|
|
| Pagina 309 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 307 308 309 310 311 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Stadion
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over? Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand. Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen. Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat. Wel met dien verstande dat je voor dergelijke match wel niet verplicht bent om EUR 17 af te dokken natuurlijk... Als de club u zo na aan het hart ligt, heb je de kans om een abonnement aan te schaffen waar de kostprijs plots wel redelijk in lijn komt te liggen. Kom je niet altijd, kan je nog altijd staan voor EUR 10 wat ook de normale prijs is in derde... Je kan uw keuze dus nog wel altijd afstemmen natuurlijk, maar ja... Het is daar ook dat ik vind dat de discussie compleet irrelevant is... Eerst zeggen dat prijsbeleid van een ander u niet interesseert, maar het pakket dat je daarvoor dan krijgt, wel aan 100% gaan vergelijken met wat je bij Eendracht Aalst krijgt... Hoe ik mijn keuze zou bepalen inzake voetbal kijken, ligt anders omdat ik niet nadenk over waar krijg ik waar voor mijn geld. Als ik dat zou doen hé, schaf ik mij gewoon Telenet of Belgacom TV aan... Nergens beter dan thuis, alles bij de hand wat je nodig hebt en het kost u geen zak... Voilà... Dus: als den Iendracht speelt en ik kan ernaar toe, is de keuze nu eenmaal snel gemaakt... Ik kan heel makkelijk naar andere ploegen gaan kijken, maar ik weet op voorhand dat "mijn" beleving daar sowieso een pak minder gaat zijn omdat het nu eenmaal andere ploegen zijn die me sowieso minder doen... Andere mensen mogen gerust een andere keuze maken, maar laat het dan uit om af te komen met "wat is er van mijn club geworden" hé zeg... Je kan ook gewoon zeggen - als den Iendracht me aanbiedt wat Lokeren kan voor dezelfde prijs (goed wetende dat dat onmogelijk is), dan kies ik weer voor den Iendracht... Maar dan zit daar toch evenveel opportunisme in als wat het Eendracht-bestuur doet met de hoge ticketprijzen? Dus net zoals ik kan begrijpen dat mensen wegblijven, kan ik ook de strategie achter de prijzen op EA begrijpen... En iedereen bepaalt voor zichzelf of hij daarmee kan leven of niet... Geweldig zo een quote.. Dit is wat mij betreft zo ongeveer het het meest idiote hersenbrouwsel dat hier de laatste maanden te vinden was. My good old friend DT : indien jij ECHT gelooft dat er met een ticketprijs van 17€ in DERDE nationale niets mis is - dan is er volgens mij gewoon iets mis met jou… No hard feelings furthermore... |
| 07 Sep 2015, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Schepper schreef: Even een relaas proberen te schetsen wat er vorige week vrijdag, gisteren en vandaag gebeurde: Ik bel vrijdag naar het secretariaat om te vragen of de gratis abonnementen van mijn 2 jongste kinderen (9j en 11j) van vak K ook omgezet moeten worden naar vak E. Ze gaan ook al verschillende jaren naar 'n Iendracht, staan graag bij hun grote broer en kennen daar ook verschillende andere supporters. Vriendelijke stem: "Inderdaad, dat moet en kan (gratis) veranderd worden." Wegens op verlof en werken tijdens de kantooruren vorige week kon ik nog niet naar het secretariaat gaan om die te veranderen. De mens verzekerde mij dat dit geen probleem was: "Vraag gewoon een gratis ticket aan het loket" en de kous was af. Gisteren aangekomen bleek dat ze elk €17 moesten betalen.... Ze zijn dus wijselijk met mij meegekomen naar de K.... Telefoontje daarjuist: "Het sfeervak is niet bestemd voor kinderen." Ik: "Tenzij ge betaalt!!" Hij: "Gaat gij uw kinderen in een vak zetten waar mensen staan die niet alleen komen om sfeer te maken?" Enfin, na nog wat woorden te "wisselen" zei hij dat het bestuur beslist had (vrijdagavond? zaterdag?zondagmorgen?) dat er geen kinderen toegelaten zijn in sfeervak E. Moraal van het (bestuurs)verhaal: Kinderen zijn niet welkom in vak E tenzij ge de volle pot betaalt!! ![]() Nog maar eens een voorbeeld hoe laagdunkend ze zijn over de eigen supporters, getuigt van weinig respect... _________________ MCMXIX |
| 07 Sep 2015, 22:13 |
|
|
forumlegende
Strategie? Bij het bestuur van EA??
Lijkt me onmogelijk. En het orkest speelde verder... |
| 08 Sep 2015, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: Geweldig zo een quote.. Dit is wat mij betreft zo ongeveer het het meest idiote hersenbrouwsel dat hier de laatste maanden te vinden was. My good old friend DT : indien jij ECHT gelooft dat er met een ticketprijs van 17€ in DERDE nationale niets mis is - dan is er volgens mij gewoon iets mis met jou… No hard feelings furthermore... Zoals steeds een heel gewaardeerde bijdrage van de heer Mamananeto... |
| 08 Sep 2015, 12:47 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: mamananeto schreef: Geweldig zo een quote.. Dit is wat mij betreft zo ongeveer het het meest idiote hersenbrouwsel dat hier de laatste maanden te vinden was. My good old friend DT : indien jij ECHT gelooft dat er met een ticketprijs van 17€ in DERDE nationale niets mis is - dan is er volgens mij gewoon iets mis met jou… No hard feelings furthermore... Zoals steeds een heel gewaardeerde bijdrage van de heer Mamananeto... Totaal naast de kwestie vriend, en jouw misplaats cynisme laat me dan ook koud als pap. Ik ben hier namelijk heus niet de enige die 17€ voor een wedstrijd in derde als een aanfluiting van de redelijkheid beschouwt…. Wat wel duidelijk blijkt uit je reactie is dat je geen argumenten hebt om die 17€ inkom te legitimeren… Wat mij betreft lul je dus maar lekker verder maar verwacht aub niet dat iedereen het met eens is met je gezeik.. ![]() |
| 08 Sep 2015, 21:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
mamananeto schreef: DT schreef: mamananeto schreef: Geweldig zo een quote.. Dit is wat mij betreft zo ongeveer het het meest idiote hersenbrouwsel dat hier de laatste maanden te vinden was. My good old friend DT : indien jij ECHT gelooft dat er met een ticketprijs van 17€ in DERDE nationale niets mis is - dan is er volgens mij gewoon iets mis met jou… No hard feelings furthermore... Zoals steeds een heel gewaardeerde bijdrage van de heer Mamananeto... Totaal naast de kwestie vriend, en jouw misplaats cynisme laat me dan ook koud als pap. Ik ben hier namelijk heus niet de enige die 17€ voor een wedstrijd in derde als een aanfluiting van de redelijkheid beschouwt…. Wat wel duidelijk blijkt uit je reactie is dat je geen argumenten hebt om die 17€ inkom te legitimeren… Wat mij betreft lul je dus maar lekker verder maar verwacht aub niet dat iedereen het met eens is met je gezeik.. ![]() Zoals steeds een heel gewaardeerde bijdrage van de heer Mamananeto... |
| 08 Sep 2015, 22:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Kritiek geven allemaal goed en wel, mamaneto, maar heb jij al een positieve bijdrage geleverd om te proberen het tij te keren? Van jou weet ik het niet, van DT wel...
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 09 Sep 2015, 8:52 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: Kritiek geven allemaal goed en wel, mamaneto, maar heb jij al een positieve bijdrage geleverd om te proberen het tij te keren? Van jou weet ik het niet, van DT wel... Ik heb dan ook niet de pretentie om te beweren dat ik het tij kan keren… Ik vraag me trouwens af wat jij bedoelt met " die positieve bijdragen" van DT ? Buiten oeverloos gezeik over hoe hij denkt dat het team moet voetballen heb ik hier nog niets in de aard van een "positieve bijdrage " gelezen hoor.. Laat staan dat ik het geblaas over die " normale" 17€ als een positieve bijdrage zou ervaren... |
| 09 Sep 2015, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg
mamananeto schreef: anathema76 schreef: Kritiek geven allemaal goed en wel, mamaneto, maar heb jij al een positieve bijdrage geleverd om te proberen het tij te keren? Van jou weet ik het niet, van DT wel... Ik heb dan ook niet de pretentie om te beweren dat ik het tij kan keren… Ik vraag me trouwens af wat jij bedoelt met " die positieve bijdragen" van DT ? Buiten oeverloos gezeik over hoe hij denkt dat het team moet voetballen heb ik hier nog niets in de aard van een "positieve bijdrage " gelezen hoor.. Laat staan dat ik het geblaas over die " normale" 17€ als een positieve bijdrage zou ervaren... das durven he. en dat op een voetbalforum seg !!! wor gon we nortoe ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 09 Sep 2015, 13:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: Ik heb dan ook niet de pretentie om te beweren dat ik het tij kan keren… Ik vraag me trouwens af wat jij bedoelt met " die positieve bijdragen" van DT ? Maar wel de pretentie om alles beter te weten. En wat die positieve bijdragen betreft: we zijn niet allemaal internettrollen, sommige mensen (waaronder dus DT, maar nog vele anderen) proberen 'in real life' een steen te verleggen zodat we de komende jaren hopelijk nog naar onze club kunnen gaan kijken. Klagen en zagen en niks doen, dat kan mijn metjen ook. Ge zijt in goed gezelschap! ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 09 Sep 2015, 13:58 |
|
|
forumlegende
Klagen en zagen is, net als het schrijven van epistels over de opstelling, volledig toegestaan op een forum.
En ik begrijp het geklaag en gezaag... Ad nauseam moeten we het nu ook niet herhalen, want we zitten nu met de gebakken peren en het is niet anders. |
| 09 Sep 2015, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Stopt gewoon met zagen tegen elkaar. Als uw mening afwijkt van den andere dan is het zo. PUNT
Geef gewoon uw redenen voor uw mening en dan moet de rest voor zichzelf maar uitmaken of hij u daarin volgt of niet. |
| 09 Sep 2015, 15:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
quote="kheiremans"]Stopt gewoon met zagen tegen elkaar. Als uw mening afwijkt van den andere dan is het zo. PUNT
Geef gewoon uw redenen voor uw mening en dan moet de rest voor zichzelf maar uitmaken of hij u daarin volgt of niet.[/quote] _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 09 Sep 2015, 16:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
kheiremans schreef: Stopt gewoon met zagen tegen elkaar. Als uw mening afwijkt van den andere dan is het zo. PUNT Geef gewoon uw redenen voor uw mening en dan moet de rest voor zichzelf maar uitmaken of hij u daarin volgt of niet. Absoluut groot gelijk, maar de manier waarop die meningen vertaald worden, doet soms toch de wenkbrauwen fronsen vind ik... En een stille hint is blijkbaar niet voldoende om bepaalde mensen tot enig inzicht te brengen... Integendeel... Bovendien is ook maar iets van begrip tonen over iets ,wat dan ook, binnen of rond de club, compleet taboe momenteel... Maar anderzijds wel verbolgen zijn dat er niets anders rest dan voortdoen zoals het nu gaat (en dus ook met dezelfde mensen)... |
| 09 Sep 2015, 16:44 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: kheiremans schreef: Stopt gewoon met zagen tegen elkaar. Als uw mening afwijkt van den andere dan is het zo. PUNT Geef gewoon uw redenen voor uw mening en dan moet de rest voor zichzelf maar uitmaken of hij u daarin volgt of niet. Absoluut groot gelijk, maar de manier waarop die meningen vertaald worden, doet soms toch de wenkbrauwen fronsen vind ik... En een stille hint is blijkbaar niet voldoende om bepaalde mensen tot enig inzicht te brengen... Integendeel... Bovendien is ook maar iets van begrip tonen over iets ,wat dan ook, binnen of rond de club, compleet taboe momenteel... Maar anderzijds wel verbolgen zijn dat er niets anders rest dan voortdoen zoals het nu gaat (en dus ook met dezelfde mensen)... Het punt dat je hierboven aanhaalt zegt het dus helemaal DT… Daar gaat het in werkelijkheid over want wat mij betreft was het inderdaad nobeler geweest indien ze er de stekker hadden uitgetrokken. Ik snap überhaupt niet dat jij niet inziet dat er op dit moment enkel nog een " recovery strategy" doorgaat. Wat het elftal dit jaar uitvreet, de plaats in de rangschikking ? Denk je nu echt dat FDR en zijn kliek daar mee bezig zijn ? Denk je dat de deurwaarders die hier eind seizoen de deur platliepen hun poen hebben gekregen of zo ? Of denk je echt dat er een toekomst is voor een team zonder stadion, laat staan nog maar hoop op een stadion ? Sorry dus dat ik niet wil meehuilen met de wolven die hier eind vorig seizoen moord en brand liepen te schreeuwen - maar die nu doen alsof er niets aan de hand is ! Derde nationale zegt mij geen bal meer neen, en het vooruitzicht nog veeeeeel minder ! Indien jij ( of iemand anders) me vanwege deze redenering plots een successupporter gaat noemen dan is dat maar zo. Weet dan wel dat deze " successupporter" de club reeds 45 jaar volgt in goede en kwade dagen. Iemand zei hier recent nog " trop is teveel en teveel is trop" - awel dat klopt als een bus se !! En geloof me maar dat ik ECHT niet de enige ben die er zo over denkt. |
| 09 Sep 2015, 19:29 |
|
| Pagina 309 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 307 308 309 310 311 … 462 Volgende |