|
|
| Pagina 32 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
StanyMTBer schreef: zwawi schreef: iendrachtlovers schreef: Volgens wat ik gehoord heb op de vergadering vorige vrijdang van den Eendracht lag Thomas dus NIET goed in de groep. Hij zou zich een beetje verheven voelen boven de rest van de spelers en dit kan niet volgens BVR, waarin ik hem trouwens 100% gelijk in geef. Zoiets kan en mag niet. Je mag wel je ervaring delen maar niet de grote baas willen uithangen, een Flippo en een Verheyden zijn er ook nog. Ook zou hij altijd lopen zagen hebben bij een mindere match maar nooit de schuld gelegd hebben bij hemzelf. Het waren steeds de anderen die de fouten gemaakt hadden. Dan vind ik dit een verpesten van de sfeer en is het terecht dat hij naar de b-kern wordt verwezen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij ons geen diensten heeft bewezen, absoluut niet, laat daar geen twijfel over bestaan. ![]() Mja, toen de beslissing genomen was om Troch naar de B-kern te sturen heb ik het hier al gepost. Verschillende spelers hebben me toen gezegd da Thomas WEL goed in de groep lag. Ene speler noemde het zelfs een gemis in de kleedkamer. Maar goed, ne trainer die wint heeft altijd gelijk, dus ook Bart Van Renterghem. Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Volgens wat je hoort van het bestuur was de schuld afgebouwd, welnu wat blijkt dus dat het zwart-op-wit(uiteindelijk zijn da ook toevallig de kleuren) niet het geval te zijn. Volgens het bestuur.... voor mij is dat niets waard, veel bla-bla zoals project 90 waar nog geen gevoederde baby uitkomt en OK wel de centjes van sponsoring, maar intussen stel ik wel vast dat er zich geen enkel bestuur de voorbije tien jaar heeft staande kunnen houden in Aalst, ik zal enkel respect hebben voor HET bestuur dat de schuld daadwerkelijk afbouwt met voornamelijk onze centen!!!! De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! LANG LEVE DE SIMPELE ZIEL8 ![]() Nu hebben we eens mooie vooruitzichten, nu spelen we eens aan de top, gaan dankzij slechte start niet over. Nu is het nog niet goed, vergeet niet dat onze put toch al voor bijna 1/4 tot 1/3 is afgebouwd. Iedereen spreekt weer over den eendracht , maar ja volgens sommigen trekt ons bestuur op niets, den trainer heeft er geen kl verstand van enz, man man man zoekt u een andere ploeg om voor te gaan supporteren hé!! ![]() |
| 05 Jul 2010, 17:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
StanyMTBer schreef: zwawi schreef: iendrachtlovers schreef: Volgens wat ik gehoord heb op de vergadering vorige vrijdang van den Eendracht lag Thomas dus NIET goed in de groep. Hij zou zich een beetje verheven voelen boven de rest van de spelers en dit kan niet volgens BVR, waarin ik hem trouwens 100% gelijk in geef. Zoiets kan en mag niet. Je mag wel je ervaring delen maar niet de grote baas willen uithangen, een Flippo en een Verheyden zijn er ook nog. Ook zou hij altijd lopen zagen hebben bij een mindere match maar nooit de schuld gelegd hebben bij hemzelf. Het waren steeds de anderen die de fouten gemaakt hadden. Dan vind ik dit een verpesten van de sfeer en is het terecht dat hij naar de b-kern wordt verwezen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij ons geen diensten heeft bewezen, absoluut niet, laat daar geen twijfel over bestaan. ![]() Mja, toen de beslissing genomen was om Troch naar de B-kern te sturen heb ik het hier al gepost. Verschillende spelers hebben me toen gezegd da Thomas WEL goed in de groep lag. Ene speler noemde het zelfs een gemis in de kleedkamer. Maar goed, ne trainer die wint heeft altijd gelijk, dus ook Bart Van Renterghem. Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Volgens wat je hoort van het bestuur was de schuld afgebouwd, welnu wat blijkt dus dat het zwart-op-wit(uiteindelijk zijn da ook toevallig de kleuren) niet het geval te zijn. Volgens het bestuur.... voor mij is dat niets waard, veel bla-bla zoals project 90 waar nog geen gevoederde baby uitkomt en OK wel de centjes van sponsoring, maar intussen stel ik wel vast dat er zich geen enkel bestuur de voorbije tien jaar heeft staande kunnen houden in Aalst, ik zal enkel respect hebben voor HET bestuur dat de schuld daadwerkelijk afbouwt met voornamelijk onze centen!!!! De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! Zeg niemand zegt dat ge nog moet komen kijken é,tzijn genoeg andere ploegen.En ik verzeker u er zal u niemand missen op aalst,azu'n zaag daje gij zetj. |
| 05 Jul 2010, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat er mensen zijn die dit modder verzamelen willen noemen, dat is dan toch een vaststelling die voor hun rekening is. BVR maakte de afgelopen tijd gewoon een paar zeer ingrijpende (maar moedige) beslissingen en waarvoor hij persoonlijk zijn nek serieus ver uitstak (bij gebrek aan anderen die dat wouden doen zeker ? )....
Natuurlijk zal hij er dan ook op aangesproken worden als dat tegenvalt.... Ik persoonlijk geef hem wat Troch betreft meer dan gelijk, maar op andere vlakken dan weer niet. Anderen geven hem wat Troch betreft geen gelijk, maar wat Seminck betreft dan weer wel.... Tot zolang de resultaten aan hem zijn kan hij zich dat permitteren, ik hou in ieder geval wel mijn hart vast als het tegenslaat want dan zal het afwachten zijn wie er dan zijn nek durft uitsteken. 't kot zal in ieder geval terug te klein zijn als we de start missen.... 't is direkt van moeten hé, daar waar hij vorig seizoen uiteindelijk nog de kat uit de boom kon kijken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jul 2010, 18:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Dat er mensen zijn die dit modder verzamelen willen noemen, dat is dan toch een vaststelling die voor hun rekening is. BVR maakte de afgelopen tijd gewoon een paar zeer ingrijpende (maar moedige) beslissingen en waarvoor hij persoonlijk zijn nek serieus ver uitstak (bij gebrek aan anderen die dat wouden doen zeker ? ).... Natuurlijk zal hij er dan ook op aangesproken worden als dat tegenvalt.... Ik persoonlijk geef hem wat Troch betreft meer dan gelijk, maar op andere vlakken dan weer niet. Anderen geven hem wat Troch betreft geen gelijk, maar wat Seminck betreft dan weer wel.... Tot zolang de resultaten aan hem zijn kan hij zich dat permitteren, ik hou in ieder geval wel mijn hart vast als het tegenslaat want dan zal het afwachten zijn wie er dan zijn nek durft uitsteken. 't kot zal in ieder geval terug te klein zijn als we de start missen.... 't is direkt van moeten hé, daar waar hij vorig seizoen uiteindelijk nog de kat uit de boom kon kijken. Kan me perfect vinden in het bovenstaande en een trainer die tegemoet komt aan de wensen van elke supporter, zou het ook nooit lang uitzingen... VDH speelde - als hij kon - met Seminck en Troch, en kwam met het merendeel van de spelers goed overeen - waarschijnlijk iets te goed... Ook dan krijg je problemen - zoals De Castro die al heel snel zijn gal spuwde in de Waalse pers... De mayonaise bleek niet te pakken en dat is toch nog altijd het belangrijkste. Bottomline telt voor een trainer en zijn team maar 1 ding en dat zijn resultaten halen en als er nu 1 trainer is die dat heeft bewezen bij ons, dan is het toch wel BVR - met hetzelfde materiaal als VDH... Maar als de start de mist ingaat, gaat hij evenzeer in het oog van de storm staan zoals Dillen, Limpens en al wie hier ooit trainer is geweest... Zoals ik vorig seizoen al aanhaalde, heeft BVR enkele beslissingen genomen die wel duidelijkheid verschaften naar bepaalde spelers (en als signaal naar de groep toe), maar die qua timing misschien iets beter hadden gekund (of die op dat moment nog niet hadden genomen hoeven te worden). En als het slecht mocht gaan, weet je gewoon dat die zaken als eerste zullen opgeworpen worden...dat is nu eenmaal eigen aan het spelletje... Voor de rest moet ik toch De Jean bijtreden - de reporter moet een andere match gezien hebben van Delclef want ik vond die nu toch ook niet overtuigend... En Badibanga goed uit de match gehouden? Het manco bij die kerel is zijn afwerking - het wil niet zeggen omdat hij niet gescoord heeft dat hij niet gevaarlijk was - als elke aanval die bij hem vertrok doelpunt had geweest, zou het niet mooi om zien zijn geweest... Afwachten... |
| 05 Jul 2010, 19:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: Bram schreef: Dat er mensen zijn die dit modder verzamelen willen noemen, dat is dan toch een vaststelling die voor hun rekening is. BVR maakte de afgelopen tijd gewoon een paar zeer ingrijpende (maar moedige) beslissingen en waarvoor hij persoonlijk zijn nek serieus ver uitstak (bij gebrek aan anderen die dat wouden doen zeker ? ).... Natuurlijk zal hij er dan ook op aangesproken worden als dat tegenvalt.... Ik persoonlijk geef hem wat Troch betreft meer dan gelijk, maar op andere vlakken dan weer niet. Anderen geven hem wat Troch betreft geen gelijk, maar wat Seminck betreft dan weer wel.... Tot zolang de resultaten aan hem zijn kan hij zich dat permitteren, ik hou in ieder geval wel mijn hart vast als het tegenslaat want dan zal het afwachten zijn wie er dan zijn nek durft uitsteken. 't kot zal in ieder geval terug te klein zijn als we de start missen.... 't is direkt van moeten hé, daar waar hij vorig seizoen uiteindelijk nog de kat uit de boom kon kijken. Kan me perfect vinden in het bovenstaande en een trainer die tegemoet komt aan de wensen van elke supporter, zou het ook nooit lang uitzingen... VDH speelde - als hij kon - met Seminck en Troch, en kwam met het merendeel van de spelers goed overeen - waarschijnlijk iets te goed... Ook dan krijg je problemen - zoals De Castro die al heel snel zijn gal spuwde in de Waalse pers... De mayonaise bleek niet te pakken en dat is toch nog altijd het belangrijkste. Bottomline telt voor een trainer en zijn team maar 1 ding en dat zijn resultaten halen en als er nu 1 trainer is die dat heeft bewezen bij ons, dan is het toch wel BVR - met hetzelfde materiaal als VDH... Maar als de start de mist ingaat, gaat hij evenzeer in het oog van de storm staan zoals Dillen, Limpens en al wie hier ooit trainer is geweest... Zoals ik vorig seizoen al aanhaalde, heeft BVR enkele beslissingen genomen die wel duidelijkheid verschaften naar bepaalde spelers (en als signaal naar de groep toe), maar die qua timing misschien iets beter hadden gekund (of die op dat moment nog niet hadden genomen hoeven te worden). En als het slecht mocht gaan, weet je gewoon dat die zaken als eerste zullen opgeworpen worden...dat is nu eenmaal eigen aan het spelletje... Voor de rest moet ik toch De Jean bijtreden - de reporter moet een andere match gezien hebben van Delclef want ik vond die nu toch ook niet overtuigend... En Badibanga goed uit de match gehouden? Het manco bij die kerel is zijn afwerking - het wil niet zeggen omdat hij niet gescoord heeft dat hij niet gevaarlijk was - als elke aanval die bij hem vertrok doelpunt had geweest, zou het niet mooi om zien zijn geweest... idd, dat van delclef verstond ik toch ook niet goed zenne. stellen dat badibanga uit de match werd gehouden, da's er toch ook wel fors over! Afwachten... |
| 05 Jul 2010, 20:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
StanyMTBer schreef: zwawi schreef: iendrachtlovers schreef: Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Volgens wat je hoort van het bestuur was de schuld afgebouwd, welnu wat blijkt dus dat het zwart-op-wit(uiteindelijk zijn da ook toevallig de kleuren) niet het geval te zijn. Volgens het bestuur.... voor mij is dat niets waard, veel bla-bla zoals project 90 waar nog geen gevoederde baby uitkomt en OK wel de centjes van sponsoring, maar intussen stel ik wel vast dat er zich geen enkel bestuur de voorbije tien jaar heeft staande kunnen houden in Aalst, ik zal enkel respect hebben voor HET bestuur dat de schuld daadwerkelijk afbouwt met voornamelijk onze centen!!!! De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! Waarom ik hier eigenlijk woorden aan vuil maak, weet ik niet, maar als je echt niets anders te melden heb, bol het dan gewoon af. En dat durft zich meer dan waarschijnlijk ook nog supporter noemen. Zalig de armen van geest .......... ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Jul 2010, 20:38 |
|
|
Vaste Waarde
StanyMTBer schreef: zwawi schreef: iendrachtlovers schreef: Volgens wat ik gehoord heb op de vergadering vorige vrijdang van den Eendracht lag Thomas dus NIET goed in de groep. Hij zou zich een beetje verheven voelen boven de rest van de spelers en dit kan niet volgens BVR, waarin ik hem trouwens 100% gelijk in geef. Zoiets kan en mag niet. Je mag wel je ervaring delen maar niet de grote baas willen uithangen, een Flippo en een Verheyden zijn er ook nog. Ook zou hij altijd lopen zagen hebben bij een mindere match maar nooit de schuld gelegd hebben bij hemzelf. Het waren steeds de anderen die de fouten gemaakt hadden. Dan vind ik dit een verpesten van de sfeer en is het terecht dat hij naar de b-kern wordt verwezen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij ons geen diensten heeft bewezen, absoluut niet, laat daar geen twijfel over bestaan. ![]() Mja, toen de beslissing genomen was om Troch naar de B-kern te sturen heb ik het hier al gepost. Verschillende spelers hebben me toen gezegd da Thomas WEL goed in de groep lag. Ene speler noemde het zelfs een gemis in de kleedkamer. Maar goed, ne trainer die wint heeft altijd gelijk, dus ook Bart Van Renterghem. Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Volgens wat je hoort van het bestuur was de schuld afgebouwd, welnu wat blijkt dus dat het zwart-op-wit(uiteindelijk zijn da ook toevallig de kleuren) niet het geval te zijn. Volgens het bestuur.... voor mij is dat niets waard, veel bla-bla zoals project 90 waar nog geen gevoederde baby uitkomt en OK wel de centjes van sponsoring, maar intussen stel ik wel vast dat er zich geen enkel bestuur de voorbije tien jaar heeft staande kunnen houden in Aalst, ik zal enkel respect hebben voor HET bestuur dat de schuld daadwerkelijk afbouwt met voornamelijk onze centen!!!! De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Jul 2010, 21:12 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
StanyMTBer schreef: Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Voor iemand die volgens jou niet kan communiceren en slechte trainingen geeft, heeft dat schoolmeesterken het toch niet zo slecht gedaan he. Over slecht communiceren gesproken: jouw laatste zin heb ik toch een keer of 10 moeten herlezen en ik snap er nog geen fluit van. StanyMTBer schreef: De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! Blijf maar rond de kerktoren rijden op je MTB want ruziestokers hebben we niet nodig. ![]() |
| 06 Jul 2010, 9:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wannes schreef: StanyMTBer schreef: Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Voor iemand die volgens jou niet kan communiceren en slechte trainingen geeft, heeft dat schoolmeesterken het toch niet zo slecht gedaan he. Over slecht communiceren gesproken: jouw laatste zin heb ik toch een keer of 10 moeten herlezen en ik snap er nog geen fluit van. StanyMTBer schreef: De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! Blijf maar rond de kerktoren rijden op je MTB want ruziestokers hebben we niet nodig. ![]() Ofwel is het een denjer(supporter) maar zeker ook geen iendrachtsupporter,dat hij maar gauw op zijn mountainbikske kruipt en hier weg blijft. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Jul 2010, 10:38 |
|
|
Freak
de eerste zin van de eerste twee alinea's kan ik hem wel volgen. Het bestuur communiceert enkel wat het wil, en de schuld is NIET afgebouwd.
over de rest vreest ik dat onze vriend StanyMTBer niet echt objectief is, en kan mij eerlijk gezegd niet boeien. Ik wil van t jaar overgaan, nem! ![]() |
| 06 Jul 2010, 19:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jul 2010, 0:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Jul 2010, 8:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: Waarschijnlijk een nieuwe grote sponser,die de plaats wil overnemen van Dirk de Bruecker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Jul 2010, 8:36 |
|
|
Scholier
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wannes schreef: StanyMTBer schreef: Het bestuur communiceert alleen maar datgene wat het denkt dat het goed uitkomt. Ik heb de laatste tijd van heel wat mensen alleen maar onkundige dingen over da waterzuipende schoolmeesterke gehoord, van mensen die al decennia lang in het voetbalwereldje werken. Dat hij zijn cijfers heeft blijkt dat het een goed meesterke is, maar als ge niet kunt communiceren als trainer en niet eens een deftige training kunt geven is een totaal andere zaak natuurlijk, ik kijk in alle geval reikhalzend uit naar wat komen gaat: bye bye schoolmeester nummer 2! Voor iemand die volgens jou niet kan communiceren en slechte trainingen geeft, heeft dat schoolmeesterken het toch niet zo slecht gedaan he. Over slecht communiceren gesproken: jouw laatste zin heb ik toch een keer of 10 moeten herlezen en ik snap er nog geen fluit van. StanyMTBer schreef: De ene grote troebele leugen die ze angstig aan elkaar trachten te knopen en des te meer krabben in ieder hoekske van het Pierre Cornelisstadion om hun gezicht te redden des te meer! Dat vind ik! Blijf maar rond de kerktoren rijden op je MTB want ruziestokers hebben we niet nodig. ![]() Ofwel is het een denjer(supporter) maar zeker ook geen iendrachtsupporter,dat hij maar gauw op zijn mountainbikske kruipt en hier weg blijft. ![]() ik ga daar toch niet te hard om lachen, want ik weet uit zeer goede bron dat thomas troch opzij is gezet omdat hij vond dat de trainingen niet veel zaaks waren, daarmee naar het bestuur stapte en daarop werd afgerekend, er waren zelfs een aantal spelers die moesten gaan bijtrainen om in goede conditie te blijven, tactisch alles goed en wel maar de rest??? natuurlijk voor ons als subs, zolang hij punten pakt, alles goe zeker |
| 08 Jul 2010, 17:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
lang leve het zinnetje 'ik weet uit goede bron'. Ofwel zeg je wie het is ofwel hou je gewoon u mu*l!
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Jul 2010, 17:39 |
|
| Pagina 32 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 345 Volgende |