|
|
| Pagina 36 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Ik hoop dat we geen Turkse vlaggen moet voorbereiden om in brand te steken!
|
| 15 Aug 2023, 11:02 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: Waar stond dat eigenlijk dat er maandag ging gecommuniceerd worden? Amateurisme vanaf dag 1, had er iemand iets anders verwacht? Wat ik mij afvraag, ik lees hier over een clausule met PLJ ivm het stadion, maar hoe kan dit geldig zijn als de eigenaar van het stadion van niets van op de hoogte is? Dus wat gaat de bedoeling zijn, proberen de club zo snel mogelijk 1 en liefst 2 reeksen hoger te brengen, hun spelers te stallen en de club weer te verkopen? Wat ik er momenteel van denk, PLJ is gewoon nog de eigenaar maar heeft het sportieve uitgegeven aan enkele Turkse makelaars. Zou best wel eens kunnen, waarbij hij een akkoord heeft met de nieuwe investeerders dat als de club ooit met winst wordt doorverkocht, hij een deel van de koek krijgt. Nu minder vragen (600.000) om later de rest van zijn investering hopen terug te winnen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 15 Aug 2023, 11:11 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
waly 2 schreef: iendrachter schreef: Waar stond dat eigenlijk dat er maandag ging gecommuniceerd worden? Amateurisme vanaf dag 1, had er iemand iets anders verwacht? Wat ik mij afvraag, ik lees hier over een clausule met PLJ ivm het stadion, maar hoe kan dit geldig zijn als de eigenaar van het stadion van niets van op de hoogte is? Dus wat gaat de bedoeling zijn, proberen de club zo snel mogelijk 1 en liefst 2 reeksen hoger te brengen, hun spelers te stallen en de club weer te verkopen? Wat ik er momenteel van denk, PLJ is gewoon nog de eigenaar maar heeft het sportieve uitgegeven aan enkele Turkse makelaars. Vrijdagavond is er een telefoontje uit Turkije, Tülin Sönmez zelf belt terug: “Ik breng mijn groeten over aan de stad Aalst, haar inwoners en onze supporters. Onze club, Eendracht Aalst, behoort werkelijk toe aan de fantastische Aalst-fans. We zijn hier om onze historische successen uit het verleden te eren en de hoogste divisie te bereiken die ze verdienen. Ons doel is het kampioenschap. Bereid de vlaggen voor”, zo luidt haar eerste statement als Eendracht-voorzitster. Ze belooft maandag meer info te verschaffen. hln Diene reporter zal haar ni goe verstoan hebben… tis ni gemakkelijk da turks ![]() |
| 15 Aug 2023, 11:22 |
|
|
Vaste Waarde
jMs schreef: waly 2 schreef: iendrachter schreef: Waar stond dat eigenlijk dat er maandag ging gecommuniceerd worden? Amateurisme vanaf dag 1, had er iemand iets anders verwacht? Wat ik mij afvraag, ik lees hier over een clausule met PLJ ivm het stadion, maar hoe kan dit geldig zijn als de eigenaar van het stadion van niets van op de hoogte is? Dus wat gaat de bedoeling zijn, proberen de club zo snel mogelijk 1 en liefst 2 reeksen hoger te brengen, hun spelers te stallen en de club weer te verkopen? Wat ik er momenteel van denk, PLJ is gewoon nog de eigenaar maar heeft het sportieve uitgegeven aan enkele Turkse makelaars. Vrijdagavond is er een telefoontje uit Turkije, Tülin Sönmez zelf belt terug: “Ik breng mijn groeten over aan de stad Aalst, haar inwoners en onze supporters. Onze club, Eendracht Aalst, behoort werkelijk toe aan de fantastische Aalst-fans. We zijn hier om onze historische successen uit het verleden te eren en de hoogste divisie te bereiken die ze verdienen. Ons doel is het kampioenschap. Bereid de vlaggen voor”, zo luidt haar eerste statement als Eendracht-voorzitster. Ze belooft maandag meer info te verschaffen. hln Diene reporter zal haar ni goe verstoan hebben… tis ni gemakkelijk da turks ![]() Ze spreekt blijkbaar perfect en accentloos Nederlands. |
| 15 Aug 2023, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
als het dezelfde is als in dit artikel uit 2005 uit Gent zal da nederlands wel kloppen
https://www.nieuwsblad.be/cnt/gtbictlf |
| 15 Aug 2023, 12:42 |
|
|
Reserve
filip.dhose schreef: jMs schreef: waly 2 schreef: Vrijdagavond is er een telefoontje uit Turkije, Tülin Sönmez zelf belt terug: “Ik breng mijn groeten over aan de stad Aalst, haar inwoners en onze supporters. Onze club, Eendracht Aalst, behoort werkelijk toe aan de fantastische Aalst-fans. We zijn hier om onze historische successen uit het verleden te eren en de hoogste divisie te bereiken die ze verdienen. Ons doel is het kampioenschap. Bereid de vlaggen voor”, zo luidt haar eerste statement als Eendracht-voorzitster. Ze belooft maandag meer info te verschaffen. hln Diene reporter zal haar ni goe verstoan hebben… tis ni gemakkelijk da turks ![]() Ze spreekt blijkbaar perfect en accentloos Nederlands. Dan had ze dat perfect en accentloos Nederlands beter gebruikt om duidelijkheid te scheppen in plaats van loze beloftes te doen! Buiten het feit dat we blijkbaar vlaggen moeten klaarmaken zijn we nog niets wijzer geworden, maar ze is wel al eens komen zwaaien en daarmee zijn sommigen al meer dan tevreden. Wie ook nog liep te zwaaien na de overname was familie Lejuste terwijl de emmer toch al enige tijd vol was naar eigen zeggen. Wat we wel al weten is dat de trainer mag aanblijven, voorlopig althans, en dat hij de ploeg mag opstellen. De ploeg samenstellen zullen onze Turkse vrienden zelf wel doen, met spelers uit de eigen portefeuille natuurlijk. Dat volgens heel wat medewerkers die in contact kwamen met andere mogelijke overnemers deze veel meer georganiseerd en professioneler overkwamen schuiven we even opzij, dat het rond de huidige overnemers gonst van de geruchten over tal van louche activiteiten is slechts een voetnoot. Ik ben zeer benieuwd vooral naar de houding van onze burgervader en zijn stadsbestuur. Gaan ze zoals de voorbije 30jaar uitblinken in passiviteit of gaan ze een duidelijk standpunt innemen, en dan ben ik zeer benieuwd hetwelk want na een aantal jaar PLJ - die de club echt geen goed heeft gedaan - denk ik dat we verder die weg op gaan! Vergeef me mijn negativisme maar in mijn ogen is dit realisme. Ik ga deze club nooit 100% kunnen loslaten maar ik heb wel besloten om na de ontwikkelingen van de laatste dagen wat afstand te nemen. Dit is Eendracht Aalst niet meer! |
| 15 Aug 2023, 12:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Als je 4 dagen na overname van de club nog altijd de moeite niet doet om u voor te stellen, zegt dat veel over het respect naar de supporters toe.
Hoelang duurt dat nu om een tekstje op de officiële site - facebook te zetten en u voor te stellen , is dat nu zo moeilijk ? Je zou beginnen denken dat lejuste het hier nog altijd voor het zeggen heeft Dat de lejustjes hier dan nog rondlopen , de vernedering en het uitlachen, uitdagen blijft maar duren EENDRACHT MAAKT MACHT is er al een gesprek gepland met de overnemers en stadsbestuur ? Het is hier triestig geworden ze , we laten het maar allemaal gebeuren . |
| 15 Aug 2023, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Is er iemand die het staatsblad of de KBO wat in het oog houdt? Tot op heden heb ik daar nog geen wijzigingen gezien.
|
| 15 Aug 2023, 14:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Eendracht Aalst en Diegem Sport bereikten een akkoord om de bekerwedstrijd zondag in Aalst af te werken. Diegem lootte thuis, maar was zelf vragende partij wegens werken aan het Gemeentelijk Sportstadion. In Aalst is het intussen nog wachten op de eerste persconferentie van Tülin Sönmez (35). De nieuwe Turkse voorzitter, geboren in Gent, verzekerde wel al dat Nederlands de voertaal blijft en de fans na de overname centraal staan. (rwd)
|
| 15 Aug 2023, 15:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
FORMIDABEL
Maar GEEN WOORDEN maar DADEN |
| 15 Aug 2023, 16:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
HLN:
‘ Tülin Sönmez, sinds deze week voorzitster van Eendracht Aalst, gaf deze namiddag de aftrap van de bekermatch tegen RUS Gouvy. Ze kreeg een warm applaus van de supporters. Zoals aangekondigd waren de nieuwe eigenaars zondagnamiddag aanwezig in het Pierre Cornelisstadion van Eendracht Aalst. De nieuwe voorzitster, Tülin Sönmez, gaf zelfs de aftrap van de wedstrijd. De supporters gaven haar een luid applaus. Een warm welkom dus van de fans, al blijven die wel nog met heel wat vragen achter. Wie voorzitster Tülin Sönmez is en waarom ze de club overneemt, dat blijft voorlopig gissen. Aan haar zijde is wel een man gespot die actief is in het voetbal. Ulas Ortakaya was zondag in het Pierre Cornelisstadion en behoort tot de entourage van de nieuwe voorzitster. Ortakaya was vrijdag ook een van de heren die zich op de club kwamen voorstellen als overnemers. Hij speelde zelf op hoog niveau als verdediger in Turkije en is de vader Emir Ortakay, een 19-jarige centrale verdediger van Fenerbahce, een bekende club uit de Turkse eerste competitie. Op zijn Instagramprofiel staat dat hij manager is en poseert hij regelmatig met spelers en voorzitters van clubs uit de Turkse eerste klasse.’ |
| 15 Aug 2023, 16:10 |
|
|
Vaste Waarde
Xander schreef: HLN: ‘ Tülin Sönmez, sinds deze week voorzitster van Eendracht Aalst, gaf deze namiddag de aftrap van de bekermatch tegen RUS Gouvy. Ze kreeg een warm applaus van de supporters. Zoals aangekondigd waren de nieuwe eigenaars zondagnamiddag aanwezig in het Pierre Cornelisstadion van Eendracht Aalst. De nieuwe voorzitster, Tülin Sönmez, gaf zelfs de aftrap van de wedstrijd. De supporters gaven haar een luid applaus. Een warm welkom dus van de fans, al blijven die wel nog met heel wat vragen achter. Wie voorzitster Tülin Sönmez is en waarom ze de club overneemt, dat blijft voorlopig gissen. Aan haar zijde is wel een man gespot die actief is in het voetbal. Ulas Ortakaya was zondag in het Pierre Cornelisstadion en behoort tot de entourage van de nieuwe voorzitster. Ortakaya was vrijdag ook een van de heren die zich op de club kwamen voorstellen als overnemers. Hij speelde zelf op hoog niveau als verdediger in Turkije en is de vader Emir Ortakay, een 19-jarige centrale verdediger van Fenerbahce, een bekende club uit de Turkse eerste competitie. Op zijn Instagramprofiel staat dat hij manager is en poseert hij regelmatig met spelers en voorzitters van clubs uit de Turkse eerste klasse.’ ULAS URTAKAYA...?? Who the hell is that ? Heeft iemand die ietwat thuis is in het voetbalwereldje ooit al horen praten van die mens ? En hoe en vooral waarom komt die - dus blijkbaar samen met die madam die zondag effekes kwam wuiven - in Godsnaam bij Iendracht Oilsjt terecht ? Ik hoop echt fout te zitten maar dit stinkt toch uren in de wind ? Precies de Rendac ! |
| 15 Aug 2023, 18:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Vorige vrijdag liepen een drietal Turkse overnemers rond op Zandberg. Ook aanwezig was Gunther Thiebaut, eveneens als makelaar actief. Het was wel duidelijk dat deze mekaar kenden. Om maar te zeggen dat nieuwe spelers daarvoor niet persé uit Turkije zullen komen.
|
| 15 Aug 2023, 21:37 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
zwawi schreef: Vorige vrijdag liepen een drietal Turkse overnemers rond op Zandberg. Ook aanwezig was Gunther Thiebaut, eveneens als makelaar actief. Het was wel duidelijk dat deze mekaar kenden. Om maar te zeggen dat nieuwe spelers daarvoor niet persé uit Turkije zullen komen. Hopelijk bied Thiebaut de goei spelers aan en niet de mindere goeie zoals in het verleden |
| 15 Aug 2023, 22:27 |
|
|
forumlegende
jMs schreef: zwawi schreef: Vorige vrijdag liepen een drietal Turkse overnemers rond op Zandberg. Ook aanwezig was Gunther Thiebaut, eveneens als makelaar actief. Het was wel duidelijk dat deze mekaar kenden. Om maar te zeggen dat nieuwe spelers daarvoor niet persé uit Turkije zullen komen. Hopelijk bied Thiebaut de goei spelers aan en niet de mindere goeie zoals in het verleden Dat zal denk ik enkel afhangen van de grootte van de Turkse portefeuille... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 16 Aug 2023, 9:35 |
|
| Pagina 36 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 45 Volgende |