|
|
| Pagina 349 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 347 348 349 350 351 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef: Ik vind dat zolang de club nog schulden heeft,dat die volledig moeten weg zijn vooraleer je aan andere investeringen kan denken. Op de laatste supportersvergadering is er gezegd dat PLJ nog elke maand moet bijpassen, dan kun je moeilijk verlangen dat die nog eens 150.000€ gaat leggen omdat de stad hun beloftes niet nakomt. Wat hij wel moet doen is zorgen dat er deze zomer een kapitaal van minstens 500.000 euro door andere investeerders zal binnenkomen, een belofte die hij zelf gemaakt heeft, en denk ik toch weer moeilijker zal worden nu de stad zijne staart terug intrekt in het stadiondossier. Puur financieel gezien, is dat idd geen onlogische redenering. Maar een voetbalclub is meer dan 'puur financieel gezien' hé. En als je in de pers over 'community club' spreekt, en over 'latente supporters terughalen' en over 'binnen 5 jaar naar profliga', is het dan voldoende om binnen een 3-tal jaar eens uit te kijken naar een sfeertribune die naam waardig? Of gaan die mannen van COS die ZW-tribune tot dan 'opzij zetten'? Als de bezoekers 'een beetje spionkop' hebben, bv. die van FC Luik, wordt onze spionkop volledig overstemd in vakken A, B, C en G...Kan toch niet de bedoeling zijn... Ale, hopelijk wachten die 'latente supporters' dan ook nog een jaar of 3, samen met ons... ![]() |
| 17 Jun 2017, 22:07 |
|
|
Reserve
iendrachter schreef: allesaaneen schreef: iendrachter schreef: Ik vind dat zolang de club nog schulden heeft,dat die volledig moeten weg zijn vooraleer je aan andere investeringen kan denken. Op de laatste supportersvergadering is er gezegd dat PLJ nog elke maand moet bijpassen, dan kun je moeilijk verlangen dat die nog eens 150.000€ gaat leggen omdat de stad hun beloftes niet nakomt. Wat hij wel moet doen is zorgen dat er deze zomer een kapitaal van minstens 500.000 euro door andere investeerders zal binnenkomen, een belofte die hij zelf gemaakt heeft, en denk ik toch weer moeilijker zal worden nu de stad zijne staart terug intrekt in het stadiondossier. Puur financieel gezien, is dat idd geen onlogische redenering. Maar een voetbalclub is meer dan 'puur financieel gezien' hé. En als je in de pers over 'community club' spreekt, en over 'latente supporters terughalen' en over 'binnen 5 jaar naar profliga', is het dan voldoende om binnen een 3-tal jaar eens uit te kijken naar een sfeertribune die naam waardig? Of gaan die mannen van COS die ZW-tribune tot dan 'opzij zetten'? Als de bezoekers 'een beetje spionkop' hebben, bv. die van FC Luik, wordt onze spionkop volledig overstemd in vakken A, B, C en G...Kan toch niet de bedoeling zijn... Ale, hopelijk wachten die 'latente supporters' dan ook nog een jaar of 3, samen met ons... ![]() Ik ben voorstander van de sfeermakers allemaal samen terug in de europatribune te zetten, indien er geen ZW tribune komt natuurlijk, daar is de akoestiek veel beter en als ze naar de kop spelen kan dit toch een verschil maken. En de bezoekers in die kleine tent zetten, is ruim voldoende toch? Ik heb een abonnement in blok A en daar hoor je dus werkelijk niets van de sfeer, als ik dan achteraf de sfeerbeelden zie van bv de thuismatchen tegen Hasselt en Luik is dat toch wel verschieten. Van mijn part zouden ze de tent voor de thuissupporters gewoon moeten sluiten als bedanking naar de stad. In de europatribune kan 600 man dacht ik en al de rest van de thuissupporters in de zittribune, dat moet toch kunnen? Tis nu niet dat we volgend seizoen, buiten mss de match tegen Dender, voor een uitverkocht stadion gaan spelen.... Volledig akkoord! ![]() Tent gans seizoen leeg laten zou idd een sterk signaal zijn van de club, eventueel met ne spandoek met ne legendarische foto van de K. Alleen jammer dat ons clubbestuur (voorlopig nog) ni zot is van signalen... |
| 17 Jun 2017, 22:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: Het probleem zal alleszins een politiek staartje krijgen. "We zullen de aankoop van de tribune agenderen op de volgende gemeenteraad. Iedereen zal dan kleur moeten bekennen." Zegt Bart Van den Neste (Open Vld). (RLA) --- Het resultaat van deze stemming oplijsten, de namen van de tegenstemmers bekend maken, en een kort maar mooi samenvatting schrijven, en advisren als pôlitici die onbetrouwbaar zijn in kiesbeloften. En maximaal verspreiden en delen via facebook... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Jun 2017, 10:16 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: jowwan schreef: allesaaneen schreef: Dus Ilse heeft uiteindelijk alles geblokkeerd op niveau van het College van B&S... En wat dan met die commissie sport? Want daar was blijkbaar ook al geen unanimiteit, deels idd door CD&V, maar blijkbaar ook door N-VA. Of was dat gewoon een 'raadgevende stem' voor het College? En via het budget van het autonome SportAG is het dan ook niet gelukt, opnieuw door Ilse? Had NVA gisteravond het voorstel tot aankoop gevolgd, dan stond CDV volledig geïsoleerd. Zij hebben nooit het voorstel gesteund, integendeel. Ik ben meer ontgoocheld in hen , omdat zij deze unieke kans hebben laten liggen en zwijgen is de schepen in haar advies gewoon volgen. In het Sport AG lag het anders, omdat de stad eigenaar is van de gronden , moet alles via de stad beslist worden. Ik zal wel goed onthouden wat gisteravond gebeurde. ![]() ik stel vast dat de versie van jowwan klopt niet met die van michel ivm nva. wa ist nu? De twee versies kloppen, maar het gaat over 2 verschillende vergaderingen, het College en de Commissie Sport. In de Commissie Sport heeft de N-VA inderdaad de aankoop niet willen steunen. Daar waren enkel SD&P , Open-VLD en Vl.Belang voorstander van de aankoop van de staantribune. |
| 18 Jun 2017, 13:04 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: iendrachter schreef: Ik vind dat zolang de club nog schulden heeft,dat die volledig moeten weg zijn vooraleer je aan andere investeringen kan denken. Op de laatste supportersvergadering is er gezegd dat PLJ nog elke maand moet bijpassen, dan kun je moeilijk verlangen dat die nog eens 150.000€ gaat leggen omdat de stad hun beloftes niet nakomt. Wat hij wel moet doen is zorgen dat er deze zomer een kapitaal van minstens 500.000 euro door andere investeerders zal binnenkomen, een belofte die hij zelf gemaakt heeft, en denk ik toch weer moeilijker zal worden nu de stad zijne staart terug intrekt in het stadiondossier. Puur financieel gezien, is dat idd geen onlogische redenering. Maar een voetbalclub is meer dan 'puur financieel gezien' hé. En als je in de pers over 'community club' spreekt, en over 'latente supporters terughalen' en over 'binnen 5 jaar naar profliga', is het dan voldoende om binnen een 3-tal jaar eens uit te kijken naar een sfeertribune die naam waardig? Of gaan die mannen van COS die ZW-tribune tot dan 'opzij zetten'? Als de bezoekers 'een beetje spionkop' hebben, bv. die van FC Luik, wordt onze spionkop volledig overstemd in vakken A, B, C en G...Kan toch niet de bedoeling zijn... Ale, hopelijk wachten die 'latente supporters' dan ook nog een jaar of 3, samen met ons... ![]() Een simpele wetmatigheid in elk bedrijf: als je wil groeien moet je durven investeren zonder U te vergalloperen. De tent vraagt een investering maar zal zichzelf terugverdienen in een periode van 5jaar. Verder moet je ook zorgen dat je investeert op het juiste moment, en laat het nu net dat juiste moment zijn door de positieve vibe die weer rond de club leeft dankzij het goede werk van het bestuur betreffende schuldafbouw, de afgedwongen promotie met mooi attractief voetbal gebracht door een jonge enthousiaste spelersgroep, en tot slot t feit dat ook t probleem van de grasmat werd aangepakt. Er blijft nog 1 op te lossen probleem dat de verdere groei op korte termijn van de ploeg en merknaam Eendracht Aalst in de weg staat, en da s de tent. Deen deftige tribune zal supporters terug herenigen, de sfeer sterk verbeteren, vroegere supporters terugbrengen en ervoor zorgen dat we in ons eigen stadion niet weggezongen en belachelijk gemaakt worden door bijvoorbeeld onze buren van Dender. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Jun 2017, 13:54 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: allesaaneen schreef: iendrachter schreef: Ik vind dat zolang de club nog schulden heeft,dat die volledig moeten weg zijn vooraleer je aan andere investeringen kan denken. Op de laatste supportersvergadering is er gezegd dat PLJ nog elke maand moet bijpassen, dan kun je moeilijk verlangen dat die nog eens 150.000€ gaat leggen omdat de stad hun beloftes niet nakomt. Wat hij wel moet doen is zorgen dat er deze zomer een kapitaal van minstens 500.000 euro door andere investeerders zal binnenkomen, een belofte die hij zelf gemaakt heeft, en denk ik toch weer moeilijker zal worden nu de stad zijne staart terug intrekt in het stadiondossier. Puur financieel gezien, is dat idd geen onlogische redenering. Maar een voetbalclub is meer dan 'puur financieel gezien' hé. En als je in de pers over 'community club' spreekt, en over 'latente supporters terughalen' en over 'binnen 5 jaar naar profliga', is het dan voldoende om binnen een 3-tal jaar eens uit te kijken naar een sfeertribune die naam waardig? Of gaan die mannen van COS die ZW-tribune tot dan 'opzij zetten'? Als de bezoekers 'een beetje spionkop' hebben, bv. die van FC Luik, wordt onze spionkop volledig overstemd in vakken A, B, C en G...Kan toch niet de bedoeling zijn... Ale, hopelijk wachten die 'latente supporters' dan ook nog een jaar of 3, samen met ons... ![]() Ik ben voorstander van de sfeermakers allemaal samen terug in de europatribune te zetten, indien er geen ZW tribune komt natuurlijk, daar is de akoestiek veel beter en als ze naar de kop spelen kan dit toch een verschil maken. En de bezoekers in die kleine tent zetten, is ruim voldoende toch? Ik heb een abonnement in blok A en daar hoor je dus werkelijk niets van de sfeer, als ik dan achteraf de sfeerbeelden zie van bv de thuismatchen tegen Hasselt en Luik is dat toch wel verschieten. Van mijn part zouden ze de tent voor de thuissupporters gewoon moeten sluiten als bedanking naar de stad. In de europatribune kan 600 man dacht ik en al de rest van de thuissupporters in de zittribune, dat moet toch kunnen? Tis nu niet dat we volgend seizoen, buiten mss de match tegen Dender, voor een uitverkocht stadion gaan spelen.... Idee vd europatribune werkt alleen als ge inderdaad de tent sluit zodat iedereen samenstaat. De vorige test is mislukt omdat amper een goei 100 supporters verhuist zijn. De rest bleef in de tent. K denk dat het bestuur (terrcht) vreest supporters te verliezen door de tent te sluiten. Of ge moet bijvoorbeeld de stoeltjes op de europatribune weg doen, alsook die onderaan in de G (?), onder den A. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Jun 2017, 14:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iwein De Coninck laat op facebook nog maar eens horen hoe CD&V erover denkt. De supporters moeten het maar oplossen via crowdfunding. Degoutant.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 18 Jun 2017, 14:48 |
|
|
Reserve
In de communicatie van de club uit lees je telkens over de 'betrouwbare partner' stad Aalst.
Dat mogen we ondertussen ook zien als een beleefdheid naar de stad toe in de hoop later nog iets te kunnen bekomen. Die hoop heeft enkel ons clubbestuur nog misschien vanuit een gebrek aan kennis van de geschiedenis van de club Eendracht Aalst, de doorwinterde supporter heeft inmiddels begrepen dat we nooit iets van de stad hebben gekregen en met grote waarschijnlijkheid ook nooit iets zullen krijgen. Als ze de centen in basket en volleybal steken hoeven ze immers geen kou en regen te trotseren. Waarom ook vasthouden aan de stad Aalst als je er net buiten groter en beter kan worden, zelfs een groter hinterland kan aanspreken. De harde kern volgt, de successupporters zeker ook. Bestuur, trek uw conclusie en start de gesprekken. Zet het goede werk en de groei verder en Aalst zal zijn fouten nog inzien. Anderzijds vergt zoiets tijd, veel tijd zeker in Vlaanderen. Kijk maar hoe onze topclubs moeten zwoegen om ook maar iets gedaan te krijgen. Het zal dus voor een tijdelijke oplossing van ons bestuur moeten komen, of van de supporters. En in het beste geval van beiden. 100.000 euro dat is 200x 500 euro of 500x200 euro en 1000x100 euro. Deel dit op in supporterspakketten met enig voordeel aan verbonden. -50% op een abonnement, gratis drank, enkele malen per seizoen vrijkaarten, sponsoring op eetfestijnen voor zelfstandigen en dergelijke meer. 'We doen het gewoon zelf' zeide ze ooit in Mechelen en kijk waar die nu staan. Wat daar kon kan hier ook. |
| 18 Jun 2017, 14:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Iwein De Coninck laat op facebook nog maar eens horen hoe CD&V erover denkt. De supporters moeten het maar oplossen via crowdfunding. Degoutant. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk De reacties tonen in ieder geval paniekvoetbal en choas vooral bij Cd&v die weten dat ze het meest geflikkerd zijn. Nog een paar dagen de druk opvoeren en de verwijten binnen de coalatie zullen wel gaan beginnen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2017, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
fromfathertoson schreef: In de communicatie van de club uit lees je telkens over de 'betrouwbare partner' stad Aalst. Dat mogen we ondertussen ook zien als een beleefdheid naar de stad toe in de hoop later nog iets te kunnen bekomen. Die hoop heeft enkel ons clubbestuur nog misschien vanuit een gebrek aan kennis van de geschiedenis van de club Eendracht Aalst, de doorwinterde supporter heeft inmiddels begrepen dat we nooit iets van de stad hebben gekregen en met grote waarschijnlijkheid ook nooit iets zullen krijgen. Als ze de centen in basket en volleybal steken hoeven ze immers geen kou en regen te trotseren. Waarom ook vasthouden aan de stad Aalst als je er net buiten groter en beter kan worden, zelfs een groter hinterland kan aanspreken. De harde kern volgt, de successupporters zeker ook. Bestuur, trek uw conclusie en start de gesprekken. Zet het goede werk en de groei verder en Aalst zal zijn fouten nog inzien. Anderzijds vergt zoiets tijd, veel tijd zeker in Vlaanderen. Kijk maar hoe onze topclubs moeten zwoegen om ook maar iets gedaan te krijgen. Het zal dus voor een tijdelijke oplossing van ons bestuur moeten komen, of van de supporters. En in het beste geval van beiden. 100.000 euro dat is 200x 500 euro of 500x200 euro en 1000x100 euro. Deel dit op in supporterspakketten met enig voordeel aan verbonden. -50% op een abonnement, gratis drank, enkele malen per seizoen vrijkaarten, sponsoring op eetfestijnen voor zelfstandigen en dergelijke meer. 'We doen het gewoon zelf' zeide ze ooit in Mechelen en kijk waar die nu staan. Wat daar kon kan hier ook. Dat is allemaal heel mooi wat je schrijft,maar tijdens het weekend 'Inderacht for life' hebben we genoeg gezien,amper volk en als men rond ging met steunkaarten kreeg je er amper verkocht,jammer om dit te moeten schrijven maar dat was de realiteit. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Jun 2017, 15:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie schreef: fromfathertoson schreef: In de communicatie van de club uit lees je telkens over de 'betrouwbare partner' stad Aalst. Dat mogen we ondertussen ook zien als een beleefdheid naar de stad toe in de hoop later nog iets te kunnen bekomen. Die hoop heeft enkel ons clubbestuur nog misschien vanuit een gebrek aan kennis van de geschiedenis van de club Eendracht Aalst, de doorwinterde supporter heeft inmiddels begrepen dat we nooit iets van de stad hebben gekregen en met grote waarschijnlijkheid ook nooit iets zullen krijgen. Als ze de centen in basket en volleybal steken hoeven ze immers geen kou en regen te trotseren. Waarom ook vasthouden aan de stad Aalst als je er net buiten groter en beter kan worden, zelfs een groter hinterland kan aanspreken. De harde kern volgt, de successupporters zeker ook. Bestuur, trek uw conclusie en start de gesprekken. Zet het goede werk en de groei verder en Aalst zal zijn fouten nog inzien. Anderzijds vergt zoiets tijd, veel tijd zeker in Vlaanderen. Kijk maar hoe onze topclubs moeten zwoegen om ook maar iets gedaan te krijgen. Het zal dus voor een tijdelijke oplossing van ons bestuur moeten komen, of van de supporters. En in het beste geval van beiden. 100.000 euro dat is 200x 500 euro of 500x200 euro en 1000x100 euro. Deel dit op in supporterspakketten met enig voordeel aan verbonden. -50% op een abonnement, gratis drank, enkele malen per seizoen vrijkaarten, sponsoring op eetfestijnen voor zelfstandigen en dergelijke meer. 'We doen het gewoon zelf' zeide ze ooit in Mechelen en kijk waar die nu staan. Wat daar kon kan hier ook. Dat is allemaal heel mooi wat je schrijft,maar tijdens het weekend 'Inderacht for life' hebben we genoeg gezien,amper volk en als men rond ging met steunkaarten kreeg je er amper verkocht,jammer om dit te moeten schrijven maar dat was de realiteit. Trouwens ook dat verhaal van Mechelen niet overdrdijven hé, dat is allemaal mooi voorgesteld door een goed campagneteam dat daar rond hing maar het % eigenlijke inbreng van supporters is niets in vergelijken met wat zakkelijke partners daar betekent hebben. Antwerp is misschien nog wel de club op die op vlak van supportersparticipatie de hoogte bedragen wist op te halen, net genoeg altijd geweest om niet kopje onder te gaan maar om het daar nu ook een echt succesverhaal(zeker gezien de verwatering van hun invloed momenteel) te noemen is er misschien ook over. Neen, fabeltjes zoals die van De Koninck te niet gelaten (een geluk dat die mens een politiek mandaat heeft waar je maar één keer om de 6 j verantwoording moet afleggen) moeten we zeer realistisch blijven bij zulke verhalen. Ik zou echt niet inzetten op crowdfunding of je bent net die druk op het stadsbestuur kwijt. En ze beseffen maar al te goed dat ze onder druk staan. Je moet al geen supporter meer zijn om te zien hoe de politiek er weer een zooitje van gemaakt heeft... dat zien ook niet voetballiefhebbers Wat wel eens te overwegen is, doordat de club blijkbaar zelf geen plannen heeft om een promotiefeestje te geven, organiseer er een vanuit de supporters uit. Aan democratische prijzen en geef waar voor ieders geld.... daarmee kan je nog eens geld in het bakje brengen. Op dat vlak trouwens, ik denk dat als Iendracht4Live in de zomer had plaats gevonden dat we wel op een veelvoud aan inkomsten mogen rekenen hadden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2017, 15:28 |
|
|
Vaste Waarde
Het is heel duidelijk dat EA niet in de plannen past van de stad zo simpel is het alle verwijten en gezaag ten spijt.
Ze hebben nog net niet letterlijk gezegd dat ze vloekten toen EA won op Luik. |
| 18 Jun 2017, 16:28 |
|
|
Freak
Die tribune zou aan elke inwoner van aalst 1 euro kosten.
|
| 18 Jun 2017, 21:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Still standing ! schreef: volgens spoort die echt niet helemaal. de manier waarop diejen daar serieus staat te blinken als hij zegt dat hij als burgemeester niet van voorlopige oplossingen houdt terwijl hij die (ook weeral veel te duur betaalde) tent in ons maag gesplitst heeft, dat is toch niet normaal meer ? daar gaat binnen x-aantal jaren nog serieus wat van gaan bovenkomen. ik begin vergeleken met den dozje zowaar jacques de gucht nen helen toffen pee te vinden, stel je voor. Da is er na oek wel los oever. De jaak speelt ook in eerste klasse krabbers zenne |
| 19 Jun 2017, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
kheiremans schreef: Jeroen schreef: Ik heb Ilse Uyttersprot letterlijk horen beloven dat er ca. 90.000 EUR zou vrijgemaakt kunnen worden voor de staantribune. Als je dan plots je woord niet meer kan houden... Degoutant ![]() Het zal wel geen verschil maken maar ik ga hier straks mijn gedacht toch ook eens overmaken naar [email protected] Beloftes niet nakomen is blijkbaar een sport in Aalst. Tzal daarmee zijn dat ze schepen van sport is zeker? Reactie gekregen: Citeer: Beste Supporter Ik heb uw mail met veel aandacht gelezen en wens hierop te antwoorden. Allereerst wens ik te zeggen dat ik het altijd betreurd heb dat de K tribune werd afgebroken. Maar we zitten waar we zitten. Twee jaren geleden maakten we een inventaris van de werken op stadion en eendracht samen met dit bestuur. Er werd een inventaris gemaakt en afgesproken wie wat gi,g doen. De nieuwe tribune stond toen niet op deze lijst. Over de nieuwe tribune was nooit een akkoord binnen de meerderheid. Wat wel waar is, is dat 2 partijen binnen de meerderheid dit voorstel ondersteunden en de poging gingen doen om iedereen te overtuigen. We hebben enkele weken aan een stuk budgetbesprekingen gehad met het schepencollege en de vraag voor een tribune stond op het lijstje van 2 partijen van de meerderheid. We zijn echter met drie ...en het heeft geen zin om iemand met de vinger te wijzen, want alle beslissingen moeten worden collegiaal genomen. Afgelopen maandag was er een nieuwe poging. Ik heb het voorstel gedaan om 100 000 euro op budget van van cultuur te schrappen in ruil voor de 93 000 euro voor de tribune. Helaas moet ik vaststellen dat er geen draagvlak was in het voltallige schepencollege. We doen wel andere investeringen in het stadion en Zandberg en geven een borg van 500 000 euro. Als er financieel niks fout gaat met deze borg, is dit inderdaad geen kost voor de stad, maar we hebben in aalst slechte ervaringen met borg te staan van onze topsportploegen okapi en eendracht. Schotte werd ontworpen in 2007 en dit jaar gebouwd, voor alle sporten en verenigingen en wordt multifunctioneel gebruikt. Op dit moment spelen er meer dan 50 ploegen. En Lindemans heeft ons midden vorig jaar 'ontdekt' omdat hun zaal wordt afgebroken. In tegenstelling tot wat u denkt heeft Aalst wel degelijk een volleybaltraditie, weliswaar niet met deze ploeg. In de hoop u hiermee te hebben geantwoord. Steeds bereid voor verdere uitleg Ilse Verstuurd vanaf mijn iPad |
| 19 Jun 2017, 13:16 |
|
| Pagina 349 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 347 348 349 350 351 … 462 Volgende |