|
|
| Pagina 33 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Blessures
witteken schreef: aurent Depoitre heeft op aanraden van de medische staff beslist om hem met onmiddellijke ingang te laten opereren aan de aanhechtingen van de buikspieren. De revalidatie zal drie maanden bedragen. We wensen Laurent uiteraard veel sterkte toe en hopen samen met hem volgend seizoen opnieuw mooie momenten te mogen beleven. Bron: eendracht-aalst.be na 6 maanden zijn ze bij de medische staf wakker geschoten ![]() Jawatte Had hij dat onmiddelijk laten doen stond hij ondertussen al weer op het veld ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 12 Apr 2011, 17:25 |
|
|
Freak
Madman schreef: Laurent Depoitre heeft op aanraden van de medische staff beslist om hem met onmiddellijke ingang te laten opereren aan de aanhechtingen van de buikspieren. De revalidatie zal drie maanden bedragen. We wensen Laurent uiteraard veel sterkte toe en hopen samen met hem volgend seizoen opnieuw mooie momenten te mogen beleven. Bron: eendracht-aalst.be ronduit schandalig dat ze deze beslissing nu pas nemen. Die blessure van Laurent ging initieel 3 weekjes duren... |
| 12 Apr 2011, 17:56 |
|
|
Ancien
Madman schreef: Laurent Depoitre heeft op aanraden van de medische staff beslist om hem met onmiddellijke ingang te laten opereren aan de aanhechtingen van de buikspieren. De revalidatie zal drie maanden bedragen. We wensen Laurent uiteraard veel sterkte toe en hopen samen met hem volgend seizoen opnieuw mooie momenten te mogen beleven. Bron: eendracht-aalst.be Hoe is dat nu mogelijk, al die maanden voor niets? Hij zal dan waarschijnlijk de start van de nieuwe competitie missen, wat ook al niet veel goeds voorspeld. Als Wouter vertrekt, Papa gebuisd en Laurent niet speelklaar en nog een groot vraagteken, dan moeten ze zomaar ineens drie aanvaller aanwerven, een serieuse investering moet ik zeggen. Er is zo een liedje van wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld.......... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Apr 2011, 18:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
witteken schreef: aurent Depoitre heeft op aanraden van de medische staff beslist om hem met onmiddellijke ingang te laten opereren aan de aanhechtingen van de buikspieren. De revalidatie zal drie maanden bedragen. We wensen Laurent uiteraard veel sterkte toe en hopen samen met hem volgend seizoen opnieuw mooie momenten te mogen beleven. Bron: eendracht-aalst.be na 6 maanden zijn ze bij de medische staf wakker geschoten ![]() Dat is ook wel serieus kort door de bocht. Uiteindelijk heeft de speler zelf nog altijd het laatste woord, en een operatie aan de buikspieren is niet waar iedereen staat voor te springen, zeker niet als er een kans is dat het met rusten kan in orde komen. Ik zou eens willen weten wat jij zou kiezen als je in die situatie zou zijn : proberen met rusten, of opereren omdat je werkgever het wil. Feit is wel dat het inderdaad misschien iets sneller had kunnen beslist worden. Maar vandaag, of vorige maand, in de praktijk zal dat niet zo een groot verschil geven. En bovendien is het heel moeilijk om daarover te oordelen als je niet 200% op de hoogte bent van de blessure en hoe ze geëvolueerd is. Ik had zelf ook liever gezien dat ze hem geopereerd hadden, en hij de laatste twee maand nog had kunnen meespelen. Maar ik kan er ergens wel inkomen dat dat allemaal niet zo evident is. |
| 12 Apr 2011, 18:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De waarheid zal ergens in het midden liggen zeker ?
Ik vind het inderdaad ook wel verontrustend dat men die beslissing pas kan nemen 5 maand nadat hij die blessure opliep. Onlangs zochten ze dan contact met echte experts (genre De Maeschalck).... ik kan mij toch ook niet van de gedachte ontdoen dat wanneer ze vroeger contact daarmee hadden gezocht er al sneller een beslissing zou genomen zijn. Je kiest als speler inderdaad zelf, maar als je laten adviseren door iemand met internationale faam ipv Jos van achter den hoek.... 't zal wel een verschil maken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Apr 2011, 18:57 |
|
|
Freak
Bram schreef: De waarheid zal ergens in het midden liggen zeker ? Ik vind het inderdaad ook wel verontrustend dat men die beslissing pas kan nemen 5 maand nadat hij die blessure opliep. Onlangs zochten ze dan contact met echte experts (genre De Maeschalck).... ik kan mij toch ook niet van de gedachte ontdoen dat wanneer ze vroeger contact daarmee hadden gezocht er al sneller een beslissing zou genomen zijn. Je kiest als speler inderdaad zelf, maar als je laten adviseren door iemand met internationale faam ipv Jos van achter den hoek.... 't zal wel een verschil maken. de peetvader van de kinesisten... ![]() |
| 12 Apr 2011, 19:18 |
|
|
Vaste Waarde
Allemaal toch een bizar verhaal ze.
Hij heeft nog gespeeld wanneer hij er last aan had. Een inspuiting moest het verhelpen. Dan was hij een maand uit. Nadien zou hij pas eind januari terugkomen om nog wat later te horen dat hij opeens 10kg moest vermageren. Ik ben geen dokter, maar wie zegt dat die operatie dan een oplossing gaat zijn? Met gans de voorgeschiedenis, voel ik het eerder aan als 'de laatste kans'. Hopelijk voor hem als de club is het de juiste oplossing die dan al 5 maand eerder had moeten genomen worden. |
| 12 Apr 2011, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Stijn schreef: witteken schreef: aurent Depoitre heeft op aanraden van de medische staff beslist om hem met onmiddellijke ingang te laten opereren aan de aanhechtingen van de buikspieren. De revalidatie zal drie maanden bedragen. We wensen Laurent uiteraard veel sterkte toe en hopen samen met hem volgend seizoen opnieuw mooie momenten te mogen beleven. Bron: eendracht-aalst.be na 6 maanden zijn ze bij de medische staf wakker geschoten ![]() Dat is ook wel serieus kort door de bocht. Uiteindelijk heeft de speler zelf nog altijd het laatste woord, en een operatie aan de buikspieren is niet waar iedereen staat voor te springen, zeker niet als er een kans is dat het met rusten kan in orde komen. Ik zou eens willen weten wat jij zou kiezen als je in die situatie zou zijn : proberen met rusten, of opereren omdat je werkgever het wil. Feit is wel dat het inderdaad misschien iets sneller had kunnen beslist worden. Maar vandaag, of vorige maand, in de praktijk zal dat niet zo een groot verschil geven. En bovendien is het heel moeilijk om daarover te oordelen als je niet 200% op de hoogte bent van de blessure en hoe ze geëvolueerd is. Ik had zelf ook liever gezien dat ze hem geopereerd hadden, en hij de laatste twee maand nog had kunnen meespelen. Maar ik kan er ergens wel inkomen dat dat allemaal niet zo evident is. ik zou tenminste geen 6 maanden met pijn willen rondlopen,en ik denk dat hij ook geen dommerik is. er zijn mensen met beenbreuken die sneller klaar zijn dan hem, niet zeveren hé. een half jaar rust zonder enige vooruitgang en jij vind dat normaal.wat ze nu doen moesten ze eind december al gedaan hebben. |
| 12 Apr 2011, 19:30 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
zeker weten
|
| 12 Apr 2011, 19:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Als ge der 3 maand bijtelt , komt ge in midden juli. Dus eind juli meedoen me de ploeg. Moet mogelijk zijn om hem pakweg op 15 augustus fit te krijgen
|
| 12 Apr 2011, 19:49 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: Allemaal toch een bizar verhaal ze. Hij heeft nog gespeeld wanneer hij er last aan had. Een inspuiting moest het verhelpen. Dan was hij een maand uit. Nadien zou hij pas eind januari terugkomen om nog wat later te horen dat hij opeens 10kg moest vermageren. Ik ben geen dokter, maar wie zegt dat die operatie dan een oplossing gaat zijn? Met gans de voorgeschiedenis, voel ik het eerder aan als 'de laatste kans'. Hopelijk voor hem als de club is het de juiste oplossing die dan al 5 maand eerder had moeten genomen worden. volledig mijn gedacht ook eerlijk gezegd... |
| 12 Apr 2011, 20:02 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: Als ge der 3 maand bijtelt , komt ge in midden juli. Dus eind juli meedoen me de ploeg. Moet mogelijk zijn om hem pakweg op 15 augustus fit te krijgen Daar heb ik mijn twijfels over, ligt al veel te lang stil, moet weer op nul beginnen en dan is het nog afwachten. Ik hoop juist dat we tweede klasse niet gaan aanvatten met een spitsenprobleem. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Apr 2011, 21:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
voorbijganger schreef: Allemaal toch een bizar verhaal ze. Hij heeft nog gespeeld wanneer hij er last aan had. Een inspuiting moest het verhelpen. Dan was hij een maand uit. Nadien zou hij pas eind januari terugkomen om nog wat later te horen dat hij opeens 10kg moest vermageren. Ik ben geen dokter, maar wie zegt dat die operatie dan een oplossing gaat zijn? Met gans de voorgeschiedenis, voel ik het eerder aan als 'de laatste kans'. Hopelijk voor hem als de club is het de juiste oplossing die dan al 5 maand eerder had moeten genomen worden. Ik denk dat men zo lang mogelijk een operatie probeerde te vermijden, aangezien de revalidatie van zo'n operatie drie maanden zal duren. Ik kan ergens dan ook wel begrijpen dat er eerst andere methoden gezocht worden, zoals een inspuiting of een dieet. Voor hetzelfde geld werken die en speelt hij na enkele weken opnieuw mee. Achteraf is de balans uiteraard niet positief, maar ik begrijp wel de keuze om te wachten met een operatie. Ook niet vergeten dat Depoitre na zijn revalidatie al acht (!) maanden geen officieel duel meer gespeeld zal hebben. Ik ben benieuwd hoe hij dat zal verteren... |
| 12 Apr 2011, 23:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: ik zou tenminste geen 6 maanden met pijn willen rondlopen,en ik denk dat hij ook geen dommerik is. er zijn mensen met beenbreuken die sneller klaar zijn dan hem, niet zeveren hé. een half jaar rust zonder enige vooruitgang en jij vind dat normaal.wat ze nu doen moesten ze eind december al gedaan hebben. In december wisten ze natuurlijk nog niet wat ze nu weten. Als ze toen zouden geweten hebben dat hij zes maanden later nog sukkelt, zouden ze hem wel geopereerd hebben. Maar er zijn er wel degelijk die daar zonder operatie vanaf geraken en dat is ook een blessure die moeilijk in te schatten is en waar elke persoon anders op reageert. Ok, het klopt natuurlijk dat het veel en veel te lang aangesleept heeft en deze beslissing hadden ze waarschijnlijk enkele maanden geleden al moeten nemen, maar ik kan me wel inbeelden waarom ze niet van den eerste keer in december al tot een operatie overgegaan zijn. Tis trouwens niet alleen hier, want bijvoorbeeld bij Torhout heeft Dries Bernaert gans hetzelfde voorgehad. Zelfde blessure en ook maanden en maanden behandeling alvorens ze ook noodgedwongen tot een operatie overgegaan zijn. |
| 13 Apr 2011, 9:09 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bartos schreef: witteken schreef: ik zou tenminste geen 6 maanden met pijn willen rondlopen,en ik denk dat hij ook geen dommerik is. er zijn mensen met beenbreuken die sneller klaar zijn dan hem, niet zeveren hé. een half jaar rust zonder enige vooruitgang en jij vind dat normaal.wat ze nu doen moesten ze eind december al gedaan hebben. In december wisten ze natuurlijk nog niet wat ze nu weten. Als ze toen zouden geweten hebben dat hij zes maanden later nog sukkelt, zouden ze hem wel geopereerd hebben. Maar er zijn er wel degelijk die daar zonder operatie vanaf geraken en dat is ook een blessure die moeilijk in te schatten is en waar elke persoon anders op reageert. Ok, het klopt natuurlijk dat het veel en veel te lang aangesleept heeft en deze beslissing hadden ze waarschijnlijk enkele maanden geleden al moeten nemen, maar ik kan me wel inbeelden waarom ze niet van den eerste keer in december al tot een operatie overgegaan zijn. Tis trouwens niet alleen hier, want bijvoorbeeld bij Torhout heeft Dries Bernaert gans hetzelfde voorgehad. Zelfde blessure en ook maanden en maanden behandeling alvorens ze ook noodgedwongen tot een operatie overgegaan zijn. Ik wil met heel veel plezier het bestuur en co feliciteren voor de huidige gang van zaken en het sportieve resultaat, maar ... ik denk dat ik als anesthesist-urgentiearts én sportarts toch met enige kennis van zaken kan spreken: dit is echt amateurisme ten top. Het is ronduit zever dat men zolang had moeten wachten omdat dit "bij sommigen geneest zonder operatie." Als het zo lang duurt eer je een diagnose kan stellen (want daar lag al het eerste probleem) en het vervolgens nog veel langer duurt voor je de geschikte therapie weet te vinden, ben je niet goed bezig. Nu zit je met een lévensbelangrijke speler voor tweede klasse, die zowat heel zijn voorbereiding op een heel belangrijk seizoen in rook ziet opgaan. Ik wil er iedereen overigens ook nog eens op wijzen dat Laurent er vorig jaar ook zo ongeveer een half seizoen heeft uitgelegen, dit met een gelijkaardige blessure. Als die blessure het jaar nadien terugkeert, moet je dan vooral geen vijf maanden wachten, tenzij je de club op kosten wil jagen voor een nieuwe spits naar volgend seizoen toe. Dit amateurisme zal er toch nog uit moeten als je op termijn verder wil geraken dan de grijze, lang uitgerekte staart van tweede klasse ... |
| 13 Apr 2011, 22:55 |
|
| Pagina 33 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 53 Volgende |