in het eerste artikel hierboven: "... ik stel er mij vragen bij, want in het verleden hebben we slechtere dossiers ingediend"
Mensen die dit soort dingen luidop zeggen, zouden enkel voorzitter van een lokale petanqueclub mogen zijn. Voor senioren. In een deelgemeente. In West-Vlaanderen. |
| 08 Mei 2015, 9:34 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
CeltiC1919 schreef: FDR in het eerste artikel hierboven: "... ik stel er mij vragen bij, want in het verleden hebben we slechtere dossiers ingediend" Mensen die dit soort dingen luidop zeggen, zouden enkel voorzitter van een lokale petanqueclub mogen zijn. Voor senioren. In een deelgemeente. In West-Vlaanderen. ![]() |
| 08 Mei 2015, 9:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
DT schreef: Akkoord maar wel eerst stappen voor je kan lopen hé... FDR wordt hier scheef bekeken owv zijn grootspraak maar sommige aankondigingen die al gelanceerd zijn na de beslissing van het BAS gisteren kunnen ook wel tellen... Akkoord dat je vooruit moet kijken, maar het zal eerst zaak zijn om te kijken wat je vandaag kan doen, en dan morgen... Alle initiatieven ook ten spijt, het is geen koekenverkoop van de Chiro hé waar we het hier over hebben... Een kleine rekensom leert dat er naast het jaarbudget van ongeveer 2 mio EUR elke keer nog minstens EUR 350 K moest bijgepast worden... Iendracht Vert Leiven bracht net geen EUR 20k op (de gemaakte kosten niet meegerekend)... Dus vooral heel nuchter denken nu ipv de ene grootspraak ter vervangen door andere... Eerst en vooral al afwachten wat de RvB vandaag gaat doen, dan wat de AV zegt en dan de motivatie van het BAS afwachten... Meer kan je niet doen... En daarna zullen uw eerste gesprekspartners die van de Zandberg moeten zijn: om te zien wie er van de jeugd nog wil blijven... Da's uw basis als je ergens praktisch en constructief wil beginnen naar volgend jaar toe... Welkom op de volgende vergadering, DT! 't is ook niet de bedoeling dat wij als supporters hier even de boel volledig in ons eentje gaan overnemen hé. Neen, we willen een substantieel bedrag inzamelen dat naar kandidaat-investeerders/bedrijven/... toont dat EA niet dood is. We willen MEEstappen in een nieuw verhaal, niet alles over onze kop alleen trekken hoor _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 08 Mei 2015, 9:50 |
|
|
forumlegende
Ik lees de eerstkomende dagen geen kranten. Ik moet die klojo's van het (stads)bestuur hun zielige commentaartjes niet onder ogen krijgen.
![]() |
| 08 Mei 2015, 10:11 |
|
|
Vaste Waarde
tympanum2 schreef: Ik lees de eerstkomende dagen geen kranten. Ik moet die klojo's van het (stads)bestuur hun zielige commentaartjes niet onder ogen krijgen. ![]() Maakt niet uit of je de kranten nu wel of niet leest.. Op het einde blijven de feiten zoals ze zijn.. Het is over en uit. Wie gelooft hier nog dat wij volgend jaar een totaal nutteloze competitie zonder het minste perspectief zouden gaan spelen in derde klasse ? Ik in alle geval niet.. |
| 08 Mei 2015, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
CeltiC1919 schreef: FDR in het eerste artikel hierboven: "... ik stel er mij vragen bij, want in het verleden hebben we slechtere dossiers ingediend" Mensen die dit soort dingen luidop zeggen, zouden enkel voorzitter van een lokale petanqueclub mogen zijn. Voor senioren. In een deelgemeente. In West-Vlaanderen. en alleen nog spelen voor een biejnhèspe _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mei 2015, 10:55 |
|
|
forumlegende
Woord van de voorzitter:
Beste supporters, Na ettelijke moeilijke maanden die enorm veel energie gevergd hebben op prive, zakelijk en emotioneel vlak, dien ik jullie de spijtige boodschap te bevestigen dat het BAS geoordeeld heeft dat wij het niet gehaald hebben om ons blijvend te manifesteren in tweede klasse, ondanks de belangrijke financiële injecties die in de afgelopen weken nog gebeurd zijn. De motivering van de beslissing van het BAS is nog niet in ons bezit, zodat we deze in eerste instantie dienen af te wachten. Het gevolg is dat Eendracht Aalst volgend seizoen in de derde klasse zal spelen. Toch werpen we de handschoen niet en zullen we analyseren of er mogelijkheden bestaan om deze beslissing aan te vechten. Aan mijn voor- en tegenstanders wens ik eerst en vooral mijn verontschuldigingen aan te bieden en mede te delen dat ik (lees: wij) er alles aan gedaan hebben om te slagen. Ik zal dan ook mijn verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan en eerstdaags een Raad van Bestuur met nadien een Algemene Vergadering conform onze statuten bij elkaar roepen om de nodige stappen te ondernemen. Ik leg mijn functie in de handen van de Raad van Bestuur, de Algemene Vergadering en de supporters. Ik begrijp immers maar al te goed de ontgoocheling die momenteel bij onze ganse Eendracht familie de bovenhand heeft. Toch wens ik iedereen te danken die mee gewerkt heeft aan de indiening van de licentie. Naast de mensen die mee gezorgd hebben voor het financiële plaatje wil ik toch in het bijzonder onze bedrijfsrevisor dhr. Boumalek alsmede onze advocaat dhr. Vanraes bedanken voor hun enorme bijdrage aan dit zeer lijvige dossier. Ik ben er echter van overtuigd dat we op een haar na gestrand zijn om enerzijds mee te zijn in de tweede klasse EN anderzijds aansluitend mee te zijn met de hervormingen binnen diezelfde tweede klasse. Drie jaar geleden was de club op sterven na dood. Ik heb er – samen met heel veel enthousiaste medewerkers – alles aan gedaan om de club nieuw leven in te blazen. Er werden bijzonder grote financiële inspanningen geleverd door mezelf, bestuurders, leden van de AV en sponsors om de (externe) schuldenberg die toen werd aangetroffen af te bouwen. Tegelijkertijd werd getracht om een team spelers bijeen te krijgen om via aantrekkelijk voetbal nog meer supporters naar het stadion te lokken. Ook inzake het verouderde stadion werden heel veel inspanningen geleverd om hiervoor een oplossing te vinden. Het is de laatste jaren steeds duidelijker geworden, en dit seizoen meer dan ooit bevestigd geworden, dat de tweede klasse op financieel vlak bijzonder moeilijk leefbaar is, terwijl de licentievereisten door de KBVB steeds strenger worden gemaakt. Een eerste analyse van de licentiebeslissingen van andere clubs doet overigens vragen rijzen over de gelijke beoordeling inzake deze licentievereisten. We kunnen dan ook maar hopen dat de op til zijnde hervormingen aan dit alles beterschap zullen brengen. Persoonlijk wens ik mij naar jullie toe nogmaals te verontschuldigen voor dit gebeuren. Jullie verdienen dit niet evenmin als onze gehele Eendracht familie. Ik hou jullie van alle verdere gebeurtenissen zeker op de hoogte. Dank voor jullie begrip. Frank De Roose Voorzitter Eendracht Aalst _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Mei 2015, 11:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ach...ge zou er nog compassie mee krijgen...NOT... Den ezel heeft het over de belangrijke financiële injecties die nog gedaan werden. Hij had er voor moeten zorgen dat die al gedaan werden VOOR ge de laatste strohalm moest vastgrijpen, BAS. Hij slaagde er zelfs niet in om de verzekering arbeidsongevallen in orde te maken. Stel u voor dat ge als speler hier uw been laat afsjotten door één of andere zot.
FDR, uw financiële injecties hadden moeten gebeuren voor de licentie-uitspraak van de KBVB maar dan was er op dat moment nog dit: -Er werden geen betalingsbewijzen afgeleverd dat de lonen betaald werden. - idem voor RSZ-bedrijfsvoorheffing-BTW-bondschulden - huurgelden - verzekering arbeidsongevallen Na de weigering schiet men dan plots in actie. Te laat. Dag De Roose, trap het maar af. Niemand vertrouwt u nog! (en neem die Van Aken en Van Hauwermeiren maar mee) _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Mei 2015, 11:44 |
|
| Pagina 31 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 62 Volgende |