|
|
| Pagina 35 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Timoilsjt schreef: 90ste min schreef: El Corredor schreef: Alostana, natuurlijk begrijp ik die beveren supporters die niet naar die fusieploeg gaan kijken. Ik zou net hetzelfde reageren, ht is inderdaad iendracht of niks. mij ging het eerder over het doorhet slijk halen van de mensen van waasland, die mensen hebben betere resultaten behaald met minder geld en minder steun van de gemeente. enige nuance mocht wel, soit. Het is jammer dat een club zoals beveren verloren gaat, ik herinner mij een heroische 4-3 op beveren met onzen eendracht. Beveren met Massagie, De vlieger, van vossen, maurice van ham,... waasland zal door iedere beveren sup door het slijk gehaald worden omdat dat bestuur mee beveren kapot gemaakt heeft en nu de boel komt overpakken, ze komen er ook voor uit dat dit maar een overstap is naar een uiteindelijke fusie met lok*ren. stel jullie dat eens voor dat jullie worden overgepakt op die manier! het doet al pijn en dat direct zout in de wonde strooien, sorry maar dan kan er geen goed woord over waasland over mijn lippen rollen... wij zijn onze ploeg kwijt en onze aartsvijand heeft al gezegd dat ze gerust op de freethiel wil komen spelen dat kan zeker niet door de beugel! stel jullie is in onze plaats... maar het gaat hier niet over onze miserie, het gaat hier over de transfers van eendracht aalst. mede ons bobke! ik hoop dat hij slaagt, ik weet niet wie jullie trainer is maar ik hoop dat hij goed op spelers kan inpraten die gemakkelijk opgehitst raken. zoja dan gaan jullie heel veel plezier hebben met bobke! ik hoop dat jullie kampioen spelen en volgend seizoen dat mottig dwaasland lik op stuk geeft! het beste!! Onzen trainer is Bart Van Renterghem. Hij weet alleszins van aanpakken als 't over 'moeilijk' karakters gaat. Zo heeft hij Thomas troch naar de B-kern verwezen... Bart heeft dus geen schrik om sancties te nemen. Hopelijk is 't allemaal ni vandoeng, we zien wel. Kijk, beste Tim, je kan veel zeggen van mijn broer, maar ik weet bovenal dat Thomas geen moeilijk karakter heeft. Je weet ook niet waarom hij naar de B-kern is gestuurd, wel, dat was heel simpel omdat hij tegenover 1 van de nieuwere leden van de technische omkadering zijn mening heeft gegeven. Als jij je mening eens niet mag geven tegenover je baas over de werkwijze van bijvoorbeeld een collega van jou dan is het toch al triestig te noemen. Thomas kan niet tegen mensen die hem op een oneerlijk en onheuse manier behandelen en hij heeft dat aangeklaagd, als je daarvoor ineens al een moeilijk karakter bent... Tsja.... Welke speler zou overigens blij en vrolijk worden als je een hele tijd wordt gepasseerd, je dan toch invalt op Temse, omdat het kalf nagenoeg verdronken was, je dan nog scoort en laat scoren en matchwinnaar bent? Vervolgens opnieuw gepasseerd worden dan toch aan de aftrap komt op Kapellen, je opnieuw scoort en je er aan de rust afgehaald wordt en nog 2 punten verliest tegen een bende 18-jarigen? Als je dan al eens niet mag vragen, hoe het eigenlijk zit... en er zo voor afgestraft wordt vind ik het toch heel triestig... In het land der blinden is eenoog koning. (Iemand die weinig kan, wordt toch als deskundig beschouwd, als de overigen nog minder kunnen) Dit gezegd zijnde, moei ik me er verder niet mee. Laatst gewijzigd door Jossen op 21 Jul 2010, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Jul 2010, 16:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Jossen schreef: Kijk, beste Tim, je kan veel zeggen van mijn broer, maar ik weet bovenal dat Thomas geen moeilijk karakter heeft. Je weet ook niet waarom hij naar de B-kern is gestuurd, wel, dat was heel simpel omdat hij tegenover 1 van de nieuwere leden van de technische omkadering zijn mening heeft gegeven. Als jij je mening eens niet mag geven tegenover je baas over de werkwijze van bijvoorbeeld een collega van jou dan is het toch al triestig te noemen. Thomas kan niet tegen mensen die hem op een oneerlijk en onheuse manier behandelen en hij heeft dat aangeklaagd, als je daarvoor ineens al een moeilijk karakter bent... Tsja.... In het land der blinden is eenoog koning. (Iemand die weinig kan, wordt toch als deskundig beschouwd, als de overigen nog minder kunnen) Ik denk dat de technische staf het zeker kan appreciëren als een speler zijn mening eens geeft maar mss was de manier waarop, woordenkeuze en/of timing niet echt al te best. Wij zullen nooit weten wat er daar gebeurd is. Hopelijk heeft BVR gelijk gehad door hem nr de B-kern te verwijzen (en te laten) en zullen we TT dit seizoen niet missen doordat de andere spelers goed presteren. |
| 21 Jul 2010, 16:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Toen de beslissing indertijd genomen werd om Troch naar de B-kern te verwijderen, heb ik mijn mening daaromtrent reeds gegeven. Ik ga er dus niet opnieuw over beginnen...
Ik wil enkel zeggen da ge eigenlijk ieder zijn versie moet horen alvorens te oordelen en dan nog zal de waarheid wel ergens int midden liggen. |
| 21 Jul 2010, 18:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het gaat er inderdaad niet om of Thomas al dan niet een moeilijk karakter heeft.
1.Thomas heeft zijn kwaliteiten en daar heeft Aalst in het verleden kunnen van profiteren. 2.Als iedereen fit is kiest BVR voor een 4-4-2 en daar is geen plaats voor Thomas omdat hij voor te weinig balrecuperatie zorgt.Voor BVR was het dan ook logisch dat TT zelfs na een goede prestatie uit de ploeg verdween.Dat TT het daar moeilijk mee had is dan ook logisch en aanvaardbaar.Maar uiteindelijk is de keuze van trainer doorslaggevend. 3.TT voelde zich onrecht aangedaan en is zijn beklag gaan maken bij Marcel over de BVR.Toen BVR hiervan op de hoogte werd gebracht is de verwijzing naar de B-kern dan ook een logsich gevolg.Als trainer laat je de poten onder je stoel niet afzagen door een ontevreden speler.Blijkbaar stond TT ook alleen en heeft hij alleszins geen steun gekregen van zijn medespelers. 4.TT nu een tweede kans geven heeft eigenlijk weinig zin omdat ook dit seizoen hij nauwelijks aanspraak zal kunnen maken op een basisplaats en hij dus terug gefrustreerd gaat rondlopen overtuigd van het het ongelijk van de trainer. 5.Eigenlijk zouden Aalst en TT een compromis moeten sluiten waar beiden beter van worden(verhuur,oprotpremie?).TT ka dan elders zijn gelijk aantonen en Aalst doet ook financieel een betere zaak dan nu.maar blijkbaar is het water nog veel te diep. |
| 21 Jul 2010, 19:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
El Corredor schreef: 90ste min schreef: Citeer: het toeval wil dat ik één bestuurslid en één scout ken van beveren. De reden dat jullie zijn samengegaan is vooral financieel, en daar bovenop krijgt "beveren" nu het voetbalverstand erbij van de mensen van Waasland. Want geef toe, de laatste jaren was het bij beveren niet veel soeps. De laatste glorieperiode onder het bewind van Guillou kon je eigenlijk ook al verkopen als een verkapte fusie, maar soit. Jullie bestaan nu nog in een fusieploeg, maar had waasland er niet geweest, en de steun van het stadsbestuur, ge kon in vierde provinciale gaan kijken... en Waasland een voetbaldwerg noemen, tja kan best zijn, maar daar zitten wel mensen met verstand van voetbal overigens. Citeer: dit kan ik niet laten om op te reageren die zelfde mensen van dwaasland die nu de boel overpakken hebben mee de grote put gemaakt in beveren en zijn het dan afgetrapt... en verstand van klantenbinding hebben ze ook nooit gehad als ge de sups aantallen van dwaasland bekijkt, bovendien is uitgelekt dat ze juist geen miljoen euro schuld hebben dus zo'n groot verstand hebben ze nu ook weer niet. 70% van de beveren sups wou gewoon hun ploegske aan het werk zien gelijk mij, winnen of verliezen het hoort erbij maar ons ploegske zien, de beleving iedere week daar draaide het om! we zijn trouwens bezig om in 4de prov te kunnen herbeginnen om toch nog naar het voetbal te kunnen gaan zien... tja datzelfde dwaasland eindigde wel ieder jaar voor het "grote" beveren, met beperkte middelen. En het feit dat er geen kat komt kijken naar waasland ligt meer aande talrijke clubs in het waasland. vergelijk het met westerlo, gezond financieel beleid en voetbalverstand alleen in evenredigheid te weinig supporters... daar volg ik u niet,er zijn overal veel ploegen FCN trekt geen volk,Waasland ook nie ze liggen wel in het Waasland maar een ploeg in een stad als Sint Niklaas moet toch meer supporters kunnen trekken,tis de 3 de stad van Oost Vlaanderen(en een pak meer inwoners dan Beveren) nen mens van Sint Niklaas gaat gewoon niet naar de voetbal,ook niet naar andere ploegen denk dat de volleybal daar nog meer volk trekt |
| 21 Jul 2010, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
acrid schreef: El Corredor schreef: 90ste min schreef: tja datzelfde dwaasland eindigde wel ieder jaar voor het "grote" beveren, met beperkte middelen. En het feit dat er geen kat komt kijken naar waasland ligt meer aande talrijke clubs in het waasland. vergelijk het met westerlo, gezond financieel beleid en voetbalverstand alleen in evenredigheid te weinig supporters... daar volg ik u niet,er zijn overal veel ploegen FCN trekt geen volk,Waasland ook nie ze liggen wel in het Waasland maar een ploeg in een stad als Sint Niklaas moet toch meer supporters kunnen trekken,tis de 3 de stad van Oost Vlaanderen(en een pak meer inwoners dan Beveren) nen mens van Sint Niklaas gaat gewoon niet naar de voetbal,ook niet naar andere ploegen denk dat de volleybal daar nog meer volk trekt Het oude Sint Niklaas trok wel degelijk volk, dat herinner ik me nog als kind. |
| 22 Jul 2010, 11:21 |
|
|
forumlegende
Hoe kan een speler op één jaar tijd van eerste klasse naar de b-kern van een derdeklasser zakken ?
Ik begrijp vandaag de dag nog altijd niet wat er met Thomas Troch is gebeurd ginds in Roeselare. Vertrok bij ons als echte topper en kwam terug als een schotelvod ... |
| 22 Jul 2010, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dani schreef: Hoe kan een speler op één jaar tijd van eerste klasse naar de b-kern van een derdeklasser zakken ? Ik begrijp vandaag de dag nog altijd niet wat er met Thomas Troch is gebeurd ginds in Roeselare. Vertrok bij ons als echte topper en kwam terug als een schotelvod ... Toen hij bij ons vertrok was hij al niet meer de topper van zijn eerste seizoen. Hij begon toen trouwens al regelmatig met blessures te kampen, wat zich verderzette bij Roeselare. |
| 22 Jul 2010, 12:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
elfahem schreef: Dani schreef: Hoe kan een speler op één jaar tijd van eerste klasse naar de b-kern van een derdeklasser zakken ? Ik begrijp vandaag de dag nog altijd niet wat er met Thomas Troch is gebeurd ginds in Roeselare. Vertrok bij ons als echte topper en kwam terug als een schotelvod ... Toen hij bij ons vertrok was hij al niet meer de topper van zijn eerste seizoen. Hij begon toen trouwens al regelmatig met blessures te kampen, wat zich verderzette bij Roeselare. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Jul 2010, 13:44 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
AlostanA schreef: acrid schreef: El Corredor schreef: tja datzelfde dwaasland eindigde wel ieder jaar voor het "grote" beveren, met beperkte middelen. En het feit dat er geen kat komt kijken naar waasland ligt meer aande talrijke clubs in het waasland. vergelijk het met westerlo, gezond financieel beleid en voetbalverstand alleen in evenredigheid te weinig supporters... daar volg ik u niet,er zijn overal veel ploegen FCN trekt geen volk,Waasland ook nie ze liggen wel in het Waasland maar een ploeg in een stad als Sint Niklaas moet toch meer supporters kunnen trekken,tis de 3 de stad van Oost Vlaanderen(en een pak meer inwoners dan Beveren) nen mens van Sint Niklaas gaat gewoon niet naar de voetbal,ook niet naar andere ploegen denk dat de volleybal daar nog meer volk trekt Het oude Sint Niklaas trok wel degelijk volk, dat herinner ik me nog als kind. als ge die keer bedoelt in de eindronde tegen ons,da was ver allemaal volk van Aalst |
| 22 Jul 2010, 15:10 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
DavidSeal schreef: elfahem schreef: Dani schreef: Hoe kan een speler op één jaar tijd van eerste klasse naar de b-kern van een derdeklasser zakken ? Ik begrijp vandaag de dag nog altijd niet wat er met Thomas Troch is gebeurd ginds in Roeselare. Vertrok bij ons als echte topper en kwam terug als een schotelvod ... Toen hij bij ons vertrok was hij al niet meer de topper van zijn eerste seizoen. Hij begon toen trouwens al regelmatig met blessures te kampen, wat zich verderzette bij Roeselare. Een ding wil ik kwijt Thomas wordt betaald door 3 a 4 sponsors en niet door het bestuur of Eendracht Aalst, maar men vergeet dat die sponsors daar ook niet al te gelukkig mee zijn dat Thomas naar de B kern verhuisd is. Ons bestuur of Eendracht Aalst moet hier mee oppassen omdat men wel eens Thomas en ook die sponsors zou kunnen verliezen, en daarbij vind ik dat Thomas ons nog wel mooie diensten zou kunnen bewijzen heeft hij echt zo een doodzonde gepleegd ? Mensen van het bestuur gaan rond de tafel zitten en praat dit uit en laat uw ego's varen. De club en supporters zullen er goed bij varen. |
| 22 Jul 2010, 19:42 |
|
|
Vaste Waarde
eendrachter'80 schreef: DavidSeal schreef: elfahem schreef: Toen hij bij ons vertrok was hij al niet meer de topper van zijn eerste seizoen. Hij begon toen trouwens al regelmatig met blessures te kampen, wat zich verderzette bij Roeselare. Een ding wil ik kwijt Thomas wordt betaald door 3 a 4 sponsors en niet door het bestuur of Eendracht Aalst, maar men vergeet dat die sponsors daar ook niet al te gelukkig mee zijn dat Thomas naar de B kern verhuisd is. Ons bestuur of Eendracht Aalst moet hier mee oppassen omdat men wel eens Thomas en ook die sponsors zou kunnen verliezen, en daarbij vind ik dat Thomas ons nog wel mooie diensten zou kunnen bewijzen heeft hij echt zo een doodzonde gepleegd ? Mensen van het bestuur gaan rond de tafel zitten en praat dit uit en laat uw ego's varen. De club en supporters zullen er goed bij varen. Correctie: het is maar 1 sponsor die dat wou. Maar wel just enen met veel geld. Maar kom, de sponsor is er nog dus het gevaar is geweken |
| 23 Jul 2010, 9:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
voorbijganger schreef: eendrachter'80 schreef: DavidSeal schreef: Een ding wil ik kwijt Thomas wordt betaald door 3 a 4 sponsors en niet door het bestuur of Eendracht Aalst, maar men vergeet dat die sponsors daar ook niet al te gelukkig mee zijn dat Thomas naar de B kern verhuisd is. Ons bestuur of Eendracht Aalst moet hier mee oppassen omdat men wel eens Thomas en ook die sponsors zou kunnen verliezen, en daarbij vind ik dat Thomas ons nog wel mooie diensten zou kunnen bewijzen heeft hij echt zo een doodzonde gepleegd ? Mensen van het bestuur gaan rond de tafel zitten en praat dit uit en laat uw ego's varen. De club en supporters zullen er goed bij varen. Correctie: het is maar 1 sponsor die dat wou. Maar wel just enen met veel geld. Maar kom, de sponsor is er nog dus het gevaar is geweken Eèn sponsor of meerdere sponsors, het blijft al gelijk... Anders moeten we de sponsors de ploeg laten opstellen en sparen we BVR zijn loon uit... Je hebt sponsors nodig, dat is zeker, maar die moeten (mogen) zich niet moeien met het sportieve (lees ploegopstelling)._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Jul 2010, 13:24 |
|
|
Vaste Waarde
DavidSeal schreef: voorbijganger schreef: eendrachter'80 schreef: Een ding wil ik kwijt Thomas wordt betaald door 3 a 4 sponsors en niet door het bestuur of Eendracht Aalst, maar men vergeet dat die sponsors daar ook niet al te gelukkig mee zijn dat Thomas naar de B kern verhuisd is. Ons bestuur of Eendracht Aalst moet hier mee oppassen omdat men wel eens Thomas en ook die sponsors zou kunnen verliezen, en daarbij vind ik dat Thomas ons nog wel mooie diensten zou kunnen bewijzen heeft hij echt zo een doodzonde gepleegd ? Mensen van het bestuur gaan rond de tafel zitten en praat dit uit en laat uw ego's varen. De club en supporters zullen er goed bij varen. Correctie: het is maar 1 sponsor die dat wou. Maar wel just enen met veel geld. Maar kom, de sponsor is er nog dus het gevaar is geweken Eèn sponsor of meerdere sponsors, het blijft al gelijk... Anders moeten we de sponsors de ploeg laten opstellen en sparen we BVR zijn loon uit... Je hebt sponsors nodig, dat is zeker, maar die moeten (mogen) zich niet moeien met het sportieve (lees ploegopstelling).Volledig mee akkoord. Maja, geld is macht zeker? Maar kom, de sponsor is er nog. BVR bepaalt de opstelling en wie er in A en B kern zit. Dus eind goed, al goed? |
| 23 Jul 2010, 13:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Komaan zeg, het kan toch geen argument zijn dat een speler wordt opgesteld omdat de sponsors dat willen.
Moest je nu een speler hebben waarvoor het stadion volloopt, ja, maar dat was Troch het voorbije jaar (helaas) niet meer... |
| 23 Jul 2010, 18:44 |
|
| Pagina 35 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 345 Volgende |