|
|
| Pagina 347 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 345 346 347 348 349 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Stadion
die schandalige vertoning van gisteren... ik kan dat niet geloven hoe je zo in mekaar kunt zitten. da uitgestreken gezicht, die grijns van de burgemeester bij zijn uitspraken over 2e hands is niet ons ding...
Aalst wordt geleid door een stel platte schaamteloze leugenaars |
| 16 Jun 2017, 13:14 |
|
|
Freak
als ze geen 2e handstribune willen kopen dat ze dan een nieuwe kopen.
![]() |
| 16 Jun 2017, 13:48 |
|
|
Freak
"het stadsbestuur is ook een team",een basketteam ja.
![]() |
| 16 Jun 2017, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Is er buiten die tribune van ZW geen ander tribune alternatief dat beter is dan die tent?
|
| 16 Jun 2017, 16:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jowwan schreef: Beste allen, Omwille van budgettaire reden , zal ik niet aanwezig zijn op deze receptie. Ik ben Iendrachter al 50 jaar lang, in goede en vooral slechte tijden en heb echt geen nood aan show. Mijn pint(en) betaal ik liever zelf. Dank voor begrip, Johan van Nieuwenhove Raadslid Wel als ik van ons bestuur was ik gaf geen enkele afgevaardigde van de club incluis de spelers de toelating om naar het stadhuis te gaan,Johan ge hebt nog tenminste haar op uw tanden,hopelijk heeft PLJ dat ook en stuurt hij zijn kat en zijn jongeren niet naar die receptie ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Jun 2017, 16:49 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bakkie schreef: jowwan schreef: Beste allen, Omwille van budgettaire reden , zal ik niet aanwezig zijn op deze receptie. Ik ben Iendrachter al 50 jaar lang, in goede en vooral slechte tijden en heb echt geen nood aan show. Mijn pint(en) betaal ik liever zelf. Dank voor begrip, Johan van Nieuwenhove Raadslid Wel als ik van ons bestuur was ik gaf geen enkele afgevaardigde van de club incluis de spelers de toelating om naar het stadhuis te gaan,Johan ge hebt nog tenminste haar op uw tanden,hopelijk heeft PLJ dat ook en stuurt hij zijn kat en zijn jongeren niet naar die receptie ![]() voor mij is dit ook het best mogelijke antwoord vanwege de club |
| 16 Jun 2017, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde
Zienaa schreef: Eigenlijk zou dit de club moeten motiveren om zo snel mogelijk de poort naar eerste klasse open te breken. Dit kunnen we enkel bekomen door er volop voor te gaan als 12e man. De dag dat de club effectief zou kunnen promoveren naar 1A, maar geen licentie krijgt omdat het geen stadion heeft, dan mogen alle registers en beerputten eens opengetrokken worden. Het is nu nóg méér duidelijk dan voorheen : ze willen den Iendracht niet in Oilsjt en ze zullen er zo weinig mogelijk voor doen. Voor mijn part organiseert de club een persconferentie, samen met opc enz. en voor mijn part mogen die beerputten nu al opengetrokken worden hoor. Laat het maar eens stinken in Aalst en omstreken, vanaf nu tot aan de verkiezingen. En ze blijven ambeteren tot ze het beu worden. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Jun 2017, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jowwan schreef: Beste allen, Omwille van budgettaire reden , zal ik niet aanwezig zijn op deze receptie. Ik ben Iendrachter al 50 jaar lang, in goede en vooral slechte tijden en heb echt geen nood aan show. Mijn pint(en) betaal ik liever zelf. Dank voor begrip, Johan van Nieuwenhove Raadslid _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Jun 2017, 19:42 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Lol, van zodra Ilse daar liet verstaan "het heeft geen zin om een schuldige aan te wijzen, de beslissing is collegiaal genomen" wist ik al dat het stemmen zowat verlopen zou zijn gelijk hierboven aangegeven. Ook dat is een hypocriete uitspraak extra om bij te schrijven op die haar conto. Voor niets beschaamd is dat volk Ik heb de zaak op de voet gevolgd. Ilse was de enige echte dwarsligger op het College. Het geld voor de aankoop moet van haar budget komen maar ze wou niet buigen, ofschoon ze nog genoeg geld op haar budget heeft. Voor alle beslissingen van het College moet er unanimiteit zijn. Er wordt nooit meerderheid tegen minderheid gestemd. |
| 16 Jun 2017, 20:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
parol schreef: Bram schreef: Lol, van zodra Ilse daar liet verstaan "het heeft geen zin om een schuldige aan te wijzen, de beslissing is collegiaal genomen" wist ik al dat het stemmen zowat verlopen zou zijn gelijk hierboven aangegeven. Ook dat is een hypocriete uitspraak extra om bij te schrijven op die haar conto. Voor niets beschaamd is dat volk Ik heb de zaak op de voet gevolgd. Ilse was de enige echte dwarsligger op het College. Het geld voor de aankoop moet van haar budget komen maar ze wou niet buigen, ofschoon ze nog genoeg geld op haar budget heeft. Voor alle beslissingen van het College moet er unanimiteit zijn. Er wordt nooit meerderheid tegen minderheid gestemd. Dat gespuis nooit meer welkom op den Iendracht, ze verdienen het niet !!! |
| 16 Jun 2017, 21:06 |
|
|
Reserve
parol schreef: Bram schreef: Lol, van zodra Ilse daar liet verstaan "het heeft geen zin om een schuldige aan te wijzen, de beslissing is collegiaal genomen" wist ik al dat het stemmen zowat verlopen zou zijn gelijk hierboven aangegeven. Ook dat is een hypocriete uitspraak extra om bij te schrijven op die haar conto. Voor niets beschaamd is dat volk Ik heb de zaak op de voet gevolgd. Ilse was de enige echte dwarsligger op het College. Het geld voor de aankoop moet van haar budget komen maar ze wou niet buigen, ofschoon ze nog genoeg geld op haar budget heeft. Voor alle beslissingen van het College moet er unanimiteit zijn. Er wordt nooit meerderheid tegen minderheid gestemd. Dus Ilse heeft uiteindelijk alles geblokkeerd op niveau van het College van B&S... En wat dan met die commissie sport? Want daar was blijkbaar ook al geen unanimiteit, deels idd door CD&V, maar blijkbaar ook door N-VA. Of was dat gewoon een 'raadgevende stem' voor het College? En via het budget van het autonome SportAG is het dan ook niet gelukt, opnieuw door Ilse? |
| 16 Jun 2017, 21:47 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
allesaaneen schreef: parol schreef: Bram schreef: Lol, van zodra Ilse daar liet verstaan "het heeft geen zin om een schuldige aan te wijzen, de beslissing is collegiaal genomen" wist ik al dat het stemmen zowat verlopen zou zijn gelijk hierboven aangegeven. Ook dat is een hypocriete uitspraak extra om bij te schrijven op die haar conto. Voor niets beschaamd is dat volk Ik heb de zaak op de voet gevolgd. Ilse was de enige echte dwarsligger op het College. Het geld voor de aankoop moet van haar budget komen maar ze wou niet buigen, ofschoon ze nog genoeg geld op haar budget heeft. Voor alle beslissingen van het College moet er unanimiteit zijn. Er wordt nooit meerderheid tegen minderheid gestemd. Dus Ilse heeft uiteindelijk alles geblokkeerd op niveau van het College van B&S... En wat dan met die commissie sport? Want daar was blijkbaar ook al geen unanimiteit, deels idd door CD&V, maar blijkbaar ook door N-VA. Of was dat gewoon een 'raadgevende stem' voor het College? En via het budget van het autonome SportAG is het dan ook niet gelukt, opnieuw door Ilse? Had NVA gisteravond het voorstel tot aankoop gevolgd, dan stond CDV volledig geïsoleerd. Zij hebben nooit het voorstel gesteund, integendeel. Ik ben meer ontgoocheld in hen , omdat zij deze unieke kans hebben laten liggen en zwijgen is de schepen in haar advies gewoon volgen. In het Sport AG lag het anders, omdat de stad eigenaar is van de gronden , moet alles via de stad beslist worden. Ik zal wel goed onthouden wat gisteravond gebeurde. ![]() |
| 16 Jun 2017, 22:19 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: allesaaneen schreef: parol schreef: Ik heb de zaak op de voet gevolgd. Ilse was de enige echte dwarsligger op het College. Het geld voor de aankoop moet van haar budget komen maar ze wou niet buigen, ofschoon ze nog genoeg geld op haar budget heeft. Voor alle beslissingen van het College moet er unanimiteit zijn. Er wordt nooit meerderheid tegen minderheid gestemd. Dus Ilse heeft uiteindelijk alles geblokkeerd op niveau van het College van B&S... En wat dan met die commissie sport? Want daar was blijkbaar ook al geen unanimiteit, deels idd door CD&V, maar blijkbaar ook door N-VA. Of was dat gewoon een 'raadgevende stem' voor het College? En via het budget van het autonome SportAG is het dan ook niet gelukt, opnieuw door Ilse? Had NVA gisteravond het voorstel tot aankoop gevolgd, dan stond CDV volledig geïsoleerd. Zij hebben nooit het voorstel gesteund, integendeel. Ik ben meer ontgoocheld in hen , omdat zij deze unieke kans hebben laten liggen en zwijgen is de schepen in haar advies gewoon volgen. In het Sport AG lag het anders, omdat de stad eigenaar is van de gronden , moet alles via de stad beslist worden. Ik zal wel goed onthouden wat gisteravond gebeurde. ![]() ik stel vast dat de versie van jowwan klopt niet met die van michel ivm nva. wa ist nu? |
| 16 Jun 2017, 22:30 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
@davy , Ik zit al 17 jaar in de raad om te 'voelen' dat , in dit dossier, beide partijen CDV/nva aan t zelfde touw trekken. Die budget reden is
. De echte reden is 'imagoverlies'. De tenten van 228.000 euro moeten afbreken is toegeven 'we waren fout' in 2013. Schrijf het op. |
| 16 Jun 2017, 22:47 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: @davy , Ik zit al 17 jaar in de raad om te 'voelen' dat , in dit dossier, beide partijen CDV/nva aan t zelfde touw trekken. Die budget reden is . De echte reden is 'imagoverlies'. De tenten van 228.000 euro moeten afbreken is toegeven 'we waren fout' in 2013. Schrijf het op.heb idd al zeer vaak gedacht dat het idd vooral die imagoschade is die speelt om bij die aankoop van de zw tribune eigenlijk impliciet een schuldbekentenis te moeten doen ivm het geblunder met die tent, en dat het lapmiddel voor hun geblunder extra middelen vergt (ook al is het bedrag binnen proportie). die bende sukkels heeft destijds blind iets gekocht. en wij mogen er voor boeten. |
| 16 Jun 2017, 23:10 |
|
| Pagina 347 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 345 346 347 348 349 … 462 Volgende |