Artikels - Pagina 335 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 497
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Bericht Re: Artikels
Volgens Voetbalprimeur is Michel Van Stallen van Dorian Group (copain van Guy Valckenier) kandidaat mede investeerder om OHL over te nemen.

24 Mar 2017, 12:36
Freak

Ook in sport mensgericht en maatschappelijk ondernemen

Een groep van Vlaamse ondernemers zal eerstdaags een voorstel overmaken aan het huidige bestuur van voetbalclub OH Leuven en het stadsbestuur om de toekomst van de club te verzekeren. De ondernemers - Jean-Baptiste Claes, Bart De Smet, Walter Vangoidsenhoven, Michel Vanstallen en Bob Verbeeck - hebben een goed onderbouwd voorstel klaar. Michel Vanstallen van Dorian Groep: "Zorgen dat onze jeugd onbezorgd kan sporten, dat supporters kunnen genieten en de business community zich kan ontplooien, ook dat is mensgericht ondernemen en maatschappelijke verantwoordelijkheid opnemen."

Het voorstel van de Vlaamse ondernemers is erop gericht OHL te ondersteunen en verder uit te bouwen met een sterke lokale verankering en dus in nauwe samenwerking met alle geïnteresseerde bedrijven, OHL op Dreef, supporters, vrijwilligers en de stad Leuven.

De initiatiefnemers wensen de oorspronkelijke missie van fusieclub OH Leuven te bewaren: het verzekeren van de continuïteit van de club - die een top-12 plaats mag nastreven - via een gericht community beleid en een verdere uitbouw van een kwalitatieve jeugdopleiding. Ze zien OHL als een breed gedragen gemeenschapsclub voor voetballiefhebbers en als een club die sport bij jongeren promoot.

Het project zal zeer binnenkort aan het huidige clubbestuur, de stad Leuven en de gemeente Oud-Heverlee worden voorgesteld en toegelicht.

24 Mar 2017, 12:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
[quote="waly 2"]Ook in sport mensgericht en maatschappelijk ondernemen

Een groep van Vlaamse ondernemers zal eerstdaags een voorstel overmaken aan het huidige bestuur van voetbalclub OH Leuven en het stadsbestuur om de toekomst van de club te verzekeren. De ondernemers - Jean-Baptiste Claes, Bart De Smet, Walter Vangoidsenhoven, Michel Vanstallen en Bob Verbeeck - hebben een goed onderbouwd voorstel klaar. Michel Vanstallen van Dorian Groep: "Zorgen dat onze jeugd onbezorgd kan sporten, dat supporters kunnen genieten en de business community zich kan ontplooien, ook dat is mensgericht ondernemen en maatschappelijke verantwoordelijkheid opnemen."

Het voorstel van de Vlaamse ondernemers is erop gericht OHL te ondersteunen en verder uit te bouwen met een sterke lokale verankering en dus in nauwe samenwerking met alle geïnteresseerde bedrijven, OHL op Dreef, supporters, vrijwilligers en de stad Leuven.

De initiatiefnemers wensen de oorspronkelijke missie van fusieclub OH Leuven te bewaren: het verzekeren van de continuïteit van de club - die een top-12 plaats mag nastreven - via een gericht community beleid en een verdere uitbouw van een kwalitatieve jeugdopleiding. Ze zien OHL als een breed gedragen gemeenschapsclub voor voetballiefhebbers en als een club die sport bij jongeren promoot.

Het project zal zeer binnenkort aan het huidige clubbestuur, de stad Leuven en de gemeente Oud-Heverlee worden voorgesteld en

PLJ heeft gegokt en verloren zeker ?
En eendracht aalst zal er de dupe van zijn , weeral .
Hoe kan je nu zo iemand laten gaan ?

24 Mar 2017, 13:09
Freak

ik kan mij moeilijk inbeelden dat er ,na al onze geldproblemen,nog zo iemand zal langskomen.

24 Mar 2017, 13:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Goh, ik heb het toch ook altijd een beetje moeilijk met zo'n mannen die uit het niets komen opgedoken. Vanstallen, kan iemand me die aanwijzen op den Iendracht? (Nu niet meer natuurlijk.)
Net zo voor Valckenier. Wil hier de boel in handen komen nemen, maar met welke bedoeling? Waar zit die 's zondags wanneer het om voetbal, onze core business zoals zij het zo graag noemen, draait? Allemaal mannen met grootste plannen, maar enige scepsis is wel op zijn plaats denk ik. Mooie woorden hebben ze allemaal, community club van hier, jeugdvoetbal van daar, maar uiteindelijk is het voor hen business en voor ons een tijdverdrijf. Nee, Valckenier en zijn 'één grote club in de denderstreek', ik word er niet wild van.

24 Mar 2017, 14:08
forumlegende

En fusies, fusies, fusies,...dat gaat alles oplossen.
Wat met de eigenheid van een club, wat met de traditie, wat met de door goede en kwade dagen altijd weerkerende supporters? Alsof je tegen je vrouw zegt : 'Schatje, het gaat niet zo goed meer de laatste tijd, we zullen er onze buurvrouw en die van de overkant eens bij halen zeker...' En het zijn dan nog lelijke wijven ook.

24 Mar 2017, 14:19
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
tympanum2 schreef:
Wat met de eigenheid van een club, wat met de traditie, wat met de door goede en kwade dagen altijd weerkerende supporters? Alsof je tegen je vrouw zegt : 'Schatje, het gaat niet zo goed meer de laatste tijd, we zullen er onze buurvrouw en die van de overkant eens bij halen zeker...' En het zijn dan nog lelijke wijven ook.

:lol: (y)

24 Mar 2017, 14:21
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:

en er hangt een geurtje aan ook...

24 Mar 2017, 14:34
Freak

de ambitie is 1b,dan zal er wel wat geld moeten bijkomen.

24 Mar 2017, 14:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bomber schreef:
elfahem schreef:
Goh, ik heb het toch ook altijd een beetje moeilijk met zo'n mannen die uit het niets komen opgedoken. Vanstallen, kan iemand me die aanwijzen op den Iendracht? (Nu niet meer natuurlijk.)
Net zo voor Valckenier. Wil hier de boel in handen komen nemen, maar met welke bedoeling? Waar zit die 's zondags wanneer het om voetbal, onze core business zoals zij het zo graag noemen, draait? Allemaal mannen met grootste plannen, maar enige scepsis is wel op zijn plaats denk ik. Mooie woorden hebben ze allemaal, community club van hier, jeugdvoetbal van daar, maar uiteindelijk is het voor hen business en voor ons een tijdverdrijf. Nee, Valckenier en zijn 'één grote club in de denderstreek', ik word er niet wild van.

Plj had ik ook nog nooit op EA gezien hoor...kwil maar zeggen...

Ben ik me van bewust ;-)

24 Mar 2017, 15:17
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Bomber schreef:
elfahem schreef:

Plj had ik ook nog nooit op EA gezien hoor...kwil maar zeggen...

Ben ik me van bewust ;-)

is ook eerder gevraagd ,dan zich zelf komen aanbieden hé

24 Mar 2017, 16:38
Vaste Waarde

Bomber schreef:
GV is zich ook niet komen aanbieden he, ze hebben hem er ook bijgevrazgd om bvb al de tegoeden die hij nog had te laten vallen.

bedankt voor de info. Wist ik niet

24 Mar 2017, 17:21
forumlegende

Als ge ziet dat het verdacht stil blijft op het vlak van transfers die een échte versterking voor uw team kunnen betekenen - ik spreek hier niet van een verbreding - en dat ook het ZW-tribuneverhaal blijkbaar een stille dood aan' t sterven is, ligt dit toch aan een gebrek aan financiële middelen, lijkt me.

Waarom je dan niet in zee wilt gaan met zo 'n grote vis als Michel Van Stallen is op zijn zachtst gezegd, vreemd te noemen.

24 Mar 2017, 17:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Timoilsjt schreef:
Als ge ziet dat het verdacht stil blijft op het vlak van transfers die een échte versterking voor uw team kunnen betekenen - ik spreek hier niet van een verbreding - en dat ook het ZW-tribuneverhaal blijkbaar een stille dood aan' t sterven is, ligt dit toch aan een gebrek aan financiële middelen, lijkt me.

Waarom je dan niet in zee wilt gaan met zo 'n grote vis als Michel Van Stallen is op zijn zachtst gezegd, vreemd te noemen.

daarom dat het nuttiger zou zijn om een supportersvergadering te houden met vzw , PLJ en bestuur (DA,SVDB).
dat de deal met valckenier en van stallen niet door is gegaan is spijtig , maar ik zou toch graag PLJ zijn uitleg willen horen over alternatieven (zomer 2017) , tribune , ambities, waarom 100 % aandelen ...
we moeten niet blijven palaveren over gv , het is met PLJ dat we doorgaan .

24 Mar 2017, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bomber schreef:
GV is zich ook niet komen aanbieden he, ze hebben hem er ook bijgevrazgd om bvb al de tegoeden die hij nog had te laten vallen.

Ale witzwet zal dit niet graag lezen,want volgens hem 'Maar nogmaals en ik herhaal, dit Eendracht Aalst staat of valt niet met Valckenier.' :) nog een sjans dat het huidige bestuur hem op het varende schip hebben getrokken,of het kon er wel anders hebben uitgezien aan de Bredestraat.

24 Mar 2017, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 333 334 335 336 337 497