|
|
| Pagina 333 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef: Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() wat mij betreft net een reden om achter een en ander vaart te zetten want anders krijg je misschien opnieuw dezelfde 'Task force'-grapjurken voor je neus... Inderdaad. Dat proberen regelen met Affligem voor het eventueel tot Aalst behoort. |
| 12 Mei 2017, 10:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Gisteren stond Ilse in de K just achter mij.
Van sommige uitspraken werd ik bekast mottig. Samengevat : Iedereen had vanalles misdaan maar zij zeker niet. De beste uitspraak vond ik : "Voetbal vind ik het leukste om naar te gaan zien" Dan ben ik mij wat gaan verzetten want anders zou'k in een colère geschoten zijn. |
| 12 Mei 2017, 12:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
kheiremans schreef: Gisteren stond Ilse in de K just achter mij. Van sommige uitspraken werd ik bekast mottig. Samengevat : Iedereen had vanalles misdaan maar zij zeker niet. De beste uitspraak vond ik : "Voetbal vind ik het leukste om naar te gaan zien" Dan ben ik mij wat gaan verzetten want anders zou'k in een colère geschoten zijn. Als je niets doet kan je niets verkeerd doen hé ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Mei 2017, 16:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: Still standing ! schreef: Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() wat mij betreft net een reden om achter een en ander vaart te zetten want anders krijg je misschien opnieuw dezelfde 'Task force'-grapjurken voor je neus... Inderdaad. Dat proberen regelen met Affligem voor het eventueel tot Aalst behoort. Geloof me maar, dat ze aan "den Boblaco" ook niet liggen te wachten op een stadion en dan nog een voor ons. Volgens mij heb je meer kans in Erpe-Mere! Daar was nog niet zolang geleden een boer die wel iets wou doen met zijne grond ginds. En ik bedoel wel degelijk tegen de E40 boven de industrie daar. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Mei 2017, 17:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
FDR heeft mij ooit eens wijsgemaakt dat hij met 2 boeren een akkoord had over hun grond. da het enkel nog wachten was op 1 landbouwer om zen grond te verkopen en dan konden ze beginnen met plannen. Ghelamco ging stadion doen en verhuren aan ons, en erpe-mere ging de mobiliteit voorzien. Nuja, FDR heeft ons allen zoveel verteld niwaar?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mei 2017, 0:08 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Still standing ! schreef: Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() wat mij betreft net een reden om achter een en ander vaart te zetten want anders krijg je misschien opnieuw dezelfde 'Task force'-grapjurken voor je neus... Inderdaad. Dat proberen regelen met Affligem voor het eventueel tot Aalst behoort. Sorry, mensen, maar het natuurlijke hinterland van EA ligt niet in de richting van Vlaams-Brabant, maar wel in de richting van Erpe-Mere, Zottegem, Haaltert, Denderleeuw (jaja!!!), Ninove, Geraardsbergen, dus naar het zuiden en het westen. Naar het noord-westen zit je direct in de achtertuin van AA Gent, naar het noorden direct bij Lokeren. Naar het oosten toe zit je direct in gebied van Anderlecht, en in mindere mate van Londerzeel en Wolvertem-Merchtem, dat volgens mij de komende jaren dé club van de Brabantse Kouters wordt (= regio ten noorden en ten noord-westen van Brussel). |
| 13 Mei 2017, 0:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Still standing ! schreef: wat mij betreft net een reden om achter een en ander vaart te zetten want anders krijg je misschien opnieuw dezelfde 'Task force'-grapjurken voor je neus... Inderdaad. Dat proberen regelen met Affligem voor het eventueel tot Aalst behoort. Sorry, mensen, maar het natuurlijke hinterland van EA ligt niet in de richting van Vlaams-Brabant, maar wel in de richting van Erpe-Mere, Zottegem, Haaltert, Denderleeuw (jaja!!!), Ninove, Geraardsbergen, dus naar het zuiden en het westen. Naar het noord-westen zit je direct in de achtertuin van AA Gent, naar het noorden direct bij Lokeren. Naar het oosten toe zit je direct in gebied van Anderlecht, en in mindere mate van Londerzeel en Wolvertem-Merchtem, dat volgens mij de komende jaren dé club van de Brabantse Kouters wordt (= regio ten noorden en ten noord-westen van Brussel). Dikke zever e... "Vlaams Brabant" is ook maar een naam hé, Affligem en enkele andere Pajotse gemeenten hebben evenveel banden met Aalst dan pakweg Erpe-Mere of zo hoor... En als je in de geschiedenisboeken is gaat neuzen kom je ook te weten dat Aalst meer banden heeft (en zelfs nog onderdeel was) van het oude Brabant en... Het Oilsjters is een Brabants dialect! Mvg, ne Pajotter en Iendracht supporter ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 13 Mei 2017, 8:11 |
|
|
Vaste Waarde
Gio schreef: filip.dhose schreef: Smetje schreef: Inderdaad. Dat proberen regelen met Affligem voor het eventueel tot Aalst behoort. Sorry, mensen, maar het natuurlijke hinterland van EA ligt niet in de richting van Vlaams-Brabant, maar wel in de richting van Erpe-Mere, Zottegem, Haaltert, Denderleeuw (jaja!!!), Ninove, Geraardsbergen, dus naar het zuiden en het westen. Naar het noord-westen zit je direct in de achtertuin van AA Gent, naar het noorden direct bij Lokeren. Naar het oosten toe zit je direct in gebied van Anderlecht, en in mindere mate van Londerzeel en Wolvertem-Merchtem, dat volgens mij de komende jaren dé club van de Brabantse Kouters wordt (= regio ten noorden en ten noord-westen van Brussel). Dikke zever e... "Vlaams Brabant" is ook maar een naam hé, Affligem en enkele andere Pajotse gemeenten hebben evenveel banden met Aalst dan pakweg Erpe-Mere of zo hoor... En als je in de geschiedenisboeken is gaat neuzen kom je ook te weten dat Aalst meer banden heeft (en zelfs nog onderdeel was) van het oude Brabant en... Het Oilsjters is een Brabants dialect! Mvg, ne Pajotter en Iendracht supporter ![]() Met hinterland bedoel ik het gebied waarin de kans groot is dat een persoon voor de club van die regio gaat supporteren. De kans is vrij klein, hé, dat een inwoner van Pamel gaat supporteren voor Doggen Erembodegem. De kans dat iemand van Moorsel dat gaat doen is iets groter, maar nu ook nog niet erg groot. Om maar te zeggen dat het hinterland van Doggen Erembodegem de deelgemeente Erembodegem + de omliggende dorpen is, met hier en daar een uitzondering die omwille van een speciale link de Doggen zal steunen. Het zelfde principe gaat op voor onzen Iendracht, hoor. Je kunt toch niet ontkennen dat het Pajottenland één gigantische visvijver is voor RSCA. En ja, wij liggen ook aan de rand van die vijsvijver, dus is het logisch dat er nu en dan wat vis onze kant opzwemt. Ik zou zelfs zeggen: er is een sterke stroming in de vijver richting Anderlecht. Je moet al een sterke, tegendraadse vis zijn om tegen de stroming in richting Aalst te zwemmen. Hetzelfde voor Wetteren, Berlare, Zele, Dendermonde: daar zwemt veel vis naar Gent en Lokeren, hé! Maar ten zuiden van Aalst ligt een gigantische vijsvijver - met veel vis - die momenteel helemaal niet (of toch onvoldoende) bevist wordt, behalve dan door een aantal zeer grote vissersbedrijven die in alle vijvers van het land gaan vissen. |
| 13 Mei 2017, 9:43 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
filip.dhose schreef: Gio schreef: filip.dhose schreef: Sorry, mensen, maar het natuurlijke hinterland van EA ligt niet in de richting van Vlaams-Brabant, maar wel in de richting van Erpe-Mere, Zottegem, Haaltert, Denderleeuw (jaja!!!), Ninove, Geraardsbergen, dus naar het zuiden en het westen. Naar het noord-westen zit je direct in de achtertuin van AA Gent, naar het noorden direct bij Lokeren. Naar het oosten toe zit je direct in gebied van Anderlecht, en in mindere mate van Londerzeel en Wolvertem-Merchtem, dat volgens mij de komende jaren dé club van de Brabantse Kouters wordt (= regio ten noorden en ten noord-westen van Brussel). Dikke zever e... "Vlaams Brabant" is ook maar een naam hé, Affligem en enkele andere Pajotse gemeenten hebben evenveel banden met Aalst dan pakweg Erpe-Mere of zo hoor... En als je in de geschiedenisboeken is gaat neuzen kom je ook te weten dat Aalst meer banden heeft (en zelfs nog onderdeel was) van het oude Brabant en... Het Oilsjters is een Brabants dialect! Mvg, ne Pajotter en Iendracht supporter ![]() Met hinterland bedoel ik het gebied waarin de kans groot is dat een persoon voor de club van die regio gaat supporteren. De kans is vrij klein, hé, dat een inwoner van Pamel gaat supporteren voor Doggen Erembodegem. De kans dat iemand van Moorsel dat gaat doen is iets groter, maar nu ook nog niet erg groot. Om maar te zeggen dat het hinterland van Doggen Erembodegem de deelgemeente Erembodegem + de omliggende dorpen is, met hier en daar een uitzondering die omwille van een speciale link de Doggen zal steunen. Het zelfde principe gaat op voor onzen Iendracht, hoor. Je kunt toch niet ontkennen dat het Pajottenland één gigantische visvijver is voor RSCA. En ja, wij liggen ook aan de rand van die vijsvijver, dus is het logisch dat er nu en dan wat vis onze kant opzwemt. Ik zou zelfs zeggen: er is een sterke stroming in de vijver richting Anderlecht. Je moet al een sterke, tegendraadse vis zijn om tegen de stroming in richting Aalst te zwemmen. Hetzelfde voor Wetteren, Berlare, Zele, Dendermonde: daar zwemt veel vis naar Gent en Lokeren, hé! Maar ten zuiden van Aalst ligt een gigantische vijsvijver - met veel vis - die momenteel helemaal niet (of toch onvoldoende) bevist wordt, behalve dan door een aantal zeer grote vissersbedrijven die in alle vijvers van het land gaan vissen. Als oud speler van FC Doggen , heb ik van die " toevallige toeschouwers" niet veel gezien. Dat is geen 1 of 2 % van je toeschouwers . Iemand van Moorsel of Erembodegem SKE , komt niet naar Doggen , en omgekeerd ook niet. Eer je uw "gigantische" visvijver kan aanspreken moet je eerst een degelijk bestuur hebben , een reeks (of 2) hoger spelen met een degelijke accommodatie ipv bouwvallige tribunes. 35 jaar geleden speelden we in 3e klasse voor gemiddeld 3.500 a 4.500 toeschouwers. Iemand van Oilsjt kwam naar Iendracht kijken en niet naar RSCA. Geen eurocent krijgen die 1e klassers van mij. |
| 13 Mei 2017, 11:45 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
jowwan schreef: filip.dhose schreef: Gio schreef: Dikke zever e... "Vlaams Brabant" is ook maar een naam hé, Affligem en enkele andere Pajotse gemeenten hebben evenveel banden met Aalst dan pakweg Erpe-Mere of zo hoor... En als je in de geschiedenisboeken is gaat neuzen kom je ook te weten dat Aalst meer banden heeft (en zelfs nog onderdeel was) van het oude Brabant en... Het Oilsjters is een Brabants dialect! Mvg, ne Pajotter en Iendracht supporter ![]() Met hinterland bedoel ik het gebied waarin de kans groot is dat een persoon voor de club van die regio gaat supporteren. De kans is vrij klein, hé, dat een inwoner van Pamel gaat supporteren voor Doggen Erembodegem. De kans dat iemand van Moorsel dat gaat doen is iets groter, maar nu ook nog niet erg groot. Om maar te zeggen dat het hinterland van Doggen Erembodegem de deelgemeente Erembodegem + de omliggende dorpen is, met hier en daar een uitzondering die omwille van een speciale link de Doggen zal steunen. Het zelfde principe gaat op voor onzen Iendracht, hoor. Je kunt toch niet ontkennen dat het Pajottenland één gigantische visvijver is voor RSCA. En ja, wij liggen ook aan de rand van die vijsvijver, dus is het logisch dat er nu en dan wat vis onze kant opzwemt. Ik zou zelfs zeggen: er is een sterke stroming in de vijver richting Anderlecht. Je moet al een sterke, tegendraadse vis zijn om tegen de stroming in richting Aalst te zwemmen. Hetzelfde voor Wetteren, Berlare, Zele, Dendermonde: daar zwemt veel vis naar Gent en Lokeren, hé! Maar ten zuiden van Aalst ligt een gigantische vijsvijver - met veel vis - die momenteel helemaal niet (of toch onvoldoende) bevist wordt, behalve dan door een aantal zeer grote vissersbedrijven die in alle vijvers van het land gaan vissen. Als oud speler van FC Doggen , heb ik van die " toevallige toeschouwers" niet veel gezien. Dat is geen 1 of 2 % van je toeschouwers . Iemand van Moorsel of Erembodegem SKE , komt niet naar Doggen , en omgekeerd ook niet. Eer je uw "gigantische" visvijver kan aanspreken moet je eerst een degelijk bestuur hebben , een reeks (of 2) hoger spelen met een degelijke accommodatie ipv bouwvallige tribunes. 35 jaar geleden speelden we in 3e klasse voor gemiddeld 3.500 a 4.500 toeschouwers. Iemand van Oilsjt kwam naar Iendracht kijken en niet naar RSCA. Ik word nu liever levend begraven dan naar RSCA te gaan kijken. |
| 13 Mei 2017, 12:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jowwan schreef: filip.dhose schreef: Gio schreef: Dikke zever e... "Vlaams Brabant" is ook maar een naam hé, Affligem en enkele andere Pajotse gemeenten hebben evenveel banden met Aalst dan pakweg Erpe-Mere of zo hoor... En als je in de geschiedenisboeken is gaat neuzen kom je ook te weten dat Aalst meer banden heeft (en zelfs nog onderdeel was) van het oude Brabant en... Het Oilsjters is een Brabants dialect! Mvg, ne Pajotter en Iendracht supporter ![]() Met hinterland bedoel ik het gebied waarin de kans groot is dat een persoon voor de club van die regio gaat supporteren. De kans is vrij klein, hé, dat een inwoner van Pamel gaat supporteren voor Doggen Erembodegem. De kans dat iemand van Moorsel dat gaat doen is iets groter, maar nu ook nog niet erg groot. Om maar te zeggen dat het hinterland van Doggen Erembodegem de deelgemeente Erembodegem + de omliggende dorpen is, met hier en daar een uitzondering die omwille van een speciale link de Doggen zal steunen. Het zelfde principe gaat op voor onzen Iendracht, hoor. Je kunt toch niet ontkennen dat het Pajottenland één gigantische visvijver is voor RSCA. En ja, wij liggen ook aan de rand van die vijsvijver, dus is het logisch dat er nu en dan wat vis onze kant opzwemt. Ik zou zelfs zeggen: er is een sterke stroming in de vijver richting Anderlecht. Je moet al een sterke, tegendraadse vis zijn om tegen de stroming in richting Aalst te zwemmen. Hetzelfde voor Wetteren, Berlare, Zele, Dendermonde: daar zwemt veel vis naar Gent en Lokeren, hé! Maar ten zuiden van Aalst ligt een gigantische vijsvijver - met veel vis - die momenteel helemaal niet (of toch onvoldoende) bevist wordt, behalve dan door een aantal zeer grote vissersbedrijven die in alle vijvers van het land gaan vissen. Als oud speler van FC Doggen , heb ik van die " toevallige toeschouwers" niet veel gezien. Dat is geen 1 of 2 % van je toeschouwers . Iemand van Moorsel of Erembodegem SKE , komt niet naar Doggen , en omgekeerd ook niet. Eer je uw "gigantische" visvijver kan aanspreken moet je eerst een degelijk bestuur hebben , een reeks (of 2) hoger spelen met een degelijke accommodatie ipv bouwvallige tribunes. 35 jaar geleden speelden we in 3e klasse voor gemiddeld 3.500 a 4.500 toeschouwers. Iemand van Oilsjt kwam naar Iendracht kijken en niet naar RSCA. Geen eurocent krijgen die 1e klassers van mij. En van mij ook niet!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Mei 2017, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het kan mij geen reet schelen, als er een nieuwe eendracht-stadion zou kunnen komen op het grondgebied van Affligem, ...hetzij op het terrein van Erpe-Mere:
Ongeacht of dit het vroegere Vlaams Brabant was... of Oost VL; Zeker geen probleem; als dit grondgebied naar de toekomst al dan niet stad AALST wordt. Zolang de ziel van onze club EA onveranderd blijft. ...Grond binnen het huidige AALST is er toch niet te vinden... .Van zo'n scenario, moeten wij als supporter toch niet van wakker liggen? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Mei 2017, 1:31 |
|
|
Vaste Waarde
pattaboem schreef: Het kan mij geen reet schelen, als er een nieuwe eendracht-stadion zou kunnen komen op het grondgebied van Affligem, ...hetzij op het terrein van Erpe-Mere: Ongeacht of dit het vroegere Vlaams Brabant was... of Oost VL; Zeker geen probleem; als dit grondgebied naar de toekomst al dan niet stad AALST wordt. Zolang de ziel van onze club EA onveranderd blijft. ...Grond binnen het huidige AALST is er toch niet te vinden... .Van zo'n scenario, moeten wij als supporter toch niet van wakker liggen? Dus moest de gemeente Denderleeuw fusioneren met Aalst, dan zou het geen probleem zijn om in Denderleeuw te gaan spelen? |
| 14 Mei 2017, 9:36 |
|
|
filip.dhose schreef: pattaboem schreef: Het kan mij geen reet schelen, als er een nieuwe eendracht-stadion zou kunnen komen op het grondgebied van Affligem, ...hetzij op het terrein van Erpe-Mere: Ongeacht of dit het vroegere Vlaams Brabant was... of Oost VL; Zeker geen probleem; als dit grondgebied naar de toekomst al dan niet stad AALST wordt. Zolang de ziel van onze club EA onveranderd blijft. ...Grond binnen het huidige AALST is er toch niet te vinden... .Van zo'n scenario, moeten wij als supporter toch niet van wakker liggen? Dus moest de gemeente Denderleeuw fusioneren met Aalst, dan zou het geen probleem zijn om in Denderleeuw te gaan spelen? Zeg, niet overdrijven hé!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Mei 2017, 9:46 |
|
|
Freak
|
| 15 Mei 2017, 14:21 |
|
| Pagina 333 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 331 332 333 334 335 … 462 Volgende |