|
|
| Pagina 329 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
Gilles schreef: EENDRACHT AALST KIJKT VOORUIT Gisterenavond heeft de VZW Sportclub Eendracht Aalst zijn jaarvergadering gehouden onder meer om de jaarrekening goed te keuren. Deze goedkeuring ging gepaard met een kwijting voor de bestuurders. De neerlegging van de jaarrekening gebeurde vandaag. Daarnaast werden de cijfers van 1 jaar nieuw bestuur onder de loupe genomen waarbij duidelijk werd dat de zware schuldenhistoriek aan een gezond tempo wordt weggewerkt. Deze cijfers toonden ook aan dat heel wat inkomstenbronnen van de club terug in de lift zitten en dat we dus mogen aannemen dat het dieptepunt van de omzet midden vorig jaar werd bereikt. De kosten gaan dan weer in dalende lijn, en dat is uiteraard goed nieuws, maar er is toch nog wel wat werk aan de winkel. Daarnaast werd er ook naar de toekomst gekeken en de mogelijkheden om de club op een duurzame en transparante manier verder uit te bouwen. De uitbouw van onze club moet idealiter gepaard gaan met een verbreding van het draagvlak. Het is te vroeg om daar al uitspraken over te doen maar het is de bedoeling dat die plannen in de komende weken concreter worden. Veel wijzer wordt je hier niet van . |
| 01 Feb 2017, 7:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Verbreding van het draagvlak.. In welke context moeten we dat dan zien??
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Feb 2017, 8:52 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: In HNB staat dat er een piste wordt onderzocht waarbij de vzw leden Valckenier en Van Hallen de club in handen zouden nemen maar er is ook een piste rond Le Juste. De ambitie binnen de club is om die 2 pistes samen te brengen en EA weer naar de top te brengen. Binnen enkele weken zal er wel meer duidelijkheid zijn zeker, hopelijk steken de fusiegeruchten opnieuw de kop niet op.... Van Hallen? Nog nen andere ook. Het gaat drummen worden precies. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Feb 2017, 9:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Verbreding van het draagvlak.. In welke context moeten we dat dan zien?? fusie ? |
| 01 Feb 2017, 9:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 01 Feb 2017, 11:16 |
|
|
forumlegende
champagne schreef: hansken schreef: Verbreding van het draagvlak.. In welke context moeten we dat dan zien?? fusie ? De naam valckenier valt in een post hierboven als potentiële mede-investeerder. Valckenier heeft altijd gesteld dat hij 1 grote club in de Denderstreek wilt. Of dat is door faillissement van andere ploegen, opslorping of fusie maakt hem weinig uit, denk ik. Vandaar 't risico dat er weer geruchten de kop op zullen steken ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Feb 2017, 18:05 |
|
|
forumlegende
De ambitie van de club is om allemaal (Valckenier, Vanstallen, Lejuste,...) tot 1 oplossing te komen, lees ik hier. Ik hoop dat iedereen zich daar van bewust is en dat ieder zijn (groot) ego opzij zet ten dienste van onze club.
En dat deze uitspraak niet binnen een paar weken als een boemerang in hun gezicht terecht komt. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Feb 2017, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik denk wel dat PLJ wel al 2,3,4 stappen verder denkt wat betreft de toekomst van onze club.
Als Valckenier en Van Hallen (of Vanstallen), die ik niet ken, mee op die kar willen springen, dan zou de toekomst er mooi kunnen uitzien. Ik spreek natuurlijk in de onvoltooid toekomstige tijd... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Feb 2017, 19:11 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: De ambitie van de club is om allemaal (Valckenier, Vanstallen, Lejuste,...) tot 1 oplossing te komen, lees ik hier. Ik hoop dat iedereen zich daar van bewust is en dat ieder zijn (groot) ego opzij zet ten dienste van onze club. En dat deze uitspraak niet binnen een paar weken als een boemerang in hun gezicht terecht komt. ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Feb 2017, 19:40 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Timoilsjt schreef: champagne schreef: hansken schreef: Verbreding van het draagvlak.. In welke context moeten we dat dan zien?? fusie ? De naam valckenier valt in een post hierboven als potentiële mede-investeerder. Valckenier heeft altijd gesteld dat hij 1 grote club in de Denderstreek wilt. Of dat is door faillissement van andere ploegen, opslorping of fusie maakt hem weinig uit, denk ik. Vandaar 't risico dat er weer geruchten de kop op zullen steken ![]() Waarom link jij dat alleen aan Valckenier, het is anders wel onze huidige bestuursploeg die dat artikel poste hoor... Ze kunnen dan al ooit eens willen beweren hebben niet voor een fusie te zijn, met dat laatste artikel doen ze het in ieder geval zichzelf aan. Redelijk ongelukkige woordkeuze toch wel! Kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit zelfs de bedoeling was. Een weldenkend mens die zich bewust is van de context doet zulke uitspraak toch niet ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Feb 2017, 20:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Zonder naief te willen zijn: kan een groter draagvlak niet ook gewoon betekenen : meer investeerders, los van een fusie? in het artikel van VM dat Anathema hier postte liet Lejuste optekenen voor een autonoom Aalst te gaan en erkent hij dat Aalst niet zit te wachten op een fusie met dat clubje van een beetje verder.
Ivm dat artikel op de site: het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze in hun communicatie nadien even moeten bijsturen omdat hij voor interpretatie vatbaar is. enfin dat hebt ge nu wel als de club veel en transparant wil communiceren, dat het eens niet goed loopt of minder goed uitpakt dan gedacht. ofwel slijpte men er bewust een beetje onduidelijkheid in om de achterban standpunt te laten innemen zodat dat mee kan worden genomen in gesprekken met medeinvesteerders. de tijd zal het uitwijzen zeker? nu er weer eens een beetje onduidelijkheid ontstaat over welke koers er op middellange termijn wordt gevaren en met wie, besef ik hoe comfortabel het de laatste maanden eigenlijk was om gewoon te kunnen genieten van het sportieve rond de club, zonder te veel in 't achterhoofd bezig te zijn met het extra-sportieve, dat waren we al enkele decennia eventjes niet meer gewoon... hopen dat El Corredor (light) zijn wens wordt ingevuld... dat de grote mannen met het geld en de goesting de neuzen in dezelfde richting zetten en dat de neuzen dan niet per abuis naar het zuiden staan gericht. |
| 01 Feb 2017, 21:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote="Davy"]Zonder naief te willen zijn: kan een groter draagvlak niet ook gewoon betekenen : meer investeerders, los van een fusie? in het artikel van VM dat Anathema hier postte liet Lejuste optekenen voor een autonoom Aalst te gaan en erkent hij dat Aalst niet zit te wachten op een fusie met dat clubje van een beetje verder.
Ivm dat artikel op de site: het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze in hun communicatie nadien even moeten bijsturen omdat hij voor interpretatie vatbaar is. enfin dat hebt ge nu wel als de club veel en transparant wil communiceren, dat het eens niet goed loopt of minder goed uitpakt dan gedacht. ofwel slijpte men er bewust een beetje onduidelijkheid in om de achterban standpunt te laten innemen zodat dat mee kan worden genomen in gesprekken met medeinvesteerders. de tijd zal het uitwijzen zeker? nu er weer eens een beetje onduidelijkheid ontstaat over welke koers er op middellange termijn wordt gevaren en met wie, besef ik hoe comfortabel het de laatste maanden eigenlijk was om gewoon te kunnen genieten van het sportieve rond de club, zonder te veel in 't achterhoofd bezig te zijn met het extra-sportieve, dat waren we al enkele decennia eventjes niet meer gewoon... hopen dat El Corredor (light) zijn wens wordt ingevuld... dat de grote mannen met het geld en de goesting de neuzen in dezelfde richting zetten en dat de neuzen dan niet per abuis naar het zuiden staan gericht.[/quote] De stank ( ) zal er wel voor zorgen dat de neuzekes rap opnieuw naar het noorden wijzen ! |
| 01 Feb 2017, 22:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Waarom zegt Lejuste in de artikel van voetbalmagazine dat zijn kop ook kan/kon rollen? Zelfs als er volk bijkomt (wat goed zou zijn), zou hij toch voorzitter moeten blijven als dank voor het afgelopen jaar.
Net als Davy interpreteerde ik die uitbreiding van draagvlak ook meer naar meer bestuursleden. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 02 Feb 2017, 1:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Informatie geven aan de supporters gaat nog altijd even slecht als onder FDR .
Er komt een basis verslagje op de site , het volledig verhaal moeten we halen uit de krant en boekskes . Wat er nu deze week in de krant heeft gestaan , is dat nu zo een geheim dat de supporters niet mogen weten ? |
| 02 Feb 2017, 9:29 |
|
|
Junior
Ik denk dat er niet moet gepanikeerd worden net als toen er plots sprake was van dat ontslag... Met meer draagkracht zal er bedoeld worden dat Lejuste medepartners zoekt. Hij zal ondertussen ook al wel door hebben dat EA voorlopig een verlieslatend bedrijf is en blijft ondanks alle inspanningen. Zoiets heeft tijd nodig en kan niet op twee of drie jaar winstgevend zijn. Willen we van alle schulden af en toch competitief zijn en blijven, dan moeten er gewoon meer investeerders komen. Meer moet je daar denk ik niet achter zoeken. Ik weet dat er velen al aan het dromen waren, maar operatie redding is nog niet voorbij he. We zijn op goede weg, maar alleen wil hij da waarschijnlijk niet doen of we stevenen af op een scenario FDR waarbij hij al zijn centen kwijt is . Dus geen paniek, integendeel dit is een goed scenario. Ik denk dat het ondertussen al heeeeeeeel duidelijk is dat een fusie niet kan voor de "echte eendracht sup." Trouwens had Valckenier een fusie gewild, dan was hij beter naar Dender gegaan en van daaruit het noodlijdende aalst proberen overtuigen. Dus ik denk niet dat er een fusie zal komen. Het is ook logisch dat Valckenier zijn zeg wil doen he als hij er geld wil inpompen.Wie die andere weldoener is weet ik niet, maar ja ik denk dat we niet alle bedrijfsleiders kunnen kennen he. Op zijn minst worden wij niet opgekocht door malafide chinezen (OHL) of indiers of weet ik veel...
Zondag vollen bak en punten pakken!!!!! ![]() |
| 02 Feb 2017, 9:54 |
|
| Pagina 329 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 497 Volgende |