|
|
| Pagina 322 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 320 321 322 323 324 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bartos schreef: Smetje schreef: Uit het bericht daar kan je afleiden dat ze hem vooral aantrekken voor op het middenveld. Amai, als we nu al uit berichten op de site kunnen afleiden waar iemand gaat spelen. Dus de webmaster gaat volgend seizoen de ploeg opstellen of zo ?Pas op, zou goed kunnen hé dat het voor op het middenveld zal zijn, maar dat zullen ze wel zien eens de voorbereiding begint zeker. Ze hadden toch altijd gezegd dat ze nog een middenvelder zochten die ook vanachter kan spelen. En op de site staat dat hij vooral op de 6 ervaring heeft. Ik vermoed dus dat het de bedoeling is om hem op het middenveld uit te spelen, maar of hij daar of vanachter zal spelen zal de voorbereiding inderdaad uitwijzen. |
| 01 Jun 2012, 15:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Still standing ! schreef: er moet imo wel zéker ne spits bij, daarom niet noodzakelijk een 'naam' maar toch wel iemand die onmiddellijk enig rendement kan brengen. Dat vind ik ook wel, offensief mag er voor mij zeker nog iemand bij, en liefst iemand waarvan ge er kunt op rekenen dat hij toch wel goed is voor wat goals, want momenteel dreigt er offensief wel heel veel druk op de schouders van Glouftsis (momenteel samen met De Munter de enige echte spits in de kern) te komen. Even advocaat van de duivel spelen, maar lag er de afgelopen jaren ook al zo geen vergelijkbare druk op Depoitre? Maar ik zou niet panikeren: het feit dat aan Sam medegedeeld wordt dat hij weg mag, wil toch wel zeggen dat ze zeker nog iemand zullen aantrekken vooraan. Voor de rest toch toffe dingen om naar uit te kijken - positie voor rechterverdediger centraal zal druk gesolliciteerd worden met Kestens, Smet en Bogaerts... |
| 01 Jun 2012, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Even advocaat van de duivel spelen, maar lag er de afgelopen jaren ook al zo geen vergelijkbare druk op Depoitre? Toen had je ook wel Moreels die er bijvoorbeeld in derde meer dan 20 op een seizoen binnenknalde. |
| 01 Jun 2012, 16:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: DT schreef: Even advocaat van de duivel spelen, maar lag er de afgelopen jaren ook al zo geen vergelijkbare druk op Depoitre? Toen had je ook wel Moreels die er bijvoorbeeld in derde meer dan 20 op een seizoen binnenknalde. Stavros weet dus wat hem te doen staat hé |
| 01 Jun 2012, 16:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
|
| 01 Jun 2012, 17:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Bartos schreef: Still standing ! schreef: er moet imo wel zéker ne spits bij, daarom niet noodzakelijk een 'naam' maar toch wel iemand die onmiddellijk enig rendement kan brengen. Dat vind ik ook wel, offensief mag er voor mij zeker nog iemand bij, en liefst iemand waarvan ge er kunt op rekenen dat hij toch wel goed is voor wat goals, want momenteel dreigt er offensief wel heel veel druk op de schouders van Glouftsis (momenteel samen met De Munter de enige echte spits in de kern) te komen. Even advocaat van de duivel spelen, maar lag er de afgelopen jaren ook al zo geen vergelijkbare druk op Depoitre? Maar ik zou niet panikeren: het feit dat aan Sam medegedeeld wordt dat hij weg mag, wil toch wel zeggen dat ze zeker nog iemand zullen aantrekken vooraan. Voor de rest toch toffe dingen om naar uit te kijken - positie voor rechterverdediger centraal zal druk gesolliciteerd worden met Kestens, Smet en Bogaerts... Ik vrees dat Bogaerts voor de verdediging zal spelen zoals ook De Schutter wel eens deed met daarvoor Van Damme en Hughelier als controlerende middenvelders zodat voor Martin geen plaats zal zijn. Ook Kestens zal zich weer in de ploeg moeten knokken centraal achter in.Maar Kristof heeft daarvoor wel de juiste mentaliteit. Of we nu ook meer de achterlijn gaan halen valt ook af te wachten.Als De Cuyper en Weydisch diep op eigen helft moeten terugzakken zoals BVR dat graag heeft zal dat ook wel een probleem zijn. Van Stavros moeten we natuurlijk geen verdedigend werk verwachten.Die neemt wel de speelwijze van Cousin over op dat vlak. Een derde spits zie ik er niet bijkomen.Enerzijds komt een topspits niet voor op de bank te zitten en dan je kan beter Crispyn houden die daar geen moeite mee heeft.Anderzijds zie ik ons zeker niet met 2 spitsen spelen.Dus kan De Munter en eventueel Martin onze Stavros al eens vervangen. |
| 01 Jun 2012, 18:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
nog één degelijke 2e spits en dan kan ik mij helemaal vinden in het gemaakte huiswerk.
We hebben, afgaande op het overzicht van de kern dat DT hier een tijdje geleden postte, toch meer en meer een gebalanceerde kern. Toch vind ik ook wel dat die extra aanvaller weldegelijk belangrijk is... Blessureleed / of iets met Glouftsis aan het begin van het seizoen, en we zijn direct hele seizoen aan het hypothekeren. Nog eens terugzakken naar derde, dat is toch óók een heel groot risico voor de club? In het achterhoofd hou ik ook 't financiële voor ogen.. Als 'het niet meer gaat dan gaat het niet meer, maar dan moeten we realist zijn en rekening houden met het risico van een smalle kern. Een half jaar geleden waren we nog geld uit mekaars zakken aan 't praten om in leven te blijven, daar kunnen we inderdaad ook niet omheen. de club heeft deze week naar mijn aanvoelen hele goeie zaken gedaan (spelers die niet voldeden vervangen door een toch wel een degelijke vervanger, en een nieuwe frisse website, die na een tijdje eindelijk weer eens wat uitstraalt, zoiets is toch belangrijk voor uw businesspartners/sponsors... op dat elan verder gaan zou'k zo zeggen. het EK als zoethoudertje, en dan op naar de oefenmatchkes... |
| 01 Jun 2012, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Davy schreef: nog één degelijke 2e spits en dan kan ik mij helemaal vinden in het gemaakte huiswerk. We hebben, afgaande op het overzicht van de kern dat DT hier een tijdje geleden postte, toch meer en meer een gebalanceerde kern. Toch vind ik ook wel dat die extra aanvaller weldegelijk belangrijk is... Blessureleed / of iets met Glouftsis aan het begin van het seizoen, en we zijn direct hele seizoen aan het hypothekeren. Nog eens terugzakken naar derde, dat is toch óók een heel groot risico voor de club? In het achterhoofd hou ik ook 't financiële voor ogen.. Als 'het niet meer gaat dan gaat het niet meer, maar dan moeten we realist zijn en rekening houden met het risico van een smalle kern. Een half jaar geleden waren we nog geld uit mekaars zakken aan 't praten om in leven te blijven, daar kunnen we inderdaad ook niet omheen. de club heeft deze week naar mijn aanvoelen hele goeie zaken gedaan (spelers die niet voldeden vervangen door een toch wel een degelijke vervanger, en een nieuwe frisse website, die na een tijdje eindelijk weer eens wat uitstraalt, zoiets is toch belangrijk voor uw businesspartners/sponsors... op dat elan verder gaan zou'k zo zeggen. het EK als zoethoudertje, en dan op naar de oefenmatchkes... in het nieuwsblad stond dat ze nog altijd met daan vaesen bezig zijn , dus ik denk dat ze bogaert meer als verdediger zien , en dat dan smet onze vaste backrechts zal worden |
| 01 Jun 2012, 19:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
witteken schreef: Davy schreef: nog één degelijke 2e spits en dan kan ik mij helemaal vinden in het gemaakte huiswerk. We hebben, afgaande op het overzicht van de kern dat DT hier een tijdje geleden postte, toch meer en meer een gebalanceerde kern. Toch vind ik ook wel dat die extra aanvaller weldegelijk belangrijk is... Blessureleed / of iets met Glouftsis aan het begin van het seizoen, en we zijn direct hele seizoen aan het hypothekeren. Nog eens terugzakken naar derde, dat is toch óók een heel groot risico voor de club? In het achterhoofd hou ik ook 't financiële voor ogen.. Als 'het niet meer gaat dan gaat het niet meer, maar dan moeten we realist zijn en rekening houden met het risico van een smalle kern. Een half jaar geleden waren we nog geld uit mekaars zakken aan 't praten om in leven te blijven, daar kunnen we inderdaad ook niet omheen. de club heeft deze week naar mijn aanvoelen hele goeie zaken gedaan (spelers die niet voldeden vervangen door een toch wel een degelijke vervanger, en een nieuwe frisse website, die na een tijdje eindelijk weer eens wat uitstraalt, zoiets is toch belangrijk voor uw businesspartners/sponsors... op dat elan verder gaan zou'k zo zeggen. Nu ze tg goe bezig zyn met transfers en flippo aan zyn laatste seizoen begint als speler is ne goeie achterspeler geen overbodige luxe beter nu als dat het telaat is stel gekwetsten vallen. het EK als zoethoudertje, en dan op naar de oefenmatchkes... in het nieuwsblad stond dat ze nog altijd met daan vaesen bezig zijn , dus ik denk dat ze bogaert meer als verdediger zien , en dat dan smet onze vaste backrechts zal worden |
| 02 Jun 2012, 10:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Alexandre Di Gregorio komt over van kvk tienen
Alexandre Di Gregorio komt naar S.C. Eendracht Aalst. "We hebben onze ervaren nummer 10 te pakken", aldus sportief verantwoordelijke Luc Van Hauwermeiren. Di Gregorio, een speler met ervaring in eerste klasse, komt voor minstens twee seizoenen naar het Pierre Cornelisstadion. Di Gregorio komt over van KVK Tienen. De 32-jarige spelmaker was eerder actief bij onder andere K. Racing Genk, Sporting Charleroi, Royal Antwerp FC en het Nederlandse RKC Waalwijk. De rechtsvoetige aanvallende middenvelder lag nog een seizoen onder contract bij KVK Tienen, maar kreeg er wegens bewezen diensten toestemming om over een transfer te onderhandelen. De sportieve cel van E.Aalst heeft met de komst van Di Gregorio de samenstelling van de kern voor het seizoen 2012-2013 bijna afgerond. Alexandre Di Gregorio heeft een contract voor twee seizoenen ondertekend, met een optie voor een extra jaar. |
| 02 Jun 2012, 13:31 |
|
|
Freak
ze mogen stoppen met kopen,straks spelen we kampioen.
![]() |
| 02 Jun 2012, 14:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ervaring heeft hij idd, hopelijk heeft hij ook nog goesting genoeg om 2 jaar alles te geven voor Eendracht Aalst...
|
| 02 Jun 2012, 14:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Toch twijfels bij de transfer van Di Gregorio. Zeker en vast ne goeie speler geweest en enkele jaren terug zou ik hem graag zien komen hebben. Ik weet echter niet goed wat we er nu nog mogen van verwachten. Hij lijkt mij wat op de terugweg. Enfin, aan hem om het tegendeel te bewijzen he.
|
| 02 Jun 2012, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
zwawi schreef: Toch twijfels bij de transfer van Di Gregorio. Zeker en vast ne goeie speler geweest en enkele jaren terug zou ik hem graag zien komen hebben. Ik weet echter niet goed wat we er nu nog mogen van verwachten. Hij lijkt mij wat op de terugweg. Enfin, aan hem om het tegendeel te bewijzen he. hij heeft er toch maar een vrij teleurstellend seizoen opzitten bij Tienen, maar bon we zullen zien wat hij hier presteert. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 02 Jun 2012, 14:26 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: zwawi schreef: Toch twijfels bij de transfer van Di Gregorio. Zeker en vast ne goeie speler geweest en enkele jaren terug zou ik hem graag zien komen hebben. Ik weet echter niet goed wat we er nu nog mogen van verwachten. Hij lijkt mij wat op de terugweg. Enfin, aan hem om het tegendeel te bewijzen he. hij heeft er toch maar een vrij teleurstellend seizoen opzitten bij Tienen, maar bon we zullen zien wat hij hier presteert. gans tienen heeft een teleurstellend seizoen achter de rug. |
| 02 Jun 2012, 14:33 |
|
| Pagina 322 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 320 321 322 323 324 … 345 Volgende |