|
|
| Pagina 331 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 329 330 331 332 333 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Tokkie schreef: Reeds sinds de actie van OPC07 in de nacht van 05/05 op 06/05 (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3150947/). Is de discussie weer helemaal opgelaaid. Zowel in de pers (HLN, Aalst.tv, ...) als op Facebook. Prominenten uit de lokale politiek zoals Ann Van den Steen, Ilse Uyttersprot, Bart Van den Nest, Dylan Casaer, Sam Van de Putte, Ignace Verhaegen, ... gaan volop in discussie met elkaar en met andere Aalstenaars/supporters. Ondertussen is er een tweede artikel verschenen (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3153748/) waarin ook Caroline Verdoodt commentaar geeft. Actie geslaagd, zou ik zeggen Maar OPC07 heeft nog enkele troeven in handen ... Go go boys and girls! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 10 Mei 2017, 11:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Wel frappant dat Mevr. Ilse Uyttersprot (CD&V) de opmerking maakt alsof wij de borg van 500.000€ zouden vergeten zijn. Wel Mevrouw De Schepenen, het is wat het is, een borg, jullie hebben met deze "geste" 0,00€ keiharde valuta bijgedragen tot de renovatie van JULLIE stadion.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Mei 2017, 13:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Stadion
Tokkie schreef: Reeds sinds de actie van OPC07 in de nacht van 05/05 op 06/05 (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3150947/). Is de discussie weer helemaal opgelaaid. Zowel in de pers (HLN, Aalst.tv, ...) als op Facebook. Prominenten uit de lokale politiek zoals Ann Van den Steen, Ilse Uyttersprot, Bart Van den Nest, Dylan Casaer, Sam Van de Putte, Ignace Verhaegen, ... gaan volop in discussie met elkaar en met andere Aalstenaars/supporters. Ondertussen is er een tweede artikel verschenen (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3153748/) waarin ook Caroline Verdoodt commentaar geeft. Actie geslaagd, zou ik zeggen Maar OPC07 heeft nog enkele troeven in handen ... Discussies niet direct zien passeren. Is er dan iemand van die politiekers die duidelijk pleit voor de aankoop van die tribune en/of nieuw stadion? Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 10 Mei 2017, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
hansken schreef: http://m.hln.be/regio/aalst/vier-jaar-overleg-geen-nieuw-stadion~a8e85890/ Verantwoordelijkheden van zich afschuiven, daar zijn ze goed in! ![]() Echt onwaarschijnlijk dit. Vier jaar na de deadline (die ze zichzelf opgelegd hebben) geraakt mevrouw Uyttersport niet verder dan "ik heb nog geen signalen van mijn collega van Ruimtelijke Ordening gekregen dat daar al iets voor gedaan is". Je komt elkaar dus vier jaar lang bijna dagelijks tegen maar het is -als schepen van sport- nooit in haar opgekomen om er nog maar naar te informeren. Lach met een ander. Citeer: "De club mag daarnaast ook het stadion huren aan slechts een vierde van de marktprijs", aldus de schepen. Is Meldert of Erembodegem geïnteresseerd om het aan 'de marktprijs' te huren misschien? Het feit dat het stadion ondertussen een ruïne is, is eveneens uw verantwoordelijkheid want je zit ondertussen al 10 JAAR(!) op een bestuurszetel. Eerst als burgemeester, nu als schepen van... sport. Maar wel de grote madam gaan uithangen op Anderlecht . |
| 10 Mei 2017, 14:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Bericht Re: RE: Re: Stadion
Smetje schreef: Tokkie schreef: Reeds sinds de actie van OPC07 in de nacht van 05/05 op 06/05 (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3150947/). Is de discussie weer helemaal opgelaaid. Zowel in de pers (HLN, Aalst.tv, ...) als op Facebook. Prominenten uit de lokale politiek zoals Ann Van den Steen, Ilse Uyttersprot, Bart Van den Nest, Dylan Casaer, Sam Van de Putte, Ignace Verhaegen, ... gaan volop in discussie met elkaar en met andere Aalstenaars/supporters. Ondertussen is er een tweede artikel verschenen (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3153748/) waarin ook Caroline Verdoodt commentaar geeft. Actie geslaagd, zou ik zeggen Maar OPC07 heeft nog enkele troeven in handen ... Discussies niet direct zien passeren. Is er dan iemand van die politiekers die duidelijk pleit voor de aankoop van die tribune en/of nieuw stadion? Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Bart Van den Neste, maar die bevindt zich uiteraard in een makkelijke (oppositie)-positie. _________________ OB17 |
| 10 Mei 2017, 14:43 |
|
|
Freak
Verkwisting?de verhuis van het stadhuis naar de postsite en nadien terug naar de pupillen ?dat is ettelijke miljoenen.
|
| 10 Mei 2017, 15:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Aangezien het met dit stadsbestuur toch niet zal lukken zou ik van ons clubbestuur toch graag eens wat meer vernemen hoe de situatie nu eigenlijk in elkaar zit?Ok wat betreft 1ste prioriteit het schuldenvrij maken van de club maar toekomstgericht moeten ze nu toch al weten wat ze met het stadion gaan doen? Is Erpe-Mere of Affligem geen optie? Indien ze in Aalst geen plaats hebben verhuis dan en zet de politici te kakken want zij zijn het die hun kont niet opheffen voor onzen iendracht!
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Mei 2017, 9:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Inderdaad. Het is toch al lang duidelijk dat Eendracht niet in Aalst kan spelen. Maar was 'in Aalst blijven' geen punt in de borgstelling? Desalniettemin is het toch heel duidelijk zeker dat de ene de andere verwijt en dit zeer wraakroepend is.
Schandalig ook dat Ilse U. over de huur begint. Een stadion die de boetes van binnenlandse zaken niet kan tellen en waar het langs alle kanten beroest, afbladert en lekt. Je moet maar durven! Als ik die trut tegen kom op den eendracht zal ik haar eens aanspreken. Heb dat destijds met Annieken ook gedaan. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Mei 2017, 10:00 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Vraag mij toch af of de omliggende steden/gemeenten staan te springen om een stadion te planten waar hun eigen ploeg niet in speelt. (of misschien is dit ook een optie)
We spreken wel van het eigen stadsbestuur in hun hemd te zetten maar wie zegt dat Mere of Affligem ons - inclusief 2-wekelijkse volksverhuis - zomaar willen ontvangen, grond willen afstaan, allerhande paperassen in orde brengen etc etc ? Gesteld van wel, dan nog zal EA dit ook niet voor niets krijgen. Kan er al niet veel opgelost worden door de huidige tent te vervangen door een blok beton ? Recent voorbeeld is de nieuwe staantribune van Zulte-Waregem. Een paar rijen hoog, iedereen weer bij elkaar en Willen we vooruit, dan moet er iéts gedaan worden. |
| 11 Mei 2017, 10:18 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
witzwet schreef: Inderdaad. Het is toch al lang duidelijk dat Eendracht niet in Aalst kan spelen. Maar was 'in Aalst blijven' geen punt in de borgstelling? Desalniettemin is het toch heel duidelijk zeker dat de ene de andere verwijt en dit zeer wraakroepend is. Schandalig ook dat Ilse U. over de huur begint. Een stadion die de boetes van binnenlandse zaken niet kan tellen en waar het langs alle kanten beroest, afbladert en lekt. Je moet maar durven! Als ik die trut tegen kom op den eendracht zal ik haar eens aanspreken. Heb dat destijds met Annieken ook gedaan. Borgstelling (tot eind 2018) linkt EA aan het huidig huurcontract (PC stadion , Zandberg) . Wie de borgstellingtekst, met alle voorwaarden wenst, + de financiele rapportering tot 31/12/2016 kan mij mailen : [email protected] |
| 11 Mei 2017, 10:25 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
witzwet schreef: Inderdaad. Het is toch al lang duidelijk dat Eendracht niet in Aalst kan spelen. Maar was 'in Aalst blijven' geen punt in de borgstelling? Desalniettemin is het toch heel duidelijk zeker dat de ene de andere verwijt en dit zeer wraakroepend is. Schandalig ook dat Ilse U. over de huur begint. Een stadion die de boetes van binnenlandse zaken niet kan tellen en waar het langs alle kanten beroest, afbladert en lekt. Je moet maar durven! Als ik die trut tegen kom op den eendracht zal ik haar eens aanspreken. Heb dat destijds met Annieken ook gedaan. Borgstelling (tot eind 2018) linkt EA aan het huidig huurcontract (PC stadion , Zandberg) . Wie de borgstellingtekst, met alle voorwaarden wenst, + de financiele rapportering tot 31/12/2016 kan mij mailen : [email protected] |
| 11 Mei 2017, 10:25 |
|
|
Nationale Ploeg
sjeezer schreef: Vraag mij toch af of de omliggende steden/gemeenten staan te springen om een stadion te planten waar hun eigen ploeg niet in speelt. (of misschien is dit ook een optie) We spreken wel van het eigen stadsbestuur in hun hemd te zetten maar wie zegt dat Mere of Affligem ons - inclusief 2-wekelijkse volksverhuis - zomaar willen ontvangen, grond willen afstaan, allerhande paperassen in orde brengen etc etc ? Gesteld van wel, dan nog zal EA dit ook niet voor niets krijgen. Kan er al niet veel opgelost worden door de huidige tent te vervangen door een blok beton ? Recent voorbeeld is de nieuwe staantribune van Zulte-Waregem. Een paar rijen hoog, iedereen weer bij elkaar en Willen we vooruit, dan moet er iéts gedaan worden. te springen is veel gezegd. maar als je buiten aalst gaat ga je die lame excuses over concurrentie van de lokale middenstand niet hebben en kan je wel met een project met horeca, bureel en andere facilities naar buiten komen hetgeen ghelamco-achtigen interessant vinden zeker als je dicht bij den E40 zou gaan liggen in een zone die al als dusdanig ingekleurd is zoals den Bellekouter én krijg je werkgelegenheid bij. enfin, je hebt iets te verkopen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Mei 2017, 10:29 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Still standing ! schreef: sjeezer schreef: Vraag mij toch af of de omliggende steden/gemeenten staan te springen om een stadion te planten waar hun eigen ploeg niet in speelt. (of misschien is dit ook een optie) We spreken wel van het eigen stadsbestuur in hun hemd te zetten maar wie zegt dat Mere of Affligem ons - inclusief 2-wekelijkse volksverhuis - zomaar willen ontvangen, grond willen afstaan, allerhande paperassen in orde brengen etc etc ? Gesteld van wel, dan nog zal EA dit ook niet voor niets krijgen. Kan er al niet veel opgelost worden door de huidige tent te vervangen door een blok beton ? Recent voorbeeld is de nieuwe staantribune van Zulte-Waregem. Een paar rijen hoog, iedereen weer bij elkaar en Willen we vooruit, dan moet er iéts gedaan worden. te springen is veel gezegd. maar als je buiten aalst gaat ga je die lame excuses over concurrentie van de lokale middenstand niet hebben en kan je wel met een project met horeca, bureel en andere facilities naar buiten komen hetgeen ghelamco-achtigen interessant vinden zeker als je dicht bij den E40 zou gaan liggen in een zone die al als dusdanig ingekleurd is zoals den Bellekouter én krijg je werkgelegenheid bij. enfin, je hebt iets te verkopen. Ten tijde dat Guns nog burgemeester was in Affligem waren er plannen om daar een stadion te zetten maar is toen niet doorgegaan omdat er een paar politiekers elkaar wouden ambeteren. Dus het kan zeker als de wil er is. Men was toen vooral geinterreseerd dat je reclame kon maken die vanaf E40 te zien is (en dus serieus wat geld kan opbrengen) |
| 11 Mei 2017, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Enkele maanden terug heb ik hier eens gepost dat wij deze politieke maffia moeten afstraffen in het stemhokje!!!! Wel beste iendrachters het is de moment. Na 4 jaar hebben ze niets gevonden terwijl de gewone man/vrouw dit reeds wist op voorhand. Er bestaat daar een woord voor"Politieke onwil" En welke lokale partij biedt je dan wel de garantie dat er een stadion komt? SPA? Groen? Vlaams Belang? VLD? |
| 11 Mei 2017, 11:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Op de laatste supportersvergadering die er ooit geweest is met Frank DR liet hij verstaan dat er al gesprekken geweest waren met Affligem en dat er interesse was. Geen idee natuurlijk of dat echt klopt, maar zeker de moeite dat ons bestuur er (nog) eens mee gaat praten.
|
| 11 Mei 2017, 11:20 |
|
| Pagina 331 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 329 330 331 332 333 … 462 Volgende |