|
|
| Pagina 36 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior |
het is inderdaad waar dat we een slecht seizoen achter de rug hebben en dat moeten we toegeven maar we hebben dat seizoen ACHTER DE RUG. En we moeten nu volop naar volgend seizoen kijken , het nieuwe bestuur heeft op zeer korte tijd een paar zeer degelijke spelers binnen gehaald en we zijn nog maar eind mei , dus ze hebben nog tijd genoeg en gaan volgens mij tegen september een ploeg neerzetten die zeker moet meekunnen in 4de.Het is inderdaad ook zo dat als we ni derect kampioen of eindronde spelen dat er dan een grote kans bestaat da 'den iendracht' nooit meer terug komt waar het geweest is.Maar dat geloof ik niet, ik heb het volste vertrouwen in het nieuwe bestuur en ik ben er zeker van dat we volgend jaar eens fier zullen kunnen zijn op onze prestaties, en tis gelijk da ze zeggen , na slechte tijden komen meestal goeie...
| 25 Mei 2006, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
EA!forever!EA schreef: het is inderdaad waar dat we een slecht seizoen achter de rug hebben en dat moeten we toegeven maar we hebben dat seizoen ACHTER DE RUG. En we moeten nu volop naar volgend seizoen kijken , het nieuwe bestuur heeft op zeer korte tijd een paar zeer degelijke spelers binnen gehaald en we zijn nog maar eind mei , dus ze hebben nog tijd genoeg en gaan volgens mij tegen september een ploeg neerzetten die zeker moet meekunnen in 4de.Het is inderdaad ook zo dat als we ni derect kampioen of eindronde spelen dat er dan een grote kans bestaat da 'den iendracht' nooit meer terug komt waar het geweest is.Maar dat geloof ik niet, ik heb het volste vertrouwen in het nieuwe bestuur en ik ben er zeker van dat we volgend jaar eens fier zullen kunnen zijn op onze prestaties, en tis gelijk da ze zeggen , na slechte tijden komen meestal goeie... ![]() |
| 25 Mei 2006, 12:07 |
|
|
Junior |
chunga schreef: EA!forever!EA schreef: het is inderdaad waar dat we een slecht seizoen achter de rug hebben en dat moeten we toegeven maar we hebben dat seizoen ACHTER DE RUG. En we moeten nu volop naar volgend seizoen kijken , het nieuwe bestuur heeft op zeer korte tijd een paar zeer degelijke spelers binnen gehaald en we zijn nog maar eind mei , dus ze hebben nog tijd genoeg en gaan volgens mij tegen september een ploeg neerzetten die zeker moet meekunnen in 4de.Het is inderdaad ook zo dat als we ni derect kampioen of eindronde spelen dat er dan een grote kans bestaat da 'den iendracht' nooit meer terug komt waar het geweest is.Maar dat geloof ik niet, ik heb het volste vertrouwen in het nieuwe bestuur en ik ben er zeker van dat we volgend jaar eens fier zullen kunnen zijn op onze prestaties, en tis gelijk da ze zeggen , na slechte tijden komen meestal goeie... ![]() Kweetet mahja kebber et volste vertrouwen in.Khoop juist da we voor den titel kunne spele ma datter een ploeg eel kort staat, datter wa spanning is.Asge tan kampioen kunt spele is da nog is zo schoon.(Vo de duidelijkheid kzeg ier ni me klem da we gaan kampioen spele ma volges mij zit de kans er dik in, het nieuwe bestuur zal zeker z'n uiterste best doen want kdenk dat ze ni wille meemake wa garré meegemaakt eeft :grijns: _________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 12:37 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Klopt het nu dat Robbie naar Hoek vertrekt? heb hier nog niet alles kunnen lezen, maar verschieten doe ik er nt van.
|
| 25 Mei 2006, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
shagual schreef: Klopt het nu dat Robbie naar Hoek vertrekt? heb hier nog niet alles kunnen lezen, maar verschieten doe ik er nt van. Dat is het eerste dat ik ervan hoor. Het was reeds duidelijk dat hij ging vertrekken, maar of hij al een ploeg heeft gevonden weet ik niet. |
| 25 Mei 2006, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
idd, kheb het hem zelf gevraagd waar hij naartoe trok... en hij gaat naar Hoek (3e nat), met voorwaarden die volgens hem niet te late ligge zijn
|
| 25 Mei 2006, 13:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
dawoef schreef: Ge moogt zeggen wa ge wilt...Volgend seizoen moet direct gepromoveerd worden of t'is gedaan met den eendracht.....(waarmee da'k wil zeggen dat we anders ne middenmoter in 4de-of lager-zullen worden) En zijt maar zeker...NOG nekeer e strontseizoen en ge kunt thuismatchen spelen voor 300 man ! aalst zal nooit een officiele match voor 300 man spelen,nooit!ik kom altijd of ze nu slecht dan wel goed spelen! |
| 25 Mei 2006, 15:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind ook dat ons nieuw bestuur al heel goed werk geleverd heeft. Wat we nu meemaken is noch altijd de nasleep van de periode Garré.
Maar ik heb alle vertrouwen in ons huidige bestuur en de toekomst. Ik kijk al uit naar de eerste oefenmatchen van volgend seizoen. En dat iendracht ooit voor 300 man zou moeten spelen? Dat kan (en wil) ik niet geloven. We hebben dinsdag nogmaals bewezen dat iendracht supporters de beste zijn en hun ploeg nooit in de steek laten. Iendracht supporter ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!! ![]() |
| 25 Mei 2006, 18:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Smetje schreef: Ik vind ook dat ons nieuw bestuur al heel goed werk geleverd heeft. Wat we nu meemaken is noch altijd de nasleep van de periode Garré. Maar ik heb alle vertrouwen in ons huidige bestuur en de toekomst. Ik kijk al uit naar de eerste oefenmatchen van volgend seizoen. En dat iendracht ooit voor 300 man zou moeten spelen? Dat kan (en wil) ik niet geloven. We hebben dinsdag nogmaals bewezen dat iendracht supporters de beste zijn en hun ploeg nooit in de steek laten. [b]Iendracht supporter ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!![/b] ![]() elaba mijn undersign ni pikken he :iendracht:_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Mei 2006, 18:49 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
jo gaste ik zen dus nieuf ier en ik zeg u Ea eeft volgend jaar ne niefe supporter erbij namelijk ik :grijns: en ik moe me dus nog wa aanpassen aan deze site en ik wil meer te wete te komen over EA
|
| 25 Mei 2006, 19:19 |
|
|
Junior |
EAPV schreef: jo gaste ik zen dus nieuf ier en ik zeg u Ea eeft volgend jaar ne niefe supporter erbij namelijk ik en ik moe me dus nog wa aanpassen aan deze site en ik wil meer te wete te komen over EABesteken , welkom ier en koop dat ier mee zal valle ver a , mor asge meer te wete wilt kome => zie nor de topics over de geschiedenis en oud u e paar uurkes bezig me da amaal na te zien want tis nen eelen boterham ( mor klapt ier na wel over de matchen hein! )PS : PM mij is!
edit : ( mor klapt ier na wel over de versterkingen ver volgend jaar hein! )_________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 19:22 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
EA!forever!EA schreef: EAPV schreef: jo gaste ik zen dus nieuf ier en ik zeg u Ea eeft volgend jaar ne niefe supporter erbij namelijk ik en ik moe me dus nog wa aanpassen aan deze site en ik wil meer te wete te komen over EABesteken , welkom ier en koop dat ier mee zal valle ver a , mor asge meer te wete wilt kome => zie nor de topics over de geschiedenis en oud u e paar uurkes bezig me da amaal na te zien want tis nen eelen boterham ( mor klapt ier na wel over de matchen hein! )awel ik vond toch jammer van den dinsdag k'was aan et bellen me jerre tijdens de rust ik d8 da ik et kreeg e 0-2 :snif: ik d8 voor de wedstrijd ik ga mee naar de volgende ronde maar nee spijtig ma volgend jaar veel kome zien aja :grijns: ----------------------------------------------------simon |
| 25 Mei 2006, 19:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
typt is int zwart, kmoe aty aan mijn toetse van tschool peize ask u posts lees
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Mei 2006, 19:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
hansken schreef: typt is int zwart, kmoe aty aan mijn toetse van tschool peize ask u posts lees ![]() Naast rood is daar dan hopelijk wel nog een beetje zwart (of blauw) te zien hé ![]() |
| 25 Mei 2006, 19:37 |
|
|
Junior |
Jan schreef: hansken schreef: typt is int zwart, kmoe aty aan mijn toetse van tschool peize ask u posts lees ![]() Naast rood is daar dan hopelijk wel nog een beetje zwart (of blauw) te zien hé ![]() Bij sommige toetse wrs wel jah : wanneer hij z'n naam eens invult! :lachen: :lachen: :lachen: _________________ ![]()
|
| 25 Mei 2006, 19:41 |
|
| Pagina 36 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 106 Volgende |