|
|
| Pagina 34 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
downs!
|
| 07 Apr 2009, 9:18 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
As Depoitre meespeldj zellen men t lieken
"Woalen pakken" moeten oanpassen. Ziet da t em van den iejeste kieje zenne vinger nor ons oitstekt zoe as Lecompte. |
| 07 Apr 2009, 9:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
ajaxboy schreef: eendracht aalst wilt troch terughalen Thomas Troch verliet Eendracht Aalst afgelopen zomer, de middenvelder ging aan de slag bij eersteklasser Roeselare. Sinds begin dit jaar is hij op huurbasis actief bij FCN Sint-Niklaas, maar Eendracht Aalst wil een inspanning leveren om Troch terug naar het Pierre Cornelisstadion te halen. "Troch heeft een profcontract bij Roeselare, maar Aalst is Anderlecht niet hoor", reageert de manager van de Ajuinen in HNB. Als Troch daadwerkelijk terugkeert naar Den Iendracht lijkt een uitgaande transfer van Kevin Franck onafwendbaar, maar ook daarover houdt het bestuur van zwart-wit zich op de vlakte. "Dat is voer voor speculaties. Waarom zouden ze niet kunnen samenspelen?", vraagt men zich af in Aalst. bron voetbalkrant Het zou mooi zijn als Troch terugkomt. Het zal niet makkelijk zijn om hem te halen, maar ik hoop erop. Ik denk ook dat Troch en Franck kunnen samenspelen. |
| 07 Apr 2009, 9:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jowwan schreef: As Depoitre meespeldj zellen men t lieken "Woalen pakken" moeten oanpassen. Ziet da t em van den iejeste kieje zenne vinger nor ons oitstekt zoe as Lecompte. Oli Lamberg was anders ook ne populaire Waal... Laatst gewijzigd door AlostanA op 07 Apr 2009, 9:38, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Apr 2009, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik hoop nog op Steurs en Van Steenberghe, zelfs op Roel.
De Spotbeentjes zijn toch als backup hoop ik. |
| 07 Apr 2009, 9:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
boer touch schreef: El Falco schreef: Dit jaar al amper komen zien dus mss niveel recht van spreken, maar als ik Franck zie spelen heb ik altijd het gevoel van "ok, die snapt het spelleke". Misschien heeft hij de verwachtingen niet meteen kunnen inlossen, maar ik vrees dat hij dat soort speler is dat als je hem na een jaar (te snel) wegdoet, je er later spijt van kan en ZAL hebben. En laat ons wel wezen, je hebt zeker werkers nodig in een ploeg, maar toch ook eens een speler die je gewoon moet laten voetballen. Een voetballend type zal het altijd zwaar hebben in een ploeg die niet draait, en er kan toch niet beweerd worden, dat het aan (alleen) franck lag dat de ploeg niet draaide.... Teveel ups en dows en denk dat dit overal al zijn probleem was Dat weet ik niet, daar zou iemand moeten over oordelen die hem de voorbij jaren dag in dag uit gevolgd heeft, als ze dan toch van plan zijn troch terug te halen, zou ik hem nog niet zo snel opgeven. Bovendien heeft hij na alle kritiek en het bankzitten, de handschoen terug opgenomen, en blijkbaar toch met enig succes... Er zijn er hier al andere geweest, niet waar.. _________________
|
| 07 Apr 2009, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Troch en Kevin zie ik om eerlijk te zijn niet direct samen spelen, beide spelers mijden duels en we weten allemaal dat er in derde moet geknokt worden, ik vrees dat dergelijk middenveld zal verzuipen...
Troch heeft een type Ewen, De Schutter, Van Damme... nodig naast zich |
| 07 Apr 2009, 9:57 |
|
|
Miniem
Gijzegem Vaneigest schreef: Troch en Kevin zie ik om eerlijk te zijn niet direct samen spelen, beide spelers mijden duels en we weten allemaal dat er in derde moet geknokt worden, ik vrees dat dergelijk middenveld zal verzuipen... Troch heeft een type Ewen, De Schutter, Van Damme... nodig naast zich ook niet te vergeten dat kevin weinig of nooit geblesseerd is wat in het verleden met troch anders was, bij roeselare was hij nog altijd met die enkel aan het sukkelen.kevin heeft ook nog een contract van 1 jaar dacht ik. |
| 07 Apr 2009, 10:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
En dan maar hopen dat Troch zijn oude niveau haalt he.
|
| 07 Apr 2009, 10:16 |
|
|
Miniem
AlostanA schreef: Ik hoop nog op Steurs en Van Steenberghe, zelfs op Roel. De Spotbeentjes zijn toch als backup hoop ik. roel zou mogen beschikken, steurs tekent eerstdaags bij een 2de klasser al vind ik dat spijtig, ook dessaer kan tekenen bij een 2de klasser, of hij dat doet is iets anders blijft misschien in 3de maar zeker niet bij ons, van steenberghe zou mogen blijven maar niet als 1ste keeper. |
| 07 Apr 2009, 10:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gijzegem Vaneigest schreef: Troch en Kevin zie ik om eerlijk te zijn niet direct samen spelen, beide spelers mijden duels en we weten allemaal dat er in derde moet geknokt worden, ik vrees dat dergelijk middenveld zal verzuipen... Troch heeft een type Ewen, De Schutter, Van Damme... nodig naast zich Ik denk dat ook de nieuwe trainer gewonnnen is voor de tactiek om met 1 spits te spelen MAAR wel indien hij over de goede flankspelers mag beschikken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Apr 2009, 10:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Troch en Kevin zie ik om eerlijk te zijn niet direct samen spelen, beide spelers mijden duels en we weten allemaal dat er in derde moet geknokt worden, ik vrees dat dergelijk middenveld zal verzuipen... Troch heeft een type Ewen, De Schutter, Van Damme... nodig naast zich Ik denk dat ook de nieuwe trainer gewonnnen is voor de tactiek om met 1 spits te spelen MAAR wel indien hij over de goede flankspelers mag beschikken. Dan moet ge wel minstens een type Troch hebben hoor, namelijk iemand die tussen middenveld en aanval kan spelen en vanuit de tweede lijn gemakkelijk een goal kan maken. En liefst daar nog eens ne controlerende middenvelder bij die ook gemakkelijk scoort. Want dat systeem met ene spits kan enkel werken als ge mannen uit de tweede lijn hebt die gemakkelijk scoren, iets wat we dit seizoen dus niet hadden. Zeker dat ook Depoitre gene spits die er 20 op een seizoen zal inlappen. |
| 07 Apr 2009, 10:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
patbike schreef: AlostanA schreef: Ik hoop nog op Steurs en Van Steenberghe, zelfs op Roel. De Spotbeentjes zijn toch als backup hoop ik. roel zou mogen beschikken, van steenberghe zou mogen blijven maar niet als 1ste keeper. ![]() _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 07 Apr 2009, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Bram schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Troch en Kevin zie ik om eerlijk te zijn niet direct samen spelen, beide spelers mijden duels en we weten allemaal dat er in derde moet geknokt worden, ik vrees dat dergelijk middenveld zal verzuipen... Troch heeft een type Ewen, De Schutter, Van Damme... nodig naast zich Ik denk dat ook de nieuwe trainer gewonnnen is voor de tactiek om met 1 spits te spelen MAAR wel indien hij over de goede flankspelers mag beschikken. Dan moet ge wel minstens een type Troch hebben hoor, namelijk iemand die tussen middenveld en aanval kan spelen en vanuit de tweede lijn gemakkelijk een goal kan maken. En liefst daar nog eens ne controlerende middenvelder bij die ook gemakkelijk scoort. Want dat systeem met ene spits kan enkel werken als ge mannen uit de tweede lijn hebt die gemakkelijk scoren, iets wat we dit seizoen dus niet hadden. Zeker dat ook Depoitre gene spits die er 20 op een seizoen zal inlappen. Depoitre is in tegenstelling wat een aantal hier beweren, een heel andere spits dan Jelle. Hij is groot, sterk, wendbaar en voor zijn grootte vrij snel. Voorlopig is zijn scorend vermogen mss nog wel een minpuntje, maar hij gaat je wel toelaten om te kunnen aansluiten met je middenveld en dan heb je zoals Bartos zegt een type Troch nodig, alhoewel ik persoonlijk vind dat Kevin dit ook kan, tenminste als hij 2 stofzuigers in zijne rug heeft. Het duo Couli-Ken bvb. Maar dat heeft Thomas ook nodig. Je kan uiteindelijk Thomas en Kevin niet vergelijken, de één heeft meer scorend vermogen, de andere zal iets meer assists afleveren, maar beiden in een ploeg is vrijwel onmogelijk, tenzij je een stofzuiger hebt die voor beiden kan lopen .....of je naar een ander syteem gaat, 4-4-2 met thomas als 2de spits. Niet simpel voetbal ..... _________________ geer'n bè |
| 07 Apr 2009, 10:45 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
ik zou het wel zeer spijtig vinden moeste ze van steenberghe ni als iejste keeper aaven,tis ne goejen en ze zullen der oek geldj mee uitsparen
|
| 07 Apr 2009, 11:41 |
|
| Pagina 34 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 280 Volgende |