Blessures - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 53
 Blessures 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Blessures
Gilles schreef:
Voetballer Aalst ramt koffiehuis

Jens Podevijn, een voetballer van Eendracht Aalst, ramde woensdagnacht met zijn wagen koffiehuis Kaffee da Kothee in de Gentsestraat in Aalst. Hij pleegde daarna vluchtmisdrijf, maar de politie kon het oliespoor volgen en vond het voertuig - dat ondertussen de geest had gegeven - en bestuurder in de Capucienenlaan.
Het parket van Dendermonde trok het rijbewijs van Jens Podevijn onmiddellijk in voor 15 dagen. Podevijn stond al maanden aan de kant met een zware knieblessure. Het ongeval met vluchtmisdrijf is een triest einde van een verloren voetbalseizoen.

bron: zita.be

Een zaak die zal voorkomen en waarschijnlijk mag hij herbeginnen voor zijn rijbewijs...

Mijn hart is wit en zwart !

05 Mei 2011, 19:55
Ancien

Leeftijd: 38
De_steve schreef:
Gilles schreef:
Voetballer Aalst ramt koffiehuis

Jens Podevijn, een voetballer van Eendracht Aalst, ramde woensdagnacht met zijn wagen koffiehuis Kaffee da Kothee in de Gentsestraat in Aalst. Hij pleegde daarna vluchtmisdrijf, maar de politie kon het oliespoor volgen en vond het voertuig - dat ondertussen de geest had gegeven - en bestuurder in de Capucienenlaan.
Het parket van Dendermonde trok het rijbewijs van Jens Podevijn onmiddellijk in voor 15 dagen. Podevijn stond al maanden aan de kant met een zware knieblessure. Het ongeval met vluchtmisdrijf is een triest einde van een verloren voetbalseizoen.

bron: zita.be

Een zaak die zal voorkomen en waarschijnlijk mag hij herbeginnen voor zijn rijbewijs...

Niet meer dan terecht zeker. Speler van EA of niet. Als je zo een toeren uitsteekt, weet je wat de gevolgen kunnen zijn.

05 Mei 2011, 20:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
tsjah, hij moest maar nen auto gekocht hebben da geen olie verliest e ;)

05 Mei 2011, 20:16
Freak

Prodialoog schreef:
(y) Yoepie....
en nu eentje om het af te leren: hopelijk breekt hij veel potjes volgend seizoen :D

teis es toch al intjen precies. :lol:

05 Mei 2011, 20:30
forumlegende

Leeftijd: 69
El Corredor schreef:
De Jean schreef:
Vluchtmisdrijf? :(
Bon, hopelijk kan de Jens zich in tweede klasse een beetje herpakken.

en dronken :zzz:

Ik vond dat Jens de laatste tijd te veel potjes aan het drinken was.
Maar laat dit een levensles zijn voor hem!!!

05 Mei 2011, 22:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zolang hij volgend seizoen er weer staat, dan kan mij dat allemaal niet te veel schelen eigenlijk...

06 Mei 2011, 0:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik ben hem dit weekend toch ook tegenkomen en als een topsporter gedroeg hij zich toch ook niet. Maarja wa wilt ge die zit al een half jaar thuis met een blessure, en het seizoen is dan ook nog eens gedaan. Dat hij zich deze zomer maar terug voorbereid op komend seizoen.

Trouwens zoiets kan elke jonge gast tegenkomen hoor, ik heb twee jaar geleden mijn auto ook ergens 'geparkeerd' waar hij niet hoorde te staan.

06 Mei 2011, 7:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Afbeelding

06 Mei 2011, 8:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Zolang hij volgend seizoen er weer staat, dan kan mij dat allemaal niet te veel schelen eigenlijk...
Zo peis ik er ook over. Aan zijn reactie te zien en hem ewa kennende kan het hem misschien deugd doen op termijn.

06 Mei 2011, 8:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Zal hem waarschijnlijk ne flinken duit kosten. De verzekering zal in dit geval waarschijnlijk niet betalen.

06 Mei 2011, 9:26
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Zal hem waarschijnlijk ne flinken duit kosten. De verzekering zal in dit geval waarschijnlijk niet betalen.

:crazy:

06 Mei 2011, 9:40
Freak

Leeftijd: 45
Zienaa schreef:
Ik ben hem dit weekend toch ook tegenkomen en als een topsporter gedroeg hij zich toch ook niet. Maarja wa wilt ge die zit al een half jaar thuis met een blessure, en het seizoen is dan ook nog eens gedaan. Dat hij zich deze zomer maar terug voorbereid op komend seizoen.

Trouwens zoiets kan elke jonge gast tegenkomen hoor, ik heb twee jaar geleden mijn auto ook ergens 'geparkeerd' waar hij niet hoorde te staan.

juist, iedere jonge gast zonder verstand. drinken en rijden gaat nu eenmaal niet samen... maar goed, hopelijk trekt hij er lessen uit, en gelukkig zijn er geen gekwetsten gevallen.

06 Mei 2011, 17:23
Nationale Ploeg

Smetje schreef:

De verzekering zal de cafebazin vergoeden net als de (eventuele) gerechtelijke gevolgen voor Potjes.

Jens zal een vrijstelling jonge bestuurder moeten betalen van 250 euro, zal buiten gesjot worden bij zijn maatschappij en enkele jaren naar het tarifieringsbureau kunnen gaan.

06 Mei 2011, 21:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
De_steve schreef:
Smetje schreef:

De verzekering zal de cafebazin vergoeden net als de (eventuele) gerechtelijke gevolgen voor Potjes.

Jens zal een vrijstelling jonge bestuurder moeten betalen van 250 euro, zal buiten gesjot worden bij zijn maatschappij en enkele jaren naar het tarifieringsbureau kunnen gaan.

De verzekering zal de cafebazin misschien vergoeden, maar kan het geld terugeisen van Jens.

06 Mei 2011, 21:54
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
De_steve schreef:
Smetje schreef:

De verzekering zal de cafebazin misschien vergoeden, maar kan het geld terugeisen van Jens.

Als hij gedronken had, ja...

06 Mei 2011, 21:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 53