|
|
| Pagina 323 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 321 322 323 324 325 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
davy1919 schreef: zwawi schreef: Toch twijfels bij de transfer van Di Gregorio. Zeker en vast ne goeie speler geweest en enkele jaren terug zou ik hem graag zien komen hebben. Ik weet echter niet goed wat we er nu nog mogen van verwachten. Hij lijkt mij wat op de terugweg. Enfin, aan hem om het tegendeel te bewijzen he. hij heeft er toch maar een vrij teleurstellend seizoen opzitten bij Tienen, maar bon we zullen zien wat hij hier presteert. Reactie via Facebook van mijn vriend Lucas Laermans Goed dat we daar van af zijn.. Zwaar overbetaald en NIETS laten zien. Had al bang dat we weer een seizoen naar zijn gewandel moesten kijken. Scoorde wel enkele keren.. maar denk op 1 goal na allemaal penalty's. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2012, 14:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: davy1919 schreef: zwawi schreef: Toch twijfels bij de transfer van Di Gregorio. Zeker en vast ne goeie speler geweest en enkele jaren terug zou ik hem graag zien komen hebben. Ik weet echter niet goed wat we er nu nog mogen van verwachten. Hij lijkt mij wat op de terugweg. Enfin, aan hem om het tegendeel te bewijzen he. hij heeft er toch maar een vrij teleurstellend seizoen opzitten bij Tienen, maar bon we zullen zien wat hij hier presteert. Reactie via Facebook van mijn vriend Lucas Laermans Goed dat we daar van af zijn.. Zwaar overbetaald en NIETS laten zien. Had al bang dat we weer een seizoen naar zijn gewandel moesten kijken. Scoorde wel enkele keren.. maar denk op 1 goal na allemaal penalty's. Familie van Van Mieghem? We zullen wel zien wat het geeft hé. Ik ga van op voorhand geen oordeel vellen. Ben benieuwd naar onze volledige nieuwe ploeg! |
| 02 Jun 2012, 14:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Kan er hier trouwens eens iemand een overzicht zetten van de spelers die we nu allemaal hebben voor volgend seizoen? Want met die vele transfers ben ik dat eigenlijk zo wat uit het oog verloren... Of staat er hier al ergens een overzichtje?
|
| 02 Jun 2012, 14:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Sam De Munter (KV Oostende)
Tjendo De Cuyper (Club Brugge) Mike Smet (Beerschot AC) Niels Martin (Berchem) Marco Petrovic (SK Sint-Niklaas) Lauden Hugelier (Moeskroen) Thomas Weydisch (RC Mechelen) Jorden De Batselier (Eigen jeugd) Gert-Jan Verhoeven (Eigen jeugd) Tom Pietermaat (KV Mechelen) Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas) Julien Jadot (FCV Dender) Jonas Bogaerts (KVK Tienen) Alexandre Di Gregorio (KVK Tienen) Al 14 man.. En het is bijna afgerond.. ![]() |
| 02 Jun 2012, 15:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Poging tot geven van mogelijke posities:
VDN/De Batseleir/verhoeven Pietmaat ---------- Kestens ------------ Fillippovic-----------Petrovic Smet------------------Smet --------------Bogaerts---------- Van Renthergem --------------------------------------------------------- ------------- Fillippovic ------------------------------Bogaerts Jadot De Cuyper -----------------Hugelier-------------------Van Damme ------------------Weydisch Martin--------------------- Ndefe ---------------------------------------------------- Van Renterghem -------------------------------------- Martin --------------------------------------- Di gregorio Glouftsis ---------------------------- De Munter _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Jun 2012, 16:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
witzwet schreef: Poging tot geven van mogelijke posities: VDN/De Batseleir/verhoeven Pietmaat ---------- Kestens ------------ Fillippovic-----------Petrovic Smet------------------Smet --------------Bogaerts---------- Van Renthergem --------------------------------------------------------- ------------- Fillippovic ------------------------------Bogaerts Jadot De Cuyper -----------------Hugelier-------------------Van Damme ------------------Weydisch Martin--------------------- Ndefe ---------------------------------------------------- Van Renterghem -------------------------------------- Martin --------------------------------------- Di gregorio Glouftsis ---------------------------- De Munter TVR is eerder een CM dan een LM. Voorts een mooi overzichtje. Misschien Pietermaat nog vermelden als RM en Tjendo als AM? |
| 02 Jun 2012, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bartos schreef:
Ik vraag mij eigenlijk af of dat dan nen bal uitmaakt of die samenwerking met Anderlecht er komt. Voor mij geen probleem als ze ermee samenwerken, maar tis nu toch echt niet dat we afhankelijk zijn van een samenwerking met Anderlecht, waarbij ge dan misschien ene speler van hen moogt gebruiken voor een seizoen en dan is het nog enorm afwachten of ge er iets mee kunt aanvangen ook. Tis toch echt niet dat het een ramp is als die samenwerking niet doorgaat hé. ----- Nee hoor Bartos, zo bedoelde ik dat ook niet. Komt die samenwerking er niet, dan lig ik daar ook niet wakker van. Anderlecht is indedaad niet 'de onmisbare schakel' die we nodig hebben. Maar elk beetje hulp (advies Bossie, samenwerking Anderlecht enz..) lijkt me welkom als onze Iendracht "back-to-glorie" wil terugkeren. We weten allemaal toch, ....hoe moeilijk die weg is, nietwaar? Vraag dat maar eens aan die tweedklasseclubs die al vele jaren 'smachten naar eerste'... (Antwerp, Dender, Oostende, Eupen..enz...) Het enige wat me verbaasde, was het intitatief van het bestuur om met Anderlecht samen te werken, en dan kort nadien die berichtgeving, dat ze met Woluwe in de boot wilden stappen. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 02 Jun 2012, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Met zoveel transferts kunnen we ons al eens wagen aan een mogelijke opstelling. Maar in huidige situatie is het toch koffiedik kijken met al die nieuwkomers. Positief is wel dat we minstens overal een dubbele bezetting hebben. Het zal dus van de vorm afhangen wie de eerste voorkeur krijgt om te spelen.
BVR heeft echt véél werk in de winkel ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 02 Jun 2012, 22:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
BVR heeft idd veel werk, maar ik denk in de vorm van een "luxe-probleem", wat in principe alleen maar positief is.
|
| 02 Jun 2012, 23:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Elektronized schreef: BVR heeft idd veel werk, maar ik denk in de vorm van een "luxe-probleem", wat in principe alleen maar positief is. Tgoh, een luxe-probleem... Dan ga je ervan uit dat elke transfer een voltreffer wordt. Ik hoop het, maar betwijfel het toch sterk. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 03 Jun 2012, 1:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gezien de meeste posities dubbel bezet zijn ga ik er wel van uit dat het een luxe-probleem is.
Over de transfers, eerlijk gezegd heb ik er toch wel een goed gevoel bij. Technisch zijn we er toch op vooruit gegaan denk ik. Natuurlijk zal iedereen pas de waarde zien nadat ze effectief hebben gespeeld. De wedstrijden tegen Anderlecht, Willem II en Fortuna Sittard lijken mij daarvoor ideaal, om te zien wat je in huis hebt. |
| 03 Jun 2012, 11:17 |
|
|
We kunnen pas praten van "luxe", als het volledige spelerspotentieel ten 1ste : én een goeie ploeg is, zowel aanvallend, spelmakend, als verdedigend...En we ten 2de ; vrijwel over 18 tot 22 evenwaardige spelers beschikken. En dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Gauw zal blijken wie de vaste titularissen zijn, en wie de evenwaardige .....of zwakkere schakels zijn, die bij blessures, die gaten zullen moeten opvullen. Daar ligt ook de strekte en het doorzicht van een trainer. Maar we starten optimistisch hé.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 03 Jun 2012, 18:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: We kunnen pas praten van "luxe", als het volledige spelerspotentieel ten 1ste : én een goeie ploeg is, zowel aanvallend, spelmakend, als verdedigend...En we ten 2de ; vrijwel over 18 tot 22 evenwaardige spelers beschikken. En dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Gauw zal blijken wie de vaste titularissen zijn, en wie de evenwaardige .....of zwakkere schakels zijn, die bij blessures, die gaten zullen moeten opvullen. Daar ligt ook de strekte en het doorzicht van een trainer. Maar we starten optimistisch hé.... Insteek is ook niet min moet ik zeggen. Trouwens, niemand heeft 18 tot 22 evenwaardige spelers - hebben wij trouwens de laatste tien jaar ook nooit gehad. Was Vervaeke vorig seizoen evenwaardig aan Potjes, was Ode de ideale vervanger voor Depoitre, was Sam dat voor Wouter? Sorry, maar als dat het uitgangspunt is... Wacht de wedstrijden gewoon eerst af... Maar nogmaals - beter dat uw kern voor de voorbereiding rond is dan inderhaast nog versterkingen aantrekken om die dan nog beetje bij beetje te moeten inpassen. Ter info: Oudenaarde kan zich nu pas beginnen roeren op de transfermarkt voor tweede, onze kern is nagenoeg af - scheelt een slok op een borrel hoor. Vraag maar aan Sint-Niklaas hoe moeilijk het is u te wapenen nadat je de eindronde hebt gewonnen. |
| 04 Jun 2012, 7:07 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Volgens mij kan je bij het bekijken van deze kern alleen maar chapeau zeggen tegen het bestuur.
Op het eerste zicht alles wat er nodig is om op zen minst een rustig seizoen te kunnen draaien, ik kijk er echt naar uit. ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 04 Jun 2012, 18:42 |
|
|
liever 18 spelers die ervoor vechten dan da ge ambras krijgt omdat er teveel spelers zijn
![]() |
| 04 Jun 2012, 20:32 |
|
| Pagina 323 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 321 322 323 324 325 … 345 Volgende |