versterkingen volgend seizoen - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Engeland schreef:
Kim carlier heeft getekend bij opstal en zien we volgend jaar terug!  :hmm:

benieuwd of die mannen in staat zijn hem wijs te maken dat een voorzet tussen de kleine baklijn en het penaltypunt dient te komen en niet tussen de deklat en de boarding.

24 Mei 2006, 18:03
Reserve

BVW schreef:
ones fan, always fan schreef:
Persoonlijk vind ik dat Dries mertens voor zijn carrière vertrekt bij eendracht. Hij bewees dit seizoen (o.a tegen ons) dat hij een klasbak is en ik vrees dat hij in 4de niet te veel meer kan leren. Meteen terug naar aa gent is misschien een sprong te ver, maar als ik van gent was zou ik hem uitlenen aan een middenmoter 2de in klasse.

Alsk u goed versta aan Dender dus ?

Foget it jong! Ben er 100% van overtuigd dat Dries NIET naar Dender trekt :p

Ik bedoelde niet specifiek dender (al behoren die wel ook tot die groep), maar een ploeg als leuven of kvm (die volgend seizoen sterker zullen zijn) kan ook. Je hebt zoveel ploegen in 2de die zo een talent kunnen gebruiken.

24 Mei 2006, 19:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Gunni schreef:
Da zou pas jammer zijn!Ik hoop da er alleszins nog ne goeie linksback bijkomt,want Claessens kan toch ni anders als overtredingen maken om mee te kunnen zoals gisteren :boos:

Ik vond claessens gisteren nog bij de betere. Ze zouden bij ons trouwens ewa meer een fout moeten durven maken, op dat gebied zijn ze nog veel te braaf

24 Mei 2006, 19:36

Waarom  OILSJT 2006 EN VOESJ nu al sluiten
Ook ik ben supporter.
Geen stemmingmakerij, enkel vragen en bedenkingen.
Is dit forum voor de supporters of niet?
Kritische vragen, direct in de kiem gesmoord.
Beter nu, dan weeral de gevolgen……

24 Mei 2006, 19:36
Junior

WLM: [email protected]
't nieuwe bestuur ister nog mor just en gept al kritiek ge moet nog afwachte ! tnieuwe bestuur kon op zo ne korten tijd genen ommekeer veroorzake zeh of tzou egt e mirakel geweest zen ! dus geeft die manne gewoon wa tijd...

24 Mei 2006, 19:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Spees schreef:
Engeland schreef:
Kim carlier heeft getekend bij opstal en zien we volgend jaar terug! :hmm:

benieuwd of die mannen in staat zijn hem wijs te maken dat een voorzet tussen de kleine baklijn en het penaltypunt dient te komen en niet tussen de deklat en de boarding.

pas maar op, 't zou niet den eersten zijn die er bij ons weinig of niks van bakt en het seizoen derop tegen ons schittert.

24 Mei 2006, 20:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht versterkingen volgend seizoen
Hey! wordt allemaal eens nuchter.  Dit is geen pessimistenpraat maar nuchtere voetbalrealiteit.   Allemaal gezien hoe ontzettend zwak deze huidige Eendracht-kern is tegen een middenmoter van 4de klas! Peruwelz staat 17 punten, jawel lees goed: "ZEVENTIEN PUNTEN" lager geklasseerd onder de kampioen van 4de A.  Iedereen heeft duidelijk gezien dat we geen schijn van kans hadden tegen deze "middenmoter uit 4de klas".  Ons Eendracht- ploeg is   U I T E R S T  Z W A K !  
Als we hierop moeten verder bouwen om kampioen te spelen in 4de... met enkele versterkingen erbij.... wordt het alweer knokken in 4de.... met eens een goeie match ,  maar dan plots gevolgd door een slechte....

Ik ben datzelfde deuntje écht beu gehoord:  
Toen we zakten van 1ste naar 2de,  zouden we zo snel mogelijk ons plaats innemen waar we thuis hoorden.  Toen we alweer zakten van 2de naar 3de zouden we zo snel mogelijk onze plaats innemen waar we thuis hoorden.  
Nu zakken we van 3de naar 4de en wat staat op de officiele website:  
Inderdaad...(we vallen in herhaling)  : "We zullen zo snel mogelijk onze plaats terug innemen waar we thuishoren..."
Alweer MOOI GEZEGD... maar voer, voor mooie dromers!
Wat zien we al zoveel jaren na mekaar? : ... k a r r e v r a c h t e n  goals slikken... (Tel ze maar eens op van de laatste 3 jaar..! Wie durft? )
Potjestamp vanaan de Bredestraat tot aan de kerktoren van het H.Hart. " Ajaai ..en Oieoei!!!" Just der neevens, just der over,  oeioei hij zit ij ons in!... bibberen, sakkeren, kreften... en excuses zoeken.
 Alsof de Eendrachtgoal al jaren het gratis schietkot is voor alle boerenploegen van België.

Op het forum blijf ik steeds maar hallucinante praat lezen van ... "die speler speelt sterk, die doet het goed..." 't ware 't hopen dat die speler vlug herstelt....want dan wordt het beter"  
Neen jonges,  wordt eens WAKKER! :  De waarheid is dat we nooit eerder, zovele jaren na mekaar nen "Iendracht" hadden die al zo ontzettend dikwijls na mekaar werd belachelijk gemaakt, door al die buurtploegskes.   We mogen zelfs niet meer tegen Opwijk spelen... omdat we zo'n een uitermate zwakke ploeg hebben ...

Mijn conclussie , gebasseerd op een realistische kijk op het recente verleden:
Er is een VOLLEDIGE NIEUWE TALENTVOLLE ploeg nodig als we in 't seizoen 2006-2007 zo goed willen presteren als OUDENAARDE  (...die dan nog met de hakken over de sloot kampioen speelde).
Wat we nu al aan versterking hebben bijgekocht... is al een eerste stap,  maar onvoldoende om op een geruste wijze kampioen te spelen..!

Als het wat tegenvalt met kwetsuren, verzuilen we alweer in de onderste regionen van bevordering....
Een kampioenenploeg ziet er écht anders uit...dan wat we nu hebben... Sorry voor de jonges die niet mee kunnen... Maar de wet van de sterkste bepaalt wie wint!   En zie maar eens rond hoe ploegen in 4de zich ook versterken...

24 Mei 2006, 22:41
Vaste Waarde

Ik vind die kritiek op ons nieuw bestuur zeer ongepast.Zeker omdat ze al enkele goei spelers binnen gehaald hebben voor volgend seizoen.
Als ik het afgelopen seizoen bekijk, dan vind ik dat we tot met nieuwjaar arsi slechte voetbal gezien hebben op den eendracht.Zo slecht zelfs dat ik bijna ging thuisblijven.Maar na nieuwjaar hebben we toch enkele matchen meegemaakt waarvoor ne mens naar het stadion komt, o.a. de match tegen boom in positieve zin en de match tegen cappellen in negatieve zin.
Dat het maar rap juli is dat we terug een matchken kunnen meemaken in het pierre cornelis stadion.

25 Mei 2006, 0:49
forumlegende

Sorry pattaboem, mor gezakt van ieste nor twiede da hebben we niet gedaan, 't was direct nor derde waar we direct de promotie konden vieren (misschien zelfs te vroeg maar ja), waarna we een rustig seizoen in tweede speelden maar waarna 'meneer' Garré en zen pseudovedetten alles begonnen te verkloten met nog een zweem van omkoping  (Gilberken 'ik gok vanzeleven ni' Bodart en zen Chinese ballen samen met de advocaat van 'meneer' Garré, Laurent Denis)!!
Dus na die verplichte degradatie naar DERDE klasse hebben we twee seizoenen prima resultaten gehaald en hebben we twee seizoenen alle miserie gekend die een voetbalploeg maar kan hebben.
Da we nu twee keer na elkaar zakken is inderdaad bijna niet te geloven en ongezien in onze geschiedenis mor da wilt ni zeggen da alles zo archislecht is zoals jij beweert.
Als die goal in de 89e minuut tegen Capellen niet valt ziet het er allemaal anders uit, zo relatief is het...

25 Mei 2006, 1:24
Nationale Ploeg

En toevallig loggen er zich enkele "Eendracht supporters" in om ultranegatief te komen doen... heel geloofwaardig.

Eendracht zit diep maar het blijft een uitzonderlijke club.  En de ploeg van volgend seizoen zal amper te vergelijken zijn met deze dus al die negatieve (fake)forummers, trap het af.

25 Mei 2006, 2:17
Reserve

Leeftijd: 43
Ge moogt zeggen wa ge wilt...Volgend seizoen moet direct gepromoveerd worden of t'is gedaan met den eendracht.....(waarmee da'k wil zeggen dat we anders ne middenmoter in 4de-of lager-zullen worden)

En zijt maar zeker...NOG nekeer e strontseizoen en ge kunt thuismatchen spelen voor 300 man !

25 Mei 2006, 4:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: versterkingen volgend seizoen
pattaboem schreef:
Hey! wordt allemaal eens nuchter.  Dit is geen pessimistenpraat maar nuchtere voetbalrealiteit.   Allemaal gezien hoe ontzettend zwak deze huidige Eendracht-kern is tegen een middenmoter van 4de klas! Peruwelz staat 17 punten, jawel lees goed: "ZEVENTIEN PUNTEN" lager geklasseerd onder de kampioen van 4de A.  Iedereen heeft duidelijk gezien dat we geen schijn van kans hadden tegen deze "middenmoter uit 4de klas".  Ons Eendracht- ploeg is   U I T E R S T  Z W A K !  
Als we hierop moeten verder bouwen om kampioen te spelen in 4de... met enkele versterkingen erbij.... wordt het alweer knokken in 4de.... met eens een goeie match ,  maar dan plots gevolgd door een slechte....

Ik ben datzelfde deuntje écht beu gehoord:  
Toen we zakten van 1ste naar 2de,  zouden we zo snel mogelijk ons plaats innemen waar we thuis hoorden.  Toen we alweer zakten van 2de naar 3de zouden we zo snel mogelijk onze plaats innemen waar we thuis hoorden.  
Nu zakken we van 3de naar 4de en wat staat op de officiele website:  
Inderdaad...(we vallen in herhaling)  : "We zullen zo snel mogelijk onze plaats terug innemen waar we thuishoren..."
Alweer MOOI GEZEGD... maar voer, voor mooie dromers!
Wat zien we al zoveel jaren na mekaar? : ... k a r r e v r a c h t e n  goals slikken... (Tel ze maar eens op van de laatste 3 jaar..! Wie durft? )
Potjestamp vanaan de Bredestraat tot aan de kerktoren van het H.Hart. " Ajaai ..en Oieoei!!!" Just der neevens, just der over,  oeioei hij zit ij ons in!... bibberen, sakkeren, kreften... en excuses zoeken.
 Alsof de Eendrachtgoal al jaren het gratis schietkot is voor alle boerenploegen van België.

Op het forum blijf ik steeds maar hallucinante praat lezen van ... "die speler speelt sterk, die doet het goed..." 't ware 't hopen dat die speler vlug herstelt....want dan wordt het beter"  
Neen jonges,  wordt eens WAKKER! :  De waarheid is dat we nooit eerder, zovele jaren na mekaar nen "Iendracht" hadden die al zo ontzettend dikwijls na mekaar werd belachelijk gemaakt, door al die buurtploegskes.   We mogen zelfs niet meer tegen Opwijk spelen... omdat we zo'n een uitermate zwakke ploeg hebben ...

Mijn conclussie , gebasseerd op een realistische kijk op het recente verleden:
Er is een VOLLEDIGE NIEUWE TALENTVOLLE ploeg nodig als we in 't seizoen 2006-2007 zo goed willen presteren als OUDENAARDE  (...die dan nog met de hakken over de sloot kampioen speelde).
Wat we nu al aan versterking hebben bijgekocht... is al een eerste stap,  maar onvoldoende om op een geruste wijze kampioen te spelen..!

Als het wat tegenvalt met kwetsuren, verzuilen we alweer in de onderste regionen van bevordering....
Een kampioenenploeg ziet er écht anders uit...dan wat we nu hebben... Sorry voor de jonges die niet mee kunnen... Maar de wet van de sterkste bepaalt wie wint!   En zie maar eens rond hoe ploegen in 4de zich ook versterken...

Ik moet je volledig gelijk geven we moeten de realiteit onder ogen durven zien.

25 Mei 2006, 10:19
Vaste Waarde

Ons bestuur heeft tot op heden acht (dacht ik) nieuwe spelers aangekocht die stuk voor stuk beter zouden moeten zijn dan onze huidige kern --> 8 spelers op 11 is al nagenoeg een compleet nieuwe ploeg dacht. Laat die mensen nu eens rustig hun werk verder zetten ... ik heb er alvast het volste vertrouwen in.

Koen

25 Mei 2006, 10:27
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik ben ook van mening dat we het bestuur rustig moeten laten verder werken. Ze hebben al heel wat goed werk verricht op korte tijd en ook ik heb er het volste vertrouwen in. Kzeg niet dat we nu een kampioenenploeg gaan hebben, maar tzal in alle geval toch al beter zijn dan wat we de voorbije jaren hebben gezien. En als er binnen een aantal weken een brief komt ivm de abonnementsprijzen zal ik geen seconde twijfelen om er mij opnieuw één aan te schaffen. We moeten allemaal samen uit deze situatie geraken!

25 Mei 2006, 10:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Laat ons nu eens rustig uitkijken naar volgend seizoen,hier zitten zeiken en kakken op alle spelers heeft geen zin meer,we moeten gewoon durven toegeven dat we een zwak seizoen hebben gehad,en laat ons bestuur dat volgens mij al heel goed werk heeft gedaan,nu maar rustig verder doen,er zijn zelfs ploegen in 2 klasse van de transfers die wij al gedaan hebben,enkel maar van kunnen dromen.

25 Mei 2006, 10:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 106