|
|
| Pagina 321 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 319 320 321 322 323 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Artikels
Straf dat KVDN kritiek geeft over een beslissing van het bestuur.
“Ik vind het ontslag van de trainer hypocriet” De Aalsterse doelman Kevin Van Den Noortgaete neemt het op voor de ontslagen coach Dirk Geeraerd en veroordeelt opvallend scherp de beslissing van het bestuur dat nochtans vrij unaniem werd genomen. Geeraerd legt een onthutsend zwak sportief rapport voor en toonde zich met zijn eigengereide optreden ook geen waardige ambassadeur van de club, maar de Aalsterse keeper vindt dat het ontslag te vroeg komt. “In de groep was een mogelijk ontslag van de coach nooit een gespreksonderwerp. Ik ben dan ook totaal verrast dat de coach aan de deur wordt gezet na het gelijkspel op Torhout. Ik steek mijn hand ervoor in het vuur dat de groep nog 100% achter Geeraerd stond. Dit trainersontslag vind ik zelfs hypocriet. De trainer betaalt gewoon altijd de tol. Op elk niveau worden er in onze club fouten gemaakt en dat geldt zeker ook voor het bestuursniveau.” “Zelf ging ik in de fout tegen RC Gent. Daar moet de trainer toch niet op afgerekend worden. Op Torhout speelden we geen slechte wedstrijd. We gaven weinig kansen weg en creëerden zelf ook enkele mogelijkheden. Als één van die kansen binnengaat, zat Dirk Geeraerd nu nog in het trainerszadel. De trainer kan die kansen zelf niet binnen shotten. Bovendien grabbelde de Torhoutse doelman een poging van Klaas De Rock over de doellijn, maar de ref weigerde de treffer te valideren.” “Met Menen en Halle dienen zich nu twee haalbare opdrachten aan. Geeraerd had zes op zes kunnen plukken en de trein was vertrokken. Nu zal de nieuwe coach de pluimen op de hoed kunnen steken. We werken goed op training. De trein zal snel op de rails staan.” _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2016, 8:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Hugo schreef: De Aalsterse doelman Kevin Van Den Noortgaete neemt het op voor de ontslagen coach Dirk Geeraerd en veroordeelt opvallend scherp de beslissing van het bestuur dat nochtans vrij unaniem werd genomen. Geeraerd legt een onthutsend zwak sportief rapport voor en toonde zich met zijn eigengereide optreden ook geen waardige ambassadeur van de club, maar de Aalsterse keeper vindt dat het ontslag te vroeg komt. “In de groep was een mogelijk ontslag van de coach nooit een gespreksonderwerp. Ik ben dan ook totaal verrast dat de coach aan de deur wordt gezet na het gelijkspel op Torhout. Ik steek mijn hand ervoor in het vuur dat de groep nog 100% achter Geeraerd stond. Dit trainersontslag vind ik zelfs hypocriet. De trainer betaalt gewoon altijd de tol. Op elk niveau worden er in onze club fouten gemaakt en dat geldt zeker ook voor het bestuursniveau.” “Zelf ging ik in de fout tegen RC Gent. Daar moet de trainer toch niet op afgerekend worden. Op Torhout speelden we geen slechte wedstrijd. We gaven weinig kansen weg en creëerden zelf ook enkele mogelijkheden. Als één van die kansen binnengaat, zat Dirk Geeraerd nu nog in het trainerszadel. De trainer kan die kansen zelf niet binnen shotten. Bovendien grabbelde de Torhoutse doelman een poging van Klaas De Rock over de doellijn, maar de ref weigerde de treffer te valideren.” “Met Menen en Halle dienen zich nu twee haalbare opdrachten aan. Geeraerd had zes op zes kunnen plukken en de trein was vertrokken. Nu zal de nieuwe coach de pluimen op de hoed kunnen steken. We werken goed op training. De trein zal snel op de rails staan.” Gevaarlijke zin om te verkondigen in de pers vind ik. Los van of het waar is of niet. Beter dat zo een zaken binnenskamers blijven. Nu ja, DG heeft tijd genoeg gekregen. Slechte prestaties en eigenwijs gedrag. Zoals meermaals aangehaald moest hij eind vorig seizoen reeds vertrokken zijn. In HLN van vandaag staat dat onze voorzitter DG na La Lou al wou ontslaan. Toen was er echter geen unanimiteit. |
| 18 Okt 2016, 8:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Dg en vdn waren 2 handen op 1 buik he
|
| 18 Okt 2016, 8:26 |
|
|
Ancien
oilsjt schreef: Dg en vdn waren 2 handen op 1 buik he Bon, dat kan zijn maar dan moet je het nog anders verwoorden dan je bazen hypocriet te noemen, met zijn ervaring in het voetbal zou hij beter moeten weten en zich uitsluitend op het sportieve focussen. Als alles klopt wat in het artikel is verschenen nietwaar, je weet maar nooit. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2016, 9:14 |
|
|
forumlegende
Toch weer een teken dat VDN zich niet goed (meer) in zijn vel voelt.
|
| 18 Okt 2016, 9:17 |
|
|
Nationale Ploeg
op het gemak aan hebben we al opvallend veel pech met arbitrale beslissingen, das juist en frustrerend. maar zowel (ex-)trainer als spelers dienen toch vooral in eigen boezem te kijken. er waren telkens kantelmomenten genoeg om het zelf af te maken of met een gepaste ingreep iets bij te sturen. ik had DG zeker nog tot Nieuwjaar in functie gelaten, vooral omdat hij inderdaad meerdere spelers nogal laat bij de groep kreeg en het normaal is dat het tijd kost om de machine ineen te sleutelen.
Anderzijds is dat nu eenmaal wel het recht van een bestuur (en ook op dit forum is men tamelijk unaniem inzake DG) en kan je daar als speler zo niet op reageren naar mijn smaak, zeker niet als kapitein. kan me niet van de indruk ontdoen dat er schuldgevoel over het overgrote deel van zijn eigen prestaties onder DG speelt allicht ? tgn La Lou kapt iedereen op de toenmalige verdediging maar daarvan staan er ondertussen wel 3 hogerop dan wij sterk te spelen(Lievens, Gaye, Gillis) terwijl wij hier aan ronde 150 van 'bash onze centrale verdedigers' begonnen zijn en bvb de eerste -cruciale- tegengoal een duidelijke fout vd keeper was (slecht uitkomen, twijfelen en dan in niemandsland staan kijken met een ganse verdediging uit positie) ? toch iets om eens bij stil te staan me dunkt. bon, the deed is done - moving on. _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Okt 2016, 9:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
VDN moet dat tegen het bestuur zeggen en niet in de pers. Zoiets bespreek je intern.
En de regel is nu eenmaal : Trainer is makkelijker te vervangen dan spelers. Als de spelers absoluut met hem verder wouden hadden ze dat maar moeten zeggen en tonen (zowel OP als naast het veld) |
| 18 Okt 2016, 9:34 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: op het gemak aan hebben we al opvallend veel pech met arbitrale beslissingen, das juist en frustrerend. maar zowel (ex-)trainer als spelers dienen toch vooral in eigen boezem te kijken. er waren telkens kantelmomenten genoeg om het zelf af te maken of met een gepaste ingreep iets bij te sturen. ik had DG zeker nog tot Nieuwjaar in functie gelaten, vooral omdat hij inderdaad meerdere spelers nogal laat bij de groep kreeg en het normaal is dat het tijd kost om de machine ineen te sleutelen. Anderzijds is dat nu eenmaal wel het recht van een bestuur (en ook op dit forum is men tamelijk unaniem inzake DG) en kan je daar als speler zo niet op reageren naar mijn smaak, zeker niet als kapitein. kan me niet van de indruk ontdoen dat er schuldgevoel over het overgrote deel van zijn eigen prestaties onder DG speelt allicht ? tgn La Lou kapt iedereen op de toenmalige verdediging maar daarvan staan er ondertussen wel 3 hogerop dan wij sterk te spelen(Lievens, Gaye, Gillis) terwijl wij hier aan ronde 150 van 'bash onze centrale verdedigers' begonnen zijn en bvb de eerste -cruciale- tegengoal een duidelijke fout vd keeper was (slecht uitkomen, twijfelen en dan in niemandsland staan kijken met een ganse verdediging uit positie) ? toch iets om eens bij stil te staan me dunkt. bon, the deed is done - moving on. de uitwedstrijden op Petegem (cruciale redding bij 4-3) en Torhout (bal magistraal uit winkelhaak) heb je duidelijk geskipt wat de prestaties van VDN betreft. Wat zijn uitlatingen in de pers betreft, lijkt me dit "not done", zeker als kapitein... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Okt 2016, 9:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Het artikel staat in HNB, daarmee weet ik ook al genoeg.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 18 Okt 2016, 9:54 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: op het gemak aan hebben we al opvallend veel pech met arbitrale beslissingen, das juist en frustrerend. maar zowel (ex-)trainer als spelers dienen toch vooral in eigen boezem te kijken. er waren telkens kantelmomenten genoeg om het zelf af te maken of met een gepaste ingreep iets bij te sturen. ik had DG zeker nog tot Nieuwjaar in functie gelaten, vooral omdat hij inderdaad meerdere spelers nogal laat bij de groep kreeg en het normaal is dat het tijd kost om de machine ineen te sleutelen. Anderzijds is dat nu eenmaal wel het recht van een bestuur (en ook op dit forum is men tamelijk unaniem inzake DG) en kan je daar als speler zo niet op reageren naar mijn smaak, zeker niet als kapitein. kan me niet van de indruk ontdoen dat er schuldgevoel over het overgrote deel van zijn eigen prestaties onder DG speelt allicht ? tgn La Lou kapt iedereen op de toenmalige verdediging maar daarvan staan er ondertussen wel 3 hogerop dan wij sterk te spelen(Lievens, Gaye, Gillis) terwijl wij hier aan ronde 150 van 'bash onze centrale verdedigers' begonnen zijn en bvb de eerste -cruciale- tegengoal een duidelijke fout vd keeper was (slecht uitkomen, twijfelen en dan in niemandsland staan kijken met een ganse verdediging uit positie) ? toch iets om eens bij stil te staan me dunkt. bon, the deed is done - moving on. de uitwedstrijden op Petegem (cruciale redding bij 4-3) en Torhout (bal magistraal uit winkelhaak) heb je duidelijk geskipt wat de prestaties van VDN betreft. Wat zijn uitlatingen in de pers betreft, lijkt me dit "not done", zeker als kapitein... ge doet heel hard uw best om mij als een soort anti neer te zetten om vooral te maskeren da gij voor ne zelfverklaarden 'criticus' nogal heel erg ne pro zijdt (jij gebruikte destijds nen anderen term voor wat ik nu bedoel), hetgeen perfect mag overigens. nochtans denk ik dat af en toe nen figuurlijke stamp onder het gat op en naast het veld niet zo slecht zou zijn voor onze keeper. mogelijk is dat een van de dingen waar de nieuwe trainer zich mee kan bezighouden (ook al is de concurrentie nog niet klaar) want een geprikkelde KVDN kan zeker een puntenpakker zijn en we hebben dat duidelijk nodig. als je dat niet op een forum mag postten (vind dat ik nog braaf ben foitelek) zit vooral jij in de problemen want jij schopt hier doorgaans genoeg in het rond naar spelers om trouwens niet te vaak gelijk te hebben. ik heb gezegd en ga het hierbij ook laten ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Okt 2016, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
kheiremans schreef: VDN moet dat tegen het bestuur zeggen en niet in de pers. Zoiets bespreek je intern. En de regel is nu eenmaal : Trainer is makkelijker te vervangen dan spelers. Als de spelers absoluut met hem verder wouden hadden ze dat maar moeten zeggen en tonen (zowel OP als naast het veld) --- DE NAGEL OP DE KOP ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Okt 2016, 11:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Redant strikes again ... Niets geloven van dat artikel.
_________________ OB17 |
| 18 Okt 2016, 11:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Tokkie schreef: Redant strikes again ... Niets geloven van dat artikel. kverschiet er ni van dat die sukkel weer eens onnozelheid gaat verkopen in de gazet. is lang ni de eerste keer. de teneur in dat artikel ook. gewoon belachelijk. dat die zichzelf nog serieus neemt.... |
| 18 Okt 2016, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Davy schreef: Tokkie schreef: Redant strikes again ... Niets geloven van dat artikel. kverschiet er ni van dat die sukkel weer eens onnozelheid gaat verkopen in de gazet. is lang ni de eerste keer. de teneur in dat artikel ook. gewoon belachelijk. dat die zichzelf nog serieus neemt.... -- DG is gewoon (alweer eens) verschrikkelijk teleurgesteld en kan daar heel moeilijk mee omgaan. Bij dit nieuw bestuur, die voordien al een ganse ploeg had buitengekegeld na een wanvertoning tegen Lalou, mocht DG ook zoiets verwachten als zijn resultaten na 7 competitiewedstrijen ondermaats bleken. Het is ook niet de eerste keer dat hij bij een voetbalclub "op straat wordt gezet" en steeds volgens zijn mening onterecht. Voor een reporter als Redant is dat natuurlijk 'spek naar zijn bek' om daar een 'Dallas'-episode rond te maken. Het bestuur is helemaal niet hypocriet. Zoals wordt aangebracht om 2 stenen te doen vechten. Sommigen proberen deze club in heropstanding, terug omlaag te halen door interne ruzie te stoken. KVDN heeft gewoon willen zeggen dat DG van de spelers nog krediet zou hebben gekregen. en dat ze meeleven met DG die heelzeker een heel goeie vent is, maar te licht qua trainersniveau. Maar spelers zijn slechts heel tijdelijke werknemers, ... en geen bestuurders van een club, met bijna 100 jaar traditie, die ook moeten verantwoording afleggen tov hun sponsors! Ik ben er van overtuigd dat onze beleidsmensen - en zeker de voorzitter, voldoende intelligent zijn, om zich niet te laten vangen aan kwaadaardige onrustzaaiers... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie Laatst gewijzigd door pattaboem op 18 Okt 2016, 15:23, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Okt 2016, 14:39 |
|
|
Vaste Waarde
Tokkie schreef: Redant strikes again ... Niets geloven van dat artikel. Inderdaad. Redant is een Dender-fan en probeert telkens weer onze club in een slecht daglicht te brengen. |
| 18 Okt 2016, 15:20 |
|
| Pagina 321 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 319 320 321 322 323 … 497 Volgende |