|
|
| Pagina 315 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
boer touch schreef: Oei de sam en balaij mogen andere oorden opzoeken, van balaij kan ik dat goed begrijpen maar voor sam vind ik het toch spijtig ![]() Mja, ik denk dat het voor Sam belangrijk is dat hij ergens (in 3e?) Vaste waarde word, hij ging het bij ons dit seizoen nog moeilijker hebben om zich in de ploeg te knokken, aangezien de concurrentie niet min is op zijn positie. En ja Balaj, komt gewoon te kort voor 2e, maar dat wist iedereen al. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Mei 2012, 9:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
boer touch schreef: Oei de sam en balaij mogen andere oorden opzoeken, van balaij kan ik dat goed begrijpen maar voor sam vind ik het toch spijtig ![]() Waar staat dat? In elk geval goed dat we van Balaj af zijn. Ik hoop dat er bij een vertrek van Sam nog een andere spits bijkomt. We deden al goeie transfers, maar in onze aanval heb ik het minste vertrouwen. |
| 29 Mei 2012, 9:56 |
|
|
Freak
onbegrijpelijk dat een klasbak als Balaj wegmoet
ik hoop dat die jongen terecht kan bij een andere tweedeprovincialer |
| 29 Mei 2012, 10:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
El Corredor schreef: onbegrijpelijk dat een klasbak als Balaj wegmoet ik hoop dat die jongen terecht kan bij een andere tweedeprovincialer Heb geen vergroot glas maar staat daar nu PROVENCIAALER? ![]() |
| 29 Mei 2012, 11:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
@Smetje; in het Nieuwsblad staat er dat Yombo zijn contract afloopt en niet wordt verlengd.
Samuel Crispijn en Alteron Balaj liggen nog 1 seizoen vast, maar mogen uitkijken naar een andere club. De piste met Daan Vaesen ligt nog open, maar zijn looneisen zijn nog te hoog. |
| 29 Mei 2012, 11:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
raakt men van yombo balaj en crispijn op een propere manier vanaf, (ni te veel meer moeten doorbetalen) dan is dat een mooie besparing als je de afweging maakt: belang voor de ploeg enerzijds en de loonkost anderzijds. dus 't is beter zo.
misschien is er dan ruimte voor nog 1 à 2 échte versterkingen? ik vind het alleszins een begrijpelijke/logische beslissing |
| 29 Mei 2012, 12:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Inderdaad begrijpelijk, Sam is een twijfelgeval, maar kon mij op de kansen die hem geboden werden aan het eind vh seizoen geen enkele keer overtuigen. Benieuwd waar die naar toe trekt.Ik wens hem wel het beste toe.
Balaj is gewoon te plat, en het ergste is dat hij zichzelf enorm goed lijkt te vinden. Yombo, veel noemen hem wisselvallig, ik zou hem eerder onvoldoende noemen met eens een goede match als grote uitzondering. Hoeveel "jongeren" hebben we ondertussen die in aanmerking komen ? (mbt dat bondreglement) _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mei 2012, 12:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Davy schreef: raakt men van yombo balaj en crispijn op een propere manier vanaf, (ni te veel meer moeten doorbetalen) dan is dat een mooie besparing als je de afweging maakt: belang voor de ploeg enerzijds en de loonkost anderzijds. dus 't is beter zo. misschien is er dan ruimte voor nog 1 à 2 échte versterkingen? Niet iedereen had een contract ala Gbarssin hé En ja er zijn inderdaad begrijpelijke redenen om tot deze beslissing te komen. Ik maak toch graag nog een kanttekening dat Sam totaal niet is geholpen door de omstandigheden ook. Steun van Depoitre bijvoorbeeld in de matchen dat Sam zijn kans kreeg, was quasi onbestaande. Sinds Lolo wist waar hij volgend jaar ging spelen, hebben we nauwelijks nog iets deftigs gezien van hem. Had Sam met Wouter kunnen samenspelen bijvoorbeeld, had de balans anders kunnen uitvallen. Had hem wel graag volgend seizoen bezig gezien met deftige aanvoer van de flanken die we dan zullen hebben... Maar ja, je kan niet alles hebben in het leven hé. |
| 29 Mei 2012, 12:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Awel, in deinze hadden ze toch spijt dat Balaj daar wegging? keer tevreden terug zou ik zo zeggen. Ook Yombo en Crispijn, vind ik niet onbegrijpelijk. Yombo zie ik nog meekunnen in derde, van Sam durf ik zelfs dat niet zeggen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 29 Mei 2012, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
witzwet schreef: Awel, in deinze hadden ze toch spijt dat Balaj daar wegging? keer tevreden terug zou ik zo zeggen. Ook Yombo en Crispijn, vind ik niet onbegrijpelijk. Yombo zie ik nog meekunnen in derde, van Sam durf ik zelfs dat niet zeggen. Crispijn kan zeker mee in derde. Had mijn twijfels toen hij naar Aalst kwam, maar na wat ik van hem heb gezien, ben ik zeker dat hij bij een middenmoter in 3e zeker titularis zou zijn. |
| 29 Mei 2012, 13:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Hoeveel "jongeren" hebben we ondertussen die in aanmerking komen ? (mbt dat bondreglement) In tweede telt het aantal in België opgeleide spelers hé (er moeten er 6 in de kern die voor hun 21ste drie jaar in België gespeeld hebben). Dat reglement betreffende die jongeren, da was in derde. Dus daar moeten we ons geen zorgen over maken. |
| 29 Mei 2012, 15:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
DT schreef: Jules Destrooper schreef: Maar dan moet Anderlecht niet afkomen met spelers van het niveau Ringoot en ze verhuurden vorig jaar ook Seck en Baras aan FC Brussels en dat was ook niet bepaald een succes. Rare denkwijze hoor - Ringoot hebben ze hier niet gestald hé, die werd aangetrokken door Aalst in hun zoektocht naar een linksachter. Als je de kwaliteiten van een Barras zou kennen, zou je gelukkig mogen zijn dat je daar gebruik zou van kunnen maken. Dat het er bij Brussels niet is uitgekomen, zal ook wel met andere factoren te maken hebben gehad. Brussels is allesbehalve een gemakkelijke club om een doorbraak te forceren. Bovendien ook gezien hoeveel spelers Brussels vorig seizoen gebruikt heeft? En je haalt dan wel Seck en Barras aan, maar over Siani rep je dan weer niet die al anderhalf seizoen werd uitgeleend door Anderlecht aan Brussels en die er toch wel een paar in het mandje heeft gelegd. Tot slot houdt een eventueel samenwerkingsakkoord geen enkele verplichte spelersafname in hé normaal. Als wij een bepaalde speler niet moeten hebben, komt hij ook niet. Ik zie het probleem daar toch allemaal niet van in hoor, integendeel. Het avontuur met Gent hield ons op een haar na in derde een aantal jaar geleden, zeker als je zag uit welke positie we ons nog naar boven konden werken. Daar waren drie van de vier gewoon pure aanwinsten (De Ridder, Mertens en Buyssens) tov de kern die we toen hadden. En wat als dat samenwerkingsakkoord er nu komt: krijg je talenten ter beschikking voor een prijsje, die de kans krijgen zich te manifesteren. Doen ze het goed dan heeft zowel de speler, als de beide clubs er iets aan. Doen ze het goed maar passen ze nog steeds niet in de plannen van de Anderlechtcoach, heb je kans op een verlenging van de uitleenbeurt en pak je het goed aan, zit er zelfs een aankoopclausule in. En mochten ze toch tegenvallen, is het return to sender en dan is uw risico nog steeds lager dan absolute miskopen alla Gbarssin of elke mogelijke transfer die je als club doet. Met alle respect, maar hier kan je op lange termijn veel meer uithalen dan pakweg wat spelers van zakkende ploegen alla Dender opkopen... Zoals Bakkie zegt, het is ook nooit goed voor velen - een samenwerkingscontract met Anderlecht is niet goed, Willems Veranda als hoofdsponsor is niet goed genoeg,... Tijd om vanachter de Playstation te komen en de economische realiteit eens te bekijken, zou ik zeggen... Vind ik ook. Hoe kan je daar nu tegen zijn? Zo een pak gekreft en irrealisme hier zeg. Doet me denken aan een nieuw liedje dat ik gehoord heb tijdens de laatste match die ik van Sankt Pauli dit seizoen gaan bekijken ben : Ich traume von dir. In meinen Träumen bist du Europacupsieger. Doch wenn ich aufwach, sehe ich mein Verein spielt irgendwo anders... In Liga Zwei! Ich liebe dich. Also, WACH AUF ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 29 Mei 2012, 15:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Balaj: ik denk dat iedereen gezien heeft dat dit een terechte beslissing is. Hopelijk raken we hem ergens kwijt want hij ligt nog e jaar vast.
Yombo: begrijpelijke beslissing. Toonde soms dat hij zeker kan voetballen maar als hij dan zijn kans kreeg in de basis, liet hij het telkens afweten. Veel te wispelturig. Crispijn: ik ben een fan van Sam en ik vind het dan ook jammer dat hij weggaat maar objectief bekeken, geef ik toe dat het totaalpakket te weinig is voor tweede en in dat opzicht kan ik me ook bij deze beslissing neerleggen. Ik hoop dat hij een leuke ploeg vindt waar men in hem gelooft en de goals zullen wel volgen dan. |
| 29 Mei 2012, 19:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Volgens nen Dwaasland supp,zou Aalst bezig zijn met Jean Paul Kielo Lezi.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Mei 2012, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bakkie schreef: Volgens nen Dwaasland supp,zou Aalst bezig zijn met Jean Paul Kielo Lezi. laat hem maar waar hij zit._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 29 Mei 2012, 20:55 |
|
| Pagina 315 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 345 Volgende |