|
|
| Pagina 32 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Stadion
Of garré?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2013, 20:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Viel mij zondag idd op dat er op de led-boarding ineens reclame van Vermeersch Construct te zien was.
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 26 Mar 2013, 21:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
idd een knap ontwerp , maar Aalst kennende zal dit nooit werkelijkheid worden ....zal een droom blijven vrees ik
|
| 26 Mar 2013, 22:09 |
|
|
forumlegende |
hansken schreef: Of garré? ![]() aub he seg, ik was net aan het eten toen ik die naam las... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Mar 2013, 22:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren.
Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Mar 2013, 12:09 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() ??? dit kan je toch niet menen? dus zijn we begin mei voor de volgende gemeenteraad, en nog geen nieuws. komt er eigenlijk wel een tribune? club blijft toch wat in gebreke in mijn ogen door haar non communicatie. ![]() |
| 27 Mar 2013, 12:18 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() ??? dit kan je toch niet menen? dus zijn we begin mei voor de volgende gemeenteraad, en nog geen nieuws. komt er eigenlijk wel een tribune? club blijft toch wat in gebreke in mijn ogen door haar non communicatie. ![]() volgend jaar in Denderleeuw Laatst gewijzigd door Jean op 27 Mar 2013, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mar 2013, 12:43 |
|
|
Freak
Jean schreef: El Corredor schreef: davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() ??? dit kan je toch niet menen? dus zijn we begin mei voor de volgende gemeenteraad, en nog geen nieuws. komt er eigenlijk wel een tribune? club blijft toch wat in gebreke in mijn ogen door haar non communicatie. ![]() volgend jaar in Denerleeuw volgend jaar voorzie ik dat nog niet, maar volgens mij binnen maximum 5 jaar spelen we daar. Mark my words! ![]() |
| 27 Mar 2013, 12:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't baart mij vooral zorgen dat ons stadiondossier veel te veel verwikkeld kan worden bij een nasleep van wat nu nog FCV Dender en SK Terjoden Welle noemt.
Als de verkeerde mensen die situatie in de verkeerde richting duwen hoop ik dat we zelf genoeg slachtkracht over houden om toch de eigenheid te kunnen garanderen. Nu we financieel de moeilijkste momenten (hopelijk) toch achter de rug hebben zou het zonde zijn moest een stadiondosier gaan beslissen over het verdere voortbestaan. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mar 2013, 14:04 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: 't baart mij vooral zorgen dat ons stadiondossier veel te veel verwikkeld kan worden bij een nasleep van wat nu nog FCV Dender en SK Terjoden Welle noemt. Als de verkeerde mensen die situatie in de verkeerde richting duwen hoop ik dat we zelf genoeg slachtkracht over houden om toch de eigenheid te kunnen garanderen. Nu we financieel de moeilijkste momenten (hopelijk) toch achter de rug hebben zou het zonde zijn moest een stadiondosier gaan beslissen over het verdere voortbestaan. Onze club zal onafhankelijk blijven bestaan maar wel Denderleeuw spelen. |
| 27 Mar 2013, 14:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
tsjoep schreef: idd een knap ontwerp , maar Aalst kennende zal dit nooit werkelijkheid worden ....zal een droom blijven vrees ik Aalst kennende? Zoiets krijgt ge er nergens in België door, enkel Gent heeft al iets kunnen bereiken, maar zie eens hoe Brugge en de rest hun dossiers muurvast zitten. |
| 27 Mar 2013, 14:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() Voor alle duidelijkheid er is gisteren ook geen discussie geweest over "de belgische schotelvodde". (Het was mij gewoon opgevallen en ik heb daar vandaag mijn persoonlijke mening over op facebook gepost, maar gisteren is dit geen item geweest op de GR. Dit ter zijde) Op de vorige Gemeenteraad (februari) heeft Johan Van Nieuwenhove via een interpellatie naar een stand van zaken gevraagd. Kunnen toch moeilijk de maand nadien dezelfde vraag stellen hé. Het is aan de meerderheid om er verder werk van te maken uiteraard. Hier zijn vraag: 33. Eendracht Aalst. Stand van zaken staantribune. Vraag raadslid Johan van Nieuwenhove. (504080) Eind april is de huidige competitie 2de nationale ten einde. Rest dan nog een +/-3-tal maanden voor de start van de nieuwe competitie. Omwille van de (technisch) negatieve rapporten vanwege de voetbalcel aangaande de staantribune Eendracht Aalst en de hoogdringendheid van deze vervanging. Graag een huidige stand van zaken: 1. Zijn er reeds firma's gecontacteerd voor de te plaatsen nieuwe tribune? 2. Wordt er geopteerd voor aankoop of huur? 3. Is het gebudgetteerde bedrag 2013 voldoende? 4. Is er een zicht op de capaciteit van de nieuwe tribune (staan/zitplaatsen)? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mar 2013, 15:15 |
|
|
Freak
Bart Van den Neste schreef: davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() Voor alle duidelijkheid er is gisteren ook geen discussie geweest over "de belgische schotelvodde". (Het was mij gewoon opgevallen en ik heb daar vandaag mijn persoonlijke mening over op facebook gepost, maar gisteren is dit geen item geweest op de GR. Dit ter zijde) Op de vorige Gemeenteraad (februari) heeft Johan Van Nieuwenhove via een interpellatie naar een stand van zaken gevraagd. Kunnen toch moeilijk de maand nadien dezelfde vraag stellen hé. Het is aan de meerderheid om er verder werk van te maken uiteraard. Hier zijn vraag: 33. Eendracht Aalst. Stand van zaken staantribune. Vraag raadslid Johan van Nieuwenhove. (504080) Eind april is de huidige competitie 2de nationale ten einde. Rest dan nog een +/-3-tal maanden voor de start van de nieuwe competitie. Omwille van de (technisch) negatieve rapporten vanwege de voetbalcel aangaande de staantribune Eendracht Aalst en de hoogdringendheid van deze vervanging. Graag een huidige stand van zaken: 1. Zijn er reeds firma's gecontacteerd voor de te plaatsen nieuwe tribune? 2. Wordt er geopteerd voor aankoop of huur? 3. Is het gebudgetteerde bedrag 2013 voldoende? 4. Is er een zicht op de capaciteit van de nieuwe tribune (staan/zitplaatsen)? 1) en waarom niet? 2) weer zo een typisch antwoord van ne would be politieker. |
| 27 Mar 2013, 15:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
El Corredor schreef: Bart Van den Neste schreef: davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() Voor alle duidelijkheid er is gisteren ook geen discussie geweest over "de belgische schotelvodde". (Het was mij gewoon opgevallen en ik heb daar vandaag mijn persoonlijke mening over op facebook gepost, maar gisteren is dit geen item geweest op de GR. Dit ter zijde) Op de vorige Gemeenteraad (februari) heeft Johan Van Nieuwenhove via een interpellatie naar een stand van zaken gevraagd. Kunnen toch moeilijk de maand nadien dezelfde vraag stellen hé. Het is aan de meerderheid om er verder werk van te maken uiteraard. Hier zijn vraag: 33. Eendracht Aalst. Stand van zaken staantribune. Vraag raadslid Johan van Nieuwenhove. (504080) Eind april is de huidige competitie 2de nationale ten einde. Rest dan nog een +/-3-tal maanden voor de start van de nieuwe competitie. Omwille van de (technisch) negatieve rapporten vanwege de voetbalcel aangaande de staantribune Eendracht Aalst en de hoogdringendheid van deze vervanging. Graag een huidige stand van zaken: 1. Zijn er reeds firma's gecontacteerd voor de te plaatsen nieuwe tribune? 2. Wordt er geopteerd voor aankoop of huur? 3. Is het gebudgetteerde bedrag 2013 voldoende? 4. Is er een zicht op de capaciteit van de nieuwe tribune (staan/zitplaatsen)? 1) en waarom niet? 2) weer zo een typisch antwoord van ne would be politieker. Omdat ze u dan juist dezelfde antwoorden gaan geven, en omdat ze gemeld hadden dat dit verder in de commissie zou besproken worden, dan heeft het maar weinig nut om op de Gemeenteraad dezelfde vraag als de maand voordien te stellen. Of denkt ge dat pakweg Johan of anderen die vraag ook opnieuw gaan stellen. Maar ja het zullen allemaal would be politiekers zijn hé. Kijk ik steun Johan voor 100% in de problematiek rond het stadion. Maar vanuit de oppositie kan je nu jammer genoeg geen beslissingen nemen. Ik persoonlijk vind zelfs dat ze beter niet zouden huren en beter direct voor een aankoop zouden gaan. Want Aalst een beetje kennende kan je dan binnen 10 - 15 jaar nog staan huren omdat er nog geen uiteindelijke beslissing tot aankoop is genomen. En dan heb je veel geld weggesmeten. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mar 2013, 15:32 |
|
|
Freak
er moet dringend iets gebeuren omtrent het stadiondossier.
de politiek in Aalst schiet al jaren schromelijk tekort inzake sportinfrastructuur, ook toen de vld nog niet in de oppositie zat, maar dit terzijde stel dat de staantribune nog niet tegen de grond is gegaan of dat ze al plat ligt maar er nog geen nieuwe tribune staat, mogen we dan eigenlijk in ons stadion spelen? Of dienen we dan uit te wijken naar ergens anders? |
| 27 Mar 2013, 15:37 |
|
| Pagina 32 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 462 Volgende |