Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 34 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden.

T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie.

Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden...

Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden.

?? Snap jij dit dan zelf ? Ik niet hoor .. Hoe dom toch weer.. Niveau van die Max en zijn performante sponsorwerving zeg maar... :D Komaan he... als er nu één ding is dat je best niet doet op een moment dat je reeds in een negatieve witwas/makelaars kijker loopt is het cashbetalingen eisen toch ?

14 Jan 2024, 20:25
Nationale Ploeg

Wat een waanzinnig dom idee om in witte-kassa-tijden een officieel bericht te sturen dat er enkel cash kan betaald worden. Vandaag sociale controle, morgen de fiscus :crazy:

14 Jan 2024, 21:15
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Wat een waanzinnig dom idee om in witte-kassa-tijden een officieel bericht te sturen dat er enkel cash kan betaald worden. Vandaag sociale controle, morgen de fiscus :crazy:

:lol: :lol:

14 Jan 2024, 21:36
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: RE: Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Smetje schreef:
champagne schreef:
Smetje schreef:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden.

T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie.

Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden...

Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden.

Dit was wel op voorhand aangekondigd. He
Dat van dat cash betalen was idd op voorhand

aangekondigd. Geen idee of er een link is dat er net nu die inval is. Was maar een gedachte.

Voila, dit bedoelde ik dus.

14 Jan 2024, 22:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Feit dat enkel met cash kon worden betaald is volgens HLN 1 van de dingen waar vragen zijn over gesteld (evenals over betalingen van spelers en openstaande hotel facturen). Vreemd toch dat daar zo over gedaan wordt. Is op voorhand gecommuniceerd dat dit eenmalig was door verandering van betaalsysteem. T is niet dat dit voor altijd zo is en ze nooit geen bancontact meer gaan aanvaarden.

Er zouden ook overtredingen zijn vastgesteld.

Dat ze dan maar eens zo een inval doen bij alle ploegen in de reeks. Zien of er op een ander geen overtredingen zijn.

14 Jan 2024, 23:31
Junior

Weten we ondertussen al iets meer wat die overtredingen waren ?

Het was niet slim om dit te communiceren dat er enkel met cash kon worden betaald. Maar aan de andere kant als ze het niet doen zou het ook niet goed geweest zijn want ‘ze laten ons weer niks weten’.

En praktisch sorry maar 9 op de 10 heb ik eigenlijk geen cash meer op zak.. dus eigenlijk was het voor mij niet praktisch want kzen naar de bank mogen gaan :lol:

15 Jan 2024, 8:46
Duivelke

Enkel cash aanvaarden is sowieso niet toegestaan. Je moet altijd een digitaal betaalmiddel aanbieden. Dat is sinds kort een wet, dus dat op zich is al een overtreding.

Sowieso komen die gasten niet op zondag even binnenvallen omdat ze daar goesting in hebben. Er moeten ferme aanwijzigingen zijn dat het de moeite waard is voor die gasten uit hun kot komen.

15 Jan 2024, 10:32
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Bij mijn kapper in Dendermonde en bij mijn vrouw haar kapper in Lebbeke kan je enkel betalen cash, wanneer daar eens een inval?
Vrijdag in schoenwinkel in Koksijde: mijnheer ge kunt enkel met cash betalen, ook geen payconic.
Ik moest dus naar de bacontact om daar geld af te halen.
Ik kan de adressen doorgeven hé!!!

Ze zullen nog veel werk hebben op sociale inspectie maar ze VISEREN EENDRACHT
Al wat ze kunnen doen om de club KAPOT te maken zullen ze doen.

15 Jan 2024, 10:59
Reserve

wevege schreef:
Bij mijn kapper in Dendermonde en bij mijn vrouw haar kapper in Lebbeke kan je enkel betalen cash, wanneer daar eens een inval?
Vrijdag in schoenwinkel in Koksijde: mijnheer ge kunt enkel met cash betalen, ook geen payconic.

Of je hebt gewoon een bestuur van kloefkappers die eigenlijk nooit hadden mogen overnemen.
Kan iedereen de roze bril afzetten aub? De schuldige zitten in de Bredestraat, nergens anders …

Wacht tot alles van gisteren naar buiten komt. De kers op de taart komt nog …

15 Jan 2024, 11:47
nieuw in de eerste ploeg

wevege schreef:

1000% akkoord.

15 Jan 2024, 11:47
Duivelke

Stel u voor dat het criminelen zijn, dat zou toch echt ondenkbaar zijn :p

15 Jan 2024, 12:00
Nationale Ploeg

wevege schreef:

Allez man, serieus? Ik ben ook Iendrachtsupporter in hart en nieren maar ge voelt toch aan alles dat dit verhaal louche is. Een politicus of ambtenaar die gefoefel door de vingers zou zien, zal later pas echt de boter gegeten hebben.

15 Jan 2024, 12:21
Reserve

AlostanA schreef:
wevege schreef:

Allez man, serieus? Ik ben ook Iendrachtsupporter in hart en nieren maar ge voelt toch aan alles dat dit verhaal louche is. Een politicus of ambtenaar die gefoefel door de vingers zou zien, zal later pas echt de boter gegeten hebben.

Dat denk ik toch ook, verkoop dat aan de goegemeente :lol:

Die Turken vallen gigantisch door de mand en sommigen hebben nog niet door dat ze maanden belogen zijn!

15 Jan 2024, 12:26
Duivelke

wevege schreef:

Er gebeuren daarop controles (zelfs bij lokale cafés al gezien) en wie geen alternatief aanbiedt krijgt een boete.

Los daarvan, daarvoor allleen valt de inspectie niet binnen op een zondag hé. Die liggen verder ook niet wakker van voetbalclub X of Y een kloot af te trekken, hoe je daar zelfs maar in kunt geloven.

15 Jan 2024, 12:28
Ancien

Leeftijd: 46
Zelfs al is het onderliggende doel "om EA kapot te maken" - die riedel klinkt het luidst als de club zichzelf weer eens ongelooflijk hard in de shit aan het werken is; maar goed - ze doen als club toch ook niet echt de moeite om de criticasters lik op stuk te geven hé... Ondanks die gekende Calimero-riedel: zo ver is het qua controles in het recente verleden toch nooit gekomen dacht ik, dus toch weer een nieuwe mijlpaal voor in de boeken!

Of was die cash-mededeling gewoon een "verlos mij uit mijn lijden"-boodschap?

In elk geval, het zijn de mannen van deze stoten die de licentie in orde gaan moeten brengen, dus dat gaat nog boenken geven...

15 Jan 2024, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 57