|
|
| Pagina 32 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Laat dit nu het grote probleem zijn op dit forum, geruchten en onrust verspreiden en dat noemt zichzelf supporters!! Vraag eens aan Ronny zelf wat er aan de hand is. ![]() Ieder zijn waarheid zeker ![]() Dan is het toch geen gerucht om onrust te verspreiden ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Dec 2023, 20:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Vraag eens aan Ronny zelf wat er aan de hand is. ![]() Ieder zijn waarheid zeker ![]() Dan is het toch geen gerucht om onrust te verspreiden ![]() Oh neen hoor maar een neutraal iemand die dit forum volgt vroeg mij waarom ik hier nog reageerde op bepaalde posts! Alles wordt in het negatieve geplaatst en hij vroeg mij ook of dit een haatforum is of een supportersforum? En kun je geloven dat hij gelijk heeft!!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Dec 2023, 20:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ieder zijn waarheid zeker ![]() Dan is het toch geen gerucht om onrust te verspreiden ![]() Oh neen hoor maar een neutraal iemand die dit forum volgt vroeg mij waarom ik hier nog reageerde op bepaalde posts! Alles wordt in het negatieve geplaatst en hij vroeg mij ook of dit een haatforum is of een supportersforum? En kun je geloven dat hij gelijk heeft!!!!!! Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag gekregen man waar ik feitelijk nog mijn tijd in steek. Het heeft toch geen nut want ze willen het niet inzien Het is een forum waar alleen maar de goed nieuws show mag gepost worden. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Dec 2023, 20:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Dan is het toch geen gerucht om onrust te verspreiden ![]() Oh neen hoor maar een neutraal iemand die dit forum volgt vroeg mij waarom ik hier nog reageerde op bepaalde posts! Alles wordt in het negatieve geplaatst en hij vroeg mij ook of dit een haatforum is of een supportersforum? En kun je geloven dat hij gelijk heeft!!!!!! Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag gekregen man waar ik feitelijk nog mijn tijd in steek. Het heeft toch geen nut want ze willen het niet inzien Het is een forum waar alleen maar de goed nieuws show mag gepost worden. ![]() Neen hoor maar ik stel wel vast dat het negatieve overheerst en dit maakt de club kapot. Ikzelf blijf geloven dat het goed komt maar in mijn achterhoofd ben ik wel realist. Indien wij allemaal compleet de negatieve kant opgaan is het gedaan met den iendracht. Ik stel mij nogmaals de vraag waar alle grote lichten waren op de laatste supportersvergadering waren waar PLJ openbaar verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was!!!! En ja ze waren aanwezig hoor, de boekhouders en allerlei grote lichten op dit forum maar geen enkele vraag is er gesteld hoe dit mogelijk was. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Dec 2023, 20:31 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Dan is het toch geen gerucht om onrust te verspreiden ![]() Oh neen hoor maar een neutraal iemand die dit forum volgt vroeg mij waarom ik hier nog reageerde op bepaalde posts! Alles wordt in het negatieve geplaatst en hij vroeg mij ook of dit een haatforum is of een supportersforum? En kun je geloven dat hij gelijk heeft!!!!!! Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag gekregen man waar ik feitelijk nog mijn tijd in steek. Het heeft toch geen nut want ze willen het niet inzien Het is een forum waar alleen maar de goed nieuws show mag gepost worden. ![]() @Bakkie heel raar, volgens mij ben jij toch een van de medewerkers van E Aalst, welk bestuur, welke overnemers, wat er ook is, jij weet het blijkbaar als eerste. Weest dan eens open wie al jouw bronnen zijn in al deze besturen. Je bent zo open met je negatieve berichten, geef dan ook alles prijs he als je de alles weet |
| 11 Dec 2023, 20:34 |
|
|
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Oh neen hoor maar een neutraal iemand die dit forum volgt vroeg mij waarom ik hier nog reageerde op bepaalde posts! Alles wordt in het negatieve geplaatst en hij vroeg mij ook of dit een haatforum is of een supportersforum? En kun je geloven dat hij gelijk heeft!!!!!! Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag gekregen man waar ik feitelijk nog mijn tijd in steek. Het heeft toch geen nut want ze willen het niet inzien Het is een forum waar alleen maar de goed nieuws show mag gepost worden. ![]() Neen hoor maar ik stel wel vast dat het negatieve overheerst en dit maakt de club kapot. Ikzelf blijf geloven dat het goed komt maar in mijn achterhoofd ben ik wel realist. Indien wij allemaal compleet de negatieve kant opgaan is het gedaan met den iendracht. Ik stel mij nogmaals de vraag waar alle grote lichten waren op de laatste supportersvergadering waren waar PLJ openbaar verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was!!!! En ja ze waren aanwezig hoor, de boekhouders en allerlei grote lichten op dit forum maar geen enkele vraag is er gesteld hoe dit mogelijk was. Ze zorgen zelf dat ze wekelijks negatief in het nieuws komen,als ze zelf verkondigen dat je 5 miljoen hebt en dat de voorzitter tot een van de rijkste families van Turkije behoort,dan mogen die schulden aan de brouwer,hotel,gas....... toch geen enkel probleem zijn om geloofwaardig over te komen naar de buitenwereld over hoeveel gaat het max 250.000 euro? Dan gaan we het over de dagvaardingen die er staan aan te komen tegen Carl de broertjes Dekuyper,Royal Astrid ...... nog niet hebben,blijven jullie maar geloven dat het goed komt. En er was geen enkele redenen om naar die vergadering te komen om naar de jaarlijkse fabeltjeskrant te komen luisteren. Het waren de betweters die daar de vragen moesten stellen aan PLJ,die dat hem jaren zijn blijven steunen En nu een steen gooien naar de mensen (groot lichten) die hier jaren voor verwittigd hadden hoe plj de club naar de kl.ten aan het doen was. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Dec 2023, 5:34 |
|
|
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Ik heb zo ongeveer dezelfde vraag gekregen man waar ik feitelijk nog mijn tijd in steek. Het heeft toch geen nut want ze willen het niet inzien Het is een forum waar alleen maar de goed nieuws show mag gepost worden. ![]() Neen hoor maar ik stel wel vast dat het negatieve overheerst en dit maakt de club kapot. Ikzelf blijf geloven dat het goed komt maar in mijn achterhoofd ben ik wel realist. Indien wij allemaal compleet de negatieve kant opgaan is het gedaan met den iendracht. Ik stel mij nogmaals de vraag waar alle grote lichten waren op de laatste supportersvergadering waren waar PLJ openbaar verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was!!!! En ja ze waren aanwezig hoor, de boekhouders en allerlei grote lichten op dit forum maar geen enkele vraag is er gesteld hoe dit mogelijk was. Ze zorgen zelf dat ze wekelijks negatief in het nieuws komen,als ze zelf verkondigen dat je 5 miljoen hebt en dat de voorzitter tot een van de rijkste families van Turkije behoort,dan mogen die schulden aan de brouwer,hotel,gas....... toch geen enkel probleem zijn om geloofwaardig over te komen naar de buitenwereld over hoeveel gaat het max 250.000 euro? Dan gaan we het over de dagvaardingen die er staan aan te komen tegen Carl de broertjes Dekuyper,Royal Astrid ...... nog niet hebben,blijven jullie maar geloven dat het goed komt. En er was geen enkele redenen om naar die vergadering te komen om naar de jaarlijkse fabeltjeskrant te komen luisteren. Het waren de betweters die daar de vragen moesten stellen aan PLJ,die dat hem jaren zijn blijven steunen En nu een steen gooien naar de mensen (groot lichten) die hier jaren voor verwittigd hadden hoe plj de club naar de kl.ten aan het doen was. ![]() Dat PLJ de club naar de botten heeft gemaakt dat zag zelfs het kleinste kind. Maar dat er geen enkele tussenkomst was van de boekhouders onder ons toen hij verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was ondanks het feit dat MDR, CDG aan de tafel zaten! Diezelfde MDR gaat nu rondbazuinen dat de club nog duizenden euro's aan de stad moet maar toen hij aan de tafel zat heb ik hem niet gehoord? Op dat moment was hij toch op de hoogte dat de club nog achterstand had tov de betalingen aan de stad. Tijdens deze vergadering had hij PLJ hierop moeten wijzen en nu natrappen dat is typisch een politieke zet! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Dec 2023, 9:44 |
|
|
Vaste Waarde
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Neen hoor maar ik stel wel vast dat het negatieve overheerst en dit maakt de club kapot. Ikzelf blijf geloven dat het goed komt maar in mijn achterhoofd ben ik wel realist. Indien wij allemaal compleet de negatieve kant opgaan is het gedaan met den iendracht. Ik stel mij nogmaals de vraag waar alle grote lichten waren op de laatste supportersvergadering waren waar PLJ openbaar verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was!!!! En ja ze waren aanwezig hoor, de boekhouders en allerlei grote lichten op dit forum maar geen enkele vraag is er gesteld hoe dit mogelijk was. Ze zorgen zelf dat ze wekelijks negatief in het nieuws komen,als ze zelf verkondigen dat je 5 miljoen hebt en dat de voorzitter tot een van de rijkste families van Turkije behoort,dan mogen die schulden aan de brouwer,hotel,gas....... toch geen enkel probleem zijn om geloofwaardig over te komen naar de buitenwereld over hoeveel gaat het max 250.000 euro? Dan gaan we het over de dagvaardingen die er staan aan te komen tegen Carl de broertjes Dekuyper,Royal Astrid ...... nog niet hebben,blijven jullie maar geloven dat het goed komt. En er was geen enkele redenen om naar die vergadering te komen om naar de jaarlijkse fabeltjeskrant te komen luisteren. Het waren de betweters die daar de vragen moesten stellen aan PLJ,die dat hem jaren zijn blijven steunen En nu een steen gooien naar de mensen (groot lichten) die hier jaren voor verwittigd hadden hoe plj de club naar de kl.ten aan het doen was. ![]() Dat PLJ de club naar de botten heeft gemaakt dat zag zelfs het kleinste kind. Maar dat er geen enkele tussenkomst was van de boekhouders onder ons toen hij verklaarde dat de club schuldenvrij over te nemen was ondanks het feit dat MDR, CDG aan de tafel zaten! Diezelfde MDR gaat nu rondbazuinen dat de club nog duizenden euro's aan de stad moet maar toen hij aan de tafel zat heb ik hem niet gehoord? Op dat moment was hij toch op de hoogte dat de club nog achterstand had tov de betalingen aan de stad. Tijdens deze vergadering had hij PLJ hierop moeten wijzen en nu natrappen dat is typisch een politieke zet! Ik begrijp je redenering niet zo goed. Als PLJ verklaart in de toekomst de club schuldenvrij over te laten hoe kan iemand dan weten dat hij dat x-aantal maanden later niet zal doen ? Verder kan je dit pas zien in de jaarrekening 2025 wat er allemaal exact gebeurd is en of de RC en de schulden effectief uit de boekhouding gaan zijn. Kan jij de toekomst voorspellen ? MDR en de aanwezige boekhouders ook niet. Men kan een eigen veronderstelling doen maar momenteel valt dat niet te bewijzen met cijfers. Enkel de huidige cijfers die MDR meegeeft over de huidige schulden aan de stad hebben de voorzitters van de supportersclubs zicht op gekregen en ja daar blijken inderdaad schulden uit het verleden in te zitten maar dit is NA de overname meegedeeld. Ofwel is er een overeenkomst en wordt de licentie behaald, ofwel is er geen oplossing en wordt de licentie niet behaald . De ervaring onder Lejuste leert dat een licentie behalen met wat boekhoudkundige goocheltrucs op zich niet zo heel moeilijk is en steeds gebaseerd zijn op de cijfers van het vorige boekjaar en niet op de huidige situatie. Koffiedik kijken dus en dan mag je er nu terecht of onterecht bijhalen wat je wil maar tot dan zal er niets gebeuren en kan je hier blijven discussiëren. Tot dan afwachten dus voor alle partijen. |
| 12 Dec 2023, 12:27 |
|
|
Junior
Nog iemand nieuws over onze chef marketing, sponsoring en merchandise Peeters?
|
| 21 Dec 2023, 13:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smeirff schreef: Nog iemand nieuws over onze chef marketing, sponsoring en merchandise Peeters? Geen nieuws, goed nieuws!! Ik denk dat daar alles 100% gesmeerd loopt. |
| 21 Dec 2023, 15:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Moses Chunga schreef: Smeirff schreef: Nog iemand nieuws over onze chef marketing, sponsoring en merchandise Peeters? Geen nieuws, goed nieuws!! Ik denk dat daar alles 100% gesmeerd loopt. Op zijn Insta verhaal eerder week: "Some great work is coming your way..." met een zwart & wit hartje erbij. Afwachten... Een hoofdsponsor voor op de truitjes zou toch stilaan wel mogen, nietwaar? |
| 21 Dec 2023, 16:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Petroe69 schreef: Moses Chunga schreef: Smeirff schreef: Nog iemand nieuws over onze chef marketing, sponsoring en merchandise Peeters? Geen nieuws, goed nieuws!! Ik denk dat daar alles 100% gesmeerd loopt. Op zijn Insta verhaal eerder week: "Some great work is coming your way..." met een zwart & wit hartje erbij. Afwachten... Een hoofdsponsor voor op de truitjes zou toch stilaan wel mogen, nietwaar? 't Was toch geen berichtje aan de boekhouder hé? |
| 22 Dec 2023, 19:37 |
|
|
Nationale Ploeg
_________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Dec 2023, 12:12 |
|
|
Still standing ! schreef: https://www.hln.be/belgisch-voetbal/overheid-wil-buitenlandse-overnames-in-het-amateurvoetbal-inperken-clubs-mogen-geen-goedkope-vehikels-worden-van-miljardairs~aa622545/ Alé vooruit koren op de molen voor het stadsbestuur!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Dec 2023, 16:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Met binnenlandse investeerders zijn er natuurlijk nooit problemen...
|
| 27 Dec 2023, 21:22 |
|
| Pagina 32 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 57 Volgende |