|
|
| Pagina 35 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
normaliter kan men geluidsfragmenten van oa radio 2 herbeluisteren, maar ik weet niet waar deze zich zouden moeten bevinden.
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mei 2015, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Was in het verleden nog woordvoerder van GBA.
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Mei 2015, 17:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Ze gaan weer van alles doen precies totdat ze het zullen moeten bewijzen met de ping ping, nu hebben er al veel een gepaste reden klaar om niets moeten te storten, ik hoor het al zeggen" nee ik geef niets voor een ploeg die bijna failliet is". Voor mij niet gelaten voor acties te doen, maar verwacht er ook geen wonderen van , wij zijn KV Mechelen niet hé, in Oilsjt geven ze liever nog een tourneeken meer dan geld te storten. ![]() Je klinkt precies als onze schepen met haar 'Aalst is Gent niet" Dus Hugo, begrijp ik het goed, dat jij niets gaat storten? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 08 Mei 2015, 19:03 |
|
|
Ancien
anathema76 schreef: Hugo schreef: Ze gaan weer van alles doen precies totdat ze het zullen moeten bewijzen met de ping ping, nu hebben er al veel een gepaste reden klaar om niets moeten te storten, ik hoor het al zeggen" nee ik geef niets voor een ploeg die bijna failliet is". Voor mij niet gelaten voor acties te doen, maar verwacht er ook geen wonderen van , wij zijn KV Mechelen niet hé, in Oilsjt geven ze liever nog een tourneeken meer dan geld te storten. ![]() Je klinkt precies als onze schepen met haar 'Aalst is Gent niet" Dus Hugo, begrijp ik het goed, dat jij niets gaat storten? Onze laatste ophaling voor een supportersafvaardiging was toch ook geen groot succes nietwaar, en ik zeg je nu al met deze wantoestanden zal het nog moeilijker zijn om mensen te overtuigen om geld voor den iendracht te doen storten, is in mijn ogen gewoon de realiteit. En vergelijk me a.u.b. niet met een van die hypocrieten van ons stadsbestuur. Of ik ga storten weet ik nog niet, ik moet eerst alles eens op een rijtje zetten, misschien zullen jullie wel toelichting geven over de actie bij de eerstkomende supportersvergadering. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Mei 2015, 20:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hugo schreef: El Corredor (Light) schreef: ik zou toch vooral opletten van mannen die de dag na een virtueel faillissement, direct voor de pinnen komen met een voorstel. Wijze opmerking Elco. Met eens te luisteren misdoe je niets hé. We moeten alle pistes bewandelen nu. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Mei 2015, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: anathema76 schreef: Hugo schreef: Ze gaan weer van alles doen precies totdat ze het zullen moeten bewijzen met de ping ping, nu hebben er al veel een gepaste reden klaar om niets moeten te storten, ik hoor het al zeggen" nee ik geef niets voor een ploeg die bijna failliet is". Voor mij niet gelaten voor acties te doen, maar verwacht er ook geen wonderen van , wij zijn KV Mechelen niet hé, in Oilsjt geven ze liever nog een tourneeken meer dan geld te storten. ![]() Je klinkt precies als onze schepen met haar 'Aalst is Gent niet" Dus Hugo, begrijp ik het goed, dat jij niets gaat storten? Onze laatste ophaling voor een supportersafvaardiging was toch ook geen groot succes nietwaar, en ik zeg je nu al met deze wantoestanden zal het nog moeilijker zijn om mensen te overtuigen om geld voor den iendracht te doen storten, is in mijn ogen gewoon de realiteit. En vergelijk me a.u.b. niet met een van die hypocrieten van ons stadsbestuur. Of ik ga storten weet ik nog niet, ik moet eerst alles eens op een rijtje zetten, misschien zullen jullie wel toelichting geven over de actie bij de eerstkomende supportersvergadering. k zou het eventueel wel willen overwegen als de omkadering er rond deftig in elkaar steekt en we weten waar de centjes naartoe gaan en waarom, al moogt ge nu ook weer geen wonderen verwachten van de gewone burger he...we zullen met velen moeten zijn om er een deftig bedrag van te kunnen maken...of er moet ene schandalig veel geluk hebben met zijn 6 kruisjes ondertussen.... t is nu afwachten wat het gaat worden , maar ook al verwijten we nu iedereen in het bestuur en stadhuis van hypocriet , judas en leugenaar, supporter zijn we in de eerste plaats van de club eendracht aalst en niet van een stads- of clubbestuur! al is da in 2de of 3de of waar dan ook , ik moet niks op een rijtje zetten... ik laat mijn club NIET in de steek godverdoemme! ![]() |
| 08 Mei 2015, 20:41 |
|
|
Ancien
witzwet schreef: Hugo schreef: El Corredor (Light) schreef: ik zou toch vooral opletten van mannen die de dag na een virtueel faillissement, direct voor de pinnen komen met een voorstel. Wijze opmerking Elco. Met eens te luisteren misdoe je niets hé. We moeten alle pistes bewandelen nu. Vandaar dat ik zeg dat het beter is de zaken eens goed toe te lichten, want geld inzamelen voor een supportersafvaardiging als je niet weet met welk bestuur we in de toekomst verder moeten gaan. Begrijp me niet verkeerd hé besteken, maar het lijkt me een enorme zware opdracht om op korte tijd iets op poten te zetten om zoveel mogelijk geld in het laadje te brengen en de tijd dringt nietwaar. Enfin, de supporters zullen wel eerstdaags uitgenodigd worden zeker, inderdaad besteken luisteren kost geen geld. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Mei 2015, 20:44 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: Hugo schreef: anathema76 schreef: Je klinkt precies als onze schepen met haar 'Aalst is Gent niet" Dus Hugo, begrijp ik het goed, dat jij niets gaat storten? Onze laatste ophaling voor een supportersafvaardiging was toch ook geen groot succes nietwaar, en ik zeg je nu al met deze wantoestanden zal het nog moeilijker zijn om mensen te overtuigen om geld voor den iendracht te doen storten, is in mijn ogen gewoon de realiteit. En vergelijk me a.u.b. niet met een van die hypocrieten van ons stadsbestuur. Of ik ga storten weet ik nog niet, ik moet eerst alles eens op een rijtje zetten, misschien zullen jullie wel toelichting geven over de actie bij de eerstkomende supportersvergadering. k zou het eventueel wel willen overwegen als de omkadering er rond deftig in elkaar steekt en we weten waar de centjes naartoe gaan en waarom, al moogt ge nu ook weer geen wonderen verwachten van de gewone burger he...we zullen met velen moeten zijn om er een deftig bedrag van te kunnen maken...of er moet ene schandalig veel geluk hebben met zijn 6 kruisjes ondertussen.... t is nu afwachten wat het gaat worden , maar ook al verwijten we nu iedereen in het bestuur en stadhuis van hypocriet , judas en leugenaar, supporter zijn we in de eerste plaats van de club eendracht aalst en niet van een stads- of clubbestuur! al is da in 2de of 3de of waar dan ook , ik moet niks op een rijtje zetten... ik laat mijn club NIET in de steek godverdoemme! ![]() Ik zal je straks een rekeningnummer doorsturen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Mei 2015, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: supersossis schreef: Hugo schreef: Je klinkt precies als onze schepen met haar 'Aalst is Gent niet" Dus Hugo, begrijp ik het goed, dat jij niets gaat storten? Onze laatste ophaling voor een supportersafvaardiging was toch ook geen groot succes nietwaar, en ik zeg je nu al met deze wantoestanden zal het nog moeilijker zijn om mensen te overtuigen om geld voor den iendracht te doen storten, is in mijn ogen gewoon de realiteit. En vergelijk me a.u.b. niet met een van die hypocrieten van ons stadsbestuur. Of ik ga storten weet ik nog niet, ik moet eerst alles eens op een rijtje zetten, misschien zullen jullie wel toelichting geven over de actie bij de eerstkomende supportersvergadering. k zou het eventueel wel willen overwegen als de omkadering er rond deftig in elkaar steekt en we weten waar de centjes naartoe gaan en waarom, al moogt ge nu ook weer geen wonderen verwachten van de gewone burger he...we zullen met velen moeten zijn om er een deftig bedrag van te kunnen maken...of er moet ene schandalig veel geluk hebben met zijn 6 kruisjes ondertussen.... t is nu afwachten wat het gaat worden , maar ook al verwijten we nu iedereen in het bestuur en stadhuis van hypocriet , judas en leugenaar, supporter zijn we in de eerste plaats van de club eendracht aalst en niet van een stads- of clubbestuur! al is da in 2de of 3de of waar dan ook , ik moet niks op een rijtje zetten... ik laat mijn club NIET in de steek godverdoemme! ![]() Ik zal je straks een rekeningnummer doorsturen. k had het niet over centjes richting bodemloze put zwieren maar dak in alle miserie die er rond hangt nu wel zal blijven gaan kijken naar eendracht , maar in welke reeks dan ook , ik zal er staan... en niet afhaken zoals er sommigen nu wel zouden willen doen als ge da hoort en leest overal...iendrachter zeje ver t leven he! maar zoals gezegd , ge moet geen wonderen verwachten he hugo....en mirakels ook niet , een pint kunt ge krijgen ![]() |
| 08 Mei 2015, 21:12 |
|
|
Ancien
Met alles op een rijtje zetten bedoel ik dat je eerst alles een serieus moet bekijken nietwaar, het is hier precies of je van de ene naar de andere dag failliet gaat en morgen start met een nieuwe ploeg in eender welke reeks.
De eventuele overnamegroep mag ook eens van zich laten horen, want wie gaat het ganse plaatje bekostigen, verder zijn er ook vragen naar het huidige bestuur, blijft de hoofdsponsor en onze voornaamste sponsors, want dat gaat allemaal de toekomst van den Iendracht bepalen. Nu heb ik het gevoel dat men tijd aan het winnen is en we op deze manier genoodzaakt zullen zijn om op deze wijze verder te boeren, wie zit er klaar om de fakkel over te nemen, ik wil het nu graag eens klaar en duidelijk horen en 't liefst giene garagepraat van nu heb ik geen tijd, deze opmerking deed bij mij me ook de wenkbrauwen fronsen. Daarom zou ik graag zo vlug mogelijk een supportersvergadering bijwonen met de aanwezigheid van de eventuele overnemers. Ja ik weet het ik ben van de oude stempel, maar van horen zeggen enz..daar doe ik niet aan mee. Het enige waar wij nood aan hebben is duidelijkheid en zekerheid wat de toekomst betreft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Mei 2015, 7:46 |
|
|
forumlegende
het zijn allemaal echte iendrachters ons bestuur en ex besturen, totdat ze weg moeten en over geld moet gepraat worden, dan kiezen ze allemaal eieren voor hun geld. Remember De Bruecker...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Mei 2015, 11:03 |
|
|
We kunnen ook eens beginnen met die stukken onbenul van een stadsbestuur te negeren, gewoon de rug draaien als ze komen paraderen in je buurt. Laat ze alleen staan, zoals ze met ons doen!!!
Negeer ze en vergeet hun daden(?) niet de volgende verkiezingen. Dat ze zelf naar hun onderkroipers gelul luisteren De Farce Task |
| 09 Mei 2015, 11:34 |
|
|
Ancien
Afscheid van jeugdvoorzitter Luc Ledegen
Bij deze wensen wij jullie mede te delen dat Luc Ledegen besloten heeft om zijn mandaat als jeugdvoorzitter neer te leggen. We wensen Luc van harte te bedanken voor het geleverde werk over de voorbije jaren bij de jeugd. Onder zijn jeugdvoorzitterschap zijn een aantal belangrijke uitdagingen tot een goed einde gebracht! De jeugdwerking is van zeer groot belang binnen onze club, vandaar dat we ook besloten hebben om de continuïteit te verzekeren. Het team dat moet zorgen voor de verdere uitbouw van onze jeugd zal worden aangestuurd door Sven Van den Bogaert, als nieuwe verantwoordelijke van de jeugd. Eendracht Aalst wenst zijn jeugdwerking nog verder te bestendigen als de meest performante binnen onze regio. De sportieve opleiding is in dit alles primordiaal maar ook het familiale en gezellige karakter van onze club mag hierin niet ontbreken! We wensen Sven en zijn team veel succes! Bron: off. site Hij was ook ondervoorzitter, zou hij die functie ook neerleggen? Hij zal ook de laatste dagen al het een en ander mogen incasseren hebben. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 09 Mei 2015, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Mei 2015, 12:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: het zijn allemaal echte iendrachters ons bestuur en ex besturen, totdat ze weg moeten en over geld moet gepraat worden, dan kiezen ze allemaal eieren voor hun geld. Remember De Bruecker... ---------- Dat is een waarheid als een koe! Langs de ene kant een normale reactie, omdat het over hun eigen geld gaat, die ze investeerden en zij de nieuwe beleidsmensen, die investering (andermans geld) niet willen cadeau doen. Maar langs de andere kant, hebben ze het dan moeilijk om hun deel van hun eigen schuld in de malaise toe te geven... Uiteraard ben ik er van overtuigd dat het niet allemaal de schuld is van FDR, en de stad Aalst geen enkele faciliteit heeft gegund aan Eendracht; om te werken naar een remonte en het te werken naar een gezond financieel beleid, en afbouw van schulden. Het stadion is altijd eigendom van de stad geweest. En als een goed verhuurder hebben zij de maatschappelijke plicht om het te onderhouden naar de officiele normen die de(hun eigen) overheden er van stellen. De gekozenen zijn politici, dus zij zouden zeker de geldende regels moeten opvolgen. En er ook op anticiperen! Als hun accommodties niet meer voldoen naar normen en veiligheid, is het ook hun plicht om het TIJDIG te renoveren oftewel een nieuw stadion te voorzien. Het stadion dateert van rond 1928 !!, de periode dat het stedelijk eletriciteitsnet dé rénovatie was van die eeuw. Het stadsbestuur stad heeft sindsdien nooit aan een renovatie of opvolging en/of vervanging maar gedacht, ook niet aan de opvolging ervan, van de steeds nieuwere normen. .....Ook niet in 1996 toen eendracht in eerste klasse en Europees speelde. Zo simpel en klaar zijn de grove nalatigheden, en het negeren van de stedelijke verantwoordelijkheid !!! Zij vergeten ook dat het stedelijk sportbeleid en jeugdbeleid, ook hun verantwoordeijkheid is, en dit minstens moeten ondersteunen. En de economische uitstraling van deze centrumstad Aalst ook hun verantwoordelijkheid is... Die politiekers denken dat zij zich kunnen wegsteken achter het gezegde: "Het financieel beleid van een sportclub, is niet onze winkel....." . HET STADSBESTUUR IS AL MEER DAN 80 JAAR DE HOOFDSCHULDIGE, ZEKER OOK HET LAATSTE BESTUUR, DIE NOG STEEDS NIKS ONDERNEEMT. Zij moesten hun verantwoordelijkheid opnemen en al lang begonnen zijn aan een nieuw stadion. Ook al liep het bestuurlijk en financieel fout bij SC Eendracht . De historie heeft al zo dikwijls bewezen dat een club als Eendracht, steeds weer opstaat, na een malaise (en ook bestuursmensen worden vervangen als zij niet voldoen) en vervolgens zeer veel supporters (en kiezers...) op de been brengen. En dan staat het nieuwe en aangepaste stadion daarvoor altijd klaar voor een verbeterde sportwerking op het hoogste niveau. Wat is er toch nodig om deze bende onbekwamen van het stadsbestuur daarvan te overtuigen???? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
|
| Pagina 35 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 62 Volgende |