|
|
| Pagina 33 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is...
|
| 02 Dec 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik vind het vooral een schrijnend gebrek aan professionalisme om vanuit de club zelf bepaalde zaken (dan nog enkel het goede nieuws) te blijven communiceren via een forum. Alle goeie bedoelingen en spijt, ik ken geen enkele andere club waar men dat doet. Zelfs al is het de waarheid : de discussies worden er enkel mee gevoed, en het is een strijd die je nooit kan winnen.
Ik stoor mj hier enorm aan. |
| 02 Dec 2011, 10:11 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Dries schreef: De Rosse schreef: hansken schreef: Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ! eventjes duidelijk maken dat ge hansken hier niet mee viseert anders? anders zou ik het maar een heel rare zet vinden ![]() @ Hansken @Dries ; Neen , ik viseer Hanske niet , ik zou nie durven ! Vind het nogal raar dat Patricia door FDR wordt verantwoordelijk gesteld voor de boarding ! vandaar de uitdrukking ..... ! |
| 02 Dec 2011, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jeroen schreef: Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is... Zoals ik al eerdr zei, vooraleer de hele soap losgebarsten is ( wat een achterlijk amateuristisch gedoe zeg ) :Alea iacta est, de teerling is geworpen. Als Belgische 2de klasser kan je nooit met sponsoring en recettes alleen een schuld van 1,3 miljoen wegwerken. Dit kan enkel d.m.v. een kapitaalinjectie van een of meerdere goedwillende mecenassen. Maar aangezien we hier blijkbaar te maken hebben met een amateuristich provinciaal voetbalclubje waar ego's van een bende amateurs belangrijker is dan het redden van de club, is het gewoonweg game over. Men kan naief doen, maar als je van de ene recette naar de ander moet leven, forget it. Spijtig voor de supporters, we zijn weeral de dupe. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 02 Dec 2011, 11:22 |
|
|
toevallige voorbijganger
eintracht frankfurt schreef: Jeroen schreef: Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is... Zoals ik al eerdr zei, vooraleer de hele soap losgebarsten is ( wat een achterlijk amateuristisch gedoe zeg ) :Alea iacta est, de teerling is geworpen. Als Belgische 2de klasser kan je nooit met sponsoring en recettes alleen een schuld van 1,3 miljoen wegwerken. Dit kan enkel d.m.v. een kapitaalinjectie van een of meerdere goedwillende mecenassen. Maar aangezien we hier blijkbaar te maken hebben met een amateuristich provinciaal voetbalclubje waar ego's van een bende amateurs belangrijker is dan het redden van de club, is het gewoonweg game over. Men kan naief doen, maar als je van de ene recette naar de ander moet leven, forget it. Spijtig voor de supporters, we zijn weeral de dupe. Toch iemand met gezond verstand ! |
| 02 Dec 2011, 11:35 |
|
|
Miniem
l.l en pvdb waren verantwoordelijk voor de sponsering ok.
maar jij bent verantwoordelijk voor de facturatie maar veel facturen zul je niet gemaakt hebben, aangezien ze nog facturen van vorig seizoen moesten verstuurd worden want de slogan is geen factuur is geen centjes . |
| 02 Dec 2011, 11:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
eintracht frankfurt schreef: Jeroen schreef: Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is... Zoals ik al eerdr zei, vooraleer de hele soap losgebarsten is ( wat een achterlijk amateuristisch gedoe zeg ) :Alea iacta est, de teerling is geworpen. Als Belgische 2de klasser kan je nooit met sponsoring en recettes alleen een schuld van 1,3 miljoen wegwerken. Dit kan enkel d.m.v. een kapitaalinjectie van een of meerdere goedwillende mecenassen. Maar aangezien we hier blijkbaar te maken hebben met een amateuristich provinciaal voetbalclubje waar ego's van een bende amateurs belangrijker is dan het redden van de club, is het gewoonweg game over. Men kan naief doen, maar als je van de ene recette naar de ander moet leven, forget it. Spijtig voor de supporters, we zijn weeral de dupe. Ongezien in het Belgische voetbal... Helaas is de primeur voor Eendracht Aalst... |
| 02 Dec 2011, 11:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
dalton schreef: l.l en pvdb waren verantwoordelijk voor de sponsering ok. maar jij bent verantwoordelijk voor de facturatie maar veel facturen zul je niet gemaakt hebben, aangezien ze nog facturen van vorig seizoen moesten verstuurd worden want de slogan is geen factuur is geen centjes . Dat is wat ik steeds aangehaald heb en tot vervelens toe ga blijven herhalen: ZIJN OF WAREN DIT BEDRIJFSLEIDERS!!!!!! Na een aantal jaren nog geen stevige en betrouwbare structuur kunnen opbouwen met elk zijn afgelijnde taak zodat ieder zijn verantwoordelijkheid heeft en ook moet rapporteren aan het bestuur. Akkoord het waren of zijn vrijwilligers maar wanneer ik mij engageer om een taak uit te voeren doe ik dat met de volle 150% en communiceer ik zoveel mogelijk met de (top) om bepaalde zaken die verkeerd lopen te melden alsook verbeteringsvoorstellen aan te reiken. Als je ondervind (in gelijk welke functie) dat het verkeerd loopt (in gelijk welke functie)moet je dat melden en blijven hameren tot er een oplossing gevonden is voor het probleem en niet natrappen met de gekende clichés: het was mijn job niet. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Dec 2011, 12:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
eintracht frankfurt schreef: Jeroen schreef: Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is... Zoals ik al eerdr zei, vooraleer de hele soap losgebarsten is ( wat een achterlijk amateuristisch gedoe zeg ) :Alea iacta est, de teerling is geworpen. Als Belgische 2de klasser kan je nooit met sponsoring en recettes alleen een schuld van 1,3 miljoen wegwerken. Dit kan enkel d.m.v. een kapitaalinjectie van een of meerdere goedwillende mecenassen. Maar aangezien we hier blijkbaar te maken hebben met een amateuristich provinciaal voetbalclubje waar ego's van een bende amateurs belangrijker is dan het redden van de club, is het gewoonweg game over. Men kan naief doen, maar als je van de ene recette naar de ander moet leven, forget it. Spijtig voor de supporters, we zijn weeral de dupe. Als men een bestuur buiten kuist, moet je maar uw bed op voorhand opmaken. En dat is niet gebeurd, Boma Worst zou het beter gedaan hebben. ![]() |
| 02 Dec 2011, 12:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: eintracht frankfurt schreef: Jeroen schreef: Aléz, de inkomsten van zondag gaan integraal naar de spelers die blijkbaar al maanden niet uitbetaald zijn. Da's dus echt dweilen met de kraan open wat het huidige bestuur aan't doen is... Zoals ik al eerdr zei, vooraleer de hele soap losgebarsten is ( wat een achterlijk amateuristisch gedoe zeg ) :Alea iacta est, de teerling is geworpen. Als Belgische 2de klasser kan je nooit met sponsoring en recettes alleen een schuld van 1,3 miljoen wegwerken. Dit kan enkel d.m.v. een kapitaalinjectie van een of meerdere goedwillende mecenassen. Maar aangezien we hier blijkbaar te maken hebben met een amateuristich provinciaal voetbalclubje waar ego's van een bende amateurs belangrijker is dan het redden van de club, is het gewoonweg game over. Men kan naief doen, maar als je van de ene recette naar de ander moet leven, forget it. Spijtig voor de supporters, we zijn weeral de dupe. Als men een bestuur buiten kuist, moet je maar uw bed op voorhand opmaken. En dat is niet gebeurd, Boma Worst zou het beter gedaan hebben. ![]() Met alle respect hoor maar je moet ook durven onder ogen zien dat het financieël avontuur van het vorige bestuur afstevende op een drama! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Dec 2011, 12:04 |
|
|
forumlegende
Wat een doffe ellende! Op een 'topmatch' moeten wachten om lonen uit te betalen..Niemand die weet wat of hoe, communicatie die gevoerd wordt via een forum, alstublieft zeg! Lijfstraffen zouden ze moeten geven aan al die onnozelaars!
![]() |
| 02 Dec 2011, 12:22 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb eindelijk nog eens gereageerd op het forum omdat er hier al een hele tijd voor onnodige paniek over het behalen van de licentie werd gezorgd . We zijn goed op weg om deze te behalen. De recettes van de wedstrijden zijn altijd al een belangrijk onderdeel van de inkomsten geweest, waarmee belangrijke kosten moeten worden betaald. Naast de sponsorinkomsten die vlotter beginnen binnen te komen, zijn de inkomsten uit een efficiënt beheer (waaronder de recettes van de wedstrijden die dit seizoen stijgen dankzij ingevoerde controles) ook heel erg belangrijk.
De AV van 17 december zal belangrijke beslissingen nemen maar de bestuurskwestie zal geen formaliteit zijn, zoals hier iemand heeft beweerd. |
| 02 Dec 2011, 12:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2011, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde
patricia schreef: Sorry maar de verantwoordelijke voor het commerciële was L L en voor hem PVDB. Er zijn een paar mensen die met de boarding bezig geweest zijn maar ik niet. Wat de betaling en fakturatie betreft als je geen info krijgt kan je ook geen faktuur maken. En meer wil ik daar ook niet meer aan toevoegen. |
| 02 Dec 2011, 13:57 |
|
|
forumlegende
voorbijganger schreef: patricia schreef: Sorry maar de verantwoordelijke voor het commerciële was L L en voor hem PVDB. Er zijn een paar mensen die met de boarding bezig geweest zijn maar ik niet. Wat de betaling en fakturatie betreft als je geen info krijgt kan je ook geen faktuur maken. En meer wil ik daar ook niet meer aan toevoegen. Inderdaad ... tjonge jonge jonge ... |
| 02 Dec 2011, 14:02 |
|
| Pagina 33 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 40 Volgende |