Transfers 2010-2011 - Pagina 321 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 319 320 321 322 323 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik vraag mij eigenlijk af of dat dan nen bal uitmaakt of die samenwerking met Anderlecht er komt. Voor mij geen probleem als ze ermee samenwerken, maar tis nu toch echt niet dat we afhankelijk zijn van een samenwerking met Anderlecht, waarbij ge dan misschien ene speler van hen moogt gebruiken voor een seizoen en dan is het nog enorm afwachten of ge er iets mee kunt aanvangen ook. Tis toch echt niet dat het een ramp is als die samenwerking niet doorgaat hé.

01 Jun 2012, 9:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik had toch graag gezien dat die samenwerking er effectief zou komen.

Het is gewoon goed meegenomen om eventueel ewa spelers van Anderlecht te kunnen tijdelijk overnemen die misschien een meerwaarde kunnen zijn.

01 Jun 2012, 10:32
Scholier

Tzou wel handig kunnen zijn als er met nieuwjaar enkele spelers zouden geblesseerd zijn, of niet spelen naar hun normen om dan een 'goedkope' of 'gratisse' vervanger te halen...

Met een samenwerkingsverband moet ge dan minder bedelen :)

01 Jun 2012, 11:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Ik vraag mij eigenlijk af of dat dan nen bal uitmaakt of die samenwerking met Anderlecht er komt. Voor mij geen probleem als ze ermee samenwerken, maar tis nu toch echt niet dat we afhankelijk zijn van een samenwerking met Anderlecht, waarbij ge dan misschien ene speler van hen moogt gebruiken voor een seizoen en dan is het nog enorm afwachten of ge er iets mee kunt aanvangen ook. Tis toch echt niet dat het een ramp is als die samenwerking niet doorgaat hé.

't moeste eraan is waarschijnlijk dat ze elk jaar voor een vriendprijsje hun oefenmatch komen afwerken.
Als ge ziet was zo een matchke opbrengt zal dat misschien nog het meest interessante zijn aan de ganse samenwerking.
Komt ze er; goed, komt ze er niet; ook goed.

01 Jun 2012, 12:13
forumlegende

Prima transfer, die Bogaerts. (y) Toch al enkele jaren de sterkhouder van Tienen. Enfin, ze zijn nu wel gezakt maar 't zal aan hem ni gelegen hebben zeker ;)

01 Jun 2012, 13:33
nieuw in de eerste ploeg

tympanum2 schreef:
Prima transfer, die Bogaerts. (y) Toch al enkele jaren de sterkhouder van Tienen. Enfin, ze zijn nu wel gezakt maar 't zal aan hem ni gelegen hebben zeker ;)

Vandaag nog met nen echten Tienensupporter (ik heb met hem te doen... :cry: ) gebeld en heb hem gevraagd wat hij ervan vindt. Bogaerts woont naast zijn dochter en hij wist mij te vertellen dat hij naar Oostende en Heist kon maar van Aalst wist hij niets. Ik hoop dus dat het nieuws wel degelijk waar is.

Hij zei me dat dit een zeer goede transfer is indien het nieuws waar is. Was de rots in de branding achteraan samen met hun back rechts (die naar Lierse is of zo ???). Sober, maar met een heel goed positiespel en weinig foutjes...

Eerst zien natuurlijk, maar als het waar is vind ik dit toch wel leuk nieuws, met één klein bedenkingkje ( : hopelijk geen al te zwaar contract ?????).

Dacht trouwens niet dat we ons achteraan nog gingen versterken, dacht dat het vooral aanvallend zou zijn dat er nog iets ging bijkomen.... We leven op hoop...

01 Jun 2012, 14:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Pixie72 schreef:
Ik hoop dus dat het nieuws wel degelijk waar is.

Het staat op de nieuwe officiële site en is dus waar. Uit het bericht daar kan je afleiden dat ze hem vooral aantrekken voor op het middenveld.

01 Jun 2012, 14:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Pixie72 schreef:
Ik hoop dus dat het nieuws wel degelijk waar is.

Het staat op de nieuwe officiële site en is dus waar. Uit het bericht daar kan je afleiden dat ze hem vooral aantrekken voor op het middenveld.

bwa, past op! der heeft zo is ne franse spits op de site gestaan ook :D :D

01 Jun 2012, 14:47
Nationale Ploeg

ik geef eerlijk toe dat ik er op dit moment geen flauw benul van heb wat het volgend seizoen zal geven. vermoed dat het er boenk op of boenk neffest zal zijn.

er moet imo wel zéker ne spits bij, daarom niet noodzakelijk een 'naam' maar toch wel iemand die onmiddellijk enig rendement kan brengen. zeker als Sam (ik had die toch wel graag eens zijn kans eens zien krijgen met een ploeg die hoger speelt dan wij afgelopen seizoen, ik zag die er dan toch wel een deftig paar netten) weg gaat is de spoeling daar dun als Glouftsis niet zou meevallen of geblesseerd zou zijn.

alleszins, wij verlengen ons abonnement (zowieso) en kijken al hard uit naar het nieuwe seizoen !

01 Jun 2012, 14:48
Nationale Ploeg

quote]

bwa, past op! der heeft zo is ne franse spits op de site gestaan ook :D :D[/quote]

ja, en als ik me niet vergis heeft die Mézine er bij Moucron-Peruwelz er verleden jaar toch een deftig aantal genet in 3de...

01 Jun 2012, 14:49
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:
Uit het bericht daar kan je afleiden dat ze hem vooral aantrekken voor op het middenveld.

:crazy:

Amai, als we nu al uit berichten op de site kunnen afleiden waar iemand gaat spelen. Dus de webmaster gaat volgend seizoen de ploeg opstellen of zo :D ?
Pas op, zou goed kunnen hé dat het voor op het middenveld zal zijn, maar dat zullen ze wel zien eens de voorbereiding begint zeker.

01 Jun 2012, 14:51
Iendracht.be - beheer

Still standing ! schreef:
quote]

ja, en als ik me niet vergis heeft die Mézine er bij Moucron-Peruwelz er verleden jaar toch een deftig aantal genet in 3de...[/quote]

In vierde heeft hij er een pak gemaakt bij Moeskroen-Péruwelz, maar het voorbije seizoen maakte hij pas in de laatste matchen wa goals.

01 Jun 2012, 14:54
Iendracht.be - beheer

er moet imo wel zéker ne spits bij, daarom niet noodzakelijk een 'naam' maar toch wel iemand die onmiddellijk enig rendement kan brengen.

Dat vind ik ook wel, offensief mag er voor mij zeker nog iemand bij, en liefst iemand waarvan ge er kunt op rekenen dat hij toch wel goed is voor wat goals, want momenteel dreigt er offensief wel heel veel druk op de schouders van Glouftsis (momenteel samen met De Munter de enige echte spits in de kern) te komen.

01 Jun 2012, 14:56
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
quote]

ja, en als ik me niet vergis heeft die Mézine er bij Moucron-Peruwelz er verleden jaar toch een deftig aantal genet in 3de...

In vierde heeft hij er een pak gemaakt bij Moeskroen-Péruwelz, maar het voorbije seizoen maakte hij pas in de laatste matchen wa goals.[/quote]

ah bon, sorry. zag diejen zijne naam (naar mijn gevoel) nogal regelmatig staan bij de goals, maar heb idd geen weet van zijn eindtotaal.

01 Jun 2012, 14:56
Iendracht.be - beheer

ah bon, sorry. zag diejen zijne naam (naar mijn gevoel) nogal regelmatig staan bij de goals, maar heb idd geen weet van zijn eindtotaal.

Uiteindelijk is hij gestrand op 9 goals, waarvan 3 in de laatste match. Maar met 3 goals in de eerste vier matchen en 6 goals in de laatste vijf matchen is hij daartussen, ondanks dat hij alles speelde, wel heel lang droog blijven staan.

01 Jun 2012, 14:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 319 320 321 322 323 345