|
|
| Pagina 315 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Weinig over te vinden. Einde seizoen 15/16 niet bijgetekend omdat ze degradeerden. Interesse van Belgische eersteklassers en dan 2 jaar niks?
|
| 06 Apr 2018, 19:37 |
|
|
Vaste Waarde
2 joar nor Syrie op congé ![]() |
| 07 Apr 2018, 7:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dus zo te horen:
- volledig hersteld van zijn blessures - momenteel volop matchritme opbouwend... Klaarstomend voor een transfer ? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 08 Apr 2018, 0:53 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
“...Karim heeft inderdaad een goed profiel maar hij heeft twee jaar blessureleed achter de rug en gaf aan dat de Eerste Amateurliga onder zijn mogelijkheden ligt ...”
|
| 10 Apr 2018, 8:43 |
|
|
forumlegende
sjeezer schreef: “...Karim heeft inderdaad een goed profiel maar hij heeft twee jaar blessureleed achter de rug en gaf aan dat de Eerste Amateurliga onder zijn mogelijkheden ligt ...” Een speler die zo een uitspraak doet moeten ze direct een schop in zijn kloten geven! |
| 10 Apr 2018, 9:21 |
|
|
forumlegende
sjeezer schreef: “...Karim heeft inderdaad een goed profiel maar hij heeft twee jaar blessureleed achter de rug en gaf aan dat de Eerste Amateurliga onder zijn mogelijkheden ligt ...” Vertaling van bovenstaande: Een ploeg geeft mij de kans om terug naar mijn oorspronkelijke niveau te groeien, en als dank naar die club toe vraag ik een extravagant salarispakket... Wat mij betreft _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Apr 2018, 9:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Wat ze ook doen. Geef die alleen maar een prestatiegericht contract aub of we zitten terug met nen Mpenza.
|
| 10 Apr 2018, 10:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bomber schreef: Mss met verplicht verlof geweest? ![]() Of oisarrest op de Veirkemert... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Apr 2018, 11:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: sjeezer schreef: “...Karim heeft inderdaad een goed profiel maar hij heeft twee jaar blessureleed achter de rug en gaf aan dat de Eerste Amateurliga onder zijn mogelijkheden ligt ...” Vertaling van bovenstaande: Een ploeg geeft mij de kans om terug naar mijn oorspronkelijke niveau te groeien, en als dank naar die club toe vraag ik een extravagant salarispakket... Wat mij betreft -- Als hij niet al te veel kost, zou ik hem toch wel de kans geven. Vertrouwen zal ook groeien, met zijn trainingsondersteuning die hem momenteel geboden wordt Het blijft een talentrijke, nog niet zo oud zijnde speler, en hij is zich ook bewust van de ambitie van onze club. Maar eerst zien, en presteren en dan praten over meer salaris Lijkt me de juiste benadering.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 10 Apr 2018, 15:08 |
|
|
Freak
een speler die zichzelf te goed vindt voor 1e amateur........
|
| 10 Apr 2018, 15:20 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: sjeezer schreef: “...Karim heeft inderdaad een goed profiel maar hij heeft twee jaar blessureleed achter de rug en gaf aan dat de Eerste Amateurliga onder zijn mogelijkheden ligt ...” Vertaling van bovenstaande: Een ploeg geeft mij de kans om terug naar mijn oorspronkelijke niveau te groeien, en als dank naar die club toe vraag ik een extravagant salarispakket... Wat mij betreft -- Als hij niet al te veel kost, zou ik hem toch wel de kans geven. Vertrouwen zal ook groeien, met zijn trainingsondersteuning die hem momenteel geboden wordt Het blijft een talentrijke, nog niet zo oud zijnde speler, en hij is zich ook bewust van de ambitie van onze club. Maar eerst zien, en presteren en dan praten over meer salaris Lijkt me de juiste benadering.... Aangezien hij 1ste amateur onder zijn niveau vindt, zal hij ook wel een hoog loon vragen. Als hij echt zo goed is als hij zelf peist, vraag ik mij af waarom hij niet op 'zijn' niveau ieveranst meetraint in 1A of B. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Apr 2018, 16:19 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Jan Mertens langer bij Eendracht Aalst
Het aflopende contract van Jan Mertens werd met 2 seizoenen verlengd. Sterke Jan kwam vorige zomer over van Temse en hoopte zoveel mogelijk speelminuten te vergaren. Dat is aardig gelukt want Tom De Cock deed dit seizoen centraal achterin of op de linksachter vaak beroep op de 23-jarge Mertens, die alvast tot 2020 nog het Eendracht-shirt zal dragen. |
| 16 Apr 2018, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ondertussen is EA aan het shoppen geslaan bij onze buren
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Apr 2018, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
[quote="hansken"]Ondertussen is EA aan het shoppen geslaan bij onze buren
Van gerven ? |
| 16 Apr 2018, 12:22 |
|
|
Timoilsjt schreef: pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: Vertaling van bovenstaande: Een ploeg geeft mij de kans om terug naar mijn oorspronkelijke niveau te groeien, en als dank naar die club toe vraag ik een extravagant salarispakket... Wat mij betreft -- Als hij niet al te veel kost, zou ik hem toch wel de kans geven. Vertrouwen zal ook groeien, met zijn trainingsondersteuning die hem momenteel geboden wordt Het blijft een talentrijke, nog niet zo oud zijnde speler, en hij is zich ook bewust van de ambitie van onze club. Maar eerst zien, en presteren en dan praten over meer salaris Lijkt me de juiste benadering.... Aangezien hij 1ste amateur onder zijn niveau vindt, zal hij ook wel een hoog loon vragen. Als hij echt zo goed is als hij zelf peist, vraag ik mij af waarom hij niet op 'zijn' niveau ieveranst meetraint in 1A of B. --- Tarfi is een misterieuze zaak...We weten allemaal dat hij in principe goed is, zeker minimum voor amateur 1 . En hIj zou passen in de ambities van Eendracht. ....Tarfi kent die ook. En van zijn broer zal hij ook weten, dat het een verloren zaak is bij Dender...daar spelen voor het applaus van 2 koeien en een varken... Wellicht is er momenteel geen interesse van 1A of 1B of is de afstand te ver. Hij traint met Eendracht in de hoop zijn carriere opnieuw te lanceren, en zijn vraagprijs zal aanvankelijk wellicht hoog zijn. Veel zal afhangen hoeveel clubs op hem afkomen de komende maanden. Is de belangstelling eerder beperkt , of nihil, dan kan Eendracht hem binnenrijven, wellicht voor een korte termijn, En mochten we naar 1B kunnen overstappen, misschien als prof aan zijn vraagprijs. 't Is eigenlijk mistig afwachten wat het wordt... Eender welke getalenteerde speler die zich bewijst, vertrekt voor het grote geld. Dat zou met Tarfi ook zo zijn. Met eender wie (vergelijk De Bilde...Dries Mertens en andere...) _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Apr 2018, 12:25 |
|
| Pagina 315 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 313 314 315 316 317 … 515 Volgende |