Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Dani schreef:
Een beetje meer respect voor iedereen die zich inzet voor Eendracht Aalst is hier wel op zijn plaats denk ik.

Respect dwing je af Dani!!! Je vraagt daar niet om. Iets wat de mensen van ons hedendaags bestuur allemaal hebben bekomen, tot spijt van wie het benijdt.

:EA: :EA: :EA:

04 Mar 2009, 10:40
toevallige voorbijganger

de ziel van een club wordt gevormd door de supporters; voorzitters,managers,bestuurders,zelfs spelers zijn passanten die het hopelijk goed voorhebben met de club, die hopelijk het clubgevoel aanvoelen
een supporter steunt zijn club, maar zoals blijkt mogen/ moeten we kritisch blijven ( niet alleen de eendracht supporter trouwens)

het eendrachtgevoel gevoeld bij het begroeten van de spionkop zondagnamiddag ? Dat moeten we behouden, daar gaat het om en hopelijk beseft iedereen in het bestuur dat het dat is wat we van hen verwachten,zowel aan theilig hart als op de zandberg !!!!!

04 Mar 2009, 10:54
Nationale Ploeg

bomba schreef:
de ziel van een club wordt gevormd door de supporters; voorzitters,managers,bestuurders,zelfs spelers zijn passanten die het hopelijk goed voorhebben met de club, die hopelijk het clubgevoel aanvoelen
een supporter steunt zijn club, maar zoals blijkt mogen/ moeten we kritisch blijven ( niet alleen de eendracht supporter trouwens)

het eendrachtgevoel gevoeld bij het begroeten van de spionkop zondagnamiddag ? Dat moeten we behouden, daar gaat het om en hopelijk beseft iedereen in het bestuur dat het dat is wat we van hen verwachten,zowel aan theilig hart als op de zandberg !!!!!

Awel bomba, we zijn het niet altijd eens, maar hier heb je nu eens 100% gelijk.
(y) :EA: :EA:

04 Mar 2009, 11:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
bomba schreef:

:worship:

04 Mar 2009, 11:09
nieuw in de eerste ploeg

okpara01 schreef:
boer touch schreef:
okpara01 schreef:
Dirk De Bruecker opnieuw voorzitter! Frank De Roose jeugdvoorzitter en penningmeester. Project 90 goedgekeurd en vanaf volgend seizoen van kracht. Slaapwel, mannen. De club is gered.

Is dit bevestigd?

Ik heb hier nog nooit gelogen, hé vriend. Al mijn bronnen bevestigen dit.

Was gewoon een simpele vraag, stel uw eerlijkheid niet in vraag hoor! :drank:

04 Mar 2009, 11:47
Junior

erg erg blij. De Ridder zijn capaciteiten gecombineerd met het financïele en zakelijke van De Bruecker, evt in de toekomst aangevuld met nog wat (financïeel) daadkrachtige mensen: perfect ! ksou echt wel is willen weten wat Dessaer allemaal zei ? en nu full steam ahead richting Exqui ! met of (liefst) zonder (met de) Dillen (bloot) !

04 Mar 2009, 11:52
nieuw in de eerste ploeg

Ajoinenfan schreef:
erg erg blij. De Ridder zijn capaciteiten gecombineerd met het financïele en zakelijke van De Bruecker, evt in de toekomst aangevuld met nog wat (financïeel) daadkrachtige mensen: perfect ! ksou echt wel is willen weten wat Dessaer allemaal zei ? en nu full steam ahead richting Exqui ! met of (liefst) zonder (met de) Dillen (bloot) !

Hopelijk houden ze het nu wat langer vol als de vorige keer! Als we onze krachten bundelen, samen staan we sterk!
hopelijk laten we dit zondag horen en zien we het op het veld

EENDRACHT FOREVER :EA: :banana:

04 Mar 2009, 11:57

Een scheet in een fles noemen ze zoiets zeker ?
Ben nu wel benieuwd wat er in huis gaat komen van dat beter communiceren ?
Niemand leest of kent het forum hoor, maar als het er op aan komt weten ze het allemaal wel te vinden.
Kom mij dus niet vertellen dat ze allemaal niet weten wat er speelt bij de supporters.
Als ze de vorige weken de vuile was kunnen uithangen over de financiën kunnen ze nu ook maar eens het juiste beeld geven.

04 Mar 2009, 12:13
Iendracht.be - beheer

panoleon schreef:
Ajuin schreef:
El Corredor schreef:

:haha: :haha: :haha:

Even het bovenstaande bericht ietwat corrigeren om de OPNIEUW totaal eenzijdige en foutieve berichtgeving tegen te spreken.

Hoe groot de natte droom ook is van jashin en El Corredor ... ik moet jullie hierbij teleur stellen, aangezien ook mijn werking binnen de club ongewijzigd blijft.

Koen

Wie heeft, of beter gezegd had er hier een natte droom? Verder kan ik alleen maar beamen wat hier iedereen post, fantastisch dat ze er SAMEN zijn uitgekomen. (y)
Nu nog de 3de periode en wie weet met wat geluk mss de promotie. Wat betreft Dennis, die zal mss iets in die aard gezegd hebben, maar de journalist die het artikel heeft geschreven zal er mss zijn eigen interpretatie aan hebben gegeven. Ikzelf heb hem alang vergeven (ook al was ik er in eerste instantie niet gelukkig mee) Een mens mag niet rancuneus blijven hé en aangezien het iemand is met een voorbeeldige inzet .... :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

Maar man toch... Gelooft gij nu zelf nog in promotie ? Goede zaak wat er te lezen is op de website. Spijtig dat ze achter die sukkel van een Dillen blijven staan.

04 Mar 2009, 12:59
Iendracht.be - beheer

El Corredor schreef:
jashin schreef:
Jeroen schreef:
Ik hoop dat het niet klopt....

Het klopt wel,maar er volledigheidshalve wel aan toevoegen dat ook Geert De Ridder en Michel Markey
in hun functie bevestigd zijn.Ze hebben dat dus wel degelijk als grote mensen opgelost.Enkel Koen,daar is geen sprake meer van.Besluit één winnaar Eendracht Aalst.

:haha: :haha: :haha:

Goed bezig jongens... wat is jullie verdienste voor E.Aalst ?

04 Mar 2009, 13:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ge kunt van Koen veel zeggen, maar iemand vinden op het forum die al zoveel tijd in de club heeft gestoken als hij gaat toch moeilijk worden.

04 Mar 2009, 13:44
Ancien

Ik ben blij dat ze tot een verstandig compromis gekomen zijn, en hopelijk kunnen ze nu er nu sterker uit komen om deze fantastische club te besturen.
Laat het sportieve nu primeren en denk ook eens aan onze 90 jarige viering, hopelijk zijn jullie even enthousiast als met de bestuursprikkelen. :D
"Hall of Fame" ( 90 jaar stamnummer 90 - Expo 90 ) :banana:

04 Mar 2009, 14:24
Bericht dank
Geachte heren,

In naam van 350 jeugdspelers wens ik jullie uitdrukkelijk te bedanken. Het feit dat jullie eendrachtig terug naar buitenkomen is het mooiste bewijs hiervan. Indien mensen hun persoonlijke belangen opzij zetten in functie van hun club, dan kan het niet anders dan dat het goedkomt. Ik vraag dan ook aan iedereen die onzen Iendracht een warm hart toedraagt (supporters, jeugdspelers, medewerkers, ouders, verantwoordelijken, enz...) om onze 1ste ploeg massaal te steunen in de resterende wedstrijden.
Tot zondag in het Pierre Cornelisstadion, EENDRACHT MAAKT MACHT.

Namens de jeugd van VCE Aalst 2002,

Herbert

PS: das diegene die van die andere coördinators werk krijgt :lol: ;) :lol:

04 Mar 2009, 14:30
Vaste Waarde

Ben uiteraard erg blij met het goede nieuws.
:EA:
Doch ik vind wel dat het een goed idee zou zijn om bijvoorbeeld 2 mensen van elke supportersclub
op regelmatige tijdstippen te informeren i.v.m. het reilen en zeilen binnen de club.

Iendracht forever ! :drank:

04 Mar 2009, 14:58
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
panoleon schreef:
Ajuin schreef:

Even het bovenstaande bericht ietwat corrigeren om de OPNIEUW totaal eenzijdige en foutieve berichtgeving tegen te spreken.

Hoe groot de natte droom ook is van jashin en El Corredor ... ik moet jullie hierbij teleur stellen, aangezien ook mijn werking binnen de club ongewijzigd blijft.

Koen

Wie heeft, of beter gezegd had er hier een natte droom? Verder kan ik alleen maar beamen wat hier iedereen post, fantastisch dat ze er SAMEN zijn uitgekomen. (y)
Nu nog de 3de periode en wie weet met wat geluk mss de promotie. Wat betreft Dennis, die zal mss iets in die aard gezegd hebben, maar de journalist die het artikel heeft geschreven zal er mss zijn eigen interpretatie aan hebben gegeven. Ikzelf heb hem alang vergeven (ook al was ik er in eerste instantie niet gelukkig mee) Een mens mag niet rancuneus blijven hé en aangezien het iemand is met een voorbeeldige inzet .... :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

Maar man toch... Gelooft gij nu zelf nog in promotie ? Goede zaak wat er te lezen is op de website. Spijtig dat ze achter die sukkel van een Dillen blijven staan.

Beste Jeroen,

Af en toe, om de zoveel jaar gebeurt er nog wel eens een mirakel, hoop doet leven

04 Mar 2009, 15:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 289